Bedankt voor het aanbod. Ga het voorlopig even zonder schema of muziek proberen. De stilte heeft ook wel wat (ik loop in een polder/natuurgebied) en ben me minder bewust van de tijd. Met liedjes zit ik zo af te tellen...quote:Op woensdag 14 juli 2010 07:49 schreef Aventura het volgende:
[..]
Als je alleen Evy zat bent maar niet een schema op zich, zijn er ook wel andere mp3's met een schema. PM maar als je die wilt. Als je een iPod hebt vind je in de itunes store tientallen schema's.
Kun je wat voorbeeldjes geven van nummers die in dit programma worden gebruikt?quote:Op woensdag 14 juli 2010 22:09 schreef Brighteyes het volgende:
Evy15 zit er op!
2-4-5-6-7
Ik vond hem best pittig, maar heb toch volgehouden!
En ik heb er nu eens op gelet en idd zijn het wel aardig standaardzinnetjes van Evy.
En veel dezelfde muziek...
Nou ja goed, 0-5 maar eens afmaken en dan verder zien.
Kijken of ik iets gefixt krijg op mijn android telefoon.
quote:Op woensdag 14 juli 2010 23:38 schreef Noek het volgende:
[..]
Kun je wat voorbeeldjes geven van nummers die in dit programma worden gebruikt?
Ik luister toch wel mijn eigen muziek maar ben wel benieuwd.
ohgod ja heel vaakquote:
Als ik 'm hoor gaan mijn nekharen alweer overeind staan. Wat een klotemuziek zit daar bij zeg.quote:
Die eerste heeft meteen 10 pluspunten door het land waar de clip is opgenomenquote:Op donderdag 15 juli 2010 00:35 schreef dyna18 het volgende:
Nummers waar ik erg lekker op loop:
In het kort, alles met een lekkere beat en een tempo van rond de 130-140 bpm
quote:Op donderdag 15 juli 2010 08:00 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ben echt ernstig, ernstig gedemotiveerd zeg. Deels door het warme weer, deels door andere zaken, geen idee hoe ik eruit kom. Waarschijnlijk "gewoon" gaan natuurlijk. Blech.
quote:
quote:Op donderdag 15 juli 2010 00:35 schreef dyna18 het volgende:
Nummers waar ik erg lekker op loop:
In het kort, alles met een lekkere beat en een tempo van rond de 130-140 bpm
ik heb hetzelfde probleemquote:Op donderdag 15 juli 2010 08:00 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ben echt ernstig, ernstig gedemotiveerd zeg. Deels door het warme weer, deels door andere zaken, geen idee hoe ik eruit kom. Waarschijnlijk "gewoon" gaan natuurlijk. Blech.
Heb mezelf voorgenomen om vanavond tóch te gaan. Gewoon ff proberen hoe het gaat en hopen op een goede afloop die weer lekker motiveert om door te zetten.quote:
YW! Het is voor mij 't verschil tussen 'dat moet ook nog' en 'leuk, ik mag weer'.quote:Op donderdag 15 juli 2010 11:08 schreef progje het volgende:
Ja, dat is mijn probleem ook een beetje... 3x in de week is een beetje te veel...
Lange werkdagen, onregelmatig leven ook... dat maakt het allemaal wat ingewikkelder...
Misschien wel een slim plan, 2x in de week, dat is altijd nog beter dan helemaal niet!
thnx, voor deze simpele tip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |