quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:30 schreef Holyme het volgende:
Mooie bestellingOeh en alvast gefeliciteerd!
Ook met cc, maar volgens mij gaat dat bij Rabo uiteindelijk ook via Idealquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:38 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Oh nee...kan het alleen via Ideal?
Aww had je beter de korting nu als excuus kunnen gebruiken (maar maar tis zo goedkoop nu!), en dan nog een keer je bday, kan je 2x bestellen!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Duurt nog een dag of 10 hoor, maar je moet iets verzinnen als excuus.![]()
Ik heb hem nu al weggekliktquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:43 schreef kieskleurig het volgende:
Ik heb even snel gekeken maar het kan ook door bedrag zelf over te maken.
8.3 Betaling kan geschieden op de volgende wijzen:
-tijdens het tot stand komen van een overeenkomst doormiddel van elektronische betalingen (iDeal) of;
-doormiddel van voorafgaande overschrijving of;
-door betaling bij het afhalen van producten.
Kun je wel bestellen en dan zelf overmaken als Ideal het weer doet.
idd, niet met iDeal betalen horo, tenzij het inmiddels gratis geworden is. Ik vind het niet kunnen om extra kosten in rekening te brengen voor iDealquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:41 schreef Mirjam het volgende:
ik heb gewoon met een overboeking betaald van de week bij encnhantra
pcies, ik vertik het om met ideal te betalenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:51 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
idd, niet met iDeal betalen horo, tenzij het inmiddels gratis geworden is. Ik vind het niet kunnen om extra kosten in rekening te brengen voor iDeal
nooooeeeesss!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:50 schreef Daph_ het volgende:
Die ChG's zijn waarschijnlijk Sally Beauty exclusives wat ik begreep via Twitter, met slechts beperkte 'oplage' voor internationaal..
Is nu volgens mij gewoon gratis bij enchantra!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
pcies, ik vertik het om met ideal te betalen
quote:Just an FYI: All three shades from ChG Awakening will be available at Sally in their exclusive 18pc display – but the 4pc (buy 3 get free top coat) is professional only! The colors will be available in September 2010.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
pcies, ik vertik het om met ideal te betalen
Ik was gelukkig net op tijd dan, heb rond half 9 besteld, toen deed ie het nog!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:59 schreef m@x het volgende:
Nu maar de bestelling alsnog (met 2 extra gefaalde lakjes erbij) gedaan. Rabo internet bankieren ligt er uit dus dan morgen maar proberen over te maken.
Ja tuurlijk! Showen die hapquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:25 schreef Mss het volgende:
Die is mooi zeg! Ik ben lekker mijn wielen aan het bijwerken met mijn nieuwe lakjes. Ik vind de plastix erg leuk. Heb ze ook even op een wiel gekwakt. Iemand interesse om ze te zien?
Goed dat dat veranderd is dan!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb er nu geen extra kosten voor hoeven te betalen.
Dat vind ik idd ook erg aso als het gebeurt!
Oh leukquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:01 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ja tuurlijk! Showen die hap
Zelf nagels wit gelakt met bloem water decals en een steentje.
Mijn kat liep voorbij vlak voor de foto dus vandaar een zwarte haar op de nagel als je die ziet.
[ afbeelding ]
Net zoals je stem zelf horen, vind ik mijn vingers op de foto ook afschuwelijk.![]()
Oja en wit en flits en donker gaat niet samen.![]()
Schijtzooiquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:59 schreef m@x het volgende:
Nu maar de bestelling alsnog (met 2 extra gefaalde lakjes erbij) gedaan. Rabo internet bankieren ligt er uit dus dan morgen maar proberen over te maken.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:16 schreef m@x het volgende:
[..]
SchijtzooiRabobank blijkt er helemaal niet uit te liggen maar mijn pas is geblokkeerd omdat ik heb gepind bij een automaat die ze hebben geprobeerd te skimmen. Nu duurt het nog zeker nog een week voor ik een nieuwe pas heb en kan ik dus mijn bestelling bij Enchantra niet betalen
![]()
![]()
![]()
![]()
You've got mailquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Da's balen!
Ik wil het evt. wel voor je betalen? Moet je me even het mailtje met de gegevens sturen.
quote:
Zit al in mijn tasquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Betaald!![]()
Ik heb helemaal zin in vanavond want dan staat mijn Agent Lavender bij jou toch?
En ik hoop dat ET mijn 'seche vite' mee neemt!
die's moooooi he?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:38 schreef Skaai het volgende:
Ik heb vanmiddag stout gedaan en de nieuwe Catrice Bronzed Brown gekocht
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:11 schreef E.T. het volgende:
[..]
Zit al in mijn tas![]()
Apart van de rest, ik neem m'n hele zooi mee(het past nog net in een hele grote toilettas)
Die bronzen Catrice stond ik gister mee in m'n handen.. Ik mocht niet meer van mezelf (en ik ben ook geen type voor goud/brons).
quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Betaald!![]()
Ik heb helemaal zin in vanavond want dan staat mijn Agent Lavender bij jou toch?
En ik hoop dat ET mijn 'seche vite' mee neemt!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 00:25 schreef Mss het volgende:
Die is mooi zeg! Ik ben lekker mijn wielen aan het bijwerken met mijn nieuwe lakjes. Ik vind de plastix erg leuk. Heb ze ook even op een wiel gekwakt. Iemand interesse om ze te zien?
Leuk! En zo herkenbaar van die haarquote:Op woensdag 7 juli 2010 01:01 schreef Franneh het volgende:
[..]
Mijn kat liep voorbij vlak voor de foto dus vandaar een zwarte haar op de nagel als je die ziet.
[ afbeelding ]
Net zoals je stem zelf horen, vind ik mijn vingers op de foto ook afschuwelijk.![]()
Ziet er mooi uit!!quote:Op woensdag 7 juli 2010 01:01 schreef Franneh het volgende:
[..]
Ja tuurlijk! Showen die hap
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:14 schreef mirannie het volgende:
Heb maar even een laagje visit me in prism aan merryberry mauve toegevoegd. Kan toch niet zonder holo vandaagIs mooi geworden!! Foto´s komen nog.
@ Sharana
Let´s do it in 3D is aangekomen!!Ben blij!!
Bedankt voor alle moeite!!
Nou, de 20 die ik heb zijn ongeveer al vol... sommigen nog niet helemaal (geel&oranje, daar heb ik echt bijna niks van...)quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:29 schreef Holyme het volgende:
50?! Wat ben jij allemaal van plan, dat zijn een boel helmers vol!
Da's altijd shit, dekbed in je lak...quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:31 schreef Franneh het volgende:
50 nagelwielen idd.. hallelujah
Ik heb geslapen (natuurlijk) en nu zijn mijn nagels met streepjes en kleine deukjes erin versierd door deken/hoeslaken etc.
Ik wacht al twee maanden op mijn nagelwielenquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:28 schreef Lindytje het volgende:
En ik heb net 50 nagelwielen uit HongKong binnen gekregen![]()
Kan ik mijn wielen en excel weer bijwerken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |