abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 juli 2010 @ 19:34:34 #101
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_83890655
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 18:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou eig. morgenavond weer moeten, maar ja... Voetbal en visite.
Dus of ik ga morgenochtend, of ik ga maandagavond maar...

Oh, en vanaf maandag bij de lidl hardloopkleding en -schoenen voor wènûg!
jammer alleen dat ik vaak in de maat S van de kleding bij aldi/lidl nog verzuip...
jackje ziet er wel interessant uit, maandag morgen tjidens t boodschappen doen toch maar ff kijken

ik wilde/moet eigenlijk vanavond weer rennen, maar ik val nu al haast om.... vind t voor mezelf echt niet verstand te gaan als het zulk warm weer blijft dus dan maar ff weer uitstellen, merk dat mn conditie wel op peil blijft gelukkig
  zaterdag 10 juli 2010 @ 23:47:18 #102
308266 Ach3r0n
kennis is macht
pi_83901221
Ik liep vandaag ook al met het idee in mijn hoofd om te gaan hardlopen. Ik loop namelijk het liefst 's avonds en morgenavond zit er ook niet in ivm het voetbal.
Om 20:00 toch besloten te gaan lopen om stiekem ook eens de drink belt uit te proberen. Doordat het al bewolkt was had ik geen last van de zon, ondanks dat het nog wel 30°C buiten was. De lucht begon al te rommelen, maar het bleef gelukkig nog droog.
Het lopen ging redelijk vlot en heb in totaal 7,15 km gelopen in 40:30. Weer een minuut sneller dan de vorige keer inclusief 2 keer wandelen tussendoor. Heb overigens slechts 0,2 liter gedronken, maar het gaat om het idee
  zondag 11 juli 2010 @ 10:56:51 #103
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_83909113
Denk dat ik nu ff ga. Het is hier nu 21 graden. Binnen denk ik warmer dan buiten.
pi_83909304
Ik ben om half 10 gegaan, ik ging kapot. Wel lekker
  zondag 11 juli 2010 @ 11:08:22 #105
175950 Marurk
Baggeraar
pi_83909415
Ik ga echt kapot met dit weer. Geen temperaturen voor mij om te sporten.
pi_83909933
Die runkeeper is wel leuk zeg! Ik gebruik het nu ook op de fiets. Gelijk een grafiekje en feitjes.
Go hard or go home
pi_83910145
Ik was vanochtend rond zes uur even wakker en toen dacht ik nog... zal ik... maar toch weer naar bed gegaan. Jammer op zich want het was een prima moment geweest, alles nog lekker afgekoeld van de buien van gisteren. Aan de andere kant niet jammer want ik mocht blijven liggen toen de kleine wakker werd en werd dus pas rond 10 uur wakker! . Dus wel uitgerust nu.
pi_83912290
Ging om 11 uur. Het ging niet zo lekker. Laatste les van week 5 en heb de laatste 30 seconden gesmokkeld. Was/ben beetje misselijk geworden. De zon scheen nogal hard, ook al liep ik de helft van de tijd in de schaduw door het park. Denk dat het te maken heeft met oververhitting en dat ik mijn ontbijt een uur daarvoor had genomen. Nu is het weer bewolkt hier
  zondag 11 juli 2010 @ 12:49:19 #109
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_83912363
quote:
Op zondag 11 juli 2010 10:56 schreef Aventura het volgende:
Denk dat ik nu ff ga. Het is hier nu 21 graden. Binnen denk ik warmer dan buiten.
Ehum, het was echt wel warmer. Minstens 26 graden en ik liep ook stukken in de volle zon. Schema voor vandaag wel goed volgehouden (5/5/5 binnen 24 minuten). Toen ik thuiskwam heb ik meteen een fles water helemaal over mezelf leeggegooid

Nu lekker aan het bijkomen.
pi_83914504
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 08:45 schreef E.T. het volgende:
Vraagje voor de vroege ochtend lopers; hoe en wat met eten?
Loop je met een lege maag? Schuif je snel een banaan oid naar binnen en goed ontbijt als je terug bent? Volledig ontbijt voor je gaat lopen?
Ik ben al geen ontbijter, maar op een lege maag lopen lijkt me ook niks.. maar met de warmte de komende tijd (en vakantie dus tijd) lijkt 's morgens lopen me best lekker
Als ik 's ochtends ga lopen eet ik eerst een half bakje yoghurt met wat musli.
Vooral niet te veel.
Dat zorgt ervoor dat ik tenminste wat in mijn maag heb om de stofwisseling op gang te brengen.
  zondag 11 juli 2010 @ 14:39:09 #111
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_83916537
Ik ben vanochtend vroeg in een onbekende buurt gaan hardlopen, zonder timer, dus heb geen idee hoe lang en hoe ver ik gelopen heb Nou ja, het zal minstens 4 km zijn geweest acht elkaar, en daarna korte pauze en met wat intervals terug gelopen. Het was toen 21 graden, maar vond het best pittig nog.

Ik ben denk ik toch een nuchtere maag loper 's ochtends, want de banaan die ik had genomen lag niet helemaal lekker (al bleef het gelukkig wel bij wat misselijkheid).
pi_83949048
Ik heb gisteren 'sochtends vroeg gelopen, m'n 'gewone' ruim-6KM rondje. Liep wel iets langzamer dan gebruikelijk, ongeveer 39/40 minuten, maar toch wel tevreden aangezien ik echt helemaal geen ochtendmens ben. Had een banaan gegeten en een heel klein beetje water gedronken (en meer bij thuiskomst).

Uiteindelijk bleek het helemaal niet nodig geweest te zijn; aangekomen op het station op weg naar m'n werk waren er geen treinen, geen bussen en geen enkele informatie (eenmaal thuis kwam ik er via Twitter achter dat er een nieuwe kabelbreuk was, NS site meldde die pas nog een uur later #NS #fail) en toen ben ik na telefonisch overleg weer naar huis gefietst.... en er kwam ook vroeg in de middag een rijtje onweersbuien die voor afkoeling zorgden. Dus had in de middag ook tijd en goede temperatuur gehad! Nou ja toch leuk dat ik 't eens geprobeerd heb, maar meestal blijf ik op de middag mikken.
pi_83957115
Wou deze ochtend gaan lopen en toen begon het te onweren... Net voordat ik de deur uit wou gaan.
Uiteindelijk net rond de middag gaan lopen, toen het begon op te klaren. 2 minuten langer gelopen dan mijn beste tijd.

Vrijdag heb ik niet kunnen lopen, mss daarom. Ook heb ik mijn veters moeten strikken tijdens het lopen, dan vertraag ik enorm en voel ik al wat verzuring van mijn benen.
  maandag 12 juli 2010 @ 16:24:39 #114
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_83962603
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 18:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou eig. morgenavond weer moeten, maar ja... Voetbal en visite.
Dus of ik ga morgenochtend, of ik ga maandagavond maar...

Oh, en vanaf maandag bij de lidl hardloopkleding en -schoenen voor wènûg!
Lange broek en 2 paar sokjes meegenomen voor in totaal 11 euro. dank voor de tip!
  maandag 12 juli 2010 @ 18:24:25 #115
67670 Skv
Cynist.
pi_83967327
De tering. Net 5 kilometer hardgelopen, ik zweet me helemaal kapot. Voel me net een likblok.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_83969213
Vanochtend om 6u les 17 van Evy gelopen. Damn, wat was het toen al warm zeg; ik was blij dat ik niet later gegaan was (niet dat dat kon, want ik moest gewoon werken, maar toch). Ik was oververhit toen ik thuis kwam.

Ik moet er echt niet aan denken om overdag in de hitte en volle zon te gaan hardlopen
  maandag 12 juli 2010 @ 19:30:42 #117
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_83969691
quote:
Op maandag 12 juli 2010 16:24 schreef Aventura het volgende:

[..]

Lange broek en 2 paar sokjes meegenomen voor in totaal 11 euro. dank voor de tip!

Die sokjes heb ik dan weer niet gedaan. Wat is er speciaal aan hardloop sokken?

Ik heb de capri broek, 2 shirtjes en een jasje gescoord.
  maandag 12 juli 2010 @ 19:31:53 #118
67670 Skv
Cynist.
pi_83969739
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:19 schreef PiperMaru het volgende:
Vanochtend om 6u les 17 van Evy gelopen. Damn, wat was het toen al warm zeg; ik was blij dat ik niet later gegaan was (niet dat dat kon, want ik moest gewoon werken, maar toch). Ik was oververhit toen ik thuis kwam.

Ik moet er echt niet aan denken om overdag in de hitte en volle zon te gaan hardlopen
Volgens mij is het ook behoorlijk ongezond om je lichaam hard in te spannen als het al heet is. Al die warmte, dat kan toch niet gezond zijn?
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  maandag 12 juli 2010 @ 19:33:21 #119
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_83969804
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:30 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

hoe zijn die jasjes? en hoe vallen de maten? is de S bijv vrij groot? (wat ik gewend ben) of gaat adt ook passen met maat 34/36?
  maandag 12 juli 2010 @ 19:39:41 #120
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_83970114
quote:
Op maandag 12 juli 2010 19:30 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik vond de sokjes vooral speciaal omdat ze 1,49 euro kostten, haha .
Dat, en ik heb gewoon erg weinig sportsokken. Vooral dikke badstoffen, maar die zijn nu ook niet echt fijn. Hardloopsokjes zijn veel dunner en korter.
De shirtjes waren er alleen nog maar in S en L, en volgens mij pas ik beide maten niet. Wel jammer, ik vond vooral die paars-roze mooi. Maar ik ben al heel content met die lange broek; ik heb al 2 capri;s.
Ik wil eigenlijk ook nog een heel kort broekje of rokje, maar heb nu geen zin om daar veel aan uit te geven
pi_83972263
Ff kijken of ze morgen nog jasjes en evt lange broeken hebben bij de lidl. sta nu op het punt van vertrekken. het is hier nu volgens thermometer op desktop 19 graden en er staat een lekker windje. ga dus maar gewoon lopen. zo ff bedenken welke les ik ga doen.......ik neig om gewoon door te gaan naar les 25 (na vorige week les 19 gelopen te hebben wat niet heel slecht ging), maarrrr, heb ook om 19.15u gegeten ofzo.......ff kijken dus bij het inlopen!
  maandag 12 juli 2010 @ 20:31:45 #122
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_83972368
succes! ik vertrek om 21.00 met les 22
de eerste keer 2x 15 min... ben benieuwd

[ Bericht 37% gewijzigd door sproetjes op 12-07-2010 20:51:25 ]
pi_83975799
Nu is het veel beter weer, good luck.
pi_83976474
wat een heerlijk weertje om te lopen. Heb les 25 gelopen (zelfde als les 22 feitelijk qua tijden) en dit ging erg lekker. Was na de les nog erg ver van huis (had zin in een leuk rondje) en daarom de eerste 10 minuten van les 26 erbij gedaan. was toen op zich nog niet thuis, maar nog een keer 12min erbij zou teveel zijn geweest. maar niet gedaan dus! Ben wel blij met hoe het ging. Was 5 weken geleden na les 24 gestopt. vorige week les 19 opnieuw gedaan en dan vandaag weer les 25. tempo bleef constant en hartslag ook (wel constant te hoog, maar ok, ik kon hem wel stabiel houden). geen last van avondeten gehad (gelukkig). Nu kijken of ik het weer kan oppakken naar 3x per week, was wel erg lekker zo. moet ook zeggen dat ik voor het eerst sinds die 5 weken dat ik gestopt was, weer zin had om te gaan lopen!

sproetjes, hoe ging het bij jou?
  maandag 12 juli 2010 @ 22:12:55 #125
143586 sproetjes
ignorance is bliss
pi_83977451
quote:
Op maandag 12 juli 2010 21:50 schreef Danseresje84 het volgende:
wat een heerlijk weertje om te lopen. Heb les 25 gelopen (zelfde als les 22 feitelijk qua tijden) en dit ging erg lekker. Was na de les nog erg ver van huis (had zin in een leuk rondje) en daarom de eerste 10 minuten van les 26 erbij gedaan. was toen op zich nog niet thuis, maar nog een keer 12min erbij zou teveel zijn geweest. maar niet gedaan dus! Ben wel blij met hoe het ging. Was 5 weken geleden na les 24 gestopt. vorige week les 19 opnieuw gedaan en dan vandaag weer les 25. tempo bleef constant en hartslag ook (wel constant te hoog, maar ok, ik kon hem wel stabiel houden). geen last van avondeten gehad (gelukkig). Nu kijken of ik het weer kan oppakken naar 3x per week, was wel erg lekker zo. moet ook zeggen dat ik voor het eerst sinds die 5 weken dat ik gestopt was, weer zin had om te gaan lopen!

sproetjes, hoe ging het bij jou?
ging prima die 2x 15 was zo voorbij heb nu alleen een beetje last van mn knieën, maar dat komt denk ik door het lange staan bij t voetballen kijken gisteren mn tempo lag daardoor ook wat lager als normaal, mn benen voelde nog zwaar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')