Terechte actiequote:KAAPSTAD - In Zuid-Afrika heeft de 14-jarige Asanda Cele zijn enthousiasme voor het voetbal met de dood moeten bekopen. De jongen was enthousiast op zijn vuvuzela aan het blazen. Iets té enthousiast voor zijn buurman. Die joeg drie kogels door het lichaam van de jongen. Dat schrijft de Daily Mail.
Het slachtoffer werd aangetroffen in de tuin van de buurman. Zijn lichaam vertoonde twee schotwonden in het hoofd en één in de arm. De tiener werd nog naar het hospitaal gebracht, maar bezweek aan zijn verwondingen.
Het gruwelijke voorval gebeurde twee weken geleden na de WK-wedstrijd Frankrijk - Zuid-Afrika. De Bafana Bafana verloren met 2-1. "Maar dat maakte niet uit voor mijn zoon", zegt vader Sandile Cele. "Hij blies altijd op zijn vuvuzela, of z'n team nu won of verloor".
Pas verhuisd
Kort geleden kwam de dader in de buurt wonen. "Hij hield niet van het geluid van vuvuzela's", vervolgt vader Cele. "Ik denk dat hij daarom mijn zoon vermoord heeft".
De buur werd gearresteerd en dezelfde dag nog beschuldigd van moord. Hij is inmiddels vrij op borg in afwachting van zijn proces. Dat wordt volgende maand gevoerd. De beschuldigde beweert dat hij dacht met een inbreker te maken te hebben.
ad.nl
Ja, want die sluipen altijd hard toeterend bij mensen naar binnen...quote:De beschuldigde beweert dat hij dacht met een inbreker te maken te hebben.
Ik denk dat we de nieuwe Sherlock Holmes gevonden hebben!quote:"Hij hield niet van het geluid van vuvuzela's", vervolgt vader Cele. "Ik denk dat hij daarom mijn zoon vermoord heeft".
Heel typerendquote:De Bafana Bafana verloren met 2-1. "Maar dat maakte niet uit voor mijn zoon", zegt vader Sandile Cele. "Hij blies altijd op zijn vuvuzela, of z'n team nu won of verloor".
Ja, afschieten moet je pas doen na het pijnigen, en niet direct.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:20 schreef TheThirdMark het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Alhoewel ik het pijnigen van vuvuzela gebruikers erg toejuich is het direct afschieten ook weer zoiets.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:20 schreef TheThirdMark het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Alhoewel ik het pijnigen van vuvuzela gebruikers erg toejuich is het direct afschieten ook weer zoiets.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:34 schreef Strani het volgende:
Jezus mensen..hebben jullie van je ouders niet geleerd dat je dingen in perspectief moet zien?
Vuvuzela = irritant
Vermoord worden = verschrikkelijk
Mensen die deze moord steunen (zelfs voor de grap) zou ik nooit in de buurt van mijn fictieve kinderen laten.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:35 schreef Strani het volgende:
[..]
En? Het is ook NWS, ik dacht dat het niveau hier iets hoger lag dan in KLB of ONZ.
Je moet het ook in perspectief zijn. In dat land is het normaal om je buurjongetje te doorzeven met kogels als het geluid dat hij produceert je niet aanstaat. Kunnen wij wel raar opkijken en elitair gaan doen, maar zo is de cultuur.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:35 schreef Strani het volgende:
[..]
En? Het is ook NWS, ik dacht dat het niveau hier iets hoger lag dan in KLB of ONZ.
Wie zegt dat ik me er druk om maak? Ik vind de reacties kinderlijk en dom, ja..en dat zeg ik dan ook. Mag toch?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:37 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Sowieso hoef je je er wat minder druk om te maken, ongeacht wel subforum.
En het ligt ook in onze cultuur om dit soort praktijken aan te moedigen?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:37 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je moet het ook in perspectief zijn. In dat land is het normaal om je buurjongetje te doorzeven met kogels als het geluid dat hij produceert je niet aanstaat. Kunnen wij wel raar opkijken en elitair gaan doen, maar zo is de cultuur.
Jezus man dit is FOK!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:34 schreef Strani het volgende:
Jezus mensen..hebben jullie van je ouders niet geleerd dat je dingen in perspectief moet zien?
Vuvuzela = irritant
Vermoord worden = verschrikkelijk
Mensen die deze moord steunen (zelfs voor de grap) zou ik nooit in de buurt van mijn fictieve kinderen laten.
Ga toch terug naar KLB/ONZquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:44 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Jezus man dit is FOK!
Over dingen in het juiste perspectief zien gesproken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |