Als het maar ingetogen is. Ik heb geen behoefte aan de overvloed van kerstmuziek bijvoorbeeld. (de liedjes worden gewoon te veel herhaald in korte tijd waardoor ze gaan tegen staan)quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:08 schreef Jabberwocky het volgende:
Ach belachelijk.... waar vraag is, is aanbod. Als mensen nu al kerstspullen willen kopen, wie houdt ze tegen? Ik stoor me er niet aan.
Als het niet uitmaakt welke musical, op Leicester Square zit een ticket booth die last-minute kaartjes voor relatief weinig geld verkoopt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:40 schreef likos5 het volgende:
Ik ga over twee weken met de eurostar naar Londen. Ik ga daar gebruik maken van een Oyster card. ik ben nu aan het bekijken wat de kosten van de bezienswaardigheden zijn. Ik twijfel over een Londencard maar lees ook over de 2for1 deals. Weet iemand hoe je het beste gebruik van deze deals kan maken (aangezien het alleen geldig is in combinatie met national train tickets).
Verder wil ik daar graag naar de musical. Iemand tips voor goedkope kaartjes??
Naar les miserablesquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:43 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Als het niet uitmaakt welke musical, op Leicester Square zit een ticket booth die last-minute kaartjes voor relatief weinig geld verkoopt.
Ik woon in Camden Town, maar dan niet echt het toeristische gedeelte. Camden heeft eigenlijk vanalles wat. Je hebt een aantal heel leuke restaurants op Parkway (bvb Market wat echt een aanrader is qua Engels eten), je hebt een heleboel normale high street stores, en je hebt natuurlijk de markten. Er zijn er een aantal, allemaal aan de Chalk Farm Road, en de eerste die je tegenkomt vanuit Camden Town tube is niet de leukste en heeft vooral toeristische crap. Loop verder door, over de brug heen, en dan heb je zowel rechts als links leukere markten met veel antiek, muziek, kleding etc. Qua muziek is er heel wat te doen: een groot aantal venues: Koko en The Roundhouse zijn de grootste twee. Heel veel bars (The World's End, Hawley Arms, Barfly etc etc) en een aantal clubs. Voor de rest ook enkele leuke buitenlandse bars (Braziliaanse bvb op Inverness street).quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:49 schreef Kwalberto het volgende:
Ik heb veel positieve dingen gehoord over Camden, iemand die hier wel een is geweest?En is het een beetje de moeite waard?
Easyhotel?quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:06 schreef Distinction het volgende:
Iemand nog een goede tip voor een goedkoop (centraal gelegen) hotel? Ik ga over een week of 2 een paar dagen naar londen en heb dit keer niet zo'n zin om weer in een hostel te slapen. Ik hoef helemaal geen luxe, maar die dorm rooms heb ik wel even gezien
Hostels hebben vaak ook eigen kamers.quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:06 schreef Distinction het volgende:
Iemand nog een goede tip voor een goedkoop (centraal gelegen) hotel? Ik ga over een week of 2 een paar dagen naar londen en heb dit keer niet zo'n zin om weer in een hostel te slapen. Ik hoef helemaal geen luxe, maar die dorm rooms heb ik wel even gezien
Ik heb hier een keer geslapen na een tip in dit topic: http://www.excelsiorhotel.co.uk/nl/quote:Op woensdag 28 juli 2010 17:06 schreef Distinction het volgende:
Dat vind ik inderdaad 1 van de betere tijden in Londen, die gehele periode voor Kerst.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:25 schreef Individual het volgende:
De periode voor Kerst is leuk, maar als je hier geen familie/vrienden hebt is er tijden Kerstdag weinig te doen.
Ja! Lijkt me wel leuk.quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 15:21 schreef stevengerrard het volgende:
Weet niet of iemand interesse. Ik heb nog 1 kaartje over voor fulham - man utd over 2 weken, mocht iemand mee willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |