quote:Op maandag 5 juli 2010 16:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb werkspieren, jij showspieren
ik gooi met vrouwen, jij durft niet naar vrouwen te kijken.
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh, heb ik ook enes gehad, meostik voor een stel bouwvakkers een pallet neerzetten...
als ik die palet daar neerzet, krijg je een gat in de muur...
nee hoor...
jawel...
nee, niet!
ok, ik weet het goed gemaakt, ik zet die pallet er neer, en maak een gat in de muur. Jullie zijn bouwvakkers, en maken die muur weerheel...
haha, ja is goed
*KRAK*
onze muur wat doe je!
ja, duh, dat had ik toch gezegd? Het is koffiepauze, hier heb je de sleutels van mn heftruck, tot over een half uur...
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:25 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Ik was wel verzekerd van 12 mannen die gierend van het lachen hun uren hebben volgewerkt die nacht
Ik ga verder met mijn eten![]()
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Showspieren ? Pff ik moet er ook voor werken.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
palm haar in met je kennis van zaken, knoop een praatje aan over hoe warm het isquote:Op maandag 5 juli 2010 16:29 schreef Argo het volgende:
[..]
Showspieren ? Pff ik moet er ook voor werken.
En binnenkort heb ik een vriendin het duurt niet lang!!
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:31 schreef sproetjes het volgende:
[..]
palm haar in met je kennis van zaken, knoop een praatje aan over hoe warm het is
weet ik het DOE IETS
ik ben fitness instructrice, in de sportschool is het JUIST makkelijk contact krijgen met iemand, begin gewoon een onnozel gesprek
komopman!
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:32 schreef Argo het volgende:
[..]
Dus ik kan gewoon hoi zeggen tegen een meid in de sportschool ? Ik vond dat altijd zo gek, want je bent bezweet en aan het sporten. Maar misschien moet ik dan doen, tussen het trainen door. En dan help ik haar met de buikspieren etc!
je hoeft geeneens hoi te zeggen, gewoon een gesprek beginnen over iets lulligs, als je gaat nu het weer nog beter is zeg je "hehe eindelijk weer eens trainen in lekker weer, de afgelopen dagen was het zo warm, vind je ook niet? "quote:Op maandag 5 juli 2010 16:32 schreef Argo het volgende:
[..]
Dus ik kan gewoon hoi zeggen tegen een meid in de sportschool ? Ik vond dat altijd zo gek, want je bent bezweet en aan het sporten. Maar misschien moet ik dan doen, tussen het trainen door. En dan help ik haar met de buikspieren etc!
Maar we hebben airco daar!!quote:Op maandag 5 juli 2010 16:33 schreef sproetjes het volgende:
[..]
je hoeft geeneens hoi te zeggen, gewoon een gesprek beginnen over iets lulligs, als je gaat nu het weer nog beter is zeg je "hehe eindelijk weer eens trainen in lekker weer, de afgelopen dagen was het zo warm, vind je ook niet? "
klaaarrrr
oh en niet meteen uit de hoogte beginnen met DOE DIT ZO DOE DIT ZUS
vraag dan van, goh goeie oefening, weet je ik doe em al tijd zo en zo moet je eens proberen, issie nog effectiever!
ja en met die insteek jaag je ze weer weg! rustig aan doen!quote:Op maandag 5 juli 2010 16:35 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar we hebben airco daar!!Maar fuck it all ik ga wel tegen een dame praten!! Binnen een week heb ik een vriendin!! Ik wed derom!
Ga gewoon bij sproetjes trainen, die wil graag aangesproken worden.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:35 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar we hebben airco daar!!Maar fuck it all ik ga wel tegen een dame praten!! Binnen een week heb ik een vriendin!! Ik wed derom!
Nee ik ga me er op vastbijten. Ik geef het 3 dagen en dan heb ik een vriendin!!quote:Op maandag 5 juli 2010 16:35 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ja en met die insteek jaag je ze weer weg! rustig aan doen!
ik spreek mensen aan en krijg er voor betaaldquote:Op maandag 5 juli 2010 16:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga gewoon bij sproetjes trainen, die wil graag aangesproken worden.
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:38 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee ik ga me er op vastbijten. Ik geef het 3 dagen en dan heb ik een vriendin!!
ok weddenschap taken! en als je niet binnen drie dagen een vriendin hebt post je NOOIT meer over je vrouwenjacht in dit topic, ok?quote:Op maandag 5 juli 2010 16:38 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee ik ga me er op vastbijten. Ik geef het 3 dagen en dan heb ik een vriendin!!
Dat 30% begeleiden doen ze bij mijn sportschool niet eens. Sommige geven niet eens lessen.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:39 schreef sproetjes het volgende:
[..]
ik spreek mensen aan en krijg er voor betaald
doe 40% van mn tijd niks anders als slap lullen
30% les geven, en 30% mensen begeleiden in de fitness
Sorry die weddenschap kan ik niet aangaan, ik heb geen foto camera.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ok weddenschap taken! en als je niet binnen drie dagen een vriendin hebt post je NOOIT meer over je vrouwenjacht in dit topic, ok?![]()
Als bewijsmateriaal een foto van jou terwijl je met de dame in kwestie op de mond zoent
je vriendin wel.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:40 schreef Argo het volgende:
[..]
Sorry die weddenschap kan ik niet aangaan, ik heb geen foto camera.
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lada Niva, mijn droomauto![]()
en heb nog 3 andere auto's, maar die doen het niet
mn voorlaatste ex heb ik ontmoet door die foto te posten in de CUL SCquote:Op maandag 5 juli 2010 16:41 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Daar krijg ik nou echt een moesson regen van in mijn broekje.
Welke chick was dat dan? Sys?quote:Op maandag 5 juli 2010 16:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mn voorlaatste ex heb ik ontmoet door die foto te posten in de CUL SC
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mn voorlaatste ex heb ik ontmoet door die foto te posten in de CUL SC
quote:
quote:Argo is vrienden geworden met Zanger Rinus
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:58 schreef Gezicht het volgende:
Die TT moet wel iets met mijn broer te maken hebben.
Ikquote:Op maandag 5 juli 2010 17:37 schreef friekin_ het volgende:
Juistem. Wie wil een samenvatting v/d date?
Ik. Duh.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:37 schreef friekin_ het volgende:
Juistem. Wie wil een samenvatting v/d date?
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:42 schreef friekin_ het volgende:
Nou. Hij was er om zes uur, naar Pizza Confuso gegaan, toen terrasje gedaan, toen Ali G in da house gekeken![]()
Ik kan officieel bekend maken dat ik verliefd ben.
Sorry.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:44 schreef Mini_rulez het volgende:
Laat ons gewoon blij voor je zijn, muts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |