quote:
quote:
Italie ligt in Nederland op meer dan 3 uur rijden hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:25 schreef vosss het volgende:
In Nederland ligt alles op 3 uur rijden max lamzak
Maastricht was 3 uur en een kwartier! Moet ook tanken onderweg he, met die zuipschuit van mijquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:25 schreef vosss het volgende:
In Nederland ligt alles op 3 uur rijden max lamzak
Waarschijnlijk om nooit meer terug te komen ook.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja hallo,hij komt hier maar.. Hij is de gene die is verhuisd...
Niet als je heel snel rijdtquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:26 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Italie ligt in Nederland op meer dan 3 uur rijden hoor
En maar raar vinden dat jullie elkaar jaren niet hebben gezien...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja hallo,hij komt hier maar.. Hij is de gene die is verhuisd...
Haha ik snapte hetquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Niet als je heel snel rijdt
Ik bedoel natuurlijk in nederland naar ergens anders in nederland
Whehe net optijdquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:30 schreef deepart het volgende:
in be4 Klonk
quote:
Als Klonk 15 is, was hij 8 toen hij zich registreerde op dit forum.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Hoax. Klonk is 15.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als Klonk 15 is, was hij 8 toen hij zich registreerde op dit fourm..
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:32 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als Klonk 15 is, was hij 8 toen hij zich registreerde op dit forum..
Daar was ik niet, was doodziek toen. Fijn dat je ook ff een kaartje stuurdequote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:32 schreef Klonk het volgende:
en we hebben elkaar laatst nog gezien op de begrafenis van Tante Truus, dus je moet niet zeuren
Niet waar.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:26 schreef Aron7120 het volgende:
[..]
Italie ligt in Nederland op meer dan 3 uur rijden hoor
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maastricht was 3 uur en een kwartier! Moet ook tanken onderweg he, met die zuipschuit van mij
echt nietquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan hed je die trip moeten combineren met een bezoek aan je broer. Duh..
quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
echt nietdan had ik minder tijd met mn date gehad
Het is een vrouw waarvoor hij überhaupt naar Limburg is gegaan! Gun mij mijn eigen portie Limbobabe?quote:
Stelletje luie donders ga eens bij elkaar op visite dan ..... lekkere familie zijn jullie, gewoon te lui om elkaar eens op te zoekenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:22 schreef Alexxxxx het volgende:
Zoals de meeste mensen wel weten is Klonk mijn broer. Echter is hij 16 jaar geleden verhuisd naar Limburg, en sinds die tijd hebben we elkaar dus doodleuk niet meer gezienWel veel online contact natuurlijk, maar nooit eens een kopje koffie of zo...
Ik mis je, broer
Is goed voor de gemiddelde intelligentie van zowel limburg als de rest van nederland.quote:
De tekenen van groeiende wijsheid?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:33 schreef Klonk het volgende:
[..]
in mijn hoofd ben ik nog steeds 15 maar mijn slapen beginnen wat grijze haartjes te vertonen...
Sja, zo ben je altijd al geweest... Vluchten voor dingen die je niet bevallen, in plaats van de confrontatie aan gaan...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:52 schreef Klonk het volgende:
als ik het zo nog eens teruglees ben ik maar wat blij dat ik verhuisd ben, nu hoef ik je gezever alleen nog maar digitaal te verduren in plaats van elk weekend...
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sja, zo ben je altijd al geweest... Vluchten voor dingen die je niet bevallen, in plaats van de confrontatie aan gaan...
Sja, je bent nu eenmaal niet in staat je zelf te reddenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
maar ik heb een vrouw en geen opblaaspop
Stop een goatse in zijn scriptie!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:06 schreef Klonk het volgende:
nah, je hoeft de komende 16 jaar ook niet langs te komen
Ik mag hopen dat dit topic niet waargebeurd is. Anders ren ik naar het dichtstbijzijnde metrostation en plas daar op de derde rail...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:06 schreef Klonk het volgende:
nah, je hoeft de komende 16 jaar ook niet langs te komen
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dit topic niet waargebeurd is. Anders ren ik naar het dichtstbijzijnde metrostation en plas daar op de derde rail...
Als je onze zus had gekend had je geweten dat onze ouders wel trots op ons twee zijnquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:58 schreef GekkeBoel het volgende:
TS en Klonk zijn losersIk neem aan dat jullie ouders zich kapot schamen met 2 van die mislukte uitkeringtrekkende autistische tokkie-josties als kinderen?
Ze zijn niet trots, maar wellicht schamen ze zich iets minder voor jullie dan jullie zus. Maar als zij minder trots zijn op jullie zusje, dan moet ze haast wel een behaarde cokehoer met 1 arm zijnquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je onze zus had gekend had je geweten dat onze ouders wel trots op ons twee zijn
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, Bert heeft zich om laten bouwen... Maar goed als jij je familie nooit meer bezoekt....
The bearded lady....quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik kreeg afgelopen Kerst een kaartje van Bertha, ik vroeg me al af wie dat was...
En Bertha dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:45 schreef Hyundai het volgende:
Als ik het zo hoor dan concludeer ik het volgende:
Klonk is de zelfstandige, niet zo familiegerichte persoon. Tikkeltje egoïstisch en staat eigenlijk nooit voor familie klaar. Een beetje net als George Clooney in de film Up in the Air.
Alex daarentegen is heel familiegericht, totaal niet zelfstandig. Misschien een tikkeltje vrouwelijk en overgevoelig, maar staat wel voor iedereen klaar. Hij kan het niet hebben dat Klonk zo zelfstandig is.
KLOPT DAT?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |