How cute!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De volgende keer kom ik met de auto, zodat er niks fout kan gaan! En bak ik een taart voor je!
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
* Godtje paspoort, reisverzekering, inentingen, malariapillen, noodrantsoen, vers drinkwater, benzine pakt.
Zo eng ben ik toch ook weer niet?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
* Godtje paspoort, reisverzekering, inentingen, malariapillen, noodrantsoen, vers drinkwater, benzine pakt.
Daar zijn kakkerlakken tegen bestand.quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De volgende keer kom ik met de auto, zodat er niks fout kan gaan! En bak ik een taart voor je!
Ik wist wel dat dat apparaat iets voor homo's was.quote:
doe schenkstroop de groeten van onsquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:29 schreef Lily-Ella het volgende:
Ah, een vriendje van me komt hier voetbal kijken. Ook weer opgelost.
Door hem mee te nemen als je in bad gaat.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:30 schreef Kluts het volgende:
Kan een router echt stuk gaan? En zo ja, waardoor?
quote:
Ja dat kan. Gewoon omdat het kan.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:30 schreef Kluts het volgende:
het is een electrisch apparaat, die hoeft geen reden te hebben om stuk te gaanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:30 schreef Kluts het volgende:
Maak er een meeting van, kom ik ook.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:31 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb nog niks staan zondag, maar dan geen 1 op 1 date hoor.... dat vind ik nog een beetje eng
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:32 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Maak er een meeting van, kom ik ook.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan me voorstellen, ik vind het zelf ook wel eng.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:31 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb nog niks staan zondag, maar dan geen 1 op 1 date hoor.... dat vind ik nog een beetje eng
Dan niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:33 schreef rival het volgende:
[..]
met zijn 3tjes, ach is weer eens wat nieuws
ja, ik heb dus 6 weken geleden een sitecom-routertje gekocht en die lijkt nu al naar de klote. Van het een op andere moment doet draadloos het niet meer. En ik heb echt alles geprobeerd om het op te lossen, maar volgens mij is dat ding gewoon naar de klote.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja dat kan. Gewoon omdat het kan.
Stof, slechte verbindingen, gewoon sitecom, etc etc
Alles kan stuk. En dat kan zoveel oorzaken hebben.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:30 schreef Kluts het volgende:
Gewoon Swets PMénquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
ja, ik heb dus 6 weken geleden een sitecom-routertje gekocht en die lijkt nu al naar de klote. Van het een op andere moment doet draadloos het niet meer. En ik heb echt alles geprobeerd om het op te lossen, maar volgens mij is dat ding gewoon naar de klote.
Vanmiddag dan maar even terug met dat ding dan. Stiekem hoop ik dat die It's-dude net zo behulpzaam als toen ik hem kocht aanbied om me te helpen met installeren.
Vriend van me heeft er een, mag je wel lenen. Is wel een paarse, maar de look en feel is hetzelfde.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bijna vergeten om mijn Swift mee te nemen.
Ik? Negatief? Ik ben het zonnetje in huis.quote:
Ik heb gewoon nog nooit een kapotte router gehad, dus vandaar.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:35 schreef Techno het volgende:
[..]
Alles kan stuk. En dat kan zoveel oorzaken hebben.
ja, laat ik iemand die ik niet ken daarvoor pm-en.quote:
Heb je vrienden? dat moet een hoax zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vriend van me heeft er een, mag je wel lenen. Is wel een paarse, maar de look en feel is hetzelfde.
Hij is R&D manager bij die club. Vanuit zijn functie post hij op FOK!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb gewoon nog nooit een kapotte router gehad, dus vandaar.
[..]
ja, laat ik iemand die ik niet ken daarvoor pm-en.
Ah, op die fiets. Zou ik me kapot voor schamen overigens, want de It's is echt een kutwinkel.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij is R&D manager bij die club. Vanuit zijn functie post hij op FOK!
Maar waarom koop je er dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:39 schreef Kluts het volgende:
Ah, op die fiets. Zou ik me kapot voor schamen overigens, want de It's is echt een kutwinkel.
Van sitecom schat.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ah, op die fiets. Zou ik me kapot voor schamen overigens, want de It's is echt een kutwinkel.
Omdat die winkel tegenover mijn huis zit en ik op zaterdagmiddag 16.50 een router nodig had.quote:
Ah.quote:
True.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar waarom zou de it's een R&D manager nodig hebben?
Lijst lijst lijst!quote:
Een mooi fundament. Daar kan je mooi op verder bouwen. Welke talenten zou je nog meer willen bezitten?quote:
Ik heb nog wel 3 KPN experiaboxen, maar daar heb je zeker niks aan...quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Omdat die winkel tegenover mijn huis zit en ik op zaterdagmiddag 16.50 een router nodig had.
Nee, maar toch tnx Mr.D.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb nog wel 3 KPN experiaboxen, maar daar heb je zeker niks aan...
Hoezo, hiermee kom ik toch het leven wel door?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Een mooi fundament. Daar kan je mooi op verder bouwen. Welke talenten zou je nog meer willen bezitten?
Wat is het probleem?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, maar toch tnx Mr.D.
Op zich is het ook iets wat ik volgens mij best zelf kan oplossen, maar ik kan het niet uitstaan dat dat niet lukt.
Met geitenkaasquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan bak ik een heul klein mini-taartje
Huisgenootje ging thuis weg met werkend internet en tv en zulks. komt terug, doet het niet meer. Modem gereset, tv en telefoon deden het weer, inet niet. Router gereset, en krijg gewoon geen draadloos internet meer. Wel via de kabel, maar draadloos doet het dus niet. Ik dacht eerst dat UPC misschien haar IP had vernieuwd ofzo, maar als dat het probleem was geweest was het nu al opgelost.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |