Jammer dat SMG na seizoen 3 ieder seizoen iets minderquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:48 schreef wolfrolf het volgende:
Vorig deel: Angel & Buffy the Vampire Slayer #20 RIP Andy Hallett![ afbeelding ]
![]()
Ik vond haar en Spike in seizoen 6(?) aardigquote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:01 schreef Xurk het volgende:
[..]
Jammer dat SMG na seizoen 3 ieder seizoen iets minderwerd
Veel te jong nog!quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:34 schreef Xurk het volgende:
Qua uiterlijk is ze van s1 t/m s3 op haar best
Copy that! Een van de beste karakters in heel de Buffy Reeks! Angel nooit gezien, maar zal ik misschien wel een keer halen ook. Buffyquote:
Moet je zeker doen ja!quote:Op woensdag 7 juli 2010 21:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Copy that! Een van de beste karakters in heel de Buffy Reeks! Angel nooit gezien, maar zal ik misschien wel een keer halen ook. Buffy
Lornequote:Op zaterdag 10 juli 2010 20:12 schreef Curiosity het volgende:
Straks weer verder me Angel, zit nu bij box 2 , dvd 2, waar ze net in het hotel zjn getrokken en Lorne inmiddels in beeld is.
True Blood wel eens gekeken, maar vind dat echt veel minder. Niet een serie die ik zal gaan volgen. Snap ook niet dat t genomineerd is bij de emmy's voor de beste drama serie. Dat is t absoluut niet..en niks kan tegen Buffy opquote:Op maandag 23 augustus 2010 00:43 schreef Zhenar het volgende:
Kijken jullie trouwens nu ook True Blood? En zo ja: hoe vinden jullie dat die serie zich tot Buffy/Angel verhoudt?
Zelf vind ik TB ook wel een geniale serie namelijk. Maar het mist de good-naturedness van Buffy. De humor vind ik soms nog best vergelijkbaar, al waren de schepsels van Joss Whedon wel leuker in hun woordgebruik. Maar toch is het wel grappig dat er zoveel overeenkomsten zijn, zoals de romance tussen mens en vampier, en het bestaan van andere wezens zoals weerwolven enzo. Al was Buffy wel wat epischer qua schaal (wat wil je, met elke week een apocalyps)
Anyway, True Blood is zeker aan te raden! Maar haalt het niet bij Buffy of Angel natuurlijk
De bovenstaande puntenquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:01 schreef Dizer het volgende:
- Seizoen 4 het minste is van allemaal
- Seizoen 5 de leukste is van allemaal, Glory is geniaal, maar Ben is wel vervelend!
- Seizoen 6 de meest serieuze en donkerste seizoen is van allemaal
- Once More With Feeling de meest geniale en leukste en beste aflevering er is!
- De aflevering is seizoen 3 waarin Xander the Zappo is, en de Apocalypse op de achtergrond erg humoristisch is!
- De dood van Joyce de meest bizarre en trieste aflevering is
- De dood van Tara nog steeds ERG KUT vind en het nog steeds vervelend vind dat ze niet steady cast is geworden!
- De dood van Anya in de laatste aflevering gewoon buitengewoon KUT vind en onnodig!
- Anya's fobie voor konijnen geniaal is!
Ik vind het totaal niet te vergelijken eigenlijk. Het enige wat de twee series in mijn ogen gemeen hebben is het bronmateriaal (vampiers).quote:Op maandag 23 augustus 2010 00:43 schreef Zhenar het volgende:
Kijken jullie trouwens nu ook True Blood? En zo ja: hoe vinden jullie dat die serie zich tot Buffy/Angel verhoudt?
Zelf vind ik TB ook wel een geniale serie namelijk. Maar het mist de good-naturedness van Buffy. De humor vind ik soms nog best vergelijkbaar, al waren de schepsels van Joss Whedon wel leuker in hun woordgebruik. Maar toch is het wel grappig dat er zoveel overeenkomsten zijn, zoals de romance tussen mens en vampier, en het bestaan van andere wezens zoals weerwolven enzo. Al was Buffy wel wat epischer qua schaal (wat wil je, met elke week een apocalyps)
Anyway, True Blood is zeker aan te raden! Maar haalt het niet bij Buffy of Angel natuurlijk
Ben ik het wel mee eens. De verhaallijnen zijn niet vergelijkbaar met die van Buffy. Er zijn alleen wat overeenkomstige thema's. Maarja, moord en onmogelijke liefdes heb je in elke serie wel.quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:35 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik vind het totaal niet te vergelijken eigenlijk. Het enige wat de twee series in mijn ogen gemeen hebben is het bronmateriaal (vampiers).
quote:To the SyFy channel naturally!
Buffy The Vampire Slayer's James Marsters is returning to television for SyFy's new series Three Inches.
SyFy Executive Vice President of Development Mark Stern says:
"Three Inches is a fun, smart, offbeat spin on the superhero genre. It introduces a new group of crime fighters who possess some imaginative — if not all that super — powers."
Marsters will play the good guy character Troy, the leader of the superheroes.
Will U be watching?
quote:Anya: Willo thinks she is in love with my boyfriend, RJ!
Buffy: Willow, you are a gay woman, and he isn't!
Willo: This isn't about his physical presence, it's about his heart
Anya: His physical presence has a penis!!
Willow: I can work around it!
Ik krijg ook nog steeds een brok in mn keel van die aflevering, ook al heb ik nu denk echt al 20keer gezien. Geen muziek, Anya die het allemaal niet begrijpt, en buffy die ´mommy?? mommy??? mommy?' roept..quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 14:09 schreef DragonFodder het volgende:
Ik vond Angel als serie leuker (Angel als muppet! Geniaal!)
Maar de Buffy's aflevering The Body is één van de meest indrukwekkende en "eerlijke" afleveringen op TV ooit wat mij betreft. De leegte na het overlijden van iemand is zó goed in beeld gebracht! Ik vond het zelfs bijna jammer dat er in die episode nog een vampier aan te pas kwam op het eind.
Dark Willow was irriquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:30 schreef Zhenar het volgende:
Ik vond de seizoen 4 verhaallijn eigenlijk heel leuk. Echt een grote rollercoaster was datEn evil Cordy was ook leuk om te zien, al was die ontwikkeling veel minder goed uitgewerkt als bij Dark Willow
en vooral niet zo heel geloofwaardigquote:
Geciteerd voor waarheidquote:Op zondag 12 september 2010 19:50 schreef Jivis het volgende:
Dat ik Dark Willow stom vond komt vooral doordat Alyson Hannigan niet kan acteren.
Seizoen 4 van Angel was terwijl het gaande was echt een "WTFOMG!!" seizoen die alle kanten op ging en iedere aflevering weer een spectaculaire cliffhanger had, echt een rollercoaster inderdaadquote:Op vrijdag 10 september 2010 22:30 schreef Zhenar het volgende:
Ik vond de seizoen 4 verhaallijn eigenlijk heel leuk. Echt een grote rollercoaster was datEn evil Cordy was ook leuk om te zien, al was die ontwikkeling veel minder goed uitgewerkt als bij Dark Willow
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |