Heb vandaag hele dag thuis gezeten, hoefde nergens heen, dus loop op blote voeten.quote:
omdat het hoedje sickkk is! (en omdat mn haar lang is en ik geen tijd heb om naar de kapper te gaan ^^)quote:
Leuk menquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:38 schreef don-diablo het volgende:
Geinspireerd door de late 50s early 60s.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haquote:
Shirtje is eigenlijk donkerblauw, maar crappy camquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:02 schreef Siral het volgende:
Ik vind die kleur ook echt tofMaar ik ben dan ook fan van groen! En paars
Wat dan?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:15 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
'k Had nooit eerder je gezicht gezien.. en ik had echt totaal een ander gezicht verwacht.
Lolquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:34 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Blond haar met krullen & een ronder gezicht.
Echt weird, 't is echt totaal anders.. hehe.
Leukquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Leuk.
[ [url=
[ afbeelding ]
met zwarte ballerina's.
Nutteloze reactiequote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:25 schreef wikwakka2 het volgende:
"This image has been moved or deleted - Photobucket"....
Ja, er stond een tag teveel waardoor het in de quote verkeerd uitkwam. Boeiendquote:
Dit i.c.m. dit:quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:25 schreef wikwakka2 het volgende:
"This image has been moved or deleted - Photobucket"....
En de voorgaande discussie over wat 'te sexy' was en wat niet vond ik grappig. Alsof photobucket oordeelde dat het te sexy is. Maar goed, grappen zijn uit den boze.quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit i.c.m. dit:
[..]
En de voorgaande discussie over wat 'te sexy' was en wat niet vond ik grappig. Alsof photobucket oordeelde dat het te sexy is. Maar goed, grappen zijn uit den boze.
Nee, ik snapte gewoon de 'grap' nietquote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
nm, misschien is ze ongestelt.vond het ook geen lullige opmerking ofzo...
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:23 schreef vault_tec het volgende:
vind zijn outfit nogal een beetje vloeken bij elkaar. Had op die broek een niet zo somber shirtje aangetrokken.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Oh. Hier een foto van mij vandaag om het goed te maken:
[ afbeelding ]
Ook goed dacht era's. Zit op m'n mobiel dus zo goed kan ik het ook alweer niet zienquote:
Je hebt je kont goed verborgen met die pose zo loooooolquote:
Leuk shirtje is datquote:Op woensdag 7 juli 2010 19:07 schreef Julis het volgende:
[..]
Tof, Wik![]()
!
Dit heb ik vandaag aan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
moooooi.quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:28 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
Je hebt je kont goed verborgen met die pose zo looooool
vandaaaag:
(veel foto's, gewoon omdat het kan)
Top dl. 1
[ afbeelding ]
Top dl. 2
[ afbeelding ]
Schoenen:
[ afbeelding ]
Rug:
[ afbeelding ]
Bedanktquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:00 schreef Siral het volgende:
[..]
Leuk joh!
Ik zou willen dat wit mij stond.....
Hmm geen idee, ik heb wel wat witte shirts hoorquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:03 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Bedankt
Waarom staat het dan niet? Alleen omdat je erg blank ( erg blank..lol ik wilde niet bleek zeggen want dat klinkt helemaal gaar?) bent?Dan kan het ook mooi staan vind ik..
Ben benieuwdquote:Op donderdag 8 juli 2010 12:19 schreef Siral het volgende:
[..]
Hmm geen idee, ik heb wel wat witte shirts hoorMaar helemaal in het wit zoals jij vind ik gewoon niks.
Ik vind dat ik dan zo flets overkom... Zal straks is wat wit aandoen (zit nog in m'n huispak HIHI) en een foto maken!
Meet up met phantaz en jedi?quote:Op donderdag 8 juli 2010 01:28 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
Je hebt je kont goed verborgen met die pose zo looooool
vandaaaag:
(veel foto's, gewoon omdat het kan)
Top dl. 1
[ afbeelding ]
Top dl. 2
[ afbeelding ]
Schoenen:
[ afbeelding ]
Rug:
[ afbeelding ]
hehe witvisquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:48 schreef Siral het volgende:
Ik hoop niet dat jullie nu verblind zijn door mijn benen![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jij hoeft geen witte broek meer aan!quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:48 schreef Siral het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Ga eens gauw naar buiten!quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:48 schreef Siral het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
My eyes MY EYESquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:48 schreef Siral het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Helpt niet...quote:
Whehe precies, ze zullen nooit bruin worden.quote:Op donderdag 8 juli 2010 14:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
My eyes MY EYES. Boeiend
. Soms word je nou eenmaal niet zo bruin. Wel leuk rokje zeg
.
H&Mquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jij hoeft geen witte broek meer aan!nee grapje. Waar is je rokje van?
Neuhhh who cares dat je benen wit zijn. Zo ben je nou eenmaalquote:
quote:Op donderdag 8 juli 2010 15:31 schreef P.F het volgende:
Ik moet nog wel even wennen aan de schoudervullingen en ik vind hem denk ik net 5cm te kort of iets te wijd. Dunno.
[ afbeelding ]
Beneeehhquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:31 schreef P.F het volgende:
Ik moet nog wel even wennen aan de schoudervullingen en ik vind hem denk ik net 5cm te kort of iets te wijd. Dunno.
[ afbeelding ]
Geef maar aan mijquote:Op donderdag 8 juli 2010 15:31 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Electroniquequote:Op donderdag 8 juli 2010 16:02 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
http://lookbook.nu/look/8(...)me-sweet-little-lies
Witte benen en vansquote:Op donderdag 8 juli 2010 13:48 schreef Siral het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Mijn benen kunnen ook absoluut niet bruin worden, heb 2 weken terug eens 12 uur in de zon gezeten in Londen tijdens een festival, maar bruin worden ho maar... Misschien ietsjes daarnaquote:Op donderdag 8 juli 2010 14:33 schreef Debsterr het volgende:
[..]
My eyes MY EYES. Boeiend
. Soms word je nou eenmaal niet zo bruin. Wel leuk rokje zeg
.
Ik heb niet echt een hele lichte huid ofzo, maar in Nederland of Engeland word ik nou ook niet bruin, Italie of Indonesie daarentegen, ik denk dat dat gewoon met de zon te maken heeft, en als je zo'n hele lichte huid hebt, kan je best bruin worden, maar dat moet je gewoon langzaam opbouwenquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:22 schreef blckbb het volgende:
[..]
Mijn benen kunnen ook absoluut niet bruin worden, heb 2 weken terug eens 12 uur in de zon gezeten in Londen tijdens een festival, maar bruin worden ho maar... Misschien ietsjes daarna
Welke winkels verkopen die? Want Vans met dunnere zool pas ik niet, en deze lijken daar wel wat opquote:
o.a. Britain.quote:Op donderdag 8 juli 2010 17:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Welke winkels verkopen die? Want Vans met dunnere zool pas ik niet, en deze lijken daar wel wat op.
miauwwquote:Op donderdag 8 juli 2010 16:02 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
http://lookbook.nu/look/8(...)me-sweet-little-lies
Leuk!quote:Op woensdag 7 juli 2010 19:07 schreef Julis het volgende:
[..]
Tof, Wik![]()
!
Dit heb ik vandaag aan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij de Britain in Eindhovenquote:Op donderdag 8 juli 2010 17:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Welke winkels verkopen die? Want Vans met dunnere zool pas ik niet, en deze lijken daar wel wat op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |