En de tijd die je gewonnen hebt door het "efficient" winkelen, dubbel en dwars kwijt te raken door het invoeren van je boodschappenlijstjequote:Op maandag 5 juli 2010 15:20 schreef VASND het volgende:
Wat hou ik toch van mn telefoontje![]()
Appie app die je boodschappenlijstje automatisch sorteert op de makkelijkste route door de winkel.
en alsof je niet waar alles staat wat voor kanker amoebe ben je danquote:Op maandag 5 juli 2010 15:23 schreef x3ro het volgende:
[..]
En de tijd die je gewonnen hebt door het "efficient" winkelen, dubbel en dwars kwijt te raken door het invoeren van je boodschappenlijstje
Ik ga praktisch altijd naar dezelfde AH.. dus truequote:Op maandag 5 juli 2010 15:28 schreef RoBro het volgende:
[..]
en alsof je niet waar alles staat wat voor kanker amoebe ben je dan
je gaat toch ook geen tomtom aanzetten als je naar vrienden in de buurt gaatquote:Op maandag 5 juli 2010 15:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik ga praktisch altijd naar dezelfde AH.. dus true
Winkel altijd jij zonder lijstje? Nee.quote:Op maandag 5 juli 2010 @ 15:23 schreef x3ro het volgende:
[..]
En de tijd die je gewonnen hebt door het "efficient" winkelen, dubbel en dwars kwijt te raken door het invoeren van je boodschappenlijstje
Ik koop niet elke week hetzelfde en sowieso zit je dan steeds te kijken op je lijstje en waar je bent.quote:Op maandag 5 juli 2010 @ 15:28 schreef RoBro het volgende:
[..]
en alsof je niet waar alles staat wat voor kanker amoebe ben je dan
Ik ken bosjosti's...quote:Op maandag 5 juli 2010 15:37 schreef RoBro het volgende:
[..]
je gaat toch ook geen tomtom aanzetten als je naar vrienden in de buurt gaat
ben jij nou zo agressief of probeer je alleen tough te doen wai wai ongelooflijk wat voor een vooroordelen je hebt zonder mij te kennenquote:Op maandag 5 juli 2010 15:37 schreef VASND het volgende:
[..]
Winkel altijd jij zonder lijstje? Nee.
Zo ja: Je woont thuis. Bek dicht.
[..]
Ik koop niet elke week hetzelfde en sowieso zit je dan steeds te kijken op je lijstje en waar je bent.
Maargoed, ook jouw boodschapjes worden door je mama gedaan.
Ik schrijf sneller dan dak op m'n ijpwn typquote:Op maandag 5 juli 2010 15:37 schreef VASND het volgende:
[..]
Winkel altijd jij zonder lijstje? Nee.
Zo ja: Je woont thuis. Bek dicht.
[..]
Ik koop niet elke week hetzelfde en sowieso zit je dan steeds te kijken op je lijstje en waar je bent.
Maargoed, ook jouw boodschapjes worden door je mama gedaan.
Zegt iemand die een 23 jarig op de universiteit studerend, op zichzelf wonend persoon associeerd met een 'kanker amoebe'.quote:Op maandag 5 juli 2010 @ 15:40 schreef RoBro het volgende:
[..]
ben jij nou zo agressief of probeer je alleen tough te doen wai wai ongelooflijk wat voor een vooroordelen je hebt zonder mij te kennen
een 23jarige student die het woord associeerd verwart met associeert is inderdaad die benaming niet eens waard wai wai kakawa styloquote:Op maandag 5 juli 2010 15:43 schreef VASND het volgende:
[..]
Zegt iemand die een 23 jarig op de universiteit studerend, op zichzelf wonend persoon associeerd met een 'kanker amoebe'.!
quote:Op maandag 5 juli 2010 @ 15:48 schreef RoBro het volgende:
[..]
een 23jarige student die het woord associeerd verwart met associeert is inderdaad die benaming niet eens waard wai wai kakawa stylo
quote:Op maandag 5 juli 2010 15:48 schreef RoBro het volgende:
[..]
een 23jarige student die het woord associeerd verwart met associeert is inderdaad die benaming niet eens waard wai wai kakawa stylo
Mijne wel.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:43 schreef Heroinjunk het volgende:
Mijn moeder winkelt ook nooit met lijstjes.
Ik zou dan gewoon echt thuiskomen en constant van die *ping* momenten hebben in de trant van kudt! Dat moest ik ook nog kopenquote:Op maandag 5 juli 2010 16:43 schreef Heroinjunk het volgende:
Mijn moeder winkelt ook nooit met lijstjes.
Dat heeft mijn moeder ook altijd.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:51 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ik zou dan gewoon echt thuiskomen en constant van die *ping* momenten hebben in de trant van kudt! Dat moest ik ook nog kopen![]()
Waarom maakt ze dan geen briefjequote:
Nee, de helft vergeten omdat je geen lijstje hebt, dat is fijnquote:Op maandag 5 juli 2010 17:09 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Geen idee, vindt ze niet fijn denk ik.
Ik wilde wel dit jaar nog trouwen, maar of dat überhaupt gaat lukkenquote:Op maandag 5 juli 2010 17:23 schreef tubacloud het volgende:
Wie gaat er hier nog voor het einde van de zomervakantie trouwen?
Moet je me maar een ring geven.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wilde wel dit jaar nog trouwen, maar of dat überhaupt gaat lukken
Ik heb niemand om mee te trouwenquote:Op maandag 5 juli 2010 17:23 schreef tubacloud het volgende:
Wie gaat er hier nog voor het einde van de zomervakantie trouwen?
Nee jonge, met een lekker wijf!quote:
quote:
quote:
gewoon jezelf op mp zetten..quote:Op maandag 5 juli 2010 17:33 schreef tubacloud het volgende:Moet eigenlijk een bruiloft zien te vinden waar ik al 2e fotograaf of iets dergelijks kan dienen, zodat ik voorbeelden heb voor als ik bruiloften wil gaan fotograferen als bijverdienst zegmaar
noem je dat een pluspuntquote:Op maandag 5 juli 2010 18:23 schreef Marco001 het volgende:
jemig, wat zit de veer naar Borkum tegenworodig op een rotplek @ eemshaven.. Echt helemaal achterin..zeker 10-15 minuten verder rijden als vroeger..
wel 1 pluspunt: onderweg een stelletje gezien wat op de dijk lag te vrijen..Toen ik er op de terugweg weer langs reed zwaaide zij vrolijk..
Dat kan ik vanaf hier niet ruiken hoor. Maar mensen in t OV stinken bijna ALTIJD.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Stink ik zo?
Ik wilde precies gaan douchen.
Vandaag al 2x gedaanquote:
Ik kan nou zo´n leuke grap maken he. Maar dat doe ik maar niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:54 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dat kan ik vanaf hier niet ruiken hoor. Maar mensen in t OV stinken bijna ALTIJD.
Meh, vanochtend en toen ik daarnet terugkwam van boeken wegbrengen. (20km fietsen).quote:
En ik weet wat je bedoelt.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik kan nou zo´n leuke grap maken he. Maar dat doe ik maar niet.
En, heb je der nog gezien?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meh, vanochtend en toen ik daarnet terugkwam van boeken wegbrengen. (20km fietsen).
Ja, ze was in gesprek met een vriendin en een vriend van me stond ernaast dus ik ben er ook bij gaan staan om met hem te praten maar verder heeft ze niks meer gezegd en ik heb zoiets van, ik ga niet keer op keer het iniatief nemen.quote:
Geen tieten in een envelop dus?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Houd die leuke grappen maar voor je ja
Dat jij je gewoon laat negeren.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, ze was in gesprek met een vriendin en een vriend van me stond ernaast dus ik ben er ook bij gaan staan om met hem te praten maar verder heeft ze niks meer gezegd en ik heb zoiets van, ik ga niet keer op keer het iniatief nemen.
Misschien is ze verlegen, misschien vindt ze me gewoon niet leuk (maar dan kan je wel hoi zeggen) maar het is in ieder geval nogal fucked up. Gewoon toch maar overmorgen/morgen sms'en of ze nog wat wil doen en anders schluss.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |