Niet letterlijk maar wel grotendeelsquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:19 schreef Potloodvis het volgende:
LETTERLIJK OVERNEMEN JAP VOORDAT JEZELF GAAT IMPROVISEREN EN JEZELF KO SLAAT BIJ HAAR!
Nee Captain Planet.quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:20 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ook nietwaar blijft de CP, Jap?
LETTERLIJK MIJN ZIN OVERNEMENquote:
ja, eh ik bedoel, als ik zoiets zou sturen wat Laki typte, zou ik ervoor zorgen dat ik ervoor al iets had gestuurd. Soort van aanloopje er naar toe.quote:
voor deze keer heb je gelijkquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:24 schreef wolvendagen het volgende:
omg mensen die naar de buren gaan om voetbal te kijken, er totaal geen zin in hebben, maar als ik dan zeg van ga dan mee naar stadhuisplein dan is het van nee nee ik had afgesproken. kjenker een end op en dan verwachten dat ik wel zo met je meegaat naar het centrum.
ja ze zegt: nee dat vind ik zo lullig.quote:
Niet haten, die van mij is beter opgebouwd.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
LETTERLIJK MIJN ZIN OVERNEMEN
Dan tel ik dr half mee op m'n lijstje als je dr hosselt
Betreft dit P.?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:24 schreef wolvendagen het volgende:
omg mensen die naar de buren gaan om voetbal te kijken, er totaal geen zin in hebben, maar als ik dan zeg van ga dan mee naar stadhuisplein dan is het van nee nee ik had afgesproken. kjenker een end op en dan verwachten dat ik wel zo met je meegaat naar het centrum.
vertel het aan mensen op fok, misschien helpt datquote:
ja me vader is niet thuis, ik moet ergens klagenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
vertel het aan mensen op fok, misschien helpt dat
zegt dezequote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vriend als je wist wat ik in m'n handen heb nuquote:
NIET STOER DOEN DIT IS KLAAGBAK JE WEET!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:27 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Is het daar ook als er gescoord word dat iedereen bier gooit?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:28 schreef wolvendagen het volgende:
onee nu wordt ie mooi
"is er niks in spijkenisse dan"
alsof je dan ineens wel meegaat, fucking same shit, of je nou op stadhuisplein kijkt wat 50 keer zo gezellig is of hier. nou ik zou het wel weten.
nouquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Vriend als je wist wat ik in m'n handen heb nu
Mensen die met bier gooien.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Is het daar ook als er gescoord word dat iedereen bier gooit?
Misschien wel iets te goedquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Niet haten, die van mij is beter opgebouwd.
Ja, ik zit nu alleen te bedenken wat dat oranje gedeelte voor toegevoegde waarde heeft aangezien we sowieso wat zouden afspreken (of niet dus) maarja, dan kan je natuurlijk wel meteen na de wedstrijd er over sms'enquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:23 schreef Lakitu het volgende:
[..]
LETTERLIJK MIJN ZIN OVERNEMEN
Dan tel ik dr half mee op m'n lijstje als je dr hosselt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |