wat verwacht je dan? Brussel is een wereldstad, en geen Hardenberg of zoquote:Op maandag 5 juli 2010 11:55 schreef MoneyTalks het volgende:
Nee serieus, hier ben je dan voor geëmigreerd? Zag je dit ook al zo voor je toen je nog in Nederland zat?
Want uiteraard verhuis je naar hartje Brussel voor de ruimtequote:Op maandag 5 juli 2010 11:55 schreef MoneyTalks het volgende:
Nee serieus, hier ben je dan voor geëmigreerd? Zag je dit ook al zo voor je toen je nog in Nederland zat?
Ik ben geëmigreerd drie jaar geleden om te studeren. Met als plan om na de studie wel weer verder te zien. Nu heb ik hier een droombaan gevonden en superleuk huisje. Ik vind dit a) een geslaagde emigratie en b) ik ben inderdaad méér dan tevreden. Kijk dan, alles daar is perfect in orde, dit is echt precies wat ik zocht.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:55 schreef MoneyTalks het volgende:
Centrum, ter hoogte van Anneessens maar dan nog een stukje naar rechts als je naar Noord kijkt.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:29 schreef Muridae het volgende:
Waar woonde je eerst ?
Molenbeek ? Schaarbeek ?
Zelf heb ik een tijdje in Jette gewoond.
Ik hou de muren wit, gewoon zoals het is. Verder hoef ik niet zoveel meer aan te schaffen want ik heb bijna alles al. Dat hoekje waar nu de stoel staat, daar komt een Lack boekenkast onder het raam maar dan op zijn zij met wieletjes eronder. TV en paar plantjes, LivingColors erop en dan is dat klaar. Dan komt daar tegenover een chaise longue of een kleine tweezits. In de keuken zet ik mijn mini eettafeltje, was ooit van mijn opa maar die heb ik helemaal opgeknapt. Dan komt het bed precies daar waar de fotos van de woonkamer gemaakt zijn, samen met mijn gaderobekast en dat kastje waar dan nog die spiegel bovenop komt. Ik kan nog wel wat extra bergruimte gebruiken.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat verwacht je dan? Brussel is een wereldstad, en geen Hardenberg of zo
Je woont in zo'n stad misschien klein (maar het ziet er allemaal erg leuk uit Seven!) maar je hebt wel alles wat zo'n stad te bieden heefthet is een heel andere sfeer
Nu ontopic:
Ziet er leuk uit! Wat voor kleuren ga je gebruiken?
ik wou dat ik weer ging verhuizen haha ik vind alles inrichten en zo zoooo leuk
quote:Op maandag 5 juli 2010 15:17 schreef Loveless85 het volgende:
Heb je die Amerikaan ook al weggeflikkert of niet?
Die ben je zo kwijt met al die buitenlanders daarquote:Op maandag 5 juli 2010 15:39 schreef Seven. het volgende:
Ondertussen heb ik ook al een nieuw vriendje:
[ afbeelding ]
En hij heeft een heel mooi plekje op de overdekte binnenplaats.
Afsluitbare overdekte binnenplaats.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:43 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Die ben je zo kwijt met al die buitenlanders daar
Stel je een rechthoek voor op zijn kant. Linkerhoek onder is keuken/badkamer, de rest is woonkamer (en ja, mijn bed staat daar middenin). Misschien morgen zin om te paintenquote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:49 schreef wonderer het volgende:
Ziet er wel netjes en schoon uit. Ik kan me alleen niet goed een voorstelling maken van de indeling. Plattegrondje?
www.floorplanner.comquote:Op dinsdag 6 juli 2010 01:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
Afsluitbare overdekte binnenplaats.![]()
[..]
Stel je een rechthoek voor op zijn kant. Linkerhoek onder is keuken/badkamer, de rest is woonkamer (en ja, mijn bed staat daar middenin). Misschien morgen zin om te painten.
Mijn ladder kan ik nergens kwijt, dat is het probleem. Maar ik wil 'm ook niet wegdoen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:29 schreef rhubarbje het volgende:
Ladder?
Klaptafel voor op je balkon? Heb ik ook! heel handig
zo kan ik met een ligstoel gaan liggen maar ook lekker lunchen in de zon!
Die lackdingen verven is kut
ik heb het ooit een keer gedaan maar het is zo'n meeeeega opgave want je moet speciale (duurdere) verf hebben want je kunt ze niet schuren (ik weet het niet meer helemaal het is 6 jaar geleden haha) dus je moet eerst een andere laag of zoiets...
De ruimte zelf bedoel je? Maak je maar geen zorgen, mijn huidige woonruimte is nagenoeg hetzelfde maar daar ontbreekt echt geen kleur hoor.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:32 schreef rijsttafel het volgende:
Tof, maar je todo lijstje mist het woord 'verven'.
ik had het toen aan een familielid gevraagd die schilder is en die zei dat dat niet zou hechtenquote:Op woensdag 7 juli 2010 11:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mijn ladder kan ik nergens kwijt, dat is het probleem. Maar ik wil 'm ook niet wegdoen.
Was dat verf met speciale hechting? Merde. Geen zin om me daar helemaal aan te wagen. Zouden ze niet te spuiten zijn?
Nee joh, geen vluchtladder maar mijn klusladder.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik had het toen aan een familielid gevraagd die schilder is en die zei dat dat niet zou hechten
en wat voor ladder dan?
ik moest namelijk ooit op een zolder studentenkamer een ladder en toen had ik een oprolbare touwladde met speciale haken voor aan het raam
was niet zo groot en makkelijk op te bergen
Jij bent geen vrouw. Ik word in het centrum dagelijks aangesproken, wekelijks tegengehouden, en jaarlijks moet ik weer een paar klappen uitdelen omdat mensen niet met hun tengels van me af kunnen blijven. Maar inderdaad, die buurten zijn erger.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:55 schreef HaerdenC het volgende:
heb zelf 5 jaar in centrum brussel gewoond ... en altijd heel erg graag gewoond! Onveiligheid valt best mee zeker in het centrum ... het is niet molembeek, sint joost of schaerbeek he
Nee joh, de foto's van de woonkamer zijn genomen in de hoek waar mijn bed en garderobekast komt te staan. Die hoek is groter en breder dan de zithoek. Daar kom je ook binnen, beetje jammer maar dat hoort erbij met een studio en eigenlijk stoort dat ook niet als je het mooi inricht en weinig spullen hebt (kan ook niet anders op zo'n kleine ruimte en ik ben een echte weggooier).quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:51 schreef MrData het volgende:
Wat op die foto's te zien is, is het hele huis? Als je daar een bed in zet staat het toch al vol? Zoja: respect
Onzin.quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik had het toen aan een familielid gevraagd die schilder is en die zei dat dat niet zou hechten
Ah!quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
De ruimte zelf bedoel je? Maak je maar geen zorgen, mijn huidige woonruimte is nagenoeg hetzelfde maar daar ontbreekt echt geen kleur hoor.
waarom hang je ladder niet aan het hek van je balkon?quote:Op woensdag 7 juli 2010 11:38 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee joh, geen vluchtladder maar mijn klusladder.
Op zich helemaal geen slecht plan, ik kan `m gewoon tegen het hek leggen zelfs.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom hang je ladder niet aan het hek van je balkon?
ik bedoel dus met haken aan de binnenkant.
Zolang je een duidelijke scheiding aan kunt brengen is het leuk inderdaad. Maar ik heb ook studiootjes gezien van mensen die niet wisten wat ze er mee aan moeseten. Alle meubels tegen de muur en een grote ruimte binnen in zie je vaak. Of mensen die gewoon geen afscheid kunnen nemen van onnodige meubels, want als student moet je een tweepersoons + tweepersoons enorme slaapbank hebben enzo.quote:Op woensdag 7 juli 2010 14:36 schreef rhubarbje het volgende:
vriendinnetje heeft ook een studio en kan idd heel leuk zijn
het valt en staat met wat je er mee doet zeg maar
zij heeft echt een slaapkamertje gemaakt door een kastenwand naast het bed en zo
super leuk
Maar dan moet je hem wel vastleggen met slot.quote:Op woensdag 7 juli 2010 15:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom hang je ladder niet aan het hek van je balkon?
ik bedoel dus met haken aan de binnenkant.
op 2 hoog zal dat wel meevallenquote:Op woensdag 7 juli 2010 17:16 schreef heartwork het volgende:
[..]
Maar dan moet je hem wel vastleggen met slot.
Niet dat inbrekers hem kunnen gebruiken ofzo.
quote:
Huh hoe dat zo?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 15:04 schreef Seven. het volgende:
OK dan. Ik ga zodirect de huurauto ophalen, boodschappen doen en de studio helemaal schoonmaken. Morgen verhuizen. Bijna alles is ingepakt, moet alleen uitzoeken waar de dichtsbijzijnde wasserette zit want ik wil z.s.m. alle was doen als ik er zit. Voorlopig geen internet, kan nog wel een tijdje duren voordat er een update komt.
Omdat-ie aan het verhuizen gaat en de hele handel moet uitpakken en zo en zijn usb kabeltje in de allerlaatste, onderste, verhuisdoos zit of zo?quote:
dacht even dat het niet goed ging maar zie nu dat het verhuizen naar het leuke studiootje isquote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:08 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Omdat-ie aan het verhuizen gaat en de hele handel moet uitpakken en zo en zijn usb kabeltje in de allerlaatste, onderste, verhuisdoos zit of zo?![]()
Ja, zeg ook maar wat.
Zij, toch?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 19:08 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Omdat-ie aan het verhuizen gaat en de hele handel moet uitpakken en zo en zijn usb kabeltje in de allerlaatste, onderste, verhuisdoos zit of zo?![]()
Ja, zeg ook maar wat.
Die past trouwens precies rechtopstaand tegen de muur in één van die versmalde hoekjes. Alleen nog een keer vastleggen dan.quote:Op zondag 1 augustus 2010 09:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zij, toch?![]()
Seven, kun je die ladder niet onder je bed parkeren?
Oh superquote:Op zondag 1 augustus 2010 11:00 schreef Seven. het volgende:
Zij ja.![]()
En ik heb nog geen internet daar, bovendien gaan dat soort dingen niet al te snel in België. In NL is dat vaak maar een weekje. Vandaag nog even de laatste shitjes doen (afwas, bed afhalen). Om 13 uur staat de hulpcrew op de stoep.
Gisteren alles helemaal schoongemaakt in mijn nieuwe huis, al uurtje op het balkon gehangen met een vriend. Er zijn zo tegenover elkaar twee versmalde hoekjes waar een slank mens precies tussenpast, ik voelde me net een kat in een doos of zo.
. Ja, ik ga me daar zeker thuisvoelen.
Nouquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:34 schreef dribbel79 het volgende:
leuk topic, het volgen meer dan waard!!
Hmm, ja maar Brussel is wel 90% Franstalig.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:04 schreef Thomass het volgende:
Tering ik ben zo jaloers. Overal vrouwen met een vlaams accent en je kan de hele dag naar stubru luisteren.
Goed geregeld zeg k
Ben benieuwd!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:55 schreef Seven. het volgende:
600 inclusief gas, water en licht.
Morgen foto's van het eindresultaat.
Alleen youtubejes kan je embedden volgens mij. Linkje even plakken en zien wat het doet?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:33 schreef Seven. het volgende:
Hoe kan ik een facebook filmpje embedden hier?
Die makaki's zijn juist tof! Afrikanen vallen anderen niet lastig maar staan wel open voor niet-Afrikanen. Bijzonder warm en vriendelijk als je ze leert kennen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:40 schreef PalmRoyale het volgende:
Lekker tussen al die kut makaki's....joepie.
Zeg, doe eens normaal wil je?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 20:40 schreef PalmRoyale het volgende:
Lekker tussen al die kut makaki's....joepie.
Ja mammaquote:
Haha daar dacht ik ook al aan,quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:58 schreef rijsttafel het volgende:
Ziet er wel goed uit, alleen mis je geen bank?
Komt nog maar geen haast mee want ik heb ook geen TV dus niet echt nood aan een bank om op te hangen. Mijn balkon wordt nog aangekleed zodat die als zithoek kan fungeren. Ik wil een tweezits met chaise longue gedeelte.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:58 schreef rijsttafel het volgende:
Ziet er wel goed uit, alleen mis je geen bank?
Oh boehoe, heb jij een hogere levensstandaard?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:17 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik kan me niet voorstellen in zo'n kleine ruimte te wonen, ik zou helemaal gek worden. Je zit in ieder geval wel in het betere deel van Brussel.
Maak trouwens nog ff een betere shot van jezelf, dan kunnen de fok pubertjes lekker op je fappen.
is toch een man? ziet er zo uit in de spiegel iigquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:17 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik kan me niet voorstellen in zo'n kleine ruimte te wonen, ik zou helemaal gek worden. Je zit in ieder geval wel in het betere deel van Brussel.
Maak trouwens nog ff een betere shot van jezelf, dan kunnen de fok pubertjes lekker op je fappen.
Nee boefje.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:28 schreef denneboom het volgende:
[..]
is toch een man? ziet er zo uit in de spiegel iig
Wij wonen (nog) niet eens in BE muts!quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:26 schreef Seven. het volgende:
Hou toch op, patser.. Alsof jij in Oud-Zuid woont in een appartement van 100m2.
Ik heb ook geen TV, maar je gaat natuurlijk niet je bier op bed drinkenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 16:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
Komt nog maar geen haast mee want ik heb ook geen TV dus niet echt nood aan een bank om op te hangen. Mijn balkon wordt nog aangekleed zodat die als zithoek kan fungeren. Ik wil een tweezits met chaise longue gedeelte.
Waarom doe je dan eigenlijk zo je best om mijn huis af te kraken? Tussen de makaki's maar daarna toch één van de betere buurten van Brussel, zo klein, post nog een foto zodat fokkers kunnen fappen. Wat is je probleem? Als je geen probleem hebt, ga dan elders neerbuigend doen, Uwe Hoogheid.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:44 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Wij wonen (nog) niet eens in BE muts!En daarbij heeft mijn levensstandaard er niks mee te maken. Ik kan gewoon niet tegen kleine ruimtes.
Bier drinken we in België niet thuis maar in de kroeg.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:50 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik heb ook geen TV, maar je gaat natuurlijk niet je bier op bed drinken
Ik ben niet zo bekend in Brussel als jij en was ff in de war met een andere buurt tot ik het filmpje zag, kan gebeuren. Shit happensquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:55 schreef Seven. het volgende:
Tussen de makaki's maar daarna toch één van de betere buurten van Brussel
quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 18:11 schreef PalmRoyale het volgende:
[..]
Ik ben niet zo bekend in Brussel als jij en was ff in de war met een andere buurt tot ik het filmpje zag, kan gebeuren. Shit happens![]()
Ik heb trouwens nooit je studiootje afgekraakt. Ik zei dat het voor mij te klein is, da's heel wat anders.
(Het is trouwens wel een klein rothok)
Wil jij zo langzamerhand weer inbinden?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 17:17 schreef PalmRoyale het volgende:
Leuk huisjequote:
Hoezo woon jij in St Joost en Molenbeek?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:42 schreef iplaynaked het volgende:
waar is dat sint joost?
ik woon ook in sint joost & molenbeek..
Dat is een paar weken definitief geknald. Maar de wasserette zit op 40m lopen, dichterbij dan in mijn vorige huis.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 19:37 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Leuk hok! De was nog steeds richting wasserette? Waar heb je trouwens die Amerikaan gelaten, onder het bed?![]()
winkel en huisquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hoezo woon jij in St Joost en Molenbeek?
En Thanks ML!
ik vind het een goede prijs maar ken de belgische markt natuurlijk niet. ziet er ook allemaal netjes uitquote:Op zondag 29 augustus 2010 13:39 schreef Seven. het volgende:
600 inclusief. Maar goed, probeer zoiets maar in Oud Zuid te vinden voor zo'n prijs.
Tof!quote:
Het is een heel klein beetje aan de dure kant, 550-575 is een iets reëlere prijs maar de volgende kijker stond al op de stoep en dus was er geen onderhandelingsruimte. Ik had in een slechtere wijk een studio van 400 euro, iets kleiner en geen balkon. Maar dat waren dan ook weer studententarieven, dat was een superscherpe prijs. Voor die studio had ik ook wel 450-475 willen betalen.quote:Op zondag 29 augustus 2010 15:51 schreef FkTwkGs2014 het volgende:
[..]
ik vind het een goede prijs maar ken de belgische markt natuurlijk niet. ziet er ook allemaal netjes uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |