quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De volgende keer kom ik met de auto, zodat er niks fout kan gaan! En bak ik een taart voor je!
Ik wist wel dat dat apparaat iets voor homo's was.quote:
doe schenkstroop de groeten van onsquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:29 schreef Lily-Ella het volgende:
Ah, een vriendje van me komt hier voetbal kijken. Ook weer opgelost.
Door hem mee te nemen als je in bad gaat.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:30 schreef Kluts het volgende:
Kan een router echt stuk gaan? En zo ja, waardoor?
quote:
Ja dat kan. Gewoon omdat het kan.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:30 schreef Kluts het volgende:
het is een electrisch apparaat, die hoeft geen reden te hebben om stuk te gaanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:30 schreef Kluts het volgende:
Maak er een meeting van, kom ik ook.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:31 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb nog niks staan zondag, maar dan geen 1 op 1 date hoor.... dat vind ik nog een beetje eng
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:32 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Maak er een meeting van, kom ik ook.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De volgende keer kom ik met de auto, zodat er niks fout kan gaan! En bak ik een taart voor je!
Kan me voorstellen, ik vind het zelf ook wel eng.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:31 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb nog niks staan zondag, maar dan geen 1 op 1 date hoor.... dat vind ik nog een beetje eng
Dan niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:33 schreef rival het volgende:
[..]
met zijn 3tjes, ach is weer eens wat nieuws
ja, ik heb dus 6 weken geleden een sitecom-routertje gekocht en die lijkt nu al naar de klote. Van het een op andere moment doet draadloos het niet meer. En ik heb echt alles geprobeerd om het op te lossen, maar volgens mij is dat ding gewoon naar de klote.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja dat kan. Gewoon omdat het kan.
Stof, slechte verbindingen, gewoon sitecom, etc etc
Alles kan stuk. En dat kan zoveel oorzaken hebben.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:30 schreef Kluts het volgende:
Gewoon Swets PMénquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
ja, ik heb dus 6 weken geleden een sitecom-routertje gekocht en die lijkt nu al naar de klote. Van het een op andere moment doet draadloos het niet meer. En ik heb echt alles geprobeerd om het op te lossen, maar volgens mij is dat ding gewoon naar de klote.
Vanmiddag dan maar even terug met dat ding dan. Stiekem hoop ik dat die It's-dude net zo behulpzaam als toen ik hem kocht aanbied om me te helpen met installeren.
Vriend van me heeft er een, mag je wel lenen. Is wel een paarse, maar de look en feel is hetzelfde.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bijna vergeten om mijn Swift mee te nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |