Hmm, dit klink eng bekend.Toch niet toevallig in Rotterdam gereden hé? Ik heb ook zeker de laatste lessen echt niet meer zo'n leuke tijd gehad, ergerde me dood aan hem.Hij ging over een op een soort van 'zucht-techniek'.Als ik iets fout deed, heel diep en veelbetekend zuchttenquote:Op zondag 11 juli 2010 10:40 schreef Empathologica het volgende:
Ik had naderhand wel het vermoeden dat het opzet was, me tot het uiterste drijven dat ik wel móest slagen, om van hem af te zijn. Was een goeie kerel, flink mee gelachen en geouwehoerd maar die laatste lessen kon ik hem wel wurgen. Zal ook wel aan mezelf hebben gelegen grotendeels, maar het botste gewoon een beetje..Kan me wel goed voorstellen dat je zo pissig werd, vlak voor je examen, zou lullig zijn als je daardoor juist de moed verloor en zou zakken.
En ik liep m'n autowassen al bekant een week uit te stellen, dankzij die hoosbui van gisteren hoeft het niet meer!
Aircoquote:Op zondag 11 juli 2010 17:31 schreef CherryLips het volgende:
het is verder wel veel te heet om te rijden, getver![]()
Net alsof ze je vertrouwen.quote:Op zondag 11 juli 2010 18:35 schreef Empathologica het volgende:
En het is trouwens wel een ontzettend relaxt gevoel als je merkt dat je ouders je wat meer je eigen ding laten doen ipv heel beschermend over alles!
Zoiets heeft vaak met een indruk van iemand te maken. Je geeft aan dat je ontzettend graag wilt rijden, maar tegelijkertijd ben je niet al te zeker van jezelf. Dat merken mensen natuurlijk aan je en dan maakt ze huiverig hun auto aan je uit te lenen..quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:55 schreef Purdey het volgende:
Blegh, hoe win je in godsnaam het vertrouwen van iemand om in een auto te mogen rijden?![]()
Het is echt niet leuk om min of meer te horen dat je niet wordt vertrouwd als chauffeur![]()
Iemand van het CBR heeft beoordeelt of ik capabel ben om een auto te besturen, en nu gaat m'n pa een soort poging doen tot herkeuring
Compleet belachelijk, die kosten! Een beetje onderhoudsbeurt kost stukken minder dan dat, maargoed, blijkbaar zijn er nog genoeg mensen die dat slikken.quote:Op maandag 12 juli 2010 12:52 schreef Purdey het volgende:
Net bij een officiële Ford dealer een auto zien staan, vragen ze 495,- voor rijklaarmaakkosten![]()
En later in de advertentie staat er 'De prijs is excl. 695,- rijklaarmaakkosten.Dit is inclusief een onderhoudsbeurt en 24 maanden sterngarant garantie.'
Ten eerste, vage advertentie, maar 495,- of 695,- rijklaarmaakkosten
Dat dusquote:Op maandag 12 juli 2010 17:01 schreef L0we het volgende:
[..]
Compleet belachelijk, die kosten! Een beetje onderhoudsbeurt kost stukken minder dan dat, maargoed, blijkbaar zijn er nog genoeg mensen die dat slikken.
Het klinkt leuk dat je daar 2 jaar garantie op krijgt, maar als je in de voorwaarden ziet wat er allemaal uitgesloten wordt...
Die voorwaarden had ik nog niet eens gelezenquote:Op maandag 12 juli 2010 17:01 schreef L0we het volgende:
[..]
Compleet belachelijk, die kosten! Een beetje onderhoudsbeurt kost stukken minder dan dat, maargoed, blijkbaar zijn er nog genoeg mensen die dat slikken.
Het klinkt leuk dat je daar 2 jaar garantie op krijgt, maar als je in de voorwaarden ziet wat er allemaal uitgesloten wordt...
Oeh, die is goed! En qua prijs ook wel goedquote:
Purdey, laat die auto ajb staan.quote:Op maandag 12 juli 2010 18:21 schreef Purdey het volgende:
[..]
Die voorwaarden had ik nog niet eens gelezen![]()
Is er technisch nog iets anders wat niet in die lijst staatWat een stelletje oplichters zeg.Wat vooral vaag is, is dat ze twee bedragen voor de rijklaarmaakkosten stellen, en twee soorten garanties.6 maanden Bovag en 24 maanden Stern.En dit allemaal voor een auto van 1950,- trouwens..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |