Oh lieverd de plannen zijn heel simpel, gewoon hier samenkomen en dan kijken we wel wat we gaan doenquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:02 schreef friekin_ het volgende:
Goedemorgen.
Lieve mensen, ik heb het idee dat ik hele topics niet meer kan volgen. Ik ben met mijn hoofd ergens anders.
Hoe kunnen we dit aanpakken? Ik vind het ronduit naar dat ik nu pas lees dat MPG wilde hosselen, dan Alexxxxx best neukbaar is, dat Argo echt de sportschool in moet en al die kusfoto's..
Toevoegend daaraan. Tas. Zaterdag. Als je me laat weten wat de plannen zijn, kan ik misschien nog een fokker meekrijgen![]()
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:02 schreef friekin_ het volgende:
Goedemorgen.
Lieve mensen, ik heb het idee dat ik hele topics niet meer kan volgen. Ik ben met mijn hoofd ergens anders.
Hoe kunnen we dit aanpakken? Ik vind het ronduit naar dat ik nu pas lees dat MPG wilde hosselen, dan Alexxxxx best neukbaar is, dat Argo echt de sportschool in moet en al die kusfoto's..
Toevoegend daaraan. Tas. Zaterdag. Als je me laat weten wat de plannen zijn, kan ik misschien nog een fokker meekrijgen![]()
Mooi verwoord!quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Lieve friekin_,
Je moet niet alles willen volgen hier. Je bent verliefd. Op een geweldige vent ook nog eens. Je moet nu hele dagen zwijmelen, ouwehoeren, kleffen en hem godverdomme het levende daglicht uit de ogen neuken!
Over de neukbaarheid van Alex kan ik geen zinnig woord zeggen, maar het schijnt dat hij je wel een zekere foto kan bezorgen. Verder vraag ik me af over welk gehossel dit zou moeten gaan? En wil ik zo min mogelijk aandacht meer besteden aan de kwestie argo.
Wolkom yn Fryslân!quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:25 schreef L.no het volgende:
Dit is mijn laatste dag als Limbolander. Vandaag ga ik me aanmelden in een gemeente in friesland en dan ben ik een friese negerin met een zachte 'g'. R.I.P, mijn 18-jarige limbo leventje.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:02 schreef friekin_ het volgende:
Goedemorgen.
Kut. Ik slaap half. Al een week. Ik ben zaterdag opquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:06 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Oh lieverd de plannen zijn heel simpel, gewoon hier samenkomen en dan kijken we wel wat we gaan doenwaarschijnlijk lekker op terras zitten en eventueel ff Bloem in
![]()
Betekent dit dat ik weer 2 logeetjes krijg?
http://www.bospop.nl/inte(...)mma-bospop-2010.aspxquote:Saturday 10th of July:
Main stage
11.00 Open
11.45-12.30 The New Shining
13.15-14.15 Jimmie Vaughan
15.00-16.00 Saybia
16.45-17.45 De Dijk
18.45-19.45 The Cranberries
20.45-22.00 Crosby, Stills & Nash
23.00-00.30 John Fogerty
Tent stage
11.15-12.00 Freestroke
12.15-13.15 Th' Legendary Shack*Shakers
14.00-15.00 Cuby + Blizzards
15.45-16.45 The Hoax
17.45-18.45 Guy Forsyth & band
19.45-20.45 Southside Johnny & the Asbury Jukes
22.00-23.00 Heather Nova
Denk dat je dat zelf wel weet.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Kut. Ik slaap half. Al een week. Ik ben zaterdag op
[..]
http://www.bospop.nl/inte(...)mma-bospop-2010.aspxHoe kan ik dat vergeten?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Kut. Ik slaap half. Al een week. Ik ben zaterdag op
[..]
http://www.bospop.nl/inte(...)mma-bospop-2010.aspxHoe kan ik dat vergeten?
Dat was ik ook van planquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Lieve friekin_,
Je moet niet alles willen volgen hier. Je bent verliefd. Op een geweldige vent ook nog eens. Je moet nu hele dagen zwijmelen, ouwehoeren, kleffen en hem godverdomme het levende daglicht uit de ogen neuken!
Over de neukbaarheid van Alex kan ik geen zinnig woord zeggen, maar het schijnt dat hij je wel een zekere foto kan bezorgen. Verder vraag ik me af over welk gehossel dit zou moeten gaan? En wil ik zo min mogelijk aandacht meer besteden aan de kwestie argo.
Briefje ophangen met pakje gaarne in Sittard bij tafel 24 bezorgen. (of zoiets)quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:22 schreef sproetjes het volgende:
ik zit te wachten op een pakje
maar wil eigenlijk even sittard in
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:25 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat was ik ook van plan
Zucht. Ik vergeet gewoon dat ik naar Bospop ga
Nee. Ik ga met mijn jaloerse zus, die zal het niet kunnen waarderen als ik hem mee zeul.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Waar wacht je dan nog op?
Je hebt het godverdomme écht goed te pakken. Gaat hij mee naar Bospop?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:31 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee. Ik ga met mijn jaloerse zus, die zal het niet kunnen waarderen als ik hem mee zeul.
En dat ik het echt goed te pakken heb was al duidelijk ja
Was het maar zo. Ze jaagt iedereen, inclusief mij, weg met haar lompe koeien gedrag. Niets voor jou?quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Gewoon meeslepen. Wie weet gaat zuslief dan wel op zoek naar een vent, en hebben jullie het rijk alleen.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:36 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Was het maar zo. Ze jaagt iedereen, inclusief mij, weg met haar lompe koeien gedrag. Niets voor jou?
Ze heeft een kort, rood, pittig, vlot stekeltjes kapsel.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je toch beter je best doen qua maketingpraat.
oh my.... waar jij alle schoonheid hebt ge-erfd van je ouders kwam zij er wat minder bekaaid van af?quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:40 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ze heeft een kort, rood, pittig, vlot stekeltjes kapsel.
edit
Kijk niet naar het blije hoofd van de rechterhelft
JE HEBT EEN DATE??quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:40 schreef MPG het volgende:
Ehm... Ik pas....
Eerst maar eens zien wat zaterdag brengt.
We zijn bij elkaar gezet. Als in: geen bloedband.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh my.... waar jij alle schoonheid hebt ge-erfd van je ouders kwam zij er wat minder bekaaid van af?
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:42 schreef friekin_ het volgende:
[..]
JE HEBT EEN DATE??
Djeez. Ik stond zo slecht op die foto
Ouwe rukker! Doede goed!quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Nou, laten we hopen dat dat het vervolg op gaat zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |