Heb vandaag hele dag thuis gezeten, hoefde nergens heen, dus loop op blote voeten.quote:
omdat het hoedje sickkk is! (en omdat mn haar lang is en ik geen tijd heb om naar de kapper te gaan ^^)quote:
Leuk menquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:38 schreef don-diablo het volgende:
Geinspireerd door de late 50s early 60s.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haquote:
Shirtje is eigenlijk donkerblauw, maar crappy camquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:02 schreef Siral het volgende:
Ik vind die kleur ook echt tofMaar ik ben dan ook fan van groen! En paars
Wat dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:15 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
'k Had nooit eerder je gezicht gezien.. en ik had echt totaal een ander gezicht verwacht.
Lolquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:34 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Blond haar met krullen & een ronder gezicht.
Echt weird, 't is echt totaal anders.. hehe.
Leukquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Leuk.
[ [url=
[ afbeelding ]
met zwarte ballerina's.
Nutteloze reactiequote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:25 schreef wikwakka2 het volgende:
"This image has been moved or deleted - Photobucket"....
Ja, er stond een tag teveel waardoor het in de quote verkeerd uitkwam. Boeiendquote:
Dit i.c.m. dit:quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:25 schreef wikwakka2 het volgende:
"This image has been moved or deleted - Photobucket"....
En de voorgaande discussie over wat 'te sexy' was en wat niet vond ik grappig. Alsof photobucket oordeelde dat het te sexy is. Maar goed, grappen zijn uit den boze.quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit i.c.m. dit:
[..]
En de voorgaande discussie over wat 'te sexy' was en wat niet vond ik grappig. Alsof photobucket oordeelde dat het te sexy is. Maar goed, grappen zijn uit den boze.
Nee, ik snapte gewoon de 'grap' nietquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
nm, misschien is ze ongestelt.vond het ook geen lullige opmerking ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |