Best wel stom om je met zulk warm weer, jezelf zo te pushenquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:32 schreef KingOfMars het volgende:
Ah, knie doet ook weer au. Beetje. Rust tot het weekend dan maar..
Was trouwens niet enorm aan het pushen hoorquote:
Dank voor de tip. Eens kijken wat dit kan t.o.v. RunKeeper.quote:Op donderdag 8 juli 2010 12:07 schreef E.T. het volgende:
Voor de iPhonebezitters: Runtastic Pro is tijdelijk gratis te downloaden.
Geen idee of het wat is trouwens (heb 'm wel gedownload, nog niet bekeken)..
Stappen worden steeds fikser, maar zijn an sich goed te doenquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:17 schreef Aventura het volgende:
Gister weer 3/5/3/5. Viel me zwaarder dan zaterdag. Morgen 5/5/5, lijkt me juist weer makkelijker. Daarna 8/8. En daarna opeens 20. Best vreemd opgebouwd, maar ik zie wel.
ik herken hetquote:Op donderdag 8 juli 2010 20:03 schreef _Calimero_ het volgende:
Aargh wat vind ik hardlopen toch een klotsport als je bezig bent.. ;t gig echt totaal kut. kramp in mijn kuiten, steken in mijn zij en superveel dorst.. halverwege gestopt en als ik 1maal stop is mijn tijd naar de maan en mijn motivatie helemaal wegdus toen was t hek van de dam en besloot ik uiteindelijk maar een intervaltraining ervan te maken: stukjes sprinten/versnellen en stukjes wandelen
![]()
nu ik terugben vind ik het ineens wel weer leuk en lekker en heb ik nu weer zin in de volgende keer
En, was het wat?quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:52 schreef Neelix het volgende:
Net even Runtastic Pro gedownload (gratis vandaag!): http://itunes.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=366626332&mt=8&affId=1380330
Vanavond es uitproberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |