dat is algemeen bekendquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:26 schreef SpankmasterC het volgende:
Heeeeeee, ik zie dat ik volgens de TT hier moet zijn?
lolquote:Op maandag 5 juli 2010 14:26 schreef SpankmasterC het volgende:
Heeeeeee, ik zie dat ik volgens de TT hier moet zijn?
Eigenlijk moet ik dingen doen... maar misschien ga ik stiekem zo toch wel een tukje doenquote:Op maandag 5 juli 2010 14:14 schreef Sharpdressedman het volgende:
even lekker de ogen dicht dan, en vergeet niet uit te stappen
Die ga ik nu meteen kijkenquote:Op maandag 5 juli 2010 14:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Tweede aflevering van IT crowd al gezien?Zo briljant weer!
Je hebt bij de verzekering aangegeven dat de inbrekers niet alleen je TV uit je kamer hebben gejat, maar ook je zeiljacht en porsche?quote:Op maandag 5 juli 2010 14:34 schreef Sharpdressedman het volgende:
Morgen wordt ik verwacht ik Zaltbommel omdat ik het afgelopen half jaar +500.000 euro heb uitgegeven![]()
Heb overal akkoorden voor etc etc maar toch willen ze een verklaringGelukkig heb ik complete onderbouwing en gaat het nergens om, sta morgen na een uurtje weer buiten.
![]()
Toch wel weer Leeuwarden - Zaltbommel rijden voor deze onzin
Haha ja hij was echt superquote:Op maandag 5 juli 2010 14:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Powernap!quote:Op maandag 5 juli 2010 14:34 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik dingen doen... maar misschien ga ik stiekem zo toch wel een tukje doen
Ik durf deeltje 1 niet te zien, een collega van mij had 1 gezien en vond het geniaal.quote:
Ja zo thuis in bed denk ik, dat zijn betere powernaps dan in de trein... Nu mijn best doen om me te concentrerenquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik durf deeltje 1 niet te zien, een collega van mij had 1 gezien en vond het geniaal.
Ik viel na een half uurtje in slaapquote:Op maandag 5 juli 2010 14:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik durf deeltje 1 niet te zien, een collega van mij had 1 gezien en vond het geniaal.
Je hebt gelijkquote:Op maandag 5 juli 2010 14:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
ik kwijl altijd, dus als ik zou gaan pitten in de trein.....quote:Op maandag 5 juli 2010 14:57 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ja zo thuis in bed denk ik, dat zijn betere powernaps dan in de trein... Nu mijn best doen om me te concentreren
haha een idee voor de volgende keerquote:Op maandag 5 juli 2010 14:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt bij de verzekering aangegeven dat de inbrekers niet alleen je TV uit je kamer hebben gejat, maar ook je zeiljacht en porsche?
In principe gebeurt er de hele film niks, tis meer het idee dat er wat zou kunnen gebeuren. Net zoals de Blair Witch Project eigenlijkquote:Op maandag 5 juli 2010 15:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik viel na een half uurtje in slaapEr gebeurd echt he-le-maal niks!
Ik had altijd dat ik met mijn elleboog op zo'n randje zat en dat hij er dan op een gegeven moment af valt en je inderdaad met je kop tegen het raam tikt...quote:Op maandag 5 juli 2010 15:06 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik kwijl altijd, dus als ik zou gaan pitten in de trein.....![]()
Ik ben vroeger eens in de bus in slaap gevallen en lag met mijn hoofd keihard tegen het raam te bonken, iedereen keek me vreemd aan
En natuurlijk de referentie naar duke nukemquote:
ik viel in slaap bij deel 1, maar dat zal wel aan mij liggen.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat had ik laatst ook bijna, alleen dan kon ik er nog net uit...quote:Op maandag 5 juli 2010 15:15 schreef Solique het volgende:
Ben 1 keer in slaap gevallen in de trein, was na 12 uur werken en daarna wat drinken met collega's.
Werd ook echt wakker op het station waar ik eruit moest, maar voordat ik bij de deur was ging hij net voor mijn neus dicht, sta je daar.
Ik ben een keer in slaap gevallen in de trein. Ik stapte in Zwolle in, was nog goed dronken, en ik werd weer wakker toen hij in Zwolle aankwam. Gewoon een compleet retourtje afgelegd. Dan moet je weer een uur voordat je thuis bent. En toen ik uitstapte zag ik de conducteurs pasquote:Op maandag 5 juli 2010 15:15 schreef Solique het volgende:
Ben 1 keer in slaap gevallen in de trein, was na 12 uur werken en daarna wat drinken met collega's.
Werd ook echt wakker op het station waar ik eruit moest, maar voordat ik bij de deur was ging hij net voor mijn neus dicht, sta je daar.
Zo ben ik een keer door een schoonmaker wakker gemaakt in Leeuwarden terwijl ik er in steenwijk al uit had gemoetenquote:Op maandag 5 juli 2010 15:15 schreef Solique het volgende:
Werd ook echt wakker op het station waar ik eruit moest, maar voordat ik bij de deur was ging hij net voor mijn neus dicht, sta je daar. Stootte wel mijn kop aan die opbergbak erboven, vergeten dat het wat lager was waaronder ik zat.![]()
Voor sommige mensen hebben we nog wel eens iets over. En AQ, kleve is toch iets beter denk ikquote:
Het straalt meer uit als de giro of vuelta. En natuurlijk de omgeving en meneer smeetsquote:Op maandag 5 juli 2010 16:46 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom is de Tour de France zo geweldig dan?
Het begin is grappig, dan vervolgens kijk je belachelijk lang naar mensen die een stuk fietsen... ja echt gewoon fietsen (je wordt minder moe als je zelf ff een stukje fietst buiten) en vervolgens wacht je op een massa sprint en was dat vervolgens alle spanning die er te verwachten viel.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:46 schreef Edwinuss het volgende:
Waarom is de Tour de France zo geweldig dan?
Gisteren vielen ze ook met bosjes op de raarste plekken.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:40 schreef Rossdale het volgende:
Tour de France
Gisteren was echt nasty, 3 valpartijen binnen de laatste 2 km
Ik moet niksquote:Op maandag 5 juli 2010 17:40 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Gisteren vielen ze ook met bosjes op de raarste plekken.
De tour volgen is gewoon iets dat je leuk moet vinden. Mijn ouders vinden het geweldig, en ik heb blijkbaar ook de genen om het leuk te vinden want het staat bij mij thuis ook vaak aan op de achtergrond. Koppie thee erbij, boekje erbij.
Als ik niet met m'n matties zit te chillen of achter de sma'tjes aan zit natuurlijk
Am I doing it rite?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
Poit is backquote:Op maandag 5 juli 2010 18:24 schreef Poit het volgende:
Ik bedoel. Mooier, sexier, lekkerder en geiler dan ik wordt het niet
de wanted poster heeft geholpen dus ?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:24 schreef Poit het volgende:
Niet perse, verveelde me in de trein en ik heb m'n boek uit. Al voel ik me wel vereerdquote:
Kroesje zit wel erg in de buurt, in ieder geval in zn mankini!quote:Op maandag 5 juli 2010 18:24 schreef Poit het volgende:
Dus we zijn 2de keus?quote:Op maandag 5 juli 2010 18:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet perse, verveelde me in de trein en ik heb m'n boek uit. Al voel ik me wel vereerd
Als ik hem speel, dan sluit ik me stuur aanquote:Op maandag 5 juli 2010 19:02 schreef AQuila360 het volgende:
Net weer paar rondjes in Forza 3 gereden. Blijft tof maar ben nog wel even bezig als ik alles wil doen
Stuur lijkt me ook wel heel gaaf jaquote:Op maandag 5 juli 2010 19:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als ik hem speel, dan sluit ik me stuur aan
Racing seat FTW! me vriendin heeft er 2 op werk die ik steeds leen! wel ff wennen die dingen.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Flodder, ben je biseksueel dat je zo blij bent dat onze woest aantrekkelijke Poit terug isquote:
Poit is toch een soort vaderfiguur waarschijnlijkquote:Op maandag 5 juli 2010 20:18 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Flodder, ben je biseksueel dat je zo blij bent dat onze woest aantrekkelijke Poit terug is
Nee, ik ken Poit. Hij had mij bijna geturned toen hij op m'n verjaardag langs kwam.quote:Op maandag 5 juli 2010 20:27 schreef Reintji het volgende:
[..]
Poit is toch een soort vaderfiguur waarschijnlijk
dat nietquote:Op maandag 5 juli 2010 20:18 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Flodder, ben je biseksueel dat je zo blij bent dat onze woest aantrekkelijke Poit terug is
quote:Op maandag 5 juli 2010 18:55 schreef Poit het volgende:
[..]
Niet perse, verveelde me in de trein en ik heb m'n broek uit.
ik ookquote:Op maandag 5 juli 2010 19:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Poit is een soort festival mooi-boy?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:34 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hai
Te druk geweest met mooi zijn om je hier te vertonen met dit mooie weer?
Over de boulevard wandelen om de meisjes nat te krijgen voor hun lelijke vriendjes, it's a public service!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's a dirty job but somebody has tot to do itquote:Op maandag 5 juli 2010 21:03 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Over de boulevard wandelen om de meisjes nat te krijgen voor hun lelijke vriendjes, it's a public service!
Een ware held!quote:Op maandag 5 juli 2010 21:08 schreef Poit het volgende:
[..]
It's a dirty job but somebody has tot to do it
Ik wil DKC ook weerquote:Op maandag 5 juli 2010 21:07 schreef Flodder450 het volgende:
weer n level geklaard in dkc
nu op 31% compleet
Je bent briljant lenniequote:Op maandag 5 juli 2010 21:03 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Over de boulevard wandelen om de meisjes nat te krijgen voor hun lelijke vriendjes, it's a public service!
Na die bakken friet en eieren en weet ik wat je allemaal naar binnen duwt zal er niet veel moois meer over zijnquote:Op maandag 5 juli 2010 21:23 schreef badboynova het volgende:
Mooiboynova in tha house.
wat er in gaat, gaat er ook weer uitquote:Op maandag 5 juli 2010 21:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Na die bakken friet en eieren en weet ik wat je allemaal naar binnen duwt zal er niet veel moois meer over zijn
uitgebalanceerd mooiboy dieet is dat. Kampioenenontbijt.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:27 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Na die bakken friet en eieren en weet ik wat je allemaal naar binnen duwt zal er niet veel moois meer over zijn
Ohh er moest een mestkelder in de tuin komen? Begreep al niet dat je 2 weken lang moest graven.quote:Op maandag 5 juli 2010 21:31 schreef badboynova het volgende:
[..]
wat er in gaat, gaat er ook weer uit
quote:Op maandag 5 juli 2010 23:49 schreef Flodder450 het volgende:
http://www.ongein.nl/video-taxi-12088.aspx
http://www.ongein.nl/video-machinegeweer-van-lego----12036.aspxquote:Op maandag 5 juli 2010 23:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
http://www.ongein.nl/naakt-en-gemaakt-3088.aspx
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha. Ik heb een wheelstand pro, dus lekker in een stoel zitten en gaanquote:Op maandag 5 juli 2010 19:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Racing seat FTW! me vriendin heeft er 2 op werk die ik steeds leen! wel ff wennen die dingen.
ha-ha,niet ingetraptquote:Op maandag 5 juli 2010 23:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
http://www.ongein.nl/naakt-en-gemaakt-3088.aspx
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft ie nou een uil op ze schouderquote:
No shit sherlockquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:51 schreef Morthill het volgende:
zo, propedeuse communicatie in de pocket. Na twee enorm teleurstellende zesjes voor tentamens deze periode tot nog een 8 gescoord op organisationele communicatie, waarmee ik dit jaar op 65 punten kom. Donderdag nog een extra vakje inkoppen en het jaar zit er op. Dan heb ik in 1 jaar bijna evenveel punten als in de afgelopen 4 jaar samen
Lekker bezig! Nu lekker genieten van een welverdiende vakantie?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:51 schreef Morthill het volgende:
zo, propedeuse communicatie in de pocket. Na twee enorm teleurstellende zesjes voor tentamens deze periode tot nog een 8 gescoord op organisationele communicatie, waarmee ik dit jaar op 65 punten kom. Donderdag nog een extra vakje inkoppen en het jaar zit er op. Dan heb ik in 1 jaar bijna evenveel punten als in de afgelopen 4 jaar samen
Lekker, geeft toch een relaxter gevoel.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 08:51 schreef Morthill het volgende:
Nee, vandaag en morgen nog avonddienst en dan donderdag nog een tentamenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:14 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Lekker bezig! Nu lekker genieten van een welverdiende vakantie?
Goedemorgen trouwens! Het is weer veel te warm om te studieren
24 uur per week betekend 4 dagen vrij per week, dat vind ik wel vakantiequote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nee, vandaag en morgen nog avonddienst en dan donderdag nog een tentamenDaarna vakantie (als in, hopelijk 24 uur in de week werken)
Ik heb het niet langer dan 5 seconden vol gehouden, wat een standaard teringherrie zeg!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:26 schreef GameBabe het volgende:
[..]
24 uur per week betekend 4 dagen vrij per week, dat vind ik wel vakantie![]()
Succes nog even met leren, is het een moeilijk tentamen?
Leuke clip vind ik dit, vooral de pop op 1:11 :![]()
Nee^5quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:26 schreef GameBabe het volgende:
[..]
24 uur per week betekend 4 dagen vrij per week, dat vind ik wel vakantie![]()
Succes nog even met leren, is het een moeilijk tentamen?
Dan zet je het geluid toch uitquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb het niet langer dan 5 seconden vol gehouden, wat een standaard teringherrie zeg!
Niet te krijgen, kheb nog gezochtquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:53 schreef GameBabe het volgende:
Spankert, weet jij toevallig in Leiden een plek waar je oversized normal sized oranje strings kan kopen
TMIquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:53 schreef GameBabe het volgende:
Spankert, weet jij toevallig in Leiden een plek waar je oversized normal sized oranje strings kan kopen
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:57 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Niet te krijgen, kheb nog gezocht
Dat wordt weer in de mankini....
quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:57 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Niet te krijgen, kheb nog gezocht
Dat wordt weer in de mankini....
Waarom zou je dat doenquote:
Uhm..... een feestwinkel? Er zit er eentje in de Bree, anders heb je ook aan het uiteinde van de Haarlemmer en dan ietsje naar rechts, op de hoek bij de gracht, daar zit er ook eenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:53 schreef GameBabe het volgende:
Jij bent er dan ook gewoon ontzettend sexy inquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:11 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Je voelt je er ontzettend sexy in.
ik niet, mijn schwanz hangt er dan uitquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:14 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jij bent er dan ook gewoon ontzettend sexy in
En je bewust slecht kleden om mensen te shockeren is tofquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:11 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Je voelt je er ontzettend sexy in.
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:15 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En je bewust slecht kleden om mensen te shockeren is tof
Op de hoek bij de gracht, dat is paddeburg:quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:14 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Uhm..... een feestwinkel? Er zit er eentje in de Bree, anders heb je ook aan het uiteinde van de Haarlemmer en dan ietsje naar rechts, op de hoek bij de gracht, daar zit er ook een
Is dat aankomende vrijdagquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]volgende meet heb jij er dus eentje aan!
Je hebt slecht kleden en slecht kleden.:quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:15 schreef GameBabe het volgende:
[..]
En je bewust slecht kleden om mensen te shockeren is tof
Maar ik vind dat ik heb met mijn lichaam best kan maken om vanavond in een lage broek en een naveltruitje (bij voorkeur zwart) met een oranje string en een oranje hoed voetbal te kijkenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:33 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Je hebt slecht kleden en slecht kleden.:
In een korte broek en verlengde cap naar een Jack Parow concert gaan is slecht kleden![]()
In glitterpak 's avonds over straat is slecht kleden
Als oranje broccoli over straat gaan is slecht kleden.
Bij -10 in een t-shirt en een is slecht kleden.
Als man met Daisy Dukes rondlopen is slecht kleden.
Maar met 80+ kilo in een oranje string over straat schuifelen, dat is slecht kleden![]()
Kan niet, tenminste dat hoor ik hier altijdquote:Op dinsdag 6 juli 2010 10:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Lekker, geeft toch een relaxter gevoel.
Ben me toch een partij verkouden niet normaal, zal wel de airco op werk wezen. Blijf maar niezen.
Ik zeg, DOENquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:37 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar ik vind dat ik heb met mijn lichaam best kan maken om vanavond in een lage broek en een naveltruitje (bij voorkeur zwart) met een oranje string en een oranje hoed voetbal te kijken![]()
En dat onderste is meestal niet bewust
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:42 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik zeg, DOEN
[ afbeelding ]
edit: quoting is hard
Jullie mannen kunnen niet eens super combo's makenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:21 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Vrouwen, nature's combo breakers
[ afbeelding ]
Jij begrijpt hetquote:
Dan heb je hem op zijn kop aanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 11:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
ik niet, mijn schwanz hangt er dan uit
Lol zie het helemaal voor me hoe dat eruit ziet...quote:
Mooi, hoef ik geen pics te laten zienquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:12 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Lol zie het helemaal voor me hoe dat eruit ziet...
Het mag natuurlijk altijd!quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mooi, hoef ik geen pics te laten zien
jij wintquote:
Ik ga naar Den Haag (de gekste!), lekker in n goeie Ierse Pub rondhangen en de lokale Uruguyayanen uitschelden! (motherfuckers waren er ook toen het Frankrijk - Uruguay was, hebben me toen net iets te hard uitgelachen....!)quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:44 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Staat ook op de weblog. Het is weer eens wat anders. Wat zijn de plannen voor vanavond eigenlijk? Waar gaat iedereen De Wedstrijd kijken?
No pride like French pride.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik ga naar Den Haag (de gekste!), lekker in n goeie Ierse Pub rondhangen en de lokale Uruguyayanen uitschelden! (motherfuckers waren er ook toen het Frankrijk - Uruguay was, hebben me toen net iets te hard uitgelachen....!)
lol geniaalquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik ga naar Den Haag (de gekste!), lekker in n goeie Ierse Pub rondhangen en de lokale Uruguyayanen uitschelden! (motherfuckers waren er ook toen het Frankrijk - Uruguay was, hebben me toen net iets te hard uitgelachen....!)
Ik ga ergens in Leiden de kroeg in met wat vrienden, geen idee meer hoe die toko heet, zo ff de sms box tjeckenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:44 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Staat ook op de weblog. Het is weer eens wat anders. Wat zijn de plannen voor vanavond eigenlijk? Waar gaat iedereen De Wedstrijd kijken?
Huh wat is Toads Tool ?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:48 schreef Flodder450 het volgende:
ik ben op t moment bezig met Toads Tool 64
eigen levels maken in SM64
Filmpje doet het hier nietquote:
Heb een verjaardagsfeest, dus dat wordt een beamer aansluiten en met een groep naar de wedstrijd kijken.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:44 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Thuisquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:44 schreef Cruise.Elroy het volgende:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:58 schreef AQuila360 het volgende:
Ik zoek zo een dvd rek ding
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80104094
zoiets alleen dan maar iets van 1.80 hoog heeft iemand die ergens gezien?
Ik zoek nog ergens rond Leiden om het te gaan kijken; mijn collega's en chommies kijken het allemaal thuis, of gewoon helemaal niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:49 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik ga ergens in Leiden de kroeg in met wat vrienden, geen idee meer hoe die toko heet, zo ff de sms box tjecken
Wat mij betreft mag je mee... hoe meer juichende zielen hoe meer vreugdquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:08 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik zoek nog ergens rond Leiden om het te gaan kijken; mijn collega's en chommies kijken het allemaal thuis, of gewoon helemaal niet.
Nog gefeliciteerdquote:
Ik ga kijken of het lukt, gooi maar een PM mijn kant op met de when&where.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:18 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag je mee... hoe meer juichende zielen hoe meer vreugd
nee, je kunt ze niet uploaden naar een N64 cartridge, maar wel in n romquote:Op dinsdag 6 juli 2010 13:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Filmpje doet het hier nietMaar je kunt dan levels maken voor SM64 en die dan spelen op je N64 ofzo?
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
ThanksAlweer een jaartje dichter bij de 30
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:07 schreef Frankii het volgende:
Laten we Super Mario World maar weer eens doorspelen dan
[ afbeelding ]
Dat meen je nietquote:
Jawelquote:Op dinsdag 6 juli 2010 16:17 schreef Pettigrew81 het volgende:
Gefeliciteerd Rossdale
[..]
Dat meen je niet
quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:44 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ow.
* Cruise.Elroy doet oranje mankini maar weer uit.
Picsquote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:48 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dan mag je niet mee hoor
En ik ben natuurlijk ook woest aantrekkelijk met oranje haarDat lijkt me een prima reden om je mankini aan te houden
Als kroesje in een oranje mankini komt gaan we samen op de foto en posten we die hier, dat beloof ikquote:
Dan pm je een link naar die van jouquote:
Ik word 2 aug 25, dus ben ook op wegquote:Op dinsdag 6 juli 2010 14:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
ThanksAlweer een jaartje dichter bij de 30
Uhm.. dus als je een oranje string had, dan ging je in je eva kostuum?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:34 schreef GameBabe het volgende:
Zo geen oranje string kunnen vinden, dus dan maar lang oranje haar
Nee dan ging hij boven de zwarte broek uitsteken, omdat het kanquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Uhm.. dus als je een oranje string had, dan ging je in je eva kostuum?
Ja dan heb ik er wel 1tje liggen
Hmm is ook nog te doenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:44 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Nee dan ging hij boven de zwarte broek uitsteken, omdat het kan
Nu wel, en nog wat andere mensen van hier als suggestiequote:
Niet, koken, eten, opfrissen en dan de fiets opquote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm is ook nog te doen. Hoelaat kom je hem ophalen
Ik hoop het.. Heb een zakelijke borrel vrijdag.. Weet niet hoe lang dat gaat duren..quote:
Ben jij die jonge knaap die mij wilde toevoegen?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:30 schreef Tain het volgende:
Dank Gamebeeb voor de vriendjes op gezichtsboek
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 19:35 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ben jij die jonge knaap die mij wilde toevoegen?
Ligt ook aan de tegenstanderquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:18 schreef Edwinuss het volgende:
Tering, wat een SAAIE wedstrijd weer. Ze weten het elke keer weer te doen.
Wie weet. Wel weet een lucky goalquote:Op dinsdag 6 juli 2010 21:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Straks even een potje FIFA10 dan maar?![]()
![]()
![]()
![]()
Hou nou maar stil, vorige wedstrijd zat je roepen dat we maar moesten verliezen. Dus hou maar mooi stilquote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hou nou maar stil, vorige wedstrijd zat je roepen dat we maar moesten verliezen. Dus hou maar mooi stil
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hou nou maar stil, vorige wedstrijd zat je roepen dat we maar moesten verliezen. Dus hou maar mooi stil
/CAREquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:25 schreef Flodder450 het volgende:
bij mij in de straat t geluid alsof dr een koe wordt geslacht, dus nederland zit in de finale
1 op de duizend, maar toch mooiquote:
Jij voelt me aan edjequote:
Jij hopelijk ook binnenkortquote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:38 schreef Flodder450 het volgende:
ennnnnn sigmund is nu ook op de FP gebant
Het is zo raar om te zien dat je denkt dat dit allemaal forummaatjes van je zien, ik heb eigenlijk wel medelijden met je.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:38 schreef Flodder450 het volgende:
ennnnnn sigmund is nu ook op de FP gebant
Ik stoor mij niet zo aan wat hij op FP postquote:
Ik heb liever dat hij helemaal niet post.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:50 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik stoor mij niet zo aan wat hij op FP post
edit: sterker, was dat maar de enige plek waar hij postte![]()
Ik kom al jaren niet meer op FP, dus het zal mij persoonlijk worst zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 23:52 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb liever dat hij helemaal niet post.
Jij hebt toch helemaal geen pruik nodigquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:01 schreef GameBabe het volgende:
Zo weer thuis, voel me wel unsexy zo zonder pruik
geen leuke gif files meerquote:
Als je me gister gezien had dan wist je dat ik woest aantrekkelijk ben met oranje haar tot de kontquote:Op woensdag 7 juli 2010 00:29 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Jij hebt toch helemaal geen pruik nodig
quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:12 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Als je me gister gezien had dan wist je dat ik woest aantrekkelijk ben met oranje haar tot de kontCruise kan het beamen
![]()
Goedemorgen trouwens, alweer halverwege in de trein
Met andere woorden: "FOK! wordt weer traag en ik ben niet van plan om geld uit te geven aan fatsoenlijk snelle servers dus sloop ik maar wat functies uit de site"quote:
eigenlijk welquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Met andere woorden: "FOK! wordt weer traag en ik ben niet van plan om geld uit te geven aan fatsoenlijk sneller servers dus sloop ik maar wat functies uit de site"
Danny
De redenen slaan als een tang op een varken.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Met andere woorden: "FOK! wordt weer traag en ik ben niet van plan om geld uit te geven aan fatsoenlijk sneller servers dus sloop ik maar wat functies uit de site"
Danny
jawel.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:21 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
eigenlijk wel
maar dus geen user icons meer?
Alleen mensen met een trage verbinding denk ik. Persoonlijk snap ik de maatregel wel, maar of het echt nodig is?quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:23 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
De redenen slaan als een tang op een varken.
Een goede layout moet gewoon volledig kunnen laden en niet wachten op webicons, dat moet makkelijk te bouwen zijn. Security exploits is alu-hoedjes-gelul; dat zou betekenen dat geen enkel forum webicons kan gebruiken. Ik vraag me af of het ooit problemen heeft opgeleverd voor de users.
Het gezicht van die dames achter ons trouwens toen jij vroeg ben jij die en die. Alsof een blind date met een oranje pruik niet normaal isquote:
Dan toch een geluk dat hij bij jou uitkwam. Ik kom met weinig beschrijving van iemand altijd bij een ander uit dan wie ik zoek.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:27 schreef GameBabe het volgende:
Het gezicht van die dames achter ons trouwens toen jij vroeg ben jij die en die. Alsof een blind date met een oranje pruik niet normaal is![]()
Het was wel erg gezellig, maar ben wel een beetje stuk stiekem
Je gezicht toen ik naar je zwaaide was echt priceless; het duurde echt even voordat je het doorhad.quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:27 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Het gezicht van die dames achter ons trouwens toen jij vroeg ben jij die en die. Alsof een blind date met een oranje pruik niet normaal is![]()
Het was wel erg gezellig, maar ben wel een beetje stuk stiekem
Je zag er gewoon wat anders uit dan je beschreven wasquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:33 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Je gezicht toen ik naar je zwaaide was echt priceless; het duurde echt even voordat je het doorhad.
Jij echt zo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lang oranje haar zie je niet veelquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:29 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan toch een geluk dat hij bij jou uitkwam. Ik kom met weinig beschrijving van iemand altijd bij een ander uit dan wie ik zoek.
Een grote brede gespierde neger met een flinke afro. Hoe kon je die nou missen?quote:Op woensdag 7 juli 2010 08:40 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Je zag er gewoon wat anders uit dan je beschreven was
Zal flink opvallen inderdaadquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:45 schreef Rossdale het volgende:
Een grote brede gespierde neger met een flinke afro. Hoe kon je die nou missen?
Hij had zijn mankini niet aanquote:Op woensdag 7 juli 2010 08:45 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Een grote brede gespierde neger met een flinke afro. Hoe kon je die nou missen?
In Leeuwarden gebeurde dat anders wel hoorquote:Op dinsdag 6 juli 2010 22:26 schreef Nick-GizMo het volgende:
En waarom toeteren wij nou niet? Net zoals de turken
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
In Leeuwarden gebeurde dat anders wel hoor
Ik moet er niet aan denken om zonder koffie te zitten thuis.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:04 schreef Morthill het volgende:
goedemorgen, begin beetje kapot te raken, geen koffie in huis
Leeuwarden kon je gewoon niet fatsoenlijk door de straat voor het station rijdenquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:22 schreef Solique het volgende:
Bij ons was het ook een gekkenhuis in het dorp, overal vuurwerk en feestende mensen.
Zit nu al twee weken zonder koffie in huis, maar paar keer pas na 01.00 thuis van werk, dan ben ik snel moequote:Op woensdag 7 juli 2010 09:25 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken om zonder koffie te zitten thuis.
Maar ja ik doe dan ook voor grotendeels de inkoop bij een apotheek en ook daar moet ik alles op voorraad hebben
Die weken komen er ook voor mij aan en met thee red ik het dan echt nietquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:33 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zit nu al twee weken zonder koffie in huis, maar paar keer pas na 01.00 thuis van werk, dan ben ik snel moe
Ik moet weer eens nespresso gaan bestellen of oploskoffie drinken natuurlijk.quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:43 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Die weken komen er ook voor mij aan en met thee red ik het dan echt nietOok omdat ik de volgende morgen gewoon om 7:00 mijn nest uit moet om te werken
quote:Op woensdag 7 juli 2010 09:55 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Dat jij hem niet zag betekent niet dat ik hem niet aan had.
Servicedesk / Helpdesk werk?quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:03 schreef Rossdale het volgende:
Waarom loopt echt iedereen aan mijn kop te zeiken vandaag. Godverdommese grafhoeren, PROBEER ZELF JE PROBLEMEN EENS OP TE LOSSEN OFZO
Stel je niet zo aanquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:03 schreef Rossdale het volgende:
Waarom loopt echt iedereen aan mijn kop te zeiken vandaag. Godverdommese grafhoeren, PROBEER ZELF JE PROBLEMEN EENS OP TE LOSSEN OFZO
30 uur is zekers lekkerquote:Op woensdag 7 juli 2010 09:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik moet weer eens nespresso gaan bestellen of oploskoffie drinken natuurlijk.
Heb deze week gewoon een 30-urige werkweek, best primadat verdient lekker bij
Ah, ok. Zelfde hoekje wel. Altijd de pineut voor vragen en issues.quote:
no shit sherlockquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:03 schreef Morthill het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)ence-gamers-opinions
nu weten we dus heel duidelijk waarom gamepers snoepreisjes krijgthoe beter de review, hoe beter mensen de game vinden.
Behoorlijk, er stonden net gewoon 6 mensen in mijn kantoor die allemaal wat anders te miepen hadden en allemaal denken dat ze belangrijker zijn dan de andere 5. En ik heb al gigantische koppijnquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:06 schreef Solique het volgende:
[..]
Ah, ok. Zelfde hoekje wel. Altijd de pineut voor vragen en issues.
Dus jij wist dat jouw mening zo overduidelijk gevormd werd door de media? Ik hoor niks anders dan mensen die claimen dat reviews juist geen invloed hebbenquote:
Dat zijn dezelfde mensen die zeggen dat ze niet worden beïnvloed door TV-reclames en reclameborden.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:12 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dus jij wist dat jouw mening zo overduidelijk gevormd werd door de media? Ik hoor niks anders dan mensen die claimen dat reviews juist geen invloed hebben
Ben er bekend mee, zit in hetzelfde schuitje.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:12 schreef Rossdale het volgende:
Behoorlijk, er stonden net gewoon 6 mensen in mijn kantoor die allemaal wat anders te miepen hadden en allemaal denken dat ze belangrijker zijn dan de andere 5. En ik heb al gigantische koppijn
ik durf dat wel te beweren. Maar ik kijk dan amper tv en reclameborden pie hier nog minder.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:15 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde mensen die zeggen dat ze niet worden beïnvloed door TV-reclames en reclameborden.
Je begrijpt me verkeerd. Alleen omdat je ze minder ziet betekent niet dat je er minder vatbaar voor bent.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:21 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
ik durf dat wel te beweren. Maar ik kijk dan amper tv en reclameborden pie hier nog minder.
Kijk, dat het je aanschafpatroon beïnvloed snapt elke jandoedel. Maar je spelplezier kan ook gewoon naar de knoppen gaanquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:24 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Je begrijpt me verkeerd. Alleen omdat je ze minder ziet betekent niet dat je er minder vatbaar voor bent.
Kijk, ze krijgen op het laatst de optie om het geld of de game te nemen, uiteindelijk zullen veel mensen (denk ik) toch de afweging maken: is dit spel 10 euro waard. En dan kom je toch een beetje in het verlengde van de bekende reclame-effecten uit.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Kijk, dat het je aanschafpatroon beïnvloed snapt elke jandoedel. Maar je spelplezier kan ook gewoon naar de knoppen gaandat is niet tof. Menselijke psyche
Het gaat dan niet alleen om de waarde van het spel, maar ook om de interesse. Als het spel 12 euro kost kan je nog steeds voor de 10 euro gaan als de game je gewoon niet kan boeien. Het is meer dan de standaard reclamefactor die dan speelt.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:33 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Kijk, ze krijgen op het laatst de optie om het geld of de game te nemen, uiteindelijk zullen veel mensen (denk ik) toch de afweging maken: is dit spel 10 euro waard. En dan kom je toch een beetje in het verlengde van de bekende reclame-effecten uit.
Ze hadden gewoon het aantal uren moeten loggen dat men het spel speelt in een bepaalde tijd. Pas dan kan je echt kijken hoe leuk men het vindt. Probleem is dat het aantal factoren dan wel enorm toeneemt die je moet wegpoetsen.
Ik denk dat je dan de standaard reclamefactor onderschat.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:36 schreef Morthill het volgende:
[..]
Het gaat dan niet alleen om de waarde van het spel, maar ook om de interesse. Als het spel 12 euro kost kan je nog steeds voor de 10 euro gaan als de game je gewoon niet kan boeien. Het is meer dan de standaard reclamefactor die dan speelt.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:50 schreef SpankmasterC het volgende:gisteren met mn zus (in de rolstoel want ze heeft dr knie verbrijzeld met wintersporten, ze moet nog 2 maanden zitten en fysio voor ze weer normaal kan lopen) en moeder ine en Ierse pub naar voetbal gekeken, maar het ging iets te los, uiteindelijk zowel mn zus als mn moeder in de rolstoel, moeder die eruit valt met haar dronken hoofd, lachend op de grond ligt, op probeert te staan en weer omvalt
Het was een mooie avond!
Bij ons was het ook een dolle boel, vooral grappig dat het feest al losbarstte in de laatste minuten omdat iedereen een gele kaar aanzag voor de eindfluit. Pas na een halve minuut drong het tot de mensen door dat het nog steeds bezig was.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:50 schreef SpankmasterC het volgende:gisteren met mn zus (in de rolstoel want ze heeft dr knie verbrijzeld met wintersporten, ze moet nog 2 maanden zitten en fysio voor ze weer normaal kan lopen) en moeder ine en Ierse pub naar voetbal gekeken, maar het ging iets te los, uiteindelijk zowel mn zus als mn moeder in de rolstoel, moeder die eruit valt met haar dronken hoofd, lachend op de grond ligt, op probeert te staan en weer omvalt
Het was een mooie avond!
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:50 schreef SpankmasterC het volgende:gisteren met mn zus (in de rolstoel want ze heeft dr knie verbrijzeld met wintersporten, ze moet nog 2 maanden zitten en fysio voor ze weer normaal kan lopen) en moeder ine en Ierse pub naar voetbal gekeken, maar het ging iets te los, uiteindelijk zowel mn zus als mn moeder in de rolstoel, moeder die eruit valt met haar dronken hoofd, lachend op de grond ligt, op probeert te staan en weer omvalt
Het was een mooie avond!
dat is de reden dat ik mijn kantoor heb opgegevenquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:12 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Behoorlijk, er stonden net gewoon 6 mensen in mijn kantoor die allemaal wat anders te miepen hadden en allemaal denken dat ze belangrijker zijn dan de andere 5. En ik heb al gigantische koppijn
ik vergiste me ook. Ik had de kurk er al half af. Die fles prosecco was toch wel leeg gegaanquote:Op woensdag 7 juli 2010 10:54 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Bij ons was het ook een dolle boel, vooral grappig dat het feest al losbarstte in de laatste minuten omdat iedereen een gele kaar aanzag voor de eindfluit. Pas na een halve minuut drong het tot de mensen door dat het nog steeds bezig was.
quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:53 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
![]()
natuurlijk heb je de pics om nog eens op de verjaardagen te laten zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |