Misschien omdat iedereen dan standaard 10 km te hard gaat rijdenquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:21 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat ze echt serieus zulke boetes versturen.Waarom niet pas vanaf 10 km te hard versturen? Maar ja..dan lopen ze toch een flinke melkkoe mis natuurlijk.Stelletje fuckers
Oooh ja,dat is waar! Was ik nou degene die elke week naar Wegmisbruikers zat te kijkenquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien omdat iedereen dan standaard 10 km te hard gaat rijden
En er gaat al correctie vanaf + afwijking in je teller, dus voor je een boete krijgt rijd je wel 10 te hard
10 is misschien wat op het randje, wettelijke correctie is 5 geloof ik. De rest hangt af van de nauwkeurigheid van je meterquote:Op donderdag 8 juli 2010 10:26 schreef Purdey het volgende:
[..]
Oooh ja,dat is waar! Was ik nou degene die elke week naar Wegmisbruikers zat te kijken![]()
Dus eigenlijk kan je overal wel 10 km te hard,want met alle correcties eraf,blijft er niks boeiends meer over
http://www.om.nl/onderwer(...)en/snelheid/bereken/quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:40 schreef Purdey het volgende:
Hoeveel moest je eigenlijk betalen voor die drie keer 4 km te hard?
Wtf. Denk je dat ze in Nederland op elke straathoek staan te flitsen ofzo?quote:Op donderdag 8 juli 2010 00:34 schreef Henkhimself het volgende:
[..]
om 1 of andere reden schijt ik bagger dat ik boetes heb gereden. Maar dat lijkt me heel stug want ik heb eigenlijk alleen maar op de rechterbaan gereden en ben continu ingehaald![]()
Rustig beginnen, de rest komt vanzelf wel
Zonder rijbewijs, jammer dat ze je niet aanhielden idiootquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:46 schreef Nass het volgende:
Mijn rijbewijs vandaag opgehaald!![]()
Ik kreeg 2 dagen geleden een boete van 35 euro omdat ik midden in de nacht (1 uur) 8 kilometer te hard reed
Er was geen fuck op de weg, laat me dan op zn minst 10 kilometer harder rijden
Ja, want je rijdt slechter zonder rijbewijsquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Zonder rijbewijs, jammer dat ze je niet aanhielden idioot
Wat dacht je van onverzekerdquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:57 schreef Nass het volgende:
Ja, want je rijdt slechter zonder rijbewijs?
Het was een flitspaar verder.
Idd, en vraag dat ze 'm volgetankt afleveren bijvoorbeeldquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:08 schreef Breuls het volgende:
Da's op zich een redelijk tarief, maar je kunt altijd nog proberen er wat af te lullen.
Niet slim om te rijden , als je officeel je rijbewijs nog niet binnen hebtquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:46 schreef Nass het volgende:
Mijn rijbewijs vandaag opgehaald!![]()
Ik kreeg 2 dagen geleden een boete van 35 euro omdat ik midden in de nacht (1 uur) 8 kilometer te hard reed
Er was geen fuck op de weg, laat me dan op zn minst 10 kilometer harder rijden
Of je hebt de hoofdprijs betaaldquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:26 schreef Empathologica het volgende:
Ik heb geen rijklaarmaakkosten hoeven te betalen, zat een volle tank in en ze hadden hem ff gestofzuigd voor meVrouwelijke charmes enzo.
Nee, gewoon slechte ervaringen meegekregen van m'n broerquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:54 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wtf. Denk je dat ze in Nederland op elke straathoek staan te flitsen ofzo?
Ik heb dit jaar al meer dan 50.000km gereden en sta nog op 0 euro. En ik rij écht niet rustig en écht niet volgens de regeltjes
Gewoon een beetje tactisch rijden en goed opletten en er gebeurt je niets.
Maar goed dat ik dan geen ongeluk heb veroorzaakt in de tussentijd. Ik rij trouwens al 2 maanden zwartquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:15 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Niet slim om te rijden , als je officeel je rijbewijs nog niet binnen hebt![]()
Als je een een ongeluk veroorzaakt ben je mooi de luk
Ah,de vrouwelijke charme..Dus toch m'n blousje maar wat verder openknopen, en dan verdwijnen de rijklaarmaakkosten als sneeuw voor de zon? Ik vind het een goede tipquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:26 schreef Empathologica het volgende:
Ik heb geen rijklaarmaakkosten hoeven te betalen, zat een volle tank in en ze hadden hem ff gestofzuigd voor meVrouwelijke charmes enzo.
Eigenlijk vraag ik me dat af. Officieel gezien ben je verzekerd als je ten tijde van het ongeluk over een rijbewijs beschikt. Ik had mijn rijbewijs vrijdag 2 juli aangevraagd en toen ik deze gister ophaalde stond die datum er ook op (2 juli). Dus stel dat je alleen materiële schade hebt en je vult het formulier in kan je achteraf toch bewijzen dat je je rijbewijs op dat tijdstip al had. Alleen als de politie erbij komt gaat het lastiger wordenquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:15 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Niet slim om te rijden , als je officeel je rijbewijs nog niet binnen hebt![]()
Als je een een ongeluk veroorzaakt ben je mooi de luk
Ga je een auto huren?quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:28 schreef Nass het volgende:
Net even snel een Internationale rijbewijs gehaald, 15 euries. Wordt leuk in Amerika!
Ik verblijf bij mn familie, daar staan 7/8 auto's buiten. Komt goedquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ga je een auto huren?
Dat lukt je echt niet hoor, als je net je rijbewijs hebt.
Familie van Turquaz?quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:03 schreef Nass het volgende:
[..]
Maar goed dat ik dan geen ongeluk heb veroorzaakt in de tussentijd. Ik rij trouwens al 2 maanden zwart
Wat is een Turquaz? Ik ben geen turkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |