noem je dat een pluspuntquote:Op maandag 5 juli 2010 18:23 schreef Marco001 het volgende:
jemig, wat zit de veer naar Borkum tegenworodig op een rotplek @ eemshaven.. Echt helemaal achterin..zeker 10-15 minuten verder rijden als vroeger..
wel 1 pluspunt: onderweg een stelletje gezien wat op de dijk lag te vrijen..Toen ik er op de terugweg weer langs reed zwaaide zij vrolijk..
Dat kan ik vanaf hier niet ruiken hoor. Maar mensen in t OV stinken bijna ALTIJD.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Stink ik zo?
Ik wilde precies gaan douchen.
Vandaag al 2x gedaanquote:
Ik kan nou zo´n leuke grap maken he. Maar dat doe ik maar niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:54 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Dat kan ik vanaf hier niet ruiken hoor. Maar mensen in t OV stinken bijna ALTIJD.
Meh, vanochtend en toen ik daarnet terugkwam van boeken wegbrengen. (20km fietsen).quote:
En ik weet wat je bedoelt.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik kan nou zo´n leuke grap maken he. Maar dat doe ik maar niet.
En, heb je der nog gezien?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Meh, vanochtend en toen ik daarnet terugkwam van boeken wegbrengen. (20km fietsen).
Ja, ze was in gesprek met een vriendin en een vriend van me stond ernaast dus ik ben er ook bij gaan staan om met hem te praten maar verder heeft ze niks meer gezegd en ik heb zoiets van, ik ga niet keer op keer het iniatief nemen.quote:
Geen tieten in een envelop dus?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:58 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Houd die leuke grappen maar voor je ja
Dat jij je gewoon laat negeren.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, ze was in gesprek met een vriendin en een vriend van me stond ernaast dus ik ben er ook bij gaan staan om met hem te praten maar verder heeft ze niks meer gezegd en ik heb zoiets van, ik ga niet keer op keer het iniatief nemen.
Misschien is ze verlegen, misschien vindt ze me gewoon niet leuk (maar dan kan je wel hoi zeggen) maar het is in ieder geval nogal fucked up. Gewoon toch maar overmorgen/morgen sms'en of ze nog wat wil doen en anders schluss.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |