quote:
quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:30 schreef Knipoogje het volgende:
en ach, ik doe eens gek. Een 6 jarig meisje tijdens een Philippijnse show
En dankzij mijn zoektocht op youtube naar Idols had ik haar al ontdekt voor ze buiten Filippijnen bekend werdquote:Op maandag 12 juli 2010 23:30 schreef Marble het volgende:
[..]
Ik ben elke keer weer compleet spra-ke-loos. Het is toch werkelijk ongelofelijk dat dat uit zo'n klein vrouwtje komt?
Is zeker wel een leuk ideequote:Op dinsdag 6 juli 2010 20:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohhhhh.... ik zie een tournamentje aankomen!.. ideetje C_A? Jij, ik, wij met z'n 2en
![]()
Ik zag 'm pas geleden voor het eerst, ben niet echt een fan van Burke, maar dit was toch wel heel mooi, vooral omdat ze zichzelf maar amper in controle kan houden.quote:
Die zeker wetenquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:56 schreef iBenny het volgende:
Ik vind dit toch zeker een van de betere (of zoals in de bovenstaande post 'explosiefste' werd genoemd) optredens van de Nederlandse talentenshows...:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:56 schreef iBenny het volgende:
Ik vind dit toch zeker een van de betere (of zoals in de bovenstaande post 'explosiefste' werd genoemd) optredens van de Nederlandse talentenshows...:
Is dat die van Whataya want from me ? Geweldig nummerquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:44 schreef iPat het volgende:
Misschien niet één van de beste, maar wel de meest explosieve optreden ooit bij een talentenjacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |