quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:30 schreef Holyme het volgende:
Mooie bestellingOeh en alvast gefeliciteerd!
Ook met cc, maar volgens mij gaat dat bij Rabo uiteindelijk ook via Idealquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:38 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Oh nee...kan het alleen via Ideal?
Aww had je beter de korting nu als excuus kunnen gebruiken (maar maar tis zo goedkoop nu!), en dan nog een keer je bday, kan je 2x bestellen!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Duurt nog een dag of 10 hoor, maar je moet iets verzinnen als excuus.![]()
Ik heb hem nu al weggekliktquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:43 schreef kieskleurig het volgende:
Ik heb even snel gekeken maar het kan ook door bedrag zelf over te maken.
8.3 Betaling kan geschieden op de volgende wijzen:
-tijdens het tot stand komen van een overeenkomst doormiddel van elektronische betalingen (iDeal) of;
-doormiddel van voorafgaande overschrijving of;
-door betaling bij het afhalen van producten.
Kun je wel bestellen en dan zelf overmaken als Ideal het weer doet.
idd, niet met iDeal betalen horo, tenzij het inmiddels gratis geworden is. Ik vind het niet kunnen om extra kosten in rekening te brengen voor iDealquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:41 schreef Mirjam het volgende:
ik heb gewoon met een overboeking betaald van de week bij encnhantra
pcies, ik vertik het om met ideal te betalenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:51 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
idd, niet met iDeal betalen horo, tenzij het inmiddels gratis geworden is. Ik vind het niet kunnen om extra kosten in rekening te brengen voor iDeal
nooooeeeesss!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:50 schreef Daph_ het volgende:
Die ChG's zijn waarschijnlijk Sally Beauty exclusives wat ik begreep via Twitter, met slechts beperkte 'oplage' voor internationaal..
Is nu volgens mij gewoon gratis bij enchantra!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
pcies, ik vertik het om met ideal te betalen
quote:Just an FYI: All three shades from ChG Awakening will be available at Sally in their exclusive 18pc display – but the 4pc (buy 3 get free top coat) is professional only! The colors will be available in September 2010.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
pcies, ik vertik het om met ideal te betalen
Ik was gelukkig net op tijd dan, heb rond half 9 besteld, toen deed ie het nog!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:59 schreef m@x het volgende:
Nu maar de bestelling alsnog (met 2 extra gefaalde lakjes erbij) gedaan. Rabo internet bankieren ligt er uit dus dan morgen maar proberen over te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |