Wat is het probleem?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, maar toch tnx Mr.D.
Op zich is het ook iets wat ik volgens mij best zelf kan oplossen, maar ik kan het niet uitstaan dat dat niet lukt.
Met geitenkaasquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan bak ik een heul klein mini-taartje
Huisgenootje ging thuis weg met werkend internet en tv en zulks. komt terug, doet het niet meer. Modem gereset, tv en telefoon deden het weer, inet niet. Router gereset, en krijg gewoon geen draadloos internet meer. Wel via de kabel, maar draadloos doet het dus niet. Ik dacht eerst dat UPC misschien haar IP had vernieuwd ofzo, maar als dat het probleem was geweest was het nu al opgelost.quote:
Jij wel.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:45 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Hoezo, hiermee kom ik toch het leven wel door?
Wat heeft een draadloze verbinding te maken met je Wifi? Je wifi loopt kennelijk via je Sitecom en je IP niet die gaat via je modem.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Huisgenootje ging thuis weg met werkend internet en tv en zulks. komt terug, doet het niet meer. Modem gereset, tv en telefoon deden het weer, inet niet. Router gereset, en krijg gewoon geen draadloos internet meer. Wel via de kabel, maar draadloos doet het dus niet. Ik dacht eerst dat UPC misschien haar IP had vernieuwd ofzo, maar als dat het probleem was geweest was het nu al opgelost.
Ik vraag me vooral af of het aan de router of UPC ligt.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Huisgenootje ging thuis weg met werkend internet en tv en zulks. komt terug, doet het niet meer. Modem gereset, tv en telefoon deden het weer, inet niet. Router gereset, en krijg gewoon geen draadloos internet meer. Wel via de kabel, maar draadloos doet het dus niet. Ik dacht eerst dat UPC misschien haar IP had vernieuwd ofzo, maar als dat het probleem was geweest was het nu al opgelost.
Ik vraag me vooral af of het aan de router of UPC ligt.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:50 schreef Lily-Ella het volgende:
Ennieweej, ik ga me storten op iemand anders, ajuus!
Het ligt vast echt HEEL erg aan mij dat ik in 1 oogopslag las dat je ej ging storten op iemands anusquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:50 schreef Lily-Ella het volgende:
Ennieweej, ik ga me storten op iemand anders, ajuus!
waar het hart van...... je weet het wel...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het ligt vast echt HEEL erg aan mij dat ik in 1 oogopslag las dat je ej ging storten op iemands anus
bij nader inzien wil ik toch niet met je datenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het ligt vast echt HEEL erg aan mij dat ik in 1 oogopslag las dat je ej ging storten op iemands anus
Grappig is dat idd, hoe bedrijven dat soort dingen communiceren. Terwijl, hoe kut het nieuws ook is, je er beter open en duidelijk over kan zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:49 schreef stbabylon het volgende:
Communicatie in ons bedrijf: Dit jaar geen salarisronde, hopen op jullie begrip. Zonder verdere uitleg. Nee, gaat wel goed komen met dat begrip... /sarcasm
Thanks. Nu weet ik iig in welke hoek ik het zoeken moet.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:50 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat heeft een draadloze verbinding te maken met je Wifi? Je wifi loopt kennelijk via je Sitecom en je IP niet die gaat via je modem.
Er is internet dus de modem werkt. Je richten op het wifi gedeelte in de sitecom dan.
ja maak er ff een meet van dan komt lily tenminste ookquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
bij nader inzien wil ik toch niet met je daten![]()
rival?
Zie je? Het is dump angel maand.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:53 schreef djayzz het volgende:
[..]
bij nader inzien wil ik toch niet met je daten![]()
rival?
Wat lijkt me dat ontzettend kut kijken zeg.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:59 schreef rival het volgende:
Nu wil ik er bij zijn ook, vanavond dus museumplein
http://www.at5.nl/artikel(...)op-voor-halve-finale
[ afbeelding ]
ja daarom was ik er vrijdag niet....quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat lijkt me dat ontzettend kut kijken zeg.
Wieso?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:01 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat lijkt me dat ontzettend kut kijken zeg.
En als er een corner genomen wordt juichen ze. En als de bal over de het midden is. OVERAL juichen ze om. En dat wordt irritant.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:03 schreef rival het volgende:
[..]
ja daarom was ik er vrijdag niet....
besef dat er bij een doelpunt tienduizenden mensen om je heen beginnen te juigen![]()
dus ik ga er gewoon voor....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |