abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83678636

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje genaamd Viefje waar meer aan mankeert dan aan een lelijke kreupele bejaarde met chronische diarree: het kopje is hard, de rest kun je drinken.
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Had de bril van Spanky gestolen en is erg blij dat hij zijn modrechten kwijt is. Snurkt niet, ondanks de valse beschuldigingen van Koei.
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is coach van iets. Heeft de Mexicaanse griep meegenomen van zijn vakantie. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
koei: De leukste slowchatter, aldus haarzelf. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van bronstige mannen (ook wel bekend als Poit). Maakt daarnaast ook hele mooie OP's, heeft een woeste verzameldrang van allerlei games- en niet-gamesgerelateerde troepjes en verzint slechte eigenschappen over Rossdale. Stemt ook op onzinnige partijen en wil samen met een andere rechtse rakker een dierenknuffelaars-partij oprichten...!
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie of twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila. Mocht je pillen nodig hebben, dan is hij je man!
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio en is daarnaast de grootste snurker uit de SC, hoewel Rossdale een goede tweede is!
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zouden voor veel geld te koop zijn bij Lennie.
Edwinuss: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen, katten die stikken in kabels en huisgenoten die hem bedreigen. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer. Heeft na Lennie en Petti ook besloten zijn nick aan te passen maar toch weer niet.
Fallen: De mysterieuze slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'. Gaat raar doen na het eten van truffels.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt. Is er wel op vooruit gegaan door Amsterdam te verlaten voor Den Haag.
SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie!
Misan: De heel erg slowchatter die niet zo heel erg slowchatter meer is. Is verhuisd naar Nebo en heeft daarna de GAM SC aan de kant gezet
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek!
Nebo: De hattrick slowchatter. Heeft na vele pogingen eindelijk een nieuw SC-topic aan mogen maken en scoorde vlak daarna ook gelijk een hattrick. Mag alleen nog maar aangelengde tequila's drinken.
GameBabe: de insider-slowchatter met haar eigen gamebedrijfje. Dankzij haar nickname krijgt ze bijna de complete mannelijke GAM-SC achter haar aan, die ze maar amper voor kan blijven omdat ze overtuigd vegetariërster is. Heeft inmiddels een klantenkaart bij Poit, wat haar een leuke korting op zijn diensten achter het station oplevert.
RitseB: De broekie slowchatter, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Zet dit jaar zijn eerste stapjes in de grote enge wereld en kent truukjes om voor 5 cent gratis koffie te krijgen. Heeft zich erg snel omhooggeneukt in de crew en kan daardoor met Rossdale's knopjes spelen.
CraniuM: De eeuwige slowchatter. Deze jongen met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest afwezige SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss. Blijft voor altijd in de SC zegt hij maar is alweer een tijdje niet gesignaleerd.
De_Kok: De culinaire slowchatter. Zit onder de plak bij Poit en heeft een veel te grote TV voor z'n kamer. Daarnaast heeft hij ook nog een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten maar die wel gemakkelijk op Facebook is terug te vinden. Is beroemd om zijn 'kwaliteiten' in SingStar.
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet en heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet, maar bijnamen als Vladimir en Valentijn heeft hij des te meer. Is betrapt op breezers in de winkel kopen voor 'anderen'. Is ook de geestelijk vader van "Kipgezicht", de vrees voor alle kleine zusjes!
SummerBreeze: De breezerslet slowchatter. Is de breezerslet van SD en heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk.
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie en woont in een huisje aan de rand van het bos.
Morpheus2002: De bazige slowchatter. Is ondanks zijn misleidende naam niet pas zeven jaren oud, maar al 19 jaar ouder. Draagt geen witte sokken naar het werk en zegt nog niet kaal te worden, maar aangezien hij ICT-er is heeft iedereen daar zo zijn twijfels bij...
Sigmund666: De oude meuk slowchatter. Deze man met baard uit Maastricht weet vaak de vinger op de zere plek te leggen bij kinderen uit de brugklas. Deze duivelsaanbidder is achievementhoer pur sang, hij speelt met gemak meerdere games per week uit.
badboynova: De domme slowchatter: koopt een slee op het moment dat het stopt met sneeuwen en heeft een usericon die je pas herkent na uitleg.
Nick-GizMo: De goene slowchatter. Woont in de buurt van het oude huis van Yvon Jaspers. Hij houdt van illegale meuk downloaden, maar mag er niet over praten. Nick werkt op de groenteafdeling van een landelijke supermarkt en is daarom letterlijk het groentje van de club.
PaRoDiUzZ: De kunstige slowchatter. Hij heeft een voorliefde voor oude baggergames (lees: Final Fantasy en andere RPG's ) en heeft vrouwelijk gezelschap waarmee hij naar de film gaat maar verder niet over uit wil wijden.
Sharpdressedman: De bestolen slowchatter. Deze onfortuinlijke man heeft persoonlijk ondervonden dat dieven geen Xbots zijn en liever de rest van het huis leegpikken dan een 360 mee te nemen. De boeven hebben gewonnen met verstoppertje spelen.
Morthill:De zure slowchatter. Heeft na het verlaten van FOK!games eindelijk z'n dwarszittende tampon kunnen verwijderen en doet inmiddels een poging om te genieten van het leven. Studeert iets en is, naast studiebol, het kuttelikkertje van menig docent.
Pheno: Deze slowchatter vlucht maar al te graag naar het verre oosten, alwaar hij met zijn grote blanke gestalte als oude wijsgeer wordt ontvangen en vereerd. Heeft een ongezonde obsessie met pinguïns en probeert iedereen te overtuigen dat hij ouder is dan Disjfa, waar natuurlijk niemand in trapt. Wil samen met een rund zorgen voor de "Partij ter Promotie van Bescherming van Arctische Diersoorten, Waaronder en niet Gelimiteerd tot Pinguins", beter bekend als de PPBADWGP.
Frankii: De muzikale slowchatter en tevens held van Poit. Heeft de gave om vrouwen te laten smelten door het eerste akkoord van Wonderwall te spelen, hierbij gebruikt hij het liefst een akoestische gitaar inclusief dooie muis. Spreekt ook graag gênante voicemails in bij zusjes.

Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"

Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.

Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!

DE OP IS HIER TE VINDEN
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_83678644
Omdat DJ_ faalde
  maandag 5 juli 2010 @ 13:27:47 #3
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_83678697
quote:
Op maandag 5 juli 2010 13:26 schreef Morthill het volgende:
Omdat DJ_ faalde
  maandag 5 juli 2010 @ 13:28:19 #4
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83678716
Een SC topic met een hekje voor het nummer wat eens niet is geopend door een duitser of 12 jarige retrogamer
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 5 juli 2010 @ 13:30:50 #5
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83678808
DJ

Op xbox.world en dan dat forum staan ook nog wel een aantal van die games te koop zag ik. Dus daar kun je het ook nog proberen
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_83678883
quote:
Op maandag 5 juli 2010 13:26 schreef Morthill het volgende:
Omdat DJ_ faalde
dat is algemeen bekend
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_83678917
ik voel me geliefd door al die hulp
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_83679005
zo, warme maaltijd naar binnen gestouwd, zo maar omkleden en dan richting Leeuwarden
  maandag 5 juli 2010 @ 13:40:28 #9
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83679187
Damn die douche kon ik wel gebruiken
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_83680446
Zo ik zit weer in de trein terug naar de randstad

Nog steeds totaal gesloopt
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
  maandag 5 juli 2010 @ 14:14:17 #11
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_83680563
even lekker de ogen dicht dan, en vergeet niet uit te stappen
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  maandag 5 juli 2010 @ 14:26:34 #12
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83681078
Heeeeeee, ik zie dat ik volgens de TT hier moet zijn?
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  maandag 5 juli 2010 @ 14:28:31 #13
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83681159
quote:
Op maandag 5 juli 2010 14:26 schreef SpankmasterC het volgende:

Tweede aflevering van IT crowd al gezien? Zo briljant weer!
  maandag 5 juli 2010 @ 14:29:35 #14
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83681207
quote:
Op maandag 5 juli 2010 14:26 schreef SpankmasterC het volgende:
lol
pi_83681380
quote:
Op maandag 5 juli 2010 14:14 schreef Sharpdressedman het volgende:
even lekker de ogen dicht dan, en vergeet niet uit te stappen
Eigenlijk moet ik dingen doen... maar misschien ga ik stiekem zo toch wel een tukje doen
  maandag 5 juli 2010 @ 14:34:44 #16
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_83681404
Morgen wordt ik verwacht ik Zaltbommel omdat ik het afgelopen half jaar +500.000 euro heb uitgegeven

Heb overal akkoorden voor etc etc maar toch willen ze een verklaring Gelukkig heb ik complete onderbouwing en gaat het nergens om, sta morgen na een uurtje weer buiten.

Toch wel weer Leeuwarden - Zaltbommel rijden voor deze onzin
  maandag 5 juli 2010 @ 14:38:58 #17
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83681569
quote:
Op maandag 5 juli 2010 14:28 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Die ga ik nu meteen kijken
  maandag 5 juli 2010 @ 14:40:54 #18
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83681637
quote:
Op maandag 5 juli 2010 14:34 schreef Sharpdressedman het volgende:
Morgen wordt ik verwacht ik Zaltbommel omdat ik het afgelopen half jaar +500.000 euro heb uitgegeven

Heb overal akkoorden voor etc etc maar toch willen ze een verklaring Gelukkig heb ik complete onderbouwing en gaat het nergens om, sta morgen na een uurtje weer buiten.

Toch wel weer Leeuwarden - Zaltbommel rijden voor deze onzin
Je hebt bij de verzekering aangegeven dat de inbrekers niet alleen je TV uit je kamer hebben gejat, maar ook je zeiljacht en porsche?
  maandag 5 juli 2010 @ 14:42:44 #19
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83681707
quote:

[..]

Haha ja hij was echt super
pi_83682101
quote:
Op maandag 5 juli 2010 14:34 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Eigenlijk moet ik dingen doen... maar misschien ga ik stiekem zo toch wel een tukje doen
Powernap!
pi_83682111
pi_83682114
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_83682183
quote:
Ik durf deeltje 1 niet te zien, een collega van mij had 1 gezien en vond het geniaal.
pi_83682240
quote:
Op maandag 5 juli 2010 14:53 schreef Reintji het volgende:

[..]

Powernap!
Ja zo thuis in bed denk ik, dat zijn betere powernaps dan in de trein... Nu mijn best doen om me te concentreren
pi_83682339
quote:
Op maandag 5 juli 2010 14:55 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik durf deeltje 1 niet te zien, een collega van mij had 1 gezien en vond het geniaal.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 5 juli 2010 @ 15:01:29 #26
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83682386
quote:

[..]

Ik viel na een half uurtje in slaap Er gebeurd echt he-le-maal niks!
  maandag 5 juli 2010 @ 15:04:03 #27
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83682472
quote:

[..]

Je hebt gelijk hij is geniaal
  maandag 5 juli 2010 @ 15:05:05 #28
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83682509
quote:
Op maandag 5 juli 2010 15:04 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk hij is geniaal
I'm not a windowcleaner!!!!
  maandag 5 juli 2010 @ 15:06:05 #29
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_83682535
quote:
Op maandag 5 juli 2010 14:57 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ja zo thuis in bed denk ik, dat zijn betere powernaps dan in de trein... Nu mijn best doen om me te concentreren
ik kwijl altijd, dus als ik zou gaan pitten in de trein.....

Ik ben vroeger eens in de bus in slaap gevallen en lag met mijn hoofd keihard tegen het raam te bonken, iedereen keek me vreemd aan
  maandag 5 juli 2010 @ 15:07:17 #30
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_83682579
quote:
Op maandag 5 juli 2010 14:40 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Je hebt bij de verzekering aangegeven dat de inbrekers niet alleen je TV uit je kamer hebben gejat, maar ook je zeiljacht en porsche?
haha een idee voor de volgende keer

Gelukkig of helaas? waren dit werk uitgaven.
pi_83682645
quote:
Op maandag 5 juli 2010 15:01 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik viel na een half uurtje in slaap Er gebeurd echt he-le-maal niks!
In principe gebeurt er de hele film niks, tis meer het idee dat er wat zou kunnen gebeuren. Net zoals de Blair Witch Project eigenlijk
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_83682783
quote:
Op maandag 5 juli 2010 15:06 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

ik kwijl altijd, dus als ik zou gaan pitten in de trein.....

Ik ben vroeger eens in de bus in slaap gevallen en lag met mijn hoofd keihard tegen het raam te bonken, iedereen keek me vreemd aan
Ik had altijd dat ik met mijn elleboog op zo'n randje zat en dat hij er dan op een gegeven moment af valt en je inderdaad met je kop tegen het raam tikt...

Ach ja, ik ben al in rotterdam, over drie kwartier thuis ofzo... stomme zomer dienstregeling...
  maandag 5 juli 2010 @ 15:13:44 #33
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83682828
quote:
Op maandag 5 juli 2010 15:05 schreef Rossdale het volgende:

[..]

I'm not a windowcleaner!!!!
En natuurlijk de referentie naar duke nukem
  maandag 5 juli 2010 @ 15:15:21 #34
258885 Solique
I Kill You !
pi_83682885
Ben 1 keer in slaap gevallen in de trein, was na 12 uur werken en daarna wat drinken met collega's.
Werd ook echt wakker op het station waar ik eruit moest, maar voordat ik bij de deur was ging hij net voor mijn neus dicht, sta je daar. Stootte wel mijn kop aan die opbergbak erboven, vergeten dat het wat lager was waaronder ik zat.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_83682971
quote:

[..]

ik viel in slaap bij deel 1, maar dat zal wel aan mij liggen.
ik vond the blair witch project ook niks aan
pi_83682997
quote:
Op maandag 5 juli 2010 15:15 schreef Solique het volgende:
Ben 1 keer in slaap gevallen in de trein, was na 12 uur werken en daarna wat drinken met collega's.
Werd ook echt wakker op het station waar ik eruit moest, maar voordat ik bij de deur was ging hij net voor mijn neus dicht, sta je daar.
Dat had ik laatst ook bijna, alleen dan kon ik er nog net uit...

Mooie mannen tijd

maandag 5 juli 2010 @ 15:19:17 #37
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83683015
quote:
Werd ook echt wakker op het station waar ik eruit moest, maar voordat ik bij de deur was ging hij net voor mijn neus dicht, sta je daar.
Ik ben een keer in slaap gevallen in de trein. Ik stapte in Zwolle in, was nog goed dronken, en ik werd weer wakker toen hij in Zwolle aankwam. Gewoon een compleet retourtje afgelegd. Dan moet je weer een uur voordat je thuis bent. En toen ik uitstapte zag ik de conducteurs pas

Toen wist ik nog niet dat de 3 gezusters in Grongingen net zo lang openblijft dat ik de eerste trein terug kon nemen, dus ik steeds ff een snele voordat het dicht is vorig jaar hebben collega's dezelfde fout gemaakt en ik had ze nog zo gewaarschuwd
  maandag 5 juli 2010 @ 15:20:05 #38
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83683042
quote:
Werd ook echt wakker op het station waar ik eruit moest, maar voordat ik bij de deur was ging hij net voor mijn neus dicht, sta je daar. Stootte wel mijn kop aan die opbergbak erboven, vergeten dat het wat lager was waaronder ik zat.
Zo ben ik een keer door een schoonmaker wakker gemaakt in Leeuwarden terwijl ik er in steenwijk al uit had gemoeten
pi_83683480
quote:
Op maandag 5 juli 2010 13:33 schreef DJ_ het volgende:
ik voel me geliefd door al die hulp
Voor sommige mensen hebben we nog wel eens iets over. En AQ, kleve is toch iets beter denk ik
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_83685567
Tour de France.

Net 10 minuten gezien.
pi_83685642
quote:
Op maandag 5 juli 2010 16:25 schreef Edwinuss het volgende:
Tour de France.

Net 10 minuten gezien.
Dat is 10 minuten teveel
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  maandag 5 juli 2010 @ 16:40:19 #42
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83686292
Tour de France

Gisteren was echt nasty, 3 valpartijen binnen de laatste 2 km
pi_83686608
Tour de France

Eindelijk mijn games binnen
pi_83686642
Waarom is de Tour de France zo geweldig dan?
pi_83687451
quote:
Op maandag 5 juli 2010 16:46 schreef Edwinuss het volgende:
Het straalt meer uit als de giro of vuelta. En natuurlijk de omgeving en meneer smeets
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
  maandag 5 juli 2010 @ 17:25:43 #46
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_83688433
quote:
Op maandag 5 juli 2010 16:46 schreef Edwinuss het volgende:
Het begin is grappig, dan vervolgens kijk je belachelijk lang naar mensen die een stuk fietsen... ja echt gewoon fietsen (je wordt minder moe als je zelf ff een stukje fietst buiten) en vervolgens wacht je op een massa sprint en was dat vervolgens alle spanning die er te verwachten viel.
En demarrage dat is natuurlijk ook kk geyl om te zien

Hier en daar iemand die ff het asfalt kust of een kind aan de zijkant meepakt, maarja dat is later wel weer op de herhaling te zien.

Tour de France
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_83688475
quote:
Op maandag 5 juli 2010 17:25 schreef KneusTeun het volgende:
EPIC 2.0
pi_83688989
quote:
Op maandag 5 juli 2010 16:40 schreef Rossdale het volgende:
Tour de France

Gisteren was echt nasty, 3 valpartijen binnen de laatste 2 km
Gisteren vielen ze ook met bosjes op de raarste plekken.

De tour volgen is gewoon iets dat je leuk moet vinden. Mijn ouders vinden het geweldig, en ik heb blijkbaar ook de genen om het leuk te vinden want het staat bij mij thuis ook vaak aan op de achtergrond. Koppie thee erbij, boekje erbij.

Als ik niet met m'n matties zit te chillen of achter de sma'tjes aan zit natuurlijk
Am I doing it rite?
  maandag 5 juli 2010 @ 17:50:37 #49
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83689376
quote:
Op maandag 5 juli 2010 17:40 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Gisteren vielen ze ook met bosjes op de raarste plekken.

De tour volgen is gewoon iets dat je leuk moet vinden. Mijn ouders vinden het geweldig, en ik heb blijkbaar ook de genen om het leuk te vinden want het staat bij mij thuis ook vaak aan op de achtergrond. Koppie thee erbij, boekje erbij.

Als ik niet met m'n matties zit te chillen of achter de sma'tjes aan zit natuurlijk
Am I doing it rite?
Ik moet niks
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_83689574
Ik heb zelfs een keer langs de weg gestaan!
  maandag 5 juli 2010 @ 18:22:02 #51
111656 Poit
12-08-12
pi_83690444
Mooie mannen gezocht?
* Poit is aanwezig
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
  maandag 5 juli 2010 @ 18:24:18 #52
111656 Poit
12-08-12
pi_83690517
Ik bedoel. Mooier, sexier, lekkerder en geiler dan ik wordt het niet
pi_83691220
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:24 schreef Poit het volgende:
Poit is back

* Gamebabe has completed her power nap
pi_83691424
quote:
de wanted poster heeft geholpen dus ?
  maandag 5 juli 2010 @ 18:55:04 #55
111656 Poit
12-08-12
pi_83691608
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:50 schreef DJ_ het volgende:

[..]

de wanted poster heeft geholpen dus ?
Niet perse, verveelde me in de trein en ik heb m'n boek uit. Al voel ik me wel vereerd
  maandag 5 juli 2010 @ 18:55:12 #56
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83691616
quote:
Kroesje zit wel erg in de buurt, in ieder geval in zn mankini!
pi_83691769
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:55 schreef Poit het volgende:

[..]

Niet perse, verveelde me in de trein en ik heb m'n boek uit. Al voel ik me wel vereerd
Dus we zijn 2de keus?
  maandag 5 juli 2010 @ 19:02:03 #58
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83691884
Net weer paar rondjes in Forza 3 gereden. Blijft tof maar ben nog wel even bezig als ik alles wil doen
pi_83691913
quote:
Op maandag 5 juli 2010 19:02 schreef AQuila360 het volgende:
Net weer paar rondjes in Forza 3 gereden. Blijft tof maar ben nog wel even bezig als ik alles wil doen
Als ik hem speel, dan sluit ik me stuur aan
  maandag 5 juli 2010 @ 19:12:55 #60
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83692256
quote:
Op maandag 5 juli 2010 19:03 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Stuur lijkt me ook wel heel gaaf ja
  maandag 5 juli 2010 @ 19:33:10 #61
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_83693089
quote:

[..]

Racing seat FTW! me vriendin heeft er 2 op werk die ik steeds leen! wel ff wennen die dingen.
  maandag 5 juli 2010 @ 20:04:15 #62
270524 Flodder450
pi_83694435
Eeen, poit is terug
pi_83695203
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:04 schreef Flodder450 het volgende:
Eeen, poit is terug
Flodder, ben je biseksueel dat je zo blij bent dat onze woest aantrekkelijke Poit terug is
pi_83695674
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:18 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Flodder, ben je biseksueel dat je zo blij bent dat onze woest aantrekkelijke Poit terug is
Poit is toch een soort vaderfiguur waarschijnlijk
pi_83695882
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:27 schreef Reintji het volgende:

[..]

Poit is toch een soort vaderfiguur waarschijnlijk
Nee, ik ken Poit. Hij had mij bijna geturned toen hij op m'n verjaardag langs kwam.

Sindsdien luister ik ABBA.
  maandag 5 juli 2010 @ 20:33:38 #66
270524 Flodder450
pi_83696015
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:18 schreef GameBabe het volgende:

[..]

dat niet

maar het werd hier in ieder geval een beetje, leeg, zo zonder Poit
pi_83696044
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:22 schreef Poit het volgende:
Mooie mannen gezocht?
* Poit is aanwezig
Hai
Te druk geweest met mooi zijn om je hier te vertonen met dit mooie weer?
pi_83696103
quote:
Op maandag 5 juli 2010 18:55 schreef Poit het volgende:

[..]

Niet perse, verveelde me in de trein en ik heb m'n broek uit.
pi_83696186
quote:

[..]

ik ook

pi_83697305
quote:
Op maandag 5 juli 2010 20:34 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Hai
Te druk geweest met mooi zijn om je hier te vertonen met dit mooie weer?
Poit is een soort festival mooi-boy?
pi_83697403
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:01 schreef Reintji het volgende:

[..]

Poit is een soort festival mooi-boy?
Over de boulevard wandelen om de meisjes nat te krijgen voor hun lelijke vriendjes, it's a public service!
pi_83697482
Wat ik vind ik nu
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 5 juli 2010 @ 21:07:39 #73
270524 Flodder450
pi_83697602
weer n level geklaard in dkc

nu op 31% compleet
  maandag 5 juli 2010 @ 21:08:18 #74
111656 Poit
12-08-12
pi_83697627
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:03 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Over de boulevard wandelen om de meisjes nat te krijgen voor hun lelijke vriendjes, it's a public service!
It's a dirty job but somebody has tot to do it
pi_83697669
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:08 schreef Poit het volgende:

[..]

It's a dirty job but somebody has tot to do it
Een ware held!
pi_83697941
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:09 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Een ware held!
Krom hangen met medailles die Poit!
  maandag 5 juli 2010 @ 21:18:28 #77
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83698099
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:07 schreef Flodder450 het volgende:
weer n level geklaard in dkc

nu op 31% compleet
Ik wil DKC ook weer

En zeker die DKC Returns

Alleen nog geen Wii
pi_83698239
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:03 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

Je bent briljant lennie
pi_83698406
Mooiboynova in tha house.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
  maandag 5 juli 2010 @ 21:27:56 #80
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83698601
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:23 schreef badboynova het volgende:
Mooiboynova in tha house.
Na die bakken friet en eieren en weet ik wat je allemaal naar binnen duwt zal er niet veel moois meer over zijn
pi_83698803
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:27 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Na die bakken friet en eieren en weet ik wat je allemaal naar binnen duwt zal er niet veel moois meer over zijn
wat er in gaat, gaat er ook weer uit
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_83698816
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:27 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

uitgebalanceerd mooiboy dieet is dat. Kampioenenontbijt.
  maandag 5 juli 2010 @ 21:34:17 #83
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83698947
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:31 schreef badboynova het volgende:

[..]

wat er in gaat, gaat er ook weer uit
Ohh er moest een mestkelder in de tuin komen? Begreep al niet dat je 2 weken lang moest graven.
pi_83698960
ik mag hier eigenlijk niet eens posten, ik lijk op arjen robben
  maandag 5 juli 2010 @ 21:36:14 #85
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83699052
  maandag 5 juli 2010 @ 21:40:02 #86
270524 Flodder450
pi_83699264
quote:
Op maandag 5 juli 2010 21:36 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
return of the fat kid
  maandag 5 juli 2010 @ 22:28:09 #87
270524 Flodder450
pi_83701810
topickill
  maandag 5 juli 2010 @ 22:30:09 #88
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_83701917
quote:
[ afbeelding ]
'

waarom?
  maandag 5 juli 2010 @ 23:34:01 #89
270524 Flodder450
pi_83704569
De SC is echt dood op t moment
pi_83704830
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:34 schreef Flodder450 het volgende:
  maandag 5 juli 2010 @ 23:49:32 #91
270524 Flodder450
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:02:11 #93
270524 Flodder450
pi_83705723
quote:
Op maandag 5 juli 2010 19:33 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Racing seat FTW! me vriendin heeft er 2 op werk die ik steeds leen! wel ff wennen die dingen.
Haha. Ik heb een wheelstand pro, dus lekker in een stoel zitten en gaan .
VI was weer lachen
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:04:22 #95
270524 Flodder450
pi_83705853
quote:
ha-ha,niet ingetrapt
pi_83705909
quote:
[ afbeelding ]
Heeft ie nou een uil op ze schouder ?
pi_83705940
quote:
Op maandag 5 juli 2010 23:34 schreef Flodder450 het volgende:
No shit sherlock
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:12:08 #98
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83706211
Tja sommigen moeten gewoon werken, horeca: mooi vak, het kost alleen zoveel vrije tijd
pi_83706268
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 00:04 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

ha-ha,niet ingetrapt
Ik denk het wel.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 00:16:55 #100
270524 Flodder450
pi_83707052
Flodder450, daar zijn deze topics niet voor bedoelt..
pi_83709657
Morning
  dinsdag 6 juli 2010 @ 08:19:13 #103
270524 Flodder450
pi_83710039
Goedemorgen mensen
  dinsdag 6 juli 2010 @ 08:20:19 #104
258885 Solique
I Kill You !
pi_83710056
Goedemorgen allen.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 08:27:02 #105
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83710150
Mogguh
pi_83710424
moggu om 1.15 thuis van werk en vanavond en morgen nog zo'n dienst
pi_83710503
zo, propedeuse communicatie in de pocket. Na twee enorm teleurstellende zesjes voor tentamens deze periode tot nog een 8 gescoord op organisationele communicatie, waarmee ik dit jaar op 65 punten kom . Donderdag nog een extra vakje inkoppen en het jaar zit er op. Dan heb ik in 1 jaar bijna evenveel punten als in de afgelopen 4 jaar samen
pi_83711089
  dinsdag 6 juli 2010 @ 10:12:39 #110
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83712377
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 08:51 schreef Morthill het volgende:
zo, propedeuse communicatie in de pocket. Na twee enorm teleurstellende zesjes voor tentamens deze periode tot nog een 8 gescoord op organisationele communicatie, waarmee ik dit jaar op 65 punten kom . Donderdag nog een extra vakje inkoppen en het jaar zit er op. Dan heb ik in 1 jaar bijna evenveel punten als in de afgelopen 4 jaar samen
goed gedaan jongen!
pi_83712427
quote:
Lekker bezig! Nu lekker genieten van een welverdiende vakantie?

Goedemorgen trouwens! Het is weer veel te warm om te studieren
  dinsdag 6 juli 2010 @ 10:16:35 #112
258885 Solique
I Kill You !
pi_83712500
quote:
Lekker, geeft toch een relaxter gevoel.

Ben me toch een partij verkouden niet normaal, zal wel de airco op werk wezen. Blijf maar niezen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Solique op 06-07-2010 10:26:43 ]
pi_83712559
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 10:14 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Lekker bezig! Nu lekker genieten van een welverdiende vakantie?

Goedemorgen trouwens! Het is weer veel te warm om te studieren
Nee, vandaag en morgen nog avonddienst en dan donderdag nog een tentamen Daarna vakantie (als in, hopelijk 24 uur in de week werken)
pi_83712804
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 10:18 schreef Morthill het volgende:

[..]

Nee, vandaag en morgen nog avonddienst en dan donderdag nog een tentamen Daarna vakantie (als in, hopelijk 24 uur in de week werken)
24 uur per week betekend 4 dagen vrij per week, dat vind ik wel vakantie

Succes nog even met leren, is het een moeilijk tentamen?

Leuke clip vind ik dit, vooral de pop op 1:11 :

dinsdag 6 juli 2010 @ 10:31:36 #115
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83712964
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 10:26 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Leuke clip vind ik dit, vooral de pop op 1:11 :

Ik heb het niet langer dan 5 seconden vol gehouden, wat een standaard teringherrie zeg!
pi_83712986
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 10:26 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Nee^5
pi_83713029
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 10:31 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ik heb het niet langer dan 5 seconden vol gehouden, wat een standaard teringherrie zeg!
Dan zet je het geluid toch uit De clip is cool, de muziek is gewoon overvrolijke shit
pi_83713593
Spankert, weet jij toevallig in Leiden een plek waar je oversized normal sized oranje strings kan kopen
pi_83713738
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 10:53 schreef GameBabe het volgende:
Spankert, weet jij toevallig in Leiden een plek waar je oversized normal sized oranje strings kan kopen
Niet te krijgen, kheb nog gezocht

Dat wordt weer in de mankini....

[ Bericht 6% gewijzigd door Cruise.Elroy op 06-07-2010 11:06:31 ]
pi_83713955
quote:
TMI
pi_83714030
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 10:57 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 11:04 schreef Morthill het volgende:

[..]

TMI
pi_83714086
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 10:57 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

dinsdag 6 juli 2010 @ 11:11:14 #123
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_83714153
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 11:09 schreef Morthill het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Waarom zou je dat doen
pi_83714160
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 11:09 schreef Morthill het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hey dat is niet eerlijk, ik ben ondertussen alweer afgevallen
pi_83714170
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 11:11 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Waarom zou je dat doen
Je voelt je er ontzettend sexy in.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 11:14:22 #126
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83714260
quote:
Uhm..... een feestwinkel? Er zit er eentje in de Bree, anders heb je ook aan het uiteinde van de Haarlemmer en dan ietsje naar rechts, op de hoek bij de gracht, daar zit er ook een
  dinsdag 6 juli 2010 @ 11:14:36 #127
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83714265
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 11:11 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Jij bent er dan ook gewoon ontzettend sexy in
pi_83714285
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 11:14 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Jij bent er dan ook gewoon ontzettend sexy in
ik niet, mijn schwanz hangt er dan uit
pi_83714286
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 11:11 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

En je bewust slecht kleden om mensen te shockeren is tof
  dinsdag 6 juli 2010 @ 11:16:10 #130
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83714317
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 11:15 schreef GameBabe het volgende:

[..]

volgende meet heb jij er dus eentje aan!
pi_83714343
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 11:14 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Uhm..... een feestwinkel? Er zit er eentje in de Bree, anders heb je ook aan het uiteinde van de Haarlemmer en dan ietsje naar rechts, op de hoek bij de gracht, daar zit er ook een
Op de hoek bij de gracht, dat is paddeburg:
http://www.feestwinkel-paddenburg.nl/

Er is ook nog een verkleedhuis in Leiden achter de Bree: Hoppezak; als je het echt niet kan vinden kan je hun even een belletje geven. Zij hebben het zelf niet (huur-strings ) maar weten misschien wel waar je het kan halen. http://www.hoppezak.nl/

Hoewel je voor deze high-class lingerie :S misschien gewoon het beste gewoon de goedkope warenhuizen kan aflopen.
pi_83714450
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 11:16 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

volgende meet heb jij er dus eentje aan!
Is dat aankomende vrijdag

Ik probeer me tegenwoordig vrouwelijk te kleden, dat shockeert ook al op het werk
pi_83714910
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 11:15 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Je hebt slecht kleden en slecht kleden.:

In een korte broek en verlengde cap naar een Jack Parow concert gaan is slecht kleden
In glitterpak 's avonds over straat is slecht kleden
Als oranje broccoli over straat gaan is slecht kleden.
Bij -10 in een t-shirt en een is slecht kleden.
Als man met Daisy Dukes rondlopen is slecht kleden.
Maar met 80+ kilo in een oranje string over straat schuifelen, dat is slecht kleden
pi_83715043
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 11:33 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Je hebt slecht kleden en slecht kleden.:

In een korte broek en verlengde cap naar een Jack Parow concert gaan is slecht kleden
In glitterpak 's avonds over straat is slecht kleden
Als oranje broccoli over straat gaan is slecht kleden.
Bij -10 in een t-shirt en een is slecht kleden.
Als man met Daisy Dukes rondlopen is slecht kleden.
Maar met 80+ kilo in een oranje string over straat schuifelen, dat is slecht kleden
Maar ik vind dat ik heb met mijn lichaam best kan maken om vanavond in een lage broek en een naveltruitje (bij voorkeur zwart) met een oranje string en een oranje hoed voetbal te kijken

En dat onderste is meestal niet bewust
pi_83715167
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 10:16 schreef Solique het volgende:

[..]

Lekker, geeft toch een relaxter gevoel.

Ben me toch een partij verkouden niet normaal, zal wel de airco op werk wezen. Blijf maar niezen.
Kan niet, tenminste dat hoor ik hier altijd
pi_83715238
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 11:37 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Maar ik vind dat ik heb met mijn lichaam best kan maken om vanavond in een lage broek en een naveltruitje (bij voorkeur zwart) met een oranje string en een oranje hoed voetbal te kijken

En dat onderste is meestal niet bewust
Ik zeg, DOEN

edit: quoting is hard

[ Bericht 67% gewijzigd door Cruise.Elroy op 06-07-2010 11:51:50 ]
  dinsdag 6 juli 2010 @ 11:56:36 #137
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83715799
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 11:42 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Ik zeg, DOEN
[ afbeelding ]

edit: quoting is hard
pi_83716285
  dinsdag 6 juli 2010 @ 12:10:42 #139
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83716359
pi_83716442
pi_83716489
pi_83716598
Wijzen is onbeleefd jongens
pi_83716735
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:17 schreef GameBabe het volgende:
Wijzen is onbeleefd jongens
Vrouwen, nature's combo breakers
pi_83716750
tijd voor een kopje thee
pi_83717079
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:21 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Vrouwen, nature's combo breakers
[ afbeelding ]
Jullie mannen kunnen niet eens super combo's maken
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:21 schreef Morthill het volgende:
tijd voor een kopje thee
Jij begrijpt het
pi_83717447
tijd voor pauze
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:10:14 #147
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83718699
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 11:15 schreef Morthill het volgende:

[..]

ik niet, mijn schwanz hangt er dan uit
Dan heb je hem op zijn kop aan
pi_83718804
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:10 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dan heb je hem op zijn kop aan
Lol zie het helemaal voor me hoe dat eruit ziet...

Gefeliciteerd trouwens Ross Hoe jong ben je geworden?
pi_83719092
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:12 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Lol zie het helemaal voor me hoe dat eruit ziet...

Mooi, hoef ik geen pics te laten zien
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:23:33 #150
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83719312
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:18 schreef Morthill het volgende:

[..]

Mooi, hoef ik geen pics te laten zien
Het mag natuurlijk altijd!
pi_83719521
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 12:10 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
jij wint
pi_83720030

Had deze nog niet gezien, wel aardig nummer
pi_83720213
Staat ook op de weblog. Het is weer eens wat anders. Wat zijn de plannen voor vanavond eigenlijk? Waar gaat iedereen De Wedstrijd kijken?
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:46:12 #154
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83720274
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:44 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Staat ook op de weblog. Het is weer eens wat anders. Wat zijn de plannen voor vanavond eigenlijk? Waar gaat iedereen De Wedstrijd kijken?
Ik ga naar Den Haag (de gekste!), lekker in n goeie Ierse Pub rondhangen en de lokale Uruguyayanen uitschelden! (motherfuckers waren er ook toen het Frankrijk - Uruguay was, hebben me toen net iets te hard uitgelachen....!)
pi_83720346
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:46 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Ik ga naar Den Haag (de gekste!), lekker in n goeie Ierse Pub rondhangen en de lokale Uruguyayanen uitschelden! (motherfuckers waren er ook toen het Frankrijk - Uruguay was, hebben me toen net iets te hard uitgelachen....!)
No pride like French pride.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:48:32 #156
270524 Flodder450
pi_83720376
ik ben op t moment bezig met Toads Tool 64

eigen levels maken in SM64
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:49:04 #157
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83720398
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:46 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

lol geniaal
pi_83720405
quote:
Ik ga ergens in Leiden de kroeg in met wat vrienden, geen idee meer hoe die toko heet, zo ff de sms box tjecken
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:49:30 #159
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83720421
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:48 schreef Flodder450 het volgende:
ik ben op t moment bezig met Toads Tool 64

eigen levels maken in SM64
Huh wat is Toads Tool ?
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:57:42 #160
270524 Flodder450
pi_83720767
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:49 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Huh wat is Toads Tool ?
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:58:17 #161
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83720796
Ik zoek zo een dvd rek ding

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80104094

zoiets alleen dan maar iets van 1.80 hoog heeft iemand die ergens gezien?
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:59:25 #162
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83720849
quote:
Filmpje doet het hier niet Maar je kunt dan levels maken voor SM64 en die dan spelen op je N64 ofzo?
  dinsdag 6 juli 2010 @ 13:59:31 #163
258885 Solique
I Kill You !
pi_83720856
quote:
Heb een verjaardagsfeest, dus dat wordt een beamer aansluiten en met een groep naar de wedstrijd kijken.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 14:01:43 #164
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83720953
quote:
Thuis
pi_83720960
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:58 schreef AQuila360 het volgende:
Ik zoek zo een dvd rek ding

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80104094

zoiets alleen dan maar iets van 1.80 hoog heeft iemand die ergens gezien?
pi_83721274
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:49 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Ik ga ergens in Leiden de kroeg in met wat vrienden, geen idee meer hoe die toko heet, zo ff de sms box tjecken
Ik zoek nog ergens rond Leiden om het te gaan kijken; mijn collega's en chommies kijken het allemaal thuis, of gewoon helemaal niet.
pi_83721760
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 14:08 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Ik zoek nog ergens rond Leiden om het te gaan kijken; mijn collega's en chommies kijken het allemaal thuis, of gewoon helemaal niet.
Wat mij betreft mag je mee... hoe meer juichende zielen hoe meer vreugd
pi_83722309
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 14:01 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Thuis
Nog gefeliciteerd
  dinsdag 6 juli 2010 @ 14:33:49 #169
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83722484
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 14:30 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Nog gefeliciteerd
Thanks Alweer een jaartje dichter bij de 30
pi_83723226
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 14:18 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Wat mij betreft mag je mee... hoe meer juichende zielen hoe meer vreugd
Ik ga kijken of het lukt, gooi maar een PM mijn kant op met de when&where.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 14:49:49 #171
270524 Flodder450
pi_83723243
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 13:59 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Filmpje doet het hier niet Maar je kunt dan levels maken voor SM64 en die dan spelen op je N64 ofzo?
nee, je kunt ze niet uploaden naar een N64 cartridge, maar wel in n rom
pi_83723331
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 14:33 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dan is bijna je leven voorbij
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_83723995
Laten we Super Mario World maar weer eens doorspelen dan

I am the Milkman! My milk is delicious!
  dinsdag 6 juli 2010 @ 15:07:41 #174
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83724024
Ik heb mijn SNES aangesloten in de woonkamer en SMW heb ik ook nog wel ergens
  dinsdag 6 juli 2010 @ 15:10:17 #175
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83724145
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 14:01 schreef lkb9000 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Kan idd
  dinsdag 6 juli 2010 @ 15:36:13 #176
270524 Flodder450
pi_83725307
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 15:07 schreef Frankii het volgende:
Laten we Super Mario World maar weer eens doorspelen dan

[ afbeelding ]
  dinsdag 6 juli 2010 @ 16:17:40 #177
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83727243
Gefeliciteerd Rossdale
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 14:51 schreef Tain het volgende:

[..]

Dan is bijna je leven voorbij
Dat meen je niet
pi_83728314
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 16:17 schreef Pettigrew81 het volgende:
Gefeliciteerd Rossdale
[..]

Dat meen je niet
Jawel
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 16:55:29 #179
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83729200
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 16:38 schreef Tain het volgende:

[..]

Jawel
pi_83731302
Zo geen oranje string kunnen vinden, dus dan maar lang oranje haar
pi_83731772
Ow.

* Cruise.Elroy doet oranje mankini maar weer uit.
pi_83731983
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:44 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ow.

* Cruise.Elroy doet oranje mankini maar weer uit.
Dan mag je niet mee hoor

En ik ben natuurlijk ook woest aantrekkelijk met oranje haar Dat lijkt me een prima reden om je mankini aan te houden
pi_83732123
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:48 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Dan mag je niet mee hoor

En ik ben natuurlijk ook woest aantrekkelijk met oranje haar Dat lijkt me een prima reden om je mankini aan te houden
Pics
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_83732316
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:52 schreef Tain het volgende:

[..]

Pics
Als kroesje in een oranje mankini komt gaan we samen op de foto en posten we die hier, dat beloof ik

Misschien op mijn facebook vanavond als ik een drankje op heb en snap hoe het werkt
pi_83732986
Heb alleen je gezichtboek niet
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_83733169
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 18:19 schreef Tain het volgende:
Dan pm je een link naar die van jou heb toch al 110 slowchatters in mijn facebook
pi_83733509
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 14:33 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ik word 2 aug 25, dus ben ook op weg
  dinsdag 6 juli 2010 @ 18:35:34 #188
111656 Poit
12-08-12
pi_83733562
BIER EN TIETEN. LALALALALALALALALA
pi_83733608
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 17:34 schreef GameBabe het volgende:
Zo geen oranje string kunnen vinden, dus dan maar lang oranje haar
Uhm.. dus als je een oranje string had, dan ging je in je eva kostuum?

Ja dan heb ik er wel 1tje liggen
pi_83733813
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 18:37 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Uhm.. dus als je een oranje string had, dan ging je in je eva kostuum?

Ja dan heb ik er wel 1tje liggen
Nee dan ging hij boven de zwarte broek uitsteken, omdat het kan
  dinsdag 6 juli 2010 @ 18:45:01 #191
111656 Poit
12-08-12
pi_83733839
Oh, en gratz Ross. Ouwe dakduif die je bent!
pi_83733903
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 18:44 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Nee dan ging hij boven de zwarte broek uitsteken, omdat het kan
Hmm is ook nog te doen . Hoelaat kom je hem ophalen
pi_83734090
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 18:19 schreef Tain het volgende:
Nu wel, en nog wat andere mensen van hier als suggestie
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 18:46 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Hmm is ook nog te doen . Hoelaat kom je hem ophalen
Niet, koken, eten, opfrissen en dan de fiets op
  dinsdag 6 juli 2010 @ 18:56:21 #194
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83734236
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 18:45 schreef Poit het volgende:
Oh, en gratz Ross. Ouwe dakduif die je bent!
Thanks

Zie ik je vrijdag weer eens?
  dinsdag 6 juli 2010 @ 19:11:49 #195
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83734787
  dinsdag 6 juli 2010 @ 19:17:22 #196
111656 Poit
12-08-12
pi_83734997
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 18:56 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Thanks

Zie ik je vrijdag weer eens?
Ik hoop het.. Heb een zakelijke borrel vrijdag.. Weet niet hoe lang dat gaat duren..
pi_83735466
Dank Gamebeeb voor de vriendjes op gezichtsboek
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 19:35:26 #198
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83735664
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 19:30 schreef Tain het volgende:
Dank Gamebeeb voor de vriendjes op gezichtsboek
Ben jij die jonge knaap die mij wilde toevoegen?
pi_83735728
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 19:35 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Ben jij die jonge knaap die mij wilde toevoegen?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 19:37:31 #200
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83735747
Je naam zei me al zo weinig
pi_83735975
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 19:37 schreef Rossdale het volgende:
Je naam zei me al zo weinig

Voetbal
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_83736336
Damn ik loop echt voor lul. en alsje tain!
  dinsdag 6 juli 2010 @ 20:02:47 #203
270524 Flodder450
pi_83736625
nieuw Usericon
pi_83738149
Wat een goalllllllll
  dinsdag 6 juli 2010 @ 21:02:42 #205
270524 Flodder450
pi_83738497
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 20:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wat een goalllllllll
pi_83739070
Tering, wat een SAAIE wedstrijd weer. Ze weten het elke keer weer te doen.
pi_83739595
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 20:02 schreef Flodder450 het volgende:
nieuw Usericon
/care
pi_83739859
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 21:18 schreef Edwinuss het volgende:
Tering, wat een SAAIE wedstrijd weer. Ze weten het elke keer weer te doen.
Ligt ook aan de tegenstander
pi_83739933
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 21:33 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ligt ook aan de tegenstander
Ja natuurlijk. Straks even een potje FIFA10 dan maar?
pi_83740915
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 21:34 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ja natuurlijk. Straks even een potje FIFA10 dan maar?
Wie weet. Wel weet een lucky goal
  dinsdag 6 juli 2010 @ 22:08:54 #211
270524 Flodder450
pi_83741501
1-3 voor nederland

WE GAAN WINNEN!
pi_83741948
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 22:08 schreef Flodder450 het volgende:
1-3 voor nederland

WE GAAN WINNEN!
Hou nou maar stil, vorige wedstrijd zat je roepen dat we maar moesten verliezen. Dus hou maar mooi stil
  dinsdag 6 juli 2010 @ 22:22:41 #213
270524 Flodder450
pi_83742174
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 22:19 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Hou nou maar stil, vorige wedstrijd zat je roepen dat we maar moesten verliezen. Dus hou maar mooi stil
pi_83742360
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 22:19 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

dinsdag 6 juli 2010 @ 22:25:42 #215
270524 Flodder450
pi_83742394
bij mij in de straat t geluid alsof dr een koe wordt geslacht, dus nederland zit in de finale
pi_83742437
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 22:25 schreef Flodder450 het volgende:
bij mij in de straat t geluid alsof dr een koe wordt geslacht, dus nederland zit in de finale
/CARE
pi_83742482
En waarom toeteren wij nou niet? Net zoals de turken
pi_83742650
JA JA JAAAAAAAA!
pi_83743090
En nu moet het ook duitsland worden ook
pi_83743125
pi_83743294
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_83743784
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_83744955
quote:
1 op de duizend, maar toch mooi
  dinsdag 6 juli 2010 @ 23:18:06 #224
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83745392
Die prosecco moest gewoon glad na zo'n wedstrijd damn

Die was nog blijven staan van mijn verjaardag, maar dit was ook een mooi moment ervoor
pi_83745444
Leuke beelden net op Ned1.
pi_83745644
Toch mooi hoe jack van gelder met de spelers daar zit .
Alleen maar lachen,gieren en brullen
pi_83745668
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 23:19 schreef Edwinuss het volgende:
Leuke beelden net op Ned1.
Jij voelt me aan edje
  dinsdag 6 juli 2010 @ 23:38:00 #228
270524 Flodder450
pi_83746405
ennnnnn sigmund is nu ook op de FP gebant
pi_83746512
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 23:38 schreef Flodder450 het volgende:
Jij hopelijk ook binnenkort
pi_83746964
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 23:38 schreef Flodder450 het volgende:
Het is zo raar om te zien dat je denkt dat dit allemaal forummaatjes van je zien, ik heb eigenlijk wel medelijden met je.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 23:50:23 #231
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83746967
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 23:40 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Jij hopelijk ook binnenkort
Ik stoor mij niet zo aan wat hij op FP post

edit: sterker, was dat maar de enige plek waar hij postte
pi_83747081
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 23:50 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Ik stoor mij niet zo aan wat hij op FP post

edit: sterker, was dat maar de enige plek waar hij postte
Ik heb liever dat hij helemaal niet post.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 23:56:52 #233
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83747256
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 23:52 schreef Edwinuss het volgende:

[..]

Ik heb liever dat hij helemaal niet post.
Ik kom al jaren niet meer op FP, dus het zal mij persoonlijk worst zijn.
pi_83747511
Zo weer thuis, voel me wel unsexy zo zonder pruik
pi_83747902
caps on "VIVA HOLLANDIA" caps off.
pi_83747905
pi_83748159
En nu maar eens ff lezen en slapen, night all
  woensdag 7 juli 2010 @ 00:29:36 #238
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83748751
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 00:01 schreef GameBabe het volgende:
Zo weer thuis, voel me wel unsexy zo zonder pruik
Jij hebt toch helemaal geen pruik nodig
  woensdag 7 juli 2010 @ 00:32:14 #239
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83748848
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 00:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mededeling mbt webicons

geen leuke gif files meer
  woensdag 7 juli 2010 @ 00:35:53 #240
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83748998
Ik ga maar eens slapen, 3 post acher elkaar is wel goed genoeg voor vandaag
pi_83750362
gekkenhuis in de stad echt waar, overal ging men helemaal los.
op naar zondag en winnen
  woensdag 7 juli 2010 @ 07:33:40 #242
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_83752030
  woensdag 7 juli 2010 @ 07:41:35 #243
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83752069

En nu moet mijn werkgever kaartjes gaan regelen voor de finale, hij had aan zijn zoon in februari al belooft als ze de finale halen dat ze er heen gingen
pi_83752083
  woensdag 7 juli 2010 @ 08:09:30 #245
258885 Solique
I Kill You !
pi_83752280
Goedemorgen , al sinds half 8 aanwezig op werk.
En dat na gisteravond, is niet zo'n strak plan geen idee hoeveel alcohol naar binnen gegooid.
pi_83752309
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 00:29 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Jij hebt toch helemaal geen pruik nodig
Als je me gister gezien had dan wist je dat ik woest aantrekkelijk ben met oranje haar tot de kont Cruise kan het beamen

Goedemorgen trouwens, alweer halverwege in de trein
pi_83752340
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 08:12 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Als je me gister gezien had dan wist je dat ik woest aantrekkelijk ben met oranje haar tot de kont Cruise kan het beamen

Goedemorgen trouwens, alweer halverwege in de trein
  woensdag 7 juli 2010 @ 08:19:16 #248
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83752367
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 00:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
Mededeling mbt webicons

Met andere woorden: "FOK! wordt weer traag en ik ben niet van plan om geld uit te geven aan fatsoenlijk snelle servers dus sloop ik maar wat functies uit de site"

Danny
pi_83752381
  woensdag 7 juli 2010 @ 08:21:46 #250
270524 Flodder450
pi_83752394
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 08:19 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Met andere woorden: "FOK! wordt weer traag en ik ben niet van plan om geld uit te geven aan fatsoenlijk sneller servers dus sloop ik maar wat functies uit de site"

Danny
eigenlijk wel

maar dus geen user icons meer?

pi_83752418
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 08:19 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Met andere woorden: "FOK! wordt weer traag en ik ben niet van plan om geld uit te geven aan fatsoenlijk sneller servers dus sloop ik maar wat functies uit de site"

Danny
De redenen slaan als een tang op een varken.
Een goede layout moet gewoon volledig kunnen laden en niet wachten op webicons, dat moet makkelijk te bouwen zijn. Security exploits is alu-hoedjes-gelul; dat zou betekenen dat geen enkel forum webicons kan gebruiken. Ik vraag me af of het ooit problemen heeft opgeleverd voor de users.
  woensdag 7 juli 2010 @ 08:24:18 #252
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_83752424
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 08:21 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

eigenlijk wel

maar dus geen user icons meer?

jawel.
  woensdag 7 juli 2010 @ 08:25:44 #253
270524 Flodder450
pi_83752442
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 08:24 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

jawel.
oohhh

ok
pi_83752462
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 08:23 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

De redenen slaan als een tang op een varken.
Een goede layout moet gewoon volledig kunnen laden en niet wachten op webicons, dat moet makkelijk te bouwen zijn. Security exploits is alu-hoedjes-gelul; dat zou betekenen dat geen enkel forum webicons kan gebruiken. Ik vraag me af of het ooit problemen heeft opgeleverd voor de users.
Alleen mensen met een trage verbinding denk ik. Persoonlijk snap ik de maatregel wel, maar of het echt nodig is?
Het forum draait nu toch al een aantal maanden super goed, ik heb zover ik weet geen trage momenten gehad..
  woensdag 7 juli 2010 @ 08:27:25 #255
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83752482
Mooi dat holland won en ook weer 50 euro gewonnen
pi_83752485
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 08:16 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Het gezicht van die dames achter ons trouwens toen jij vroeg ben jij die en die. Alsof een blind date met een oranje pruik niet normaal is

Het was wel erg gezellig, maar ben wel een beetje stuk stiekem
  woensdag 7 juli 2010 @ 08:29:53 #257
258885 Solique
I Kill You !
pi_83752526
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 08:27 schreef GameBabe het volgende:
Het gezicht van die dames achter ons trouwens toen jij vroeg ben jij die en die. Alsof een blind date met een oranje pruik niet normaal is

Dan toch een geluk dat hij bij jou uitkwam. Ik kom met weinig beschrijving van iemand altijd bij een ander uit dan wie ik zoek.
pi_83752565
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 08:27 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Je gezicht toen ik naar je zwaaide was echt priceless; het duurde echt even voordat je het doorhad.
Jij echt zo
pi_83752694
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 08:33 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Je gezicht toen ik naar je zwaaide was echt priceless; het duurde echt even voordat je het doorhad.
Jij echt zo
Je zag er gewoon wat anders uit dan je beschreven was
pi_83752727
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 08:29 schreef Solique het volgende:

[..]

Dan toch een geluk dat hij bij jou uitkwam. Ik kom met weinig beschrijving van iemand altijd bij een ander uit dan wie ik zoek.
Lang oranje haar zie je niet veel en een maat van me is 2 meter en had oranje krullen, redelijk herkenbaar dus
  woensdag 7 juli 2010 @ 08:45:07 #261
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83752761
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 08:40 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Je zag er gewoon wat anders uit dan je beschreven was
Een grote brede gespierde neger met een flinke afro. Hoe kon je die nou missen?
  woensdag 7 juli 2010 @ 08:49:39 #262
258885 Solique
I Kill You !
pi_83752858
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 08:45 schreef Rossdale het volgende:
Zal flink opvallen inderdaad

pi_83753195
goedemorgen, begin beetje kapot te raken, geen koffie in huis
pi_83753335
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 08:45 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Hij had zijn mankini niet aan
pi_83753359
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 22:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
En waarom toeteren wij nou niet? Net zoals de turken
In Leeuwarden gebeurde dat anders wel hoor
pi_83753496
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 09:12 schreef Morthill het volgende:

[..]

In Leeuwarden gebeurde dat anders wel hoor

In Leiden ook, zelfs op de heenweg al, maar dat lag aan dat haar, nog nooit zoveel mensen zien glimlachen etc
  woensdag 7 juli 2010 @ 09:22:44 #267
258885 Solique
I Kill You !
pi_83753570
Bij ons was het ook een gekkenhuis in het dorp, overal vuurwerk en feestende mensen.
  woensdag 7 juli 2010 @ 09:25:31 #268
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83753641
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 09:04 schreef Morthill het volgende:
goedemorgen, begin beetje kapot te raken, geen koffie in huis
Ik moet er niet aan denken om zonder koffie te zitten thuis.

Maar ja ik doe dan ook voor grotendeels de inkoop bij een apotheek en ook daar moet ik alles op voorraad hebben
pi_83753862
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 09:22 schreef Solique het volgende:
Bij ons was het ook een gekkenhuis in het dorp, overal vuurwerk en feestende mensen.
Leeuwarden kon je gewoon niet fatsoenlijk door de straat voor het station rijden pas toen de politie kwam gingen mensen van de straat af
pi_83753887
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 09:25 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Ik moet er niet aan denken om zonder koffie te zitten thuis.

Maar ja ik doe dan ook voor grotendeels de inkoop bij een apotheek en ook daar moet ik alles op voorraad hebben
Zit nu al twee weken zonder koffie in huis, maar paar keer pas na 01.00 thuis van werk, dan ben ik snel moe
  woensdag 7 juli 2010 @ 09:43:41 #271
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83754166
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 09:33 schreef Morthill het volgende:

[..]

Zit nu al twee weken zonder koffie in huis, maar paar keer pas na 01.00 thuis van werk, dan ben ik snel moe
Die weken komen er ook voor mij aan en met thee red ik het dan echt niet Ook omdat ik de volgende morgen gewoon om 7:00 mijn nest uit moet om te werken
pi_83754451
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 09:11 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Hij had zijn mankini niet aan
Dat jij hem niet zag betekent niet dat ik hem niet aan had.
pi_83754493
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 09:43 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Die weken komen er ook voor mij aan en met thee red ik het dan echt niet Ook omdat ik de volgende morgen gewoon om 7:00 mijn nest uit moet om te werken
Ik moet weer eens nespresso gaan bestellen of oploskoffie drinken natuurlijk.

Heb deze week gewoon een 30-urige werkweek, best prima dat verdient lekker bij
  woensdag 7 juli 2010 @ 09:59:05 #274
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_83754539
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 09:55 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Dat jij hem niet zag betekent niet dat ik hem niet aan had.
pi_83754658
http://www.eurogamer.net/(...)ence-gamers-opinions

nu weten we dus heel duidelijk waarom gamepers snoepreisjes krijgt hoe beter de review, hoe beter mensen de game vinden.
  woensdag 7 juli 2010 @ 10:03:37 #276
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83754671
Waarom loopt echt iedereen aan mijn kop te zeiken vandaag. Godverdommese grafhoeren, PROBEER ZELF JE PROBLEMEN EENS OP TE LOSSEN OFZO
  woensdag 7 juli 2010 @ 10:04:20 #277
258885 Solique
I Kill You !
pi_83754696
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:03 schreef Rossdale het volgende:
Waarom loopt echt iedereen aan mijn kop te zeiken vandaag. Godverdommese grafhoeren, PROBEER ZELF JE PROBLEMEN EENS OP TE LOSSEN OFZO
Servicedesk / Helpdesk werk?
pi_83754697
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:03 schreef Rossdale het volgende:
Stel je niet zo aan
  woensdag 7 juli 2010 @ 10:04:59 #279
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83754709
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 09:57 schreef Morthill het volgende:

[..]

Ik moet weer eens nespresso gaan bestellen of oploskoffie drinken natuurlijk.

Heb deze week gewoon een 30-urige werkweek, best prima dat verdient lekker bij
30 uur is zekers lekker Ikzelf zit nu een beetje af te wachten hoe de vakantie periode voor mij uitpakt. Laatste 2 weken in augustus vrij en het kan zo zijn dat ik daarvoor nog een werkweek van 60 uur maak.
  woensdag 7 juli 2010 @ 10:05:14 #280
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83754716
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:04 schreef Solique het volgende:

[..]

Servicedesk / Helpdesk werk?
Nee, engineer
  woensdag 7 juli 2010 @ 10:06:31 #281
258885 Solique
I Kill You !
pi_83754745
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:05 schreef Rossdale het volgende:
Nee, engineer
Ah, ok. Zelfde hoekje wel. Altijd de pineut voor vragen en issues.
  woensdag 7 juli 2010 @ 10:08:27 #282
270524 Flodder450
pi_83754809
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:03 schreef Morthill het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)ence-gamers-opinions

nu weten we dus heel duidelijk waarom gamepers snoepreisjes krijgt hoe beter de review, hoe beter mensen de game vinden.
no shit sherlock
  woensdag 7 juli 2010 @ 10:12:16 #283
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_83754916
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:06 schreef Solique het volgende:

[..]

Ah, ok. Zelfde hoekje wel. Altijd de pineut voor vragen en issues.
Behoorlijk, er stonden net gewoon 6 mensen in mijn kantoor die allemaal wat anders te miepen hadden en allemaal denken dat ze belangrijker zijn dan de andere 5. En ik heb al gigantische koppijn
pi_83754928
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:08 schreef Flodder450 het volgende:

[..]

no shit sherlock
Dus jij wist dat jouw mening zo overduidelijk gevormd werd door de media? Ik hoor niks anders dan mensen die claimen dat reviews juist geen invloed hebben
  woensdag 7 juli 2010 @ 10:14:34 #285
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83754976
Tuig in Nijmegen weer
pi_83754999
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:12 schreef Morthill het volgende:

[..]

Dus jij wist dat jouw mening zo overduidelijk gevormd werd door de media? Ik hoor niks anders dan mensen die claimen dat reviews juist geen invloed hebben
Dat zijn dezelfde mensen die zeggen dat ze niet worden beïnvloed door TV-reclames en reclameborden.
  woensdag 7 juli 2010 @ 10:20:06 #287
258885 Solique
I Kill You !
pi_83755132
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:12 schreef Rossdale het volgende:
Behoorlijk, er stonden net gewoon 6 mensen in mijn kantoor die allemaal wat anders te miepen hadden en allemaal denken dat ze belangrijker zijn dan de andere 5. En ik heb al gigantische koppijn
Ben er bekend mee, zit in hetzelfde schuitje.
Alleen krijg ik het meerendeel via de mail of telefoon door.
  woensdag 7 juli 2010 @ 10:21:11 #288
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83755163
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:15 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Dat zijn dezelfde mensen die zeggen dat ze niet worden beïnvloed door TV-reclames en reclameborden.
ik durf dat wel te beweren. Maar ik kijk dan amper tv en reclameborden pie hier nog minder.
pi_83755255
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:21 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

ik durf dat wel te beweren. Maar ik kijk dan amper tv en reclameborden pie hier nog minder.
Je begrijpt me verkeerd. Alleen omdat je ze minder ziet betekent niet dat je er minder vatbaar voor bent.
pi_83755353
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:24 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Je begrijpt me verkeerd. Alleen omdat je ze minder ziet betekent niet dat je er minder vatbaar voor bent.
Kijk, dat het je aanschafpatroon beïnvloed snapt elke jandoedel. Maar je spelplezier kan ook gewoon naar de knoppen gaan dat is niet tof. Menselijke psyche
pi_83755483
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:28 schreef Morthill het volgende:

[..]

Kijk, dat het je aanschafpatroon beïnvloed snapt elke jandoedel. Maar je spelplezier kan ook gewoon naar de knoppen gaan dat is niet tof. Menselijke psyche
Kijk, ze krijgen op het laatst de optie om het geld of de game te nemen, uiteindelijk zullen veel mensen (denk ik) toch de afweging maken: is dit spel 10 euro waard. En dan kom je toch een beetje in het verlengde van de bekende reclame-effecten uit.

Ze hadden gewoon het aantal uren moeten loggen dat men het spel speelt in een bepaalde tijd. Pas dan kan je echt kijken hoe leuk men het vindt. Probleem is dat het aantal factoren dan wel enorm toeneemt die je moet wegpoetsen.
pi_83755551
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:33 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Kijk, ze krijgen op het laatst de optie om het geld of de game te nemen, uiteindelijk zullen veel mensen (denk ik) toch de afweging maken: is dit spel 10 euro waard. En dan kom je toch een beetje in het verlengde van de bekende reclame-effecten uit.

Ze hadden gewoon het aantal uren moeten loggen dat men het spel speelt in een bepaalde tijd. Pas dan kan je echt kijken hoe leuk men het vindt. Probleem is dat het aantal factoren dan wel enorm toeneemt die je moet wegpoetsen.
Het gaat dan niet alleen om de waarde van het spel, maar ook om de interesse. Als het spel 12 euro kost kan je nog steeds voor de 10 euro gaan als de game je gewoon niet kan boeien. Het is meer dan de standaard reclamefactor die dan speelt.
pi_83755779
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:36 schreef Morthill het volgende:

[..]

Het gaat dan niet alleen om de waarde van het spel, maar ook om de interesse. Als het spel 12 euro kost kan je nog steeds voor de 10 euro gaan als de game je gewoon niet kan boeien. Het is meer dan de standaard reclamefactor die dan speelt.
Ik denk dat je dan de standaard reclamefactor onderschat.

edit: nm dit is wel heel erg off topic en zal onvermijdelijk afdwalen naar semantics.
  woensdag 7 juli 2010 @ 10:50:08 #294
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83756008
gisteren met mn zus (in de rolstoel want ze heeft dr knie verbrijzeld met wintersporten, ze moet nog 2 maanden zitten en fysio voor ze weer normaal kan lopen) en moeder ine en Ierse pub naar voetbal gekeken, maar het ging iets te los, uiteindelijk zowel mn zus als mn moeder in de rolstoel, moeder die eruit valt met haar dronken hoofd, lachend op de grond ligt, op probeert te staan en weer omvalt

Het was een mooie avond!
  woensdag 7 juli 2010 @ 10:53:47 #295
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_83756126
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:50 schreef SpankmasterC het volgende:
gisteren met mn zus (in de rolstoel want ze heeft dr knie verbrijzeld met wintersporten, ze moet nog 2 maanden zitten en fysio voor ze weer normaal kan lopen) en moeder ine en Ierse pub naar voetbal gekeken, maar het ging iets te los, uiteindelijk zowel mn zus als mn moeder in de rolstoel, moeder die eruit valt met haar dronken hoofd, lachend op de grond ligt, op probeert te staan en weer omvalt

Het was een mooie avond!

natuurlijk heb je de pics om nog eens op de verjaardagen te laten zien
pi_83756141
quote:

Het was een mooie avond!
Bij ons was het ook een dolle boel, vooral grappig dat het feest al losbarstte in de laatste minuten omdat iedereen een gele kaar aanzag voor de eindfluit. Pas na een halve minuut drong het tot de mensen door dat het nog steeds bezig was.
  woensdag 7 juli 2010 @ 10:54:28 #297
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_83756145
quote:

Het was een mooie avond!
  woensdag 7 juli 2010 @ 10:56:04 #298
132740 Sharpdressedman
Fryslân Boppe
pi_83756191
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:12 schreef Rossdale het volgende:

[..]

dat is de reden dat ik mijn kantoor heb opgegeven
  woensdag 7 juli 2010 @ 10:58:14 #299
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_83756265
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:54 schreef Cruise.Elroy het volgende:

[..]

Bij ons was het ook een dolle boel, vooral grappig dat het feest al losbarstte in de laatste minuten omdat iedereen een gele kaar aanzag voor de eindfluit. Pas na een halve minuut drong het tot de mensen door dat het nog steeds bezig was.
ik vergiste me ook. Ik had de kurk er al half af. Die fles prosecco was toch wel leeg gegaan
pi_83756369
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:58 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

ik vergiste me ook
Same here
  woensdag 7 juli 2010 @ 11:02:37 #301
106133 SpankmasterC
BOOMSHAKALAKA
pi_83756406
quote:
Op woensdag 7 juli 2010 10:53 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

natuurlijk heb je de pics om nog eens op de verjaardagen te laten zien
wel een beetje dom van me dat ik daar niet aan heb gedacht....!

Nieuw topic: [GAM SC #421] De SC is erbij en dat is priiiiiiimmmmaaaaaa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')