Overdrijven is ook een vak!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Man, ik kan nu nog steeds minstens 6 maanden zwanger nadoen, da's niet goed hoor
Krijg jij een foto van mijn zwangerbuik die niet zwanger is, deal?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:09 schreef Ezechielk het volgende:
Overdrijven is ook een vak!
Trouwens, dat kan ik ook, en je weet hoe dik ik ben.
Tijd voor fotoquote:Op maandag 5 juli 2010 21:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Iets met flodderstof en mijn buik
Deal!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Krijg jij een foto van mijn zwangerbuik die niet zwanger is, deal?
En ik kan het met zonder holle rug
quote:
niet vergetenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]morgen!
ik heb nu ook het bijpassende badpak
![]()
wel een foto van JOU met het jurkje aan, en in bij passend badpakquote:Op maandag 5 juli 2010 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]morgen!
ik heb nu ook het bijpassende badpak
![]()
Waarom zou ik het vergeten?quote:
Ja zeg, en meteen weer een ban krijgen omdat ik smerige plaatjes post zekerquote:Op maandag 5 juli 2010 21:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wel een foto van JOU met het jurkje aan, en in bij passend badpak![]()
hoi trouwens
Niet? Dan begreep ik dat zeker verkeerd vandeweek?quote:Op maandag 5 juli 2010 14:18 schreef DaMart het volgende:
Ik koop nooit jurkjes en espresso. Ook niet per ongeluk.
wokquote:Op maandag 5 juli 2010 21:18 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wel een foto van JOU met het jurkje aan, en in bij passend badpak![]()
hoi trouwens
omdat je ze al eerder zou postenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom zou ik het vergeten?
Ik ben niet oud ofzo
achter een spoiler postenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja zeg, en meteen weer een ban krijgen omdat ik smerige plaatjes post zeker
niet waarquote:
Dat zal nou ook wel weer meevallenquote:Op maandag 5 juli 2010 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja zeg, en meteen weer een ban krijgen omdat ik smerige plaatjes post zeker
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:20 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Niet? Dan begreep ik dat zeker verkeerd vandeweek?
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, dus nu weer genoeg over mijn complexen en mij in jurkje en badpak en weer on topic..
Koffie anyone?
Heb je ook een warme chocolademelk voor mij?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:24 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, dus nu weer genoeg over mijn complexen en mij in jurkje en badpak en weer on topic..
Koffie anyone?
Nee, ik drink alleen maar koffiequote:Op maandag 5 juli 2010 21:29 schreef Trevland het volgende:
Heb je ook een warme chocolademelk voor mij?
Avond lui
quote:
Die wou alleen de meiden niet de jurkjes toch?quote:Op maandag 5 juli 2010 21:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij ben je nu in de war met je zwager.
quote:Op maandag 5 juli 2010 21:32 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Die wou alleen de meiden niet de jurkjes toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |