Dat is wel een goede tip! dank je wel,quote:Op maandag 5 juli 2010 21:41 schreef Seven. het volgende:
Vraag hem wat zijn toekomstplannen zijn ? Of hij tevreden is met de dingen die hij nu doet, of dat hij liever meer om handen wil hebben bijvoorbeeld. Doet hij iets in het huishouden?
allereerst dank je welquote:Op maandag 5 juli 2010 21:46 schreef Socios het volgende:
Allereerst: respect dat je dit onder je eigen user name post.![]()
Genoeg mensen die laf een kloon aanmaken voor een topic.
Ik schrok een beetje toen ik je verhaal las.Jammer dat het zo gaat, dit gun ik je niet. Je kan het best bespreken in mijn ogen. Vraag bijvoorbeeld hoe ´ie zelf tegen z´n situatie aankijkt, is ´ie van plan om op termijn ergens aan de slag te gaan? Of vind ´ie het allemaal wel best hoe het nu gaat? Als je op een ´niet dwingende´ wijze ´het probleem´ naar voren brengt, behoeft dit geen negatieve invloed op de relatie te hebben.
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:52 schreef Joene het volgende:
Wheheheh TS gebruikt het woord Breekpunt zeker teveel naar Verkiezingscampagnes gekeken
Precies!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:44 schreef Suphomes het volgende:
Zou niet goed zijn als mannen dezelfde mentaliteit hadden als TS, zou er geen relatie meer over blijven in Nederland.
Misschien is ie zichzelf aan het ontdekken, daar hoor je een partner in te steunen hoor TS, geld maakt niet gelukkig. Sommige mensenquote:Op maandag 5 juli 2010 22:35 schreef Druuna het volgende:
[..]
Precies!
Misschien is hij wel een hele leuke huisvader straks?
Op heel veel punten matchen wij heel goed, en we denken over veel dingen ook hetzelfde, alleen wat betreft dit punt weet ik (nog) niet hoe hij het ziet in de toekomst, Hij zit al een hele tijd thuis, en ik kan mij voorstellen dat de stap om dan weer te gaan werken groot kan zijn, maar ik ga hem morgen sowieso eens even vragen naar zijn toekomstplannen.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:15 schreef Tinkepink het volgende:
In de meeste goede langdurige relaties zit je niet alleen op een lijn op het gebied van bijvoorbeeld sex en vrijetijdsbesteding en is het niet alleen gezellig, maar heb je vergelijkbare normen en waarden en een beeld van de toekomst dat op elkaar aansluit. Dat is bij jullie duidelijk niet zo.
Mijn advies: praat er toch eens met hem over en kijk of je kan leven met zijn zienswijze en levensstijl.
Dat weet ik dus niet, Ik weet dat hij graag verder wil met zijn muziek, maar ik weet niet of dat op dit moment een realistisch beeld is, Ik denk dat hij een ander hoofddoel moet stellen en ondertussen wel gewoon bezig moet blijven met zijn muziek. Een tijdje terug een opmerking gemaakt dat hij misschien wel als muziekleraar iets zou kunnen doen, maar dan krijg je eigenlijk zo goed als geen reactie.quote:Op maandag 5 juli 2010 23:57 schreef Kieswiel het volgende:
Wat vind je vriend er zelf van eigenlijk? heeft hij zelf de behoefte om iets op te pakken of vind hij het best zo? Klinkt misschien stom om hem te ' belonen' maar misschien een cursus cadeau doen ofzo, of nonchalant vermelden dat je een leuke cursus of activiteit heb gezien die hij wel leuk zou vinden. Of samen iets ondernemen (wat wel weer een investering is als je al fulltime werkt) Maar sowieso gewoon bespreken, vragen of hij er nou gelukkig van wordt.
Muziek is zelden een realistisch beeld als je er ook mee op wil treden. Ik ben ook muzikant maar ik zou nooit afhankelijk willen zijn van de muziek voor inkomsten. Tenzij je natuurlijk ineens een platencontract aangeboden krijgt maar zo mooi wordt het voor vrijwel niemand. Denk dat er in Nederland misschien maximaal 10.000 artiesten/groepen een platencontract hebben, zeer ruime schatting. Daarentegen zijn er zeker een paar miljoen muzikanten met allemaal zo hun eigen ambities. Dus muziek en optreden, dat is voor maar weinig mensen weggelegd.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:26 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat weet ik dus niet, Ik weet dat hij graag verder wil met zijn muziek, maar ik weet niet of dat op dit moment een realistisch beeld is, Ik denk dat hij een ander hoofddoel moet stellen en ondertussen wel gewoon bezig moet blijven met zijn muziek. Een tijdje terug een opmerking gemaakt dat hij misschien wel als muziekleraar iets zou kunnen doen, maar dan krijg je eigenlijk zo goed als geen reactie.
Hij speelt heel veel piano en gitaar en in beide is hij erg goed dus hij heeft zeker wel talent, en dat het niet realistisch is dat weet ik wel, maar ik weet niet of hij dat ook beseft, Ik zal hem nooit vragen om het op te geven, als je droom hebt moet je daar aan werken maar niet als hoofddoel want inderdaad het is wat je zegt, het id maar voor weinig mensen weggelegdquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
Muziek is NOOIT een realistisch beeld als je er ook mee op wil treden. Ik ben ook muzikant maar ik zou nooit afhankelijk willen zijn van de muziek voor inkomsten. Tenzij je natuurlijk ineens een platencontract aangeboden krijgt maar zo mooi wordt het voor vrijwel niemand. Denk dat er in Nederland misschien maximaal 10.000 artiesten/groepen een platencontract hebben, zeer ruime schatting. Daarentegen zijn er zeker een paar miljoen muzikanten met allemaal zo hun eigen ambities. Dus muziek en optreden, dat is voor maar weinig mensen weggelegd.
Wat doet hij in de muziek, gitarist, DJ, heeft hij een opleiding? [bHeeft hij uberhaupt talent of heb je daar je vraagtekens bij?][/b]
Hij heeft zn opleiding niet afgemaakt dus dat maakt de deingen ook niet makkelijker maar goed waar een wil is, is een weg! morgen zie ik hem weer en dan wordt het tijd om eens een gesprek te voeren over de toekomst enz, iig dank voor je inputquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:48 schreef Seven. het volgende:
Met of zonder opleiding? Met zijn er nog andere mogelijkheden zoals inderdaad muziekleraar of zo. Anders niet echt. Maar goed, hij reageerde niet echt dus dan houdt dat ook al op. Vragen wat hij wil met zijn leven is de enige optie.
Hieruit denk ik op te maken dat jullie nog niet samenwonen?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat is wel een goede tip! dank je wel,
wat betreft het huishouden, nadat ik een keer uit mn vel gesprongen ben en hem heb verteld dat ik zijn huishoudster niet ben, doet hij zelf ook voldoende om het huis op orde te houden, het ziet er iig netjes uit als ik er ben ( 4 dagen per week)
Dat klopt, al ben ik wel vaker daar als thuis.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hieruit denk ik op te maken dat jullie nog niet samenwonen?
En hoe lang hebben jullie al een relatie?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:22 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat klopt, al ben ik wel vaker daar als thuis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |