jammer alleen dat ik vaak in de maat S van de kleding bij aldi/lidl nog verzuip...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou eig. morgenavond weer moeten, maar ja...Voetbal en visite.
Dus of ik ga morgenochtend, of ik ga maandagavond maar...
Oh, en vanaf maandag bij de lidl hardloopkleding en -schoenen voor wènûg!
Ehum, het was echt wel warmer. Minstens 26 graden en ik liep ook stukken in de volle zon. Schema voor vandaag wel goed volgehouden (5/5/5 binnen 24 minuten). Toen ik thuiskwam heb ik meteen een fles water helemaal over mezelf leeggegooidquote:Op zondag 11 juli 2010 10:56 schreef Aventura het volgende:
Denk dat ik nu ff ga. Het is hier nu 21 graden. Binnen denk ik warmer dan buiten.
Als ik 's ochtends ga lopen eet ik eerst een half bakje yoghurt met wat musli.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:45 schreef E.T. het volgende:
Vraagje voor de vroege ochtend lopers; hoe en wat met eten?
Loop je met een lege maag? Schuif je snel een banaan oid naar binnen en goed ontbijt als je terug bent? Volledig ontbijt voor je gaat lopen?
Ik ben al geen ontbijter, maar op een lege maag lopen lijkt me ook niks.. maar met de warmte de komende tijd (en vakantie dus tijd) lijkt 's morgens lopen me best lekker
Lange broek en 2 paar sokjes meegenomen voor in totaal 11 euro. dank voor de tip!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zou eig. morgenavond weer moeten, maar ja...Voetbal en visite.
Dus of ik ga morgenochtend, of ik ga maandagavond maar...
Oh, en vanaf maandag bij de lidl hardloopkleding en -schoenen voor wènûg!
quote:Op maandag 12 juli 2010 16:24 schreef Aventura het volgende:
[..]
Lange broek en 2 paar sokjes meegenomen voor in totaal 11 euro. dank voor de tip!
Volgens mij is het ook behoorlijk ongezond om je lichaam hard in te spannen als het al heet is. Al die warmte, dat kan toch niet gezond zijn?quote:Op maandag 12 juli 2010 19:19 schreef PiperMaru het volgende:
Vanochtend om 6u les 17 van Evy gelopen. Damn, wat was het toen al warm zeg; ik was blij dat ik niet later gegaan was (niet dat dat kon, want ik moest gewoon werken, maar toch). Ik was oververhit toen ik thuis kwam.
Ik moet er echt niet aan denken om overdag in de hitte en volle zon te gaan hardlopen
hoe zijn die jasjes? en hoe vallen de maten? is de S bijv vrij groot? (wat ik gewend ben) of gaat adt ook passen met maat 34/36?quote:Op maandag 12 juli 2010 19:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die sokjes heb ik dan weer niet gedaan. Wat is er speciaal aan hardloop sokken?
Ik heb de capri broek, 2 shirtjes en een jasje gescoord.
Ik vond de sokjes vooral speciaal omdat ze 1,49 euro kostten, hahaquote:Op maandag 12 juli 2010 19:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Die sokjes heb ik dan weer niet gedaan. Wat is er speciaal aan hardloop sokken?
Ik heb de capri broek, 2 shirtjes en een jasje gescoord.
ging primaquote:Op maandag 12 juli 2010 21:50 schreef Danseresje84 het volgende:
wat een heerlijk weertje om te lopen. Heb les 25 gelopen (zelfde als les 22 feitelijk qua tijden) en dit ging erg lekker. Was na de les nog erg ver van huis (had zin in een leuk rondje) en daarom de eerste 10 minuten van les 26 erbij gedaan. was toen op zich nog niet thuis, maar nog een keer 12min erbij zou teveel zijn geweest. maar niet gedaan dus! Ben wel blij met hoe het ging. Was 5 weken geleden na les 24 gestopt. vorige week les 19 opnieuw gedaan en dan vandaag weer les 25. tempo bleef constant en hartslag ook (wel constant te hoog, maar ok, ik kon hem wel stabiel houden). geen last van avondeten gehad (gelukkig). Nu kijken of ik het weer kan oppakken naar 3x per week, was wel erg lekker zo. moet ook zeggen dat ik voor het eerst sinds die 5 weken dat ik gestopt was, weer zin had om te gaan lopen!
sproetjes, hoe ging het bij jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |