Ik? Negatief? Ik ben het zonnetje in huis.quote:
Ik heb gewoon nog nooit een kapotte router gehad, dus vandaar.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Alles kan stuk. En dat kan zoveel oorzaken hebben.
ja, laat ik iemand die ik niet ken daarvoor pm-en.quote:
Heb je vrienden? dat moet een hoax zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vriend van me heeft er een, mag je wel lenen. Is wel een paarse, maar de look en feel is hetzelfde.
Hij is R&D manager bij die club. Vanuit zijn functie post hij op FOK!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb gewoon nog nooit een kapotte router gehad, dus vandaar.
[..]
ja, laat ik iemand die ik niet ken daarvoor pm-en.
Ah, op die fiets. Zou ik me kapot voor schamen overigens, want de It's is echt een kutwinkel.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij is R&D manager bij die club. Vanuit zijn functie post hij op FOK!
Maar waarom koop je er dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:39 schreef Kluts het volgende:
Ah, op die fiets. Zou ik me kapot voor schamen overigens, want de It's is echt een kutwinkel.
Van sitecom schat.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Zou ik me kapot voor schamen overigens, want de It's is echt een kutwinkel.
Omdat die winkel tegenover mijn huis zit en ik op zaterdagmiddag 16.50 een router nodig had.quote:
Ah.quote:
True.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar waarom zou de it's een R&D manager nodig hebben?
Lijst lijst lijst!quote:
Een mooi fundament. Daar kan je mooi op verder bouwen. Welke talenten zou je nog meer willen bezitten?quote:
Ik heb nog wel 3 KPN experiaboxen, maar daar heb je zeker niks aan...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat die winkel tegenover mijn huis zit en ik op zaterdagmiddag 16.50 een router nodig had.
Nee, maar toch tnx Mr.D.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 3 KPN experiaboxen, maar daar heb je zeker niks aan...
Hoezo, hiermee kom ik toch het leven wel door?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Een mooi fundament. Daar kan je mooi op verder bouwen. Welke talenten zou je nog meer willen bezitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |