quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:53 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik heb een glas bier gedronkenIK!!!
ECHTE Limburgse vrouwmenschen kunnen een echt Limburgs biertje van tijd tot tijd ook wel waarderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flesje bier
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:53 schreef Tassiepassie het volgende:
Ik heb een glas bier gedronkenIK!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het antwoord is op 0:17 btw
ECHTE Limburgse mannen schijten elkaar in hun bek en swaffelen de kots na de tijd.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:55 schreef Gezicht het volgende:
[..]
ECHTE Limburgse vrouwmenschen kunnen een echt Limburgs biertje van tijd tot tijd ook wel waarderen.
Als je een vrouw vind die half zo ECHT is als ik, en je kunt haar aan, dan heb ik respect voor jequote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:55 schreef Gezicht het volgende:
[..]
ECHTE Limburgse vrouwmenschen kunnen een echt Limburgs biertje van tijd tot tijd ook wel waarderen.
Kon ik je nu ook maar.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:57 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Als je een vrouw vind die half zo ECHT is als ik, en je kunt haar aan, dan heb ik respect voor je
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:55 schreef Gezicht het volgende:
[..]
hhahaahahahahhahahaquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:01 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
gelukkig geef je dat zelf al toe
strak plan, denk dat die jongen zn verjaardag niet meer kan vieren de rest van de dag, aangezien ik op springen staquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Doe een strik om jezlef en ga naar hem toe!
gut...wat zou hij dat erg vinden joh....quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:18 schreef sproetjes het volgende:
[..]
strak plan, denk dat die jongen zn verjaardag niet meer kan vieren de rest van de dag, aangezien ik op springen sta
quote:
Helemaal nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:18 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
gut...wat zou hij dat erg vinden joh....
Jij begint, vanaf de iPhone van mamquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:29 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat was wel aan je sms'jes te merken.
Dat ja!quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:31 schreef sproetjes het volgende:
ARGO
SODEFLIKKER OP JA
jij mocht hier niet meer komen!
Wie zegt dat ? Ik kom niet met lege handen, ik moet het Nederlandse elftal bedanken. Om eentje te gaan drinken was geen slecht idee!quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:31 schreef sproetjes het volgende:
ARGO
SODEFLIKKER OP JA
jij mocht hier niet meer komen!
quote:
Aah ok dan is het goed!quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Die post had echt niks met jou te maken, gewoon slechte timing.
Nee hoor lieverd.quote:
Haat je mij dan zo erg ?quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:34 schreef sproetjes het volgende:
hahahahahahahahaaha
oke ik had natuurlijk moeten zeggen
tis ineens kurkdroog in mn slip
en die opmerking was WEL zo getimed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |