quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:30 schreef Knipoogje het volgende:
en ach, ik doe eens gek. Een 6 jarig meisje tijdens een Philippijnse show
En dankzij mijn zoektocht op youtube naar Idols had ik haar al ontdekt voor ze buiten Filippijnen bekend werdquote:Op maandag 12 juli 2010 23:30 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik ben elke keer weer compleet spra-ke-loos. Het is toch werkelijk ongelofelijk dat dat uit zo'n klein vrouwtje komt?
Is zeker wel een leuk ideequote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohhhhh.... ik zie een tournamentje aankomen!.. ideetje C_A? Jij, ik, wij met z'n 2en
![]()
Ik zag 'm pas geleden voor het eerst, ben niet echt een fan van Burke, maar dit was toch wel heel mooi, vooral omdat ze zichzelf maar amper in controle kan houden.quote:
Die zeker wetenquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:56 schreef iBenny het volgende:
Ik vind dit toch zeker een van de betere (of zoals in de bovenstaande post 'explosiefste' werd genoemd) optredens van de Nederlandse talentenshows...:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:56 schreef iBenny het volgende:
Ik vind dit toch zeker een van de betere (of zoals in de bovenstaande post 'explosiefste' werd genoemd) optredens van de Nederlandse talentenshows...:
Is dat die van Whataya want from me ? Geweldig nummerquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:44 schreef iPat het volgende:
Misschien niet één van de beste, maar wel de meest explosieve optreden ooit bij een talentenjacht.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:15 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Is dat die van Whataya want from me ? Geweldig nummer
Leuk, een mod met een portie humorquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:56 schreef iBenny het volgende:
Jaa, vind het vooral bij z'n auditie opvallen..quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja?
Hij is pas 19 btwWaar is mijn pedopas
Oeh,quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
die moet wel gay zijn (Joe McEldery
http://nl.wikipedia.org/wiki/Joe_McElderryquote:
quote:Joe McElderry, geboren in South Shields, Engeland, is het enige kind van Jim McElderry en Eileen Joyce. Het koppel ging uit elkaar in de jeugd van McElderry. Hij is opgegroeid met zijn moeder, grootmoeder en tantes.
McElderry ging naar school in South Shields en ging daarna kunst studeren in Newcastle.
In 2007 deed McElderry auditie voor de Britse versie van X-Factor, maar de jury vond hem toen nog te jong om mee te doen aan de competitie. In 2009 deed hij opnieuw auditie in Manchester en zong "Dance With My Father" van Luther Vandross. Hij werd gecoacht door Cheryl Cole, bekend van de meidengroep Girls Aloud en haar single "Fight for this love", die de categorie "Jongens 15-26" onder haar hoede had. Joe doorstond alle liveshows, zonder in de sing-off terecht te komen. Op 13 december 2009 won Joe Mcelderry van Olly Murs, en bracht zijn hitsingle "The Climb" (Cover van Miley Cyrus) uit.
Op 31 juli 2010 maakte Joe bekend dat hij homoseksueel is, nadat hackers hem 'hielpen' door zijn twitter te hacken.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:12 schreef stekelzwijn het volgende:
Weg met al die klonen zonder kwaliteit.............
We zitten te wachten op mensen die proberen anders te zijn dan anderen.
Dat zijn talenten.
Holy crapquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:40 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Wat dacht je van Elvis Presley aka Joseph Hall:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |