Die zuid europese hebben ook altijd zo'n temperament, waar komt dat vandaan?quote:
waiwaiquote:Op maandag 5 juli 2010 19:35 schreef RoBro het volgende:
marokkanen zijn net als spruitjes waiwai of je lust het of je lust het niet ik heb altijd al een antipathie gehad jegens de marokkaanse medemens ondanks dat er goede zullen bestaan jajajajajajaja
Dat komt omdat ie eruit ziet als een 15-jarige.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:35 schreef Desunoto het volgende:
SG is gewoon een lieve klootzak.
Vraag me niet hoe dat kan. Het is gewoon zo.
Ik ben ook 15quote:Op maandag 5 juli 2010 19:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat komt omdat ie eruit ziet als een 15-jarige.
Komt van de zon.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:35 schreef -SG- het volgende:
[..]
Die zuid europese hebben ook altijd zo'n temperament, waar komt dat vandaan?
Omdat ik me eraan erger. Je hebt natuurlijk wel gelijk. Ik wíl er ook niet op ingaan maar het gebeurt gewoon.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik maak een grap? Waar? o_O
Ik meen het serieus, waarom zou je erop ingaan? Laat lekker gaan.
Ach, iedereen ergert zich aan Stevie.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:38 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Omdat ik me eraan erger. Je hebt natuurlijk wel gelijk. Ik wíl er ook niet op ingaan maar het gebeurt gewoon.
Neeeee, dat blijft generaties in de genen zittenquote:Op maandag 5 juli 2010 19:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Knap dat je dat in Nederland kunt kweken dan!
Oh?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ach, iedereen ergert zich aan Stevie.
quote:Op maandag 5 juli 2010 19:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Neeeee, dat blijft generaties in de genen zitten
Het negeren lukt niet erg he.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:38 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Omdat ik me eraan erger. Je hebt natuurlijk wel gelijk. Ik wíl er ook niet op ingaan maar het gebeurt gewoon.
Nee, lukt niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
Het negeren lukt niet erg he.
Je voelt je gewoon aangetrokken door mij
Moet je een autochtoon trouwen, dan lost het vanzelf opquote:Op maandag 5 juli 2010 19:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Hoop het niet voor mn kinderen.
quote:
Je biedt je gewoon ordinair aan hequote:Op maandag 5 juli 2010 19:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet je een autochtoon trouwen, dan lost het vanzelf op
Nahh, verschillen zijn te groot.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moet je een autochtoon trouwen, dan lost het vanzelf op
Uuuh neequote:
Tussen jou en autochtonen?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nahh, verschillen zijn te groot.
Alsof mij dat ook maar iets boeitquote:Op maandag 5 juli 2010 19:50 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oke, iedereen ergert zich nog meer aan jou.
Nee, mijn opperhuid is verzadigd met waterquote:
Ja maar zo blijft het eeuwig een scheiding tussen allochtonen en autochtonen in Nederlandquote:
ALS DE HOGEN HEREN IN DEN HAAG DAT MAAR NIET DOEN! WANT ANDERS ZIJN JE KANSEN VERKEKEN OP EEN MOOIE PLUCHE FUNCTIE.quote:
JA KIJK MAAR NAAR FRIESLAND LIMBURG EN VOLENDAM!quote:Op maandag 5 juli 2010 19:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar zo blijft het eeuwig een scheiding tussen allochtonen en autochtonen in Nederland
Dat hebben ze toch allemaal aan zichzelf te danken.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar zo blijft het eeuwig een scheiding tussen allochtonen en autochtonen in Nederland
Wat voor aparte shit willen moslims dan voor hun moslim zijn?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat hebben ze toch allemaal aan zichzelf te danken.
Nederlanders die op de PVV stemmen.
Moslims die aparte shit willen voor hun moslim zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |