Nee die zat ergens in hun darmstelsel.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:27 schreef Studiotje het volgende:
Nu de grote vraag: Was de zadel nog te zien?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:28 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
[..]
Nee die zat ergens in hun darmstelsel.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:24 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
Ik fietste gister nog even naar school toe om nog wat dingetjes te regelen voor mijn stage komend schooljaar. Toevallig is mountainbiken een hobby van me en heb besloten in plaats van mijn gewone fiets is een keer mijn mountainbike mee te nemen naar school.
Op een mountainbike hoor je een berg te berijden .
Grtz KL
Nee jammer genoeg nietquote:
misschien die dikke mensen ook wel.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:30 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
[..]
Nee jammer genoeg nietdan kon ik met een rotvaart weer naar beneden
Maar zoals ik al zei, ik gebruik de mountainbike normaal nooit om mee naar school te gaan, maar voor deze keer wel.
stoer zeg!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:24 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
Eenmaal onderweg had ik een gemiddelde snelheid van 42 km/h
Jij reed geen 42km/u gemiddeld. Dat kan ik je zo op een briefje mee geven. Of je had windkracht 6 mee.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:24 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
Ik fietste gister nog even naar school toe om nog wat dingetjes te regelen voor mijn stage komend schooljaar. Toevallig is mountainbiken een hobby van me en heb besloten in plaats van mijn gewone fiets is een keer mijn mountainbike mee te nemen naar school.
Eenmaal onderweg had ik een gemiddelde snelheid van 42 km/h en suisde wat mensen voorbij, met wat enig gezeur uiteraard. "Hey jongeman kun je niet bellen?" hoorde ik een paar nare mannetjes roepen. Waarom zou ik bellen met die snelheid? als ik 200m van te voren bel gaan ze nog niet aan de kant. (Stelletje recreatie fietsers die alleen met 25+ graden op de fiets zitten, en dan gek opkijken dat de echte fietsers voorbij willen)
Het ergste was gisteren nog dat ik 2 van die dikke Tokkies tegenkwam die ook net als mij op een mountainbike zaten fietsend in de eerste versnelling. Ik schoot gelijk in de lach en had hem niet meer en had besloten snel door te karren voordat ze op me gingen zitten (figuurlijk).
Op een mountainbike hoor je een berg te berijden, en niet de berg een mountainbike.
Klacht: Dikke mensen die een mountainbike gebruiken/kopen omdat ze niet zo zwaar willen trappenkoop dan een electrische fiets.
Grtz KL
Nee het was geen politiequote:
Dit dus. Helemaal agressief worden ze als ze er niet langs kunnen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:38 schreef Sapstengel het volgende:
Onterechte klacht over dat recreatiefietsers. Niks is zo irritant als wielrenners en ander tuig die denkt meer recht te hebben op het fietspad, ongeduldig bellen en je bijna het pad af beuken als je lekker chill met een peukje in je hand richting het centrum fietst. Stel idioten.
Als je niet onnodig het hele fietspad gebruikt, belt een wielrenner niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:38 schreef Sapstengel het volgende:
Onterechte klacht over dat recreatiefietsers. Niks is zo irritant als wielrenners en ander tuig die denkt meer recht te hebben op het fietspad, ongeduldig bellen en je bijna het pad af beuken als je lekker chill met een peukje in je hand richting het centrum fietst. Stel idioten.
Ik reed dus daadwerkelijk wel 42 km/hquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:36 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Jij reed geen 42km/u gemiddeld. Dat kan ik je zo op een briefje mee geven. Of je had windkracht 6 mee.
Een tijdrit van 10 minuten doen ze op ca 45,5km/u gemiddeld.
Dus met die dikke spekbanden van je mountainbike ga je misschien 28 gemiddeld. Ik denk dat je een nieuwe km-teller nodig hebt.
Met m'n ligte racefiets (en een tyfus hoop bochten op m'n traject) ga ik gemiddeld 31, en dat ook alleen maar door voor bochten vol in de ankers te gaan, en er na weer keihard uit te accelereren naar de 40/u)
Dus...
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:30 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
[..]
Nee jammer genoeg nietdan kon ik met een rotvaart weer naar beneden
Maar zoals ik al zei, ik gebruik de mountainbike normaal nooit om mee naar school te gaan, maar voor deze keer wel.
Nou geloof me:quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:41 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
[..]
Ik reed dus daadwerkelijk wel 42 km/hik mountainbike nu inmiddels al 7 jaar en weet echt de snelheden die ik kan behalen op mijn fiets. Nu beschik ik om eerlijk te zijn echt over een super goede conditie (niet opschepperig bedoeld). Plus ik ben lang en dun en heb super weinig wind weerstand.
Eensquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:41 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Als je niet onnodig het hele fietspad gebruikt, belt een wielrenner niet.
WANT WAT GEBEURT ER NAMELIJK ALS JE WEL BELT ALS WIELRENNER???
Juist dan gaat men omkijken en slingeren waardoor je alsnog kan afremmen.
Een echte wielrennert belt niet maar knalt met 30km/u verschil langs je nog voor je met je ogen kon knipperen.
En heb je er dus ook geen last van gehad, behalve dat je in je ego gekraakt bent omdat je ingehaald bent.
Gedrag als dit hoort idd. absoluut niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:43 schreef Sapstengel het volgende:
Haha nee dat ego boeit me niet zoveel, maar het zijn gewoon randmongolen. Fiets je rustig, knallen ze met 50 langs je heen. Stel idioten.
Helemaal als ze gaan zitten schreeuwen: "EEYY!! EEYY!! AAN DE KANT!!!". Heb ik regelmatig meegemaakt.
En wat nog erger is, dan gaan ze zelf 10 man breed op de weg fietsen, zit je er met je auto achter en toeter je een keer, gaan ze weer agressief lopen doen. Dan zijn ze voor de automobilist net zo irritant als recreatiefietsers voor hun zijn.
Ik hoop gewoon dat alle wielrenners door een vrachtwagen worden geschept.
En ik rijd 370km per week, en ook ik doe aan krachttraining en doe naast dat ook nog eens aan kickboksen, op de fiets ben ik om eerlijk te zijn explosief te noemen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nou geloof me:
ik rij 200km per week, en doe 4 dagen per week krachttraining.
Die 42 is geen gemiddelde. Misschien een te streven maximum op rechte stukken, maar een gemiddelde niet.
Dat rijden ze namelijk in de toer zo ongeveer.
Als jij niet het hele fietspad gebruikt, maar gewoon aan de rechterkant van het pad fiets is er niets aan de hand, want dan is er voldoende ruimte om in te halen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:42 schreef TheFrankey het volgende:
ik heb echt een hekel aan mensen als TS op de fiets. Kijken nergens naar en voelen zich elite omdat ze zo hard fietsen. De rest doet er niet .
Net als wielrenners verschrikkelijk volk
Daarnaast spreekt hij zichzelf tegen. Je moet met een mountainbike op de berg, terwijl hij er ook op rijdt. Lacht dan anderen uit omdat ze niet behoren tot zijn elite standaard.
En je zegt net dat je dun en lang bentquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:46 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
[..]
En ik rijd 370km per week, en ook ik doe aan krachttraining en doe naast dat ook nog eens aan kickboksen, op de fiets ben ik om eerlijk te zijn explosief te noemen.
Ik mountainbike ook erg veel in bosgebieden en vooral maandelijks in de Belgische Ardennen, ik heb in der loop der jaren echt een overkill aan kracht opgebouwd in mijn benen.
Maar dat is door bergachtig gebied. Wel wat anders dan het platte Nederland.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
En je zegt net dat je dun en lang bent![]()
186cm 82kg (and rising) 8% lichaamsvetpercentage , en een tering goeie conditie hier.
Nogmaals een tourrijder doet zo'n beetje 42 "gemiddeld". En die trainen 40 uur per week, eten het absolute perfecte, bloed wordt dagelijks gemonitoort, gemasseerd na een race, enz enz.
En een fiets van 6kg.
Ja maar dan gaat je gemiddelde er aan.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:49 schreef -AnneX- het volgende:
Wat ik alleen niet snap is dat die wielrenners altijd IN DE STAD FIETSEN!?
gebruik de stad gewoon als warm-up ofzo en trap hem daarna lekker naar het buitengebied, kun je de hele weg gebruiken en heb je ook geen "irritante fietsers".
oh en als het dan mis gaat omdat ze geen voorrang verlenen op een kruispunt leren ze het snel af
Dat heeft invloed ja. Maar het is ook wel eens minder dan 42. En op tijdritten meer.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:52 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar dat is door bergachtig gebied. Wel wat anders dan het platte Nederland.
hoezo, iedereen loopt hier zo te pimpen dat ze hard kunnen fietsen... in de stad mag je maar 50quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:52 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ja maar dan gaat je gemiddelde er aan.
Volgens mij heb je minder weerstand als je niet lang bent...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:41 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
[..]
Plus ik ben lang en dun en heb super weinig wind weerstand.
Als je die snelheid kan behalen is dat nog geen gemiddelde hè.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:41 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
[..]
Ik reed dus daadwerkelijk wel 42 km/hik mountainbike nu inmiddels al 7 jaar en weet echt de snelheden die ik kan behalen op mijn fiets. Nu beschik ik om eerlijk te zijn echt over een super goede conditie (niet opschepperig bedoeld). Plus ik ben lang en dun en heb super weinig wind weerstand.
Voor zover ik weet gelden er geen maximumsnelheden voor fietsers.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:53 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
hoezo, iedereen loopt hier zo te pimpen dat ze hard kunnen fietsen... in de stad mag je maar 50in buitengebied 80....
dacht je echt dat je, als je de 60/70 km/u haalt, dit in de stad mag fietsen?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor zover ik weet gelden er geen maximumsnelheden voor fietsers.
Volgens mij mag je als fietser niet harder dan het gemotoriseerde verkeer mag.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Voor zover ik weet gelden er geen maximumsnelheden voor fietsers.
Eensquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:57 schreef ASSpirine het volgende:
Ik sluit me erbij aan dat 42 km/h met een mountainbike haast niet vol te houden is. Je kan nog zeggen wat je wilt, maar wat RaymondK zegt klopt, de vergelijking met tourrijders, zij fietsen ong een gemiddelde van 50 km/h en hebben een megalichte fiets, wat je zeker niet kan zeggen van een mountainbike.
Als je daadwerkelijk zo goed bent, dan moet je maar eens een carrière overwegen als wielrenner.
Oh ja en ik vergat het belangrijkste nog. "PELETON"quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:57 schreef ASSpirine het volgende:
Ik sluit me erbij aan dat 42 km/h met een mountainbike haast niet vol te houden is. Je kan nog zeggen wat je wilt, maar wat RaymondK zegt klopt, de vergelijking met tourrijders, zij fietsen ong een gemiddelde van 50 km/h en hebben een megalichte fiets, wat je zeker niet kan zeggen van een mountainbike.
Als je daadwerkelijk zo goed bent, dan moet je maar eens een carrière overwegen als wielrenner.
Het wordt niet expliciet verboden. Artikel 5 van de WVW zou natuurlijk wel toegepast kunnen worden, maar dat staat weer los van de ter plaatse geldende maximumsnelheid voor motorvoertuigen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:59 schreef -AnneX- het volgende:
dacht je echt dat je, als je de 60/70 km/u haalt, dit in de stad mag fietsen?lijkt me sterk
Onze nieuwe Michael Boogerd, of een nieuwe Michelos kloon zullen we maar zeggen. 42 gemiddeld op een ATB, ja hoor, en ik win vandaag de etappe naar Arenberg.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:41 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
[..]
Hoe lang is dat stuk wat je naar school fietst en hoeveel bochten zitten erin? Dat je een topsnelheid van 42 haalt wil ik wel geloven, maar 42 gemiddeld betekent dat je constant 45 met wind mee en 40 met wind tegen moet rijden. Daar geloof ik niets van. Ik doe aan wielrennen en ook tijdrijden. Om die snelheden op 'n race of tijdritfiets te halen moet je al ontzettend sterk zijn. Op een mountainbike met dikke, zachte banden en allemaal vering is dat uitgesloten..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:41 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
[..]
Nee, gewoon om even lekker stevig door te fietsen voor een keer naar schoolquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dus eigenlijk wilde je gewoon ff patsen met je crossert.
Cancellara won vorig jaar het WK tijdrijden, 49,8km in 57u55′74″quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Oh ja en ik vergat het belangrijkste nog. "PELETON"
Als je in een peleton fietst heb je zuiging. En zelfs als je voorop fietst wordt je iets voortgeduwd door de luchtstroom v.d. rest.
Alleen dan halen ze zulke gemiddeldes. Als ze alleen fietsen trekken ze zo hard hooguit voor een paar minuten.
Ze fietsen ook altijd maar een minuutje of wat voorop, en worden dan gewisseld.
Maar nogmaals TS Je klacht was absoluut op z'n plaats!![]()
Ja, maar ik rijd dat soms gemiddeld.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:55 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Als je die snelheid kan behalen is dat nog geen gemiddelde hè.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gij niet wilt dat u geschiedt, schiet en neuk een ander niet.
Dat stuk naar school is 20 km lang en echt 90% procent daarvan is een fietspad dat alleen maar rechtdoor gaat.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:03 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hoe lang is dat stuk wat je naar school fietst en hoeveel bochten zitten erin? Dat je een topsnelheid van 42 haalt wil ik wel geloven, maar 42 gemiddeld betekent dat je constant 45 met wind mee en 40 met wind tegen moet rijden. Daar geloof ik niets van. Ik doe aan wielrennen en ook tijdrijden. Om die snelheden op 'n race of tijdritfiets te halen moet je al ontzettend sterk zijn. Op een mountainbike met dikke, zachte banden en allemaal vering is dat uitgesloten..
Dan heb je het al over :quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:08 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Cancellara won vorig jaar het WK tijdrijden, 49,8km in 57u55′74″
Er zijn er een paar die een uur lang 50 kunnen rijden. In een korte tijdrit of proloog gaan ze makkelijk boven de 50 hoor!
Heel veel van die ouderen hebben al van die enorm grote uitstekende spiegels , en dan gaan ze nog slingeren ook. Moet je bijna limbodansend de langs heen fietsenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:18 schreef Gras_eter het volgende:
Mensen die de snelheid van 42 gem. überhaupt serieus nemen, hij reed gewoon een stukje met 42.
Voor de rest terechte klacht, vooral als ze netjes belt. De bejaarden moeten eerst de situatie analyseren daarna beslissen wie er gaat remmen.
Nee hoor, gewoon heel dicht langs het kantje rijden 5 cm is meer dan genoeg spelingquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:20 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Heel veel van die ouderen hebben al van die enorm grote uitstekende spiegels , en dan gaan ze nog slingeren ook. Moet je bijna limbodansend de langs heen fietsen
Blijft bullshit. Kan alleen een teller..quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:41 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
[..]
Ik reed dus daadwerkelijk wel 42 km/hik mountainbike nu inmiddels al 7 jaar en weet echt de snelheden die ik kan behalen op mijn fiets.
dat scheelt echt minstens 10 km gemiddeld, die luchtweerstand...quote:Nu beschik ik om eerlijk te zijn echt over een super goede conditie (niet opschepperig bedoeld). Plus ik ben lang en dun en heb super weinig wind weerstand.
Je kan best een MAX halen van 42 op een mountainbike, redelijk eenvoudig zelfs. Alleen gem. niet maar dat moet je ook niet serieus nemen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:24 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Blijft bullshit. Kan alleen een teller..
[..]
dat scheelt echt minstens 10 km gemiddeld, die luchtweerstand...
Kan ook nogquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:26 schreef neen het volgende:
TS heeft de verkeerde wielmaat ingevuld op z'n fietscomputer en fietst eigenlijk 14km/u gemiddeld
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:26 schreef neen het volgende:
TS heeft de verkeerde wielmaat ingevuld op z'n fietscomputer en fietst eigenlijk 14km/u gemiddeld
Dit zijn geen eigen foto's maar wel de "MTB'' die ik ook hebquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:27 schreef vault_tec het volgende:
zo lang ik geen foto van de MTB zie geloof ik je niet
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:10 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
[..]
Ja, maar ik rijd dat soms gemiddeld.Het ligt er maar net hoe je het bekijkt hè, als de totale tijdsduur maar een minuut is zul jij best die 42 km/h gemiddeld behalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
Uitgaande van plusminus 4-5 minuten. Ik heb ook nergens beschreven dat ik constant die snelheid reed.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:41 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het ligt er maar net hoe je het bekijkt hè, als de totale tijdsduur maar een minuut is zul jij best die 42 km/h gemiddeld behalen.
Als je spreekt over gemiddeldes heb je het over de hele rit.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:43 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
[..]
Uitgaande van plusminus 4-5 minuten. Ik heb ook nergens beschreven dat ik constant die snelheid reed.
ja oke daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:45 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Als je spreekt over gemiddeldes heb je het over de hele rit.
paint van de 2 fietsers!quote:
Past toch niet in dit topic man.quote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:02 schreef Zuunigerd het volgende:
Een gemiddelde snelheid van 42km/h is voor een enorm getrainde fietser niet al te moeilijk, zolang de afstand maar niet te groot is.
Wel een fail bikequote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:35 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
[..]
Dit zijn geen eigen foto's maar wel de "MTB'' die ik ook heb![]()
![]()
![]()
![]()
http://link.marktplaats.nl/359098649
Zachte banden op een mountainbike.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:03 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hoe lang is dat stuk wat je naar school fietst en hoeveel bochten zitten erin? Dat je een topsnelheid van 42 haalt wil ik wel geloven, maar 42 gemiddeld betekent dat je constant 45 met wind mee en 40 met wind tegen moet rijden. Daar geloof ik niets van. Ik doe aan wielrennen en ook tijdrijden. Om die snelheden op 'n race of tijdritfiets te halen moet je al ontzettend sterk zijn. Op een mountainbike met dikke, zachte banden en allemaal vering is dat uitgesloten..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:24 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
Eenmaal onderweg had ik een gemiddelde snelheid van 42 km/h en suisde wat mensen voorbij, met wat enig gezeur uiteraard. "Hey jongeman kun je niet bellen?" hoorde ik een paar nare mannetjes roepen. Waarom zou ik bellen met die snelheid? als ik 200m van te voren bel gaan ze nog niet aan de kant. (Stelletje recreatie fietsers die alleen met 25+ graden op de fiets zitten, en dan gek opkijken dat de echte fietsers voorbij willen)
Het ergste was gisteren nog dat ik 2 van die dikke Tokkies tegenkwam die ook net als mij op een mountainbike zaten fietsend in de eerste versnelling. Ik schoot gelijk in de lach en had hem niet meer en had besloten snel door te karren voordat ze op me gingen zitten (figuurlijk).
Op een mountainbike hoor je een berg te berijden, en niet de berg een mountainbike.
Klacht: Dikke mensen die een mountainbike gebruiken/kopen omdat ze niet zo zwaar willen trappenkoop dan een electrische fiets.
Grtz KL
Dat tuig valt nog net niet van de fiets zo langzaam dat ze fietsen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:13 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
O en trouwens, laat die dikke mensen lekker, ze doen er iig wat aan dat ze dik zijn. Rijden ze op een electrische fiets dan klaag je misschien wel weer dat ze te lui zijn om zelf te trappen. En ja een bel op je fiets zou wel fijn zijn vindt je niet? Door figuren als jij worden wij mensen die ons wel gedragen als tuig van de weg gezien.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:10 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
[..]
Ja, maar ik rijd dat soms gemiddeld.Over 100 meter dan zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
42 gemiddeld op een MTB, yeah, right![]()
Kan heus wel.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:17 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Over 100 meter dan zeker.
42 gemiddeld op een MTB, yeah, right
Bergaf wel, maar op een vlakke wegquote:
Dan zijn die maatstaven van jouw net zo krom als dat bill gates rijk isquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Bergaf wel, maar op een vlakke weg(ik ga uit van reëel gemiddelde, dus met staande start, met vliegende start over een korte afstand kan het wel).
't is ongeveer gelijk aan als met vissers. Zo van " Ik heb zo'n grote gevangen"quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:42 schreef Oksel het volgende:
Potentieel rel-topic / MTB bash topic.
42 gemiddeld op een racefiets halen over afstanden van > 10km is al moeilijk. Laat staan met een ATB.
Over wat voor afstand had je het nou?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |