Dat is niet leuk!quote:Op maandag 5 juli 2010 09:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo. M'n college die ook taarten maakt heeft ook een site gemaakt. Waarvan vooral de teksten heel erg op de mijne lijken..
Ik bedenk me nu pas dat Feeling hot hot hot! een betere TT was geweestquote:
Al iets van gezegd?quote:Op maandag 5 juli 2010 09:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo. M'n college die ook taarten maakt heeft ook een site gemaakt. Waarvan vooral de teksten heel erg op de mijne lijken..
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dank!quote:
De enige deur die ik open kan zetten is mijn voordeur- no thanks. En bij het raam ben ik altijd bang dat de kat naar beneden dondert, het is een raam wat alleen wijd open kan staan en ik heb Sasha al eens betrapt toen ze half aan het raam hing. Zou eigenlijk een hor moeten kopen.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:32 schreef Viking84 het volgende:
Ik slaap ook onder een plat dak, maar ik kan nog een deur en een raam open zetten 's nachts. Jij niet?
O ja, dat is het nadeel als je alles in 1 ruimte hebt. Mijn katten kunnen dus gewoon op de gang 's nachts. Die laat ik ook niet zonder toezicht in mijn kamer als ramen / deuren open staan.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De enige deur die ik open kan zetten is mijn voordeur- no thanks. En bij het raam ben ik altijd bang dat de kat naar beneden dondert, het is een raam wat alleen wijd open kan staan en ik heb Sasha al eens betrapt toen ze half aan het raam hing. Zou eigenlijk een hor moeten kopen.
En ik dacht nog: ja maar dat stáát er toch? (dacht serieus even dat het ging om kleine letters vs. hoofdlettersquote:Op maandag 5 juli 2010 09:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu pas dat Feeling hot hot hot! een betere TT was geweest
Nee, maar dat ga ik denk ik wel doen. Ze heeft het truukje wel heel goed afgekeken.quote:
In een laagje suiker fondant. Zeggen dat het je ego streelt dat ze jouw site als voorbeeld heeft genomen, maar dat je denkt dat het leuker is als ze zelf iets origineels bedenkt.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, maar dat ga ik denk ik wel doen. Ze heeft het truukje wel heel goed afgekeken.
Maar hoe doe je dat, als mietje?.
Ja, maar ik heb Mini nog nooit hangend aan het raam betrapt. Die is wat voorzichtigerquote:Op maandag 5 juli 2010 09:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ja, dat is het nadeel als je alles in 1 ruimte hebt. Mijn katten kunnen dus gewoon op de gang 's nachts. Die laat ik ook niet zonder toezicht in mijn kamer als ramen / deuren open staan.
En je hebt toch twee katten?.
Wat had je gedaan?!quote:Op maandag 5 juli 2010 09:48 schreef DeLuna het volgende:
Hier ben ik dan weer, na een ban van een aantal dagen
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat had je gedaan?!.
Ik ben al een eeuwigheid niet meer geband.
Wordt weer eens tijd, nietwaar?.
Ik zat in ONZ SC, en die werd gesloten, dus toen gingen we naar een andere SC. Alleen toen postte er geen oude posters meer in die SC, en dachten ze dat wij die hadden verjaagd. Dus toen kregen we allemaal een ban van een week. Maar ik heb maar 4 dagen een ban gehadquote:Op maandag 5 juli 2010 10:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat had je gedaan?!.
Ik ben al een eeuwigheid niet meer geband.
Wordt weer eens tijd, nietwaar?.
Ik zou gewoon zo: "Hij lijkt er best wel of niet"quote:Op maandag 5 juli 2010 09:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, maar dat ga ik denk ik wel doen. Ze heeft het truukje wel heel goed afgekeken.
Maar hoe doe je dat, als mietje?.
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:03 schreef loveli het volgende:
[..]
In een laagje suiker fondant. Zeggen dat het je ego streelt dat ze jouw site als voorbeeld heeft genomen, maar dat je denkt dat het leuker is als ze zelf iets origineels bedenkt.
Ging het ook niet meer om een discussie over hoe ver je kunt gaan op Fok! en alles wat daaraan vooraf ging en na kwam?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zat in ONZ SC, en die werd gesloten, dus toen gingen we naar een andere SC. Alleen toen postte er geen oude posters meer in die SC, en dachten ze dat wij die hadden verjaagd. Dus toen kregen we allemaal een ban van een week. Maar ik heb maar 4 dagen een ban gehad
Is zij jouw baas?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aww, zonde Ewelina!
Bedankt voor de mogelijke manieren om er iets van te zeggen. Ik denk er nog even over na.. Zou het feit dat ik binnen nu en een paar weken een functioneringsgesprek met haar heb mee moeten tellen?
.
Tuurlijk niet. Privé en werk hoort gescheiden te zijn.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aww, zonde Ewelina!
Bedankt voor de mogelijke manieren om er iets van te zeggen. Ik denk er nog even over na.. Zou het feit dat ik binnen nu en een paar weken een functioneringsgesprek met haar heb mee moeten tellen?
.
Oh, ik vind het echt zó opvallend hoe jij vaak een tegendraadse mening hebt hierquote:Op maandag 5 juli 2010 10:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Privé en werk hoort gescheiden te zijn.![]()
Waarom is het eigenlijk zo erg dat haar website op die van jou lijkt?
Je werkt toch niet voor onbekenden dacht ik?
En ik ook!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:58 schreef sigme het volgende:
Ik wil de concurrent ook wel per PM.
Nee, niet om dan daar taartjes te bestellen.
Klein Ddosje doen?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:56 schreef Perruche het volgende:
DaD, wat vervelend zeg! Zeker als je dan ook nog zo'n werkrelatie hebt. Zou je jouw site en die van haar eens wille PM'en? Ben wel heel benieuwd
Och, op zich woon ik leuk hoor. Alleen was dat andere én groter, en veel goedkoper en nog een betere locatie. Veel woningen zijn misschien maar 1-2 m2 groter dan waar ik nu zit, dan ga ik dus niet verhuizen.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:58 schreef Perruche het volgende:
Oh en Ewelina, wat jammer van je huisje. Een leuke plek in Amterdam vinden is echt ongeloofljk moeilijk,
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:59 schreef Viking84 het volgende:
Oh, ik vind het echt zó opvallend hoe jij vaak een tegendraadse mening hebt hier.
Mwa, de reden van de ban was het verzieken van andermans SC. Terwijl dat niet mijn bedoeling was. Daarom heb ik mijn oprechte excuses gemaild en gisteren kreeg ik een unban.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ging het ook niet meer om een discussie over hoe ver je kunt gaan op Fok! en alles wat daaraan vooraf ging en na kwam?
Ja, als je op je gat zit met een boek verbrand je natuurlijk nie zo veel he!quote:Op maandag 5 juli 2010 11:29 schreef conleche het volgende:
*Boekenwurm meldt.
Ik zie een correlatie tussen lezen en slank willen worden/blijven.
DAn zou ik er wel wat van zeggen. Andersom niet. Zet misschien kwaad bloed. En ja, werk en prive hoort gescheiden te zijn, maar hier wordt duidelijk "gerat".quote:
Ja, de nieuwe mevrouw uit een vorig topic die in een heel leven maar twee (2!!) boeken helemaal uit had geleden is dus duidelijk kansloosquote:Op maandag 5 juli 2010 11:29 schreef conleche het volgende:
*Boekenwurm meldt.
Ik was vandaag mijn boek vergeten en kon dus niet lezen in de trein.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:29 schreef conleche het volgende:
*Boekenwurm meldt.
Nou, al die beleidstroep zet ook behoorlijk aanquote:Op maandag 5 juli 2010 11:39 schreef kwakz0r het volgende:
nee XM, daarom ben jij zo slankomdat je niet teveel leest....
The horror!quote:Op maandag 5 juli 2010 11:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik was vandaag mijn boek vergeten en kon dus niet lezen in de trein.![]()
Misschien moet ik dan maar een balansdagje inlassen morgen.
Ik lees het dus andersom: veel lezen is slank worden/blijven.![]()
Ik las het inderdaad andersom.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:42 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij lezen jullie verkeerd. Volgens mij bedoelt conleche dat
veel lezen = dik worden = af willen vallen
Balansen is dus niet nodig als je je boek vergeten bent
Aardappelen, eieren, mayo. Het gaat om balans. Als je voldoende broccoli eet en genoeg sport zijn weinig dingen echt evil. Zit je de hele dag met een boek op de bank, dan is het een ander verhaalquote:Op maandag 5 juli 2010 12:52 schreef anna82 het volgende:
Als ik zo naar mezelf kijk hebben lezers ook extra cellulite![]()
Vraagje: hoe zit het met huzarensalade? Ik eet nu vaak tussen de middag een salade en daar doe ik geregeld een dot huzarensalade bij. Is dat erg evil?
lijstje:
O: 1 pistoletje met kaas
T: aardbeitjes
L: salade met rauwkost, sla en huzarensalade
T: appel
D: spinazie, krieltjes en ei
Goede vraag, ik eet ook best wel vaak wat huzarensalade bij mijn lunch.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:52 schreef anna82 het volgende:
Als ik zo naar mezelf kijk hebben lezers ook extra cellulite![]()
Vraagje: hoe zit het met huzarensalade? Ik eet nu vaak tussen de middag een salade en daar doe ik geregeld een dot huzarensalade bij. Is dat erg evil?
lijstje:
O: 1 pistoletje met kaas
T: aardbeitjes
L: salade met rauwkost, sla en huzarensalade
T: appel
D: spinazie, krieltjes en ei
Goed zo!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:36 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben ook weer thuis dus zal zo eens wat groente gaan eten
En een 7,5 voor het tentamen van vrijdag gehaald
Umm, lastig. Als het geen zin meer zou hebben, had de docent het wel gemeld denk ik? Of was je onderzoeksvoorstel wel op tijd voor de 1e inleverdatum?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Goed zo!
Hmm ik heb een opdracht niet ingeleverd, omdat er ook een tweede inleverdatum bij staat. Nu staat er bij mededelingen dat alleen mensen met een onvoldoende opnieuw in mogen leveren. Dus ik twijfel of ik eigenlijk nog wel mag, ik had geen onvoldoende, ik had het gewoon niet ingeleverd. En het is een enorm werk (review in het Engels, 8 pagina's over iets dat niet mijn vakgebied is). Gewoon maken en inleveren en doen alsof ik niet beter weet
of eerst de docent lief mailen? Ik heb al wel een onderzoeksvoorstel gemaild trouwens! En alle colleges was ik aanwezig.
Mijn onderzoeksvoorstel was wel op tijd ja. Dat was eind mei. En de eerste inleverdatum was half juli. Maar toen ging ik opeens verhuizen en project inleveren en veel op lab staan waardoor ik geen tijd meer had.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:50 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Umm, lastig. Als het geen zin meer zou hebben, had de docent het wel gemeld denk ik? Of was je onderzoeksvoorstel wel op tijd voor de 1e inleverdatum?
Ik weet heel erg zeker dat ze mijn site heel goed kent.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:13 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Advocaat van de duivel.![]()
Ik probeer altijd alles van "de andere kant" te bekijken.
Iedereen roept gelijk dat het een stomme trut is, maar misschien heeft ze de site van DaD helemaal nooit gezien en heeft ze gewoon toevallig hetzelfde idee gehad.
Of is ze gewoon nogal dom of naïef en heeft ze helemaal niet door dat het niet zo'n handige set van haar is.
Als DaD er echt mee zit, moet ze haar gewoon zeggen dat ze vindt dat haar site wel erg op die van haar lijkt.
Klinkt wel redelijk ja!quote:Op maandag 5 juli 2010 13:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mijn onderzoeksvoorstel was wel op tijd ja. Dat was eind mei. En de eerste inleverdatum was half juli. Maar toen ging ik opeens verhuizen en project inleveren en veel op lab staan waardoor ik geen tijd meer had.
Ik denk dat ik het gewoon ga maken, en dan in de mail zet dat ik in juli niet genoeg tijd had om iets te maken van een redelijke kwaliteit en of hij asjeblieft mijn review toch wil nakijken. Wat ook echt waar is. Ik lever liever geen bagger in.
Behalve dan dat ik me een maand vergis, juli=juni natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op aanraden van Viking mijn vieze bijna-afgehakte duim verhaal tussen spoilers.Zodat tere zieltjes niet vergaan bij het lezen van zo'n bloedig verhaal
[ Bericht 16% gewijzigd door Perruche op 05-07-2010 14:56:48 ]
Volgens mij kun je dit beter tussen spoilertags zetten, want er zijn hier mensen die niet goed tegen dit soort verhalen kunnenquote:Op maandag 5 juli 2010 14:46 schreef Perruche het volgende:
- eng verhaal -
Ik heb het al gelezen en ik heb het overleefd.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dit beter tussen spoilertags zetten, want er zijn hier mensen die niet goed tegen dit soort verhalen kunnen(ik wel hoor!)
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:56 schreef kwakz0r het volgende:
ik kom alleen even heel trots melden dat ik superhard aan het werk ben
En, brokken in je keel, of dat niet?quote:Op maandag 5 juli 2010 15:16 schreef shinydiscoball het volgende:
DaD mag ik hem ook eens zien? Wat stom zeg
Nou nu weet ik ook eindelijk eens hoe het met H. Potter is afgelopen, gelukkig redelijk goed
Nou nee, al hoefden bepaalde mensen van mij niet dood.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En, brokken in je keel, of dat niet?
Ik ook wel!quote:Op maandag 5 juli 2010 15:17 schreef Blurred86 het volgende:
ohja, DaD ik zou de websites ook wel willen zien!
Sluit mij ook maar aan...quote:Op maandag 5 juli 2010 15:17 schreef Blurred86 het volgende:
ohja, DaD ik zou de websites ook wel willen zien!
Volgens mij was ik ongesteld toen ik die laatste hoofdstukken las, ik zat voortdurend met een tranengordijntje voor mn ogenquote:Op maandag 5 juli 2010 15:21 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Nou nee, al hoefden bepaalde mensen van mij niet dood.Maar ik ben blij dat ik ze nu uit heb, ik heb me in anderhalve week door al die boeken heen geworsteld en ben van plan nu wat nuttigere dingen te gaan doen
Nee! Ik heb geloof ik maar twee van de films gezien omdat ik eerst alles wilde lezen, maar ben nu wel benieuwdquote:Op maandag 5 juli 2010 15:19 schreef Blurred86 het volgende:
hebben jullie de trailer voor de nieuwe films al gezien?
EDIT: Yay!quote:Op maandag 5 juli 2010 15:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nynke nog, en dan vind ik het wel mooi geweest hoor..
Inderdaadquote:Op maandag 5 juli 2010 15:29 schreef Blurred86 het volgende:
Wat Laureline zegt ^^ !
Je kunt wel heel duidelijk zien dat ze de opzet helemaal van jouw website over heeft genomen maar inderdaad alles een stuk minder goed (en dan bedoel ik niet alleen de taarten, maar ook de teksten)
Autsj!!!quote:Op maandag 5 juli 2010 15:24 schreef Laureline het volgende:
Die VW-taart bijvorbeeld doet me denken aan kleiwerkjes van de mini, en dat is geen goede zaak![]()
Dat ja. Het getuigt ook van weinig creativiteit om alles precies over te nemen. Al zijn haar taarten én lelijker én duurder!quote:Op maandag 5 juli 2010 15:31 schreef kwakz0r het volgende:
ik denk eerlijk gezegd dat ze het niet expres zo gedaan heeft. ze dacht waarschijnlijk dat jouw site een mooie standaard was om te gebruiken, terwijl jij er erg over nagedacht hebt. het gevolg is een amateuristische kopie (met spelfouten)
als je het echt vervelend vindt kun je gewoon tegen haar zeggen dat je het leuk vindt dat ze haar taarten ook verkoopt, maar dat je het jammer vindt dat de inhoud van haar site gebaseerd lijkt te zijn op die van jou, inclusief opbouw, en dat je het fijn zou vinden als ze meer haar eigen teksten en bijvoorbeeld prijzen zou gebruiken.
Voor ik mijn eigen site maakte, heb ik heel veel sites van anderen bekeken om ten slotte iets te bedenken dat ik op geen van die sites tegen was gekomen.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:48 schreef shinydiscoball het volgende:
Maargoed als zij ook taarten bakt en daar een site voor wil maken, lijkt ie natuurlijk al heel snel op die van jou, het blijft een taartensite.
Ik betwijfel ten zeerste of dat succesvol gaat wordenquote:Op maandag 5 juli 2010 15:52 schreef neen het volgende:
Misschien moet ik ook een taartensite maken, "maar ze smaken wel goed" is dan mijn slogan.
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat mayodieet valt toch nog wel mee?Die eerste is wel weinig ja!
Dat dusquote:Op maandag 5 juli 2010 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
eigenlijk is 't helemaal niet, want er zijn mensen die dit doen
Ik denk om de hoeveelheid eieren!quote:Op maandag 5 juli 2010 16:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarom heet het mayodieet het mayodieet als er helemaal geen mayo in de menu's staat?
En je mag er 115 gram chocolade per dag bij. Ik vind 'm goed.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:31 schreef loveli het volgende:
Deze is dan wel weer geinig!
http://www.dietenlijst.nl/dieten/orgasmic_dieet/
Denk het niet, ik plas sinds gister met bloed voor zo ver ik kon plassenquote:Op maandag 5 juli 2010 16:28 schreef anna82 het volgende:
DaD, mag ik ook een PM? (ik kijk er heel lief bij nu)
En loveli, dank voor de info mbt h-salade! Ik heb besloten dat ik het overleef zonder dagelijkse portie.
Beterschap PF, komt het van de duik in de Amstel (of een ander vervuild Amsterdams water)?
ws. is t zogenaamd van de mayo-clinic, een ziekenhuis in amerika. een "ziekenhuisdieet" dus.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarom heet het mayodieet het mayodieet als er helemaal geen mayo in de menu's staat?
Heb je wat beters te doen dan??quote:Op maandag 5 juli 2010 16:43 schreef P.F het volgende:
Iemand mag ze toch wel aan mij en Mo doorsturen? Anders moet ik gaan googelen
Dan wil ik ze ook wel zien. De site van DaD ken ik wel, maar ben benieuwd na de copy.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:43 schreef P.F het volgende:
Iemand mag ze toch wel aan mij en Mo doorsturen? Anders moet ik gaan googelen
Nou het was nog een heel gedoe want ik ben nog bij mijn ouders en ik heb de hele nacht wakker gelegen en tussen 8.30 en 11.00 sliep ik net weer (wanneer ik mijn oude dokter kon bellen) Echt zoo irritant. Dus ben naar de appotheek gegaan en gezegd: Ik ga kapot van de pijn, ik heb NU iets nodig. En toen kon ik toch wel bij mijn oude dokter, die semi moeilijk deed. Ben daar deels weg gegaan omdat ik nooit tussen 8.30 en 11.00 kan bellen als ik ziek ben. Of dan waren ze toch maar van 9.00 tot 10.30 stiekem open en STEEDS in gesprek. AAAH. En om zo brak helemaal naar Amsterdam te gaan zag ik ook niet zitten.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heb je wat beters te doen dan??
Ben je naar de dokter geweest? En plas je nog steeds zo pijnlijk?
Dat zei je vorige keer ook, maar het spijt me, ik weet niet wat je bedoelt en al helemaal niet wat ik er tegen kan doen.quote:Op maandag 5 juli 2010 16:49 schreef P.F het volgende:
DaD, bepaalde sites willen toegang in mijn computer als ik die van jou open, vind ik niet fijn!
PF een non-mac geven helpt misschien?quote:Op maandag 5 juli 2010 16:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat zei je vorige keer ook, maar het spijt me, ik weet niet wat je bedoelt en al helemaal niet wat ik er tegen kan doen.
Nou ja als je een site maakt vind ik persoonlijk dat hij voor alle platforms geschikt moet zijn (maar dat is een andere discussie)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
CC is een hele leuke userquote:Op maandag 5 juli 2010 17:01 schreef anna82 het volgende:
Ik vind de site van CC (copy cat) veel minder "puur" dan die van DaD. En ik vind de taarten ook lang niet zo mooi. En tot slot vond ik het heel leuk om de taart van mijn moeder weer te zien
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
lijstjeJij hebt thuis wel een koelkast met vriezer, toch? Misschien een idee om tijdens het shoppen een aantal basics in te slaan en in te vriezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Ze suckt gewoon en dat is niet omdat iedereen hier bevooroordeeld isquote:Op maandag 5 juli 2010 17:06 schreef motorbloempje het volgende:
ik vind die bruidstaart echt té lelijk
en ze is niet heel origineel nee...
en ze maakt grammaticafoudten
Dat bedoelde ik ja!quote:Op maandag 5 juli 2010 17:01 schreef anna82 het volgende:
Ik vind de site van de CC (copy cat) veel minder "puur" dan die van DaD.
lijstjeXM, wat vind jij sucky aan dit lijstje? Ik persoonlijk vind de banaan een slecht excuus voor een ontbijt, maar dat had ik volgens mij al vaker gezegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Whehequote:Op maandag 5 juli 2010 16:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En je mag er 115 gram chocolade per dag bij. Ik vind 'm goed.
lijstjealleen sucky vanwege veel te weinig. niet vanwege twee lousy bonbonnetjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kwak
En dat het gewoon erg weinig is. Maar ikag vandaag niks zeggen:quote:Op maandag 5 juli 2010 17:08 schreef anna82 het volgende:
[..]
XM, wat vind jij sucky aan dit lijstje? Ik persoonlijk vind de banaan een slecht excuus voor een ontbijt, maar dat had ik volgens mij al vaker gezegd
Oh oke ja het was maar een gedachte hoor, er komt nog wel een gelegenheidquote:Op maandag 5 juli 2010 17:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
Leeuwen? Vast wel.. Ik ben wel begin augustus op vakantie en voor eind augustus kreeg ik net ook een aanvraag van iemand hier, waarvan nog niks zeker is, maar ik doe maar één taart per week.
.
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:11 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik wil nu trouwens heel graag een taart van DaD, een hele extravagante
Aaahquote:
Als je nog bezig bent, of iemand anders zin heeft: ik wil ook wel de websites zienquote:Op maandag 5 juli 2010 15:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh my, ik heb het er maar druk mee..
Is het niet gewoon het cookie van het tellertje dat toegang wil?quote:Op maandag 5 juli 2010 16:58 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ja als je een site maakt vind ik persoonlijk dat hij voor alle platforms geschikt moet zijn (maar dat is een andere discussie)
Deze computer is zo dichtgebouwd dat er geen vreemde sites zonder toestemming in komen
Er is een simpele oplossing. DaD gaat naar Mo's wedding, P.F neemt 'em mee naar Amsterdam.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:56 schreef Ewelina het volgende:
Oh, ik zou willen dat je ook in Amsterdam bezorgt DaD! Maar om nou een taart in Groningen te halen wordt een beetje duur.
Ja klopt, maar daar kon ik dus ook op kijken, dat heeft ze nu afgeschermd..quote:Op maandag 5 juli 2010 17:54 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Is het niet gewoon het cookie van het tellertje dat toegang wil?
Die krijgt op mijn PC thuis namelijk ook geen kans (ik zag vanmiddag op het werk dat het tellertje op de site zat).
Kwestie van smaak, maar ik vind de site en de taarten van DaD rustiger en dus mooier.
Ja dan geef ik hem aan m'n vader hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 17:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Er is een simpele oplossing. DaD gaat naar Mo's wedding, P.F neemt 'em mee naar Amsterdam.
Ja, en dan hopen dat ie niet in de trein blijft staanquote:Op maandag 5 juli 2010 17:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Er is een simpele oplossing. DaD gaat naar Mo's wedding, P.F neemt 'em mee naar Amsterdam.
Voor de bruiloft? Ja ik ben het spoor nu ook een beetje bijster. Het duurt natuurlijk nog even, maar moet nu zelf even een nieuw plan bedenken van wat handig is.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Klopt het trouwens dat de PM-conversatie over hoewiewatwaar is gestaakt?
Of krijg ik gewoon geen PM's meer.
D wordt stoommaaltijd zalm met broccoli
Maar dan kun je gewoon de toegang blocken, toch?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:59 schreef P.F het volgende:
Ja klopt, maar daar kon ik dus ook op kijken, dat heeft ze nu afgeschermd..
Salades!quote:Op maandag 5 juli 2010 18:14 schreef Ewelina het volgende:
Overigens heb ik nu al een paar dagen weinig brood op en ik merk dat mijn darmen het er eigenlijk wel goed op doen, dus ik wil dat graag doorvoeren. Ideeën voor de lunch en ontbijt?
Yoghurt, gekookte kip (bv. met avocado), evt andere broodsoorten zoals roggebrood, geen idee eigenlijk wat nog meer.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:14 schreef Ewelina het volgende:
Overigens heb ik nu al een paar dagen weinig brood op en ik merk dat mijn darmen het er eigenlijk wel goed op doen, dus ik wil dat graag doorvoeren. Ideeën voor de lunch en ontbijt?
Primaquote:Op maandag 5 juli 2010 18:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
XM, ik weet niet meer of ik toen 'allen beantwoorden' had gedaan of niet, maar Vik en ik zouden graag bij jouw ouders slapen. Ivm afzetten op het station de volgende dag...
O, laat die pm maar zitten dusquote:Op maandag 5 juli 2010 18:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
XM, ik weet niet meer of ik toen 'allen beantwoorden' had gedaan of niet, maar Vik en ik zouden graag bij jouw ouders slapen. Ivm afzetten op het station de volgende dag...
Komt goedquote:Op maandag 5 juli 2010 18:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wel even zelf iets van luchtbed/matje + slaapzak meenemen!
http://www.carbs-information.com/carb-in-nuts/cashews.htmquote:Op maandag 5 juli 2010 18:09 schreef motorbloempje het volgende:
owh ja, hoe zit low carb (eet dus geen pasta, rijst en brood en aardappelen) met bijvoorbeeld cashews? Daar zit dus ook wel eea inmaar kan het 'kwaad' om daarvan wat door de curry te gooien?
ik zou phaidra en pf en evt jou meenemen via amsterdam en weer terug, maar omdat ik door stomme planfout moest afzeggen hebben die nu geen lift...quote:Op maandag 5 juli 2010 18:23 schreef Ewelina het volgende:
Ik ga gewoon terug naar Amsterdam, wie gaat er mee?
Ik zal m'n ex zijn huis even laten doorzoeken.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wel even zelf iets van luchtbed/matje + slaapzak meenemen!
Echt jammer idd. Volgens mij ben jij de enige van het clubje die ik nog nooit heb gezien.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:30 schreef kwakz0r het volgende:
ik kan dus toch nietecht jammer, had jullie allemaal graag ontmoet...
Ik heb geen rijbewijs, dus ook geen autoquote:Op maandag 5 juli 2010 18:30 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik zou phaidra en pf en evt jou meenemen via amsterdam en weer terug, maar omdat ik door stomme planfout moest afzeggen hebben die nu geen lift...
heb jij een auto tot je beschikking?
iemand anders had ook aangeboden mij en phaidra en pf mee te nemen, als t goed is zou phaidra nu met haar contact opnemen of zij en pf mee kunnen rijden volgens mij, maar dat heb ik verder niet meer gevolgd...
ik kan dus toch nietecht jammer, had jullie allemaal graag ontmoet...
Wat nou wachtdag! Je hebt je toch hartstikke nuttig gemaakt! Anders had je dat soort dingen later nog moeten doen.quote:Op maandag 5 juli 2010 18:43 schreef Razztwizzle het volgende:
Heb tussendoor maar m'n kast opgeruimd, nakijkbladen gekopieerd voor volgend jaar, nieuwe studiewijzers gemaakt, m'n boekenlijst geupdate,.
Ja moblo gaat trouwen!quote:Op maandag 5 juli 2010 18:49 schreef Mini_rulez het volgende:
IBTL... Iemand een samenvatting van de afgelopen tig topics?
Ja ik ook, daarom juistquote:
Wat is dat nou weer voor onzin?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:09 schreef uniekhoorn het volgende:
gratis drinkendan kom ik ook
Nee, het is mo's bruiloft en ik ken haar eigenlijks niet dus nee... én mijn eigen huwelijk heeft het niet gered, beetje een 'bad karma'
5 goedkope (21 euro, geloof ik) en anders kost het 41 euro. Maar pin me er niet op vast!quote:Op maandag 5 juli 2010 19:09 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoeveel plekken waren er daar dan? Wel zou ik graag meerijden, wegens dezelfde reden als ewelina.
Eens. En we zouden ooit toch nog eens een biertje drinken? He? Nou!quote:Op maandag 5 juli 2010 19:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor onzin?.
Gewoon komen als het je leuk lijkt om te komen. We bijten niet hoor!
momenteel vooral eerstegraads tekorten, daar gaan de oude knarren namelijk weg, of zijn ze al weg.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:14 schreef ihatefastcars het volgende:
Half bijgelezen (want heeeel veel topics gemist) en helemaal nostalgisch door de boekentitels die ik hier voorbij zag komen (de kinderen van Bolderburen), en ben best nieuwsgierig naar de site waar ik taartjes kan bestellen (niet die van die collega natuurlijk): heb ik over een linkje heen gelezen?
En wat lief dat veel van jullie naar de bruiloft gaan. Nou ben ik bijzonder hormonal vandaag, dus vind op dit moment alles wel heel erg lief maar na 't grootste deel van de dag ontzettend chagrijnig geweest te zijn vind ik het allang best. Maar serieus, echt leuk om te lezen.
Oh, en nog 1 vraagje voordat ik maar eens wat ga koken/eten: volgens mij zitten hier heel wat mensen in het onderwijs. Weet iemand toevallig wat nou echte (toekomstige) tekort vakken zijn wat docenten betreft?
DaD, grijp je kans, dit is een open uitnodiging om je site keihard te spammen! (en wie weet zijn er dan ook nog wat lurkers die ook willen bestellenquote:Op maandag 5 juli 2010 19:14 schreef ihatefastcars het volgende:
Half bijgelezen (want heeeel veel topics gemist) en helemaal nostalgisch door de boekentitels die ik hier voorbij zag komen (de kinderen van Bolderburen), en ben best nieuwsgierig naar de site waar ik taartjes kan bestellen (niet die van die collega natuurlijk): heb ik over een linkje heen gelezen?
En wat lief dat veel van jullie naar de bruiloft gaan. Nou ben ik bijzonder hormonal vandaag, dus vind op dit moment alles wel heel erg lief maar na 't grootste deel van de dag ontzettend chagrijnig geweest te zijn vind ik het allang best. Maar serieus, echt leuk om te lezen.
Oh, en nog 1 vraagje voordat ik maar eens wat ga koken/eten: volgens mij zitten hier heel wat mensen in het onderwijs. Weet iemand toevallig wat nou echte (toekomstige) tekort vakken zijn wat docenten betreft?
Ik wil alleen niet dat mensen die op de naam van mijn site googelen, hier terecht komen.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:20 schreef Chicolate het volgende:
[..]
DaD, grijp je kans, dit is een open uitnodiging om je site keihard te spammen! (en wie weet zijn er dan ook nog wat lurkers die ook willen bestellen)
Bedankt! Alle talen: dat is zeker goed om te weten. En goed nieuws ook. Wil daar stiekem toch wel heel graag iets mee gaan doen. Was bang dat 't alleen de exacte vakken waren.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:15 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
momenteel vooral eerstegraads tekorten, daar gaan de oude knarren namelijk weg, of zijn ze al weg.
alle talen, meeste exacte vakken, klassieke talen.
niet tekort: biologie, geschiedenis, maatschappijleer, ckv, godsdienst.
en vooral in t westen en in de grote steden....
Als Almere dichtbij genoeg is welquote:Op maandag 5 juli 2010 19:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohaai!
Vraagje mbt bruiloft! Ik moet de dag erna gewoon werken in le Utrecht - is er toevallig iemand die erheen gaat en in de buurt van Utrecht logeerplek heeft?![]()
Ik heb het openbaar vervoer al bekeken maar dat is best rampzalig (zowel van Groenlo --> Alkmaar de avond zelf als van Groenlo naar Utrecht in de ochtend
)
Snap dat je de link niet in het topic wilt zetten, dus bedankt voor de pm! En wat maak jij schitterende taarten, zeg. Heb zo'n vermoeden dat ik over niet al te lange tijd zeker eens bij je aan ga kloppen.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik wil alleen niet dat mensen die op de naam van mijn site googelen, hier terecht komen.. Dus vandaar dat ik absoluut geen link in het topic neerzet. Sorry.
. Ihatefastcars, ik pm je wel even.
Ben je morgen nog bij je ouders? Kom ik gewoon morgen langsquote:Op maandag 5 juli 2010 19:30 schreef P.F het volgende:
Ik wou net zeggen je mag wel langskomen (leuk!) maar ik ren steeds naar de wc en dat vind ik een beetje vervelend zeg maar. Blehh.
Veel plezier met bij je vriendje! Hoe veel per week zien jullie elkaar eigk? Ik kan mij niet voorstellen langer dan 2 dagen niet maar ik ben dan ook wel heel erg
Oi ga jij naar de bruiloft dan? En zo ja, met OV? Lief aanbod!quote:Op maandag 5 juli 2010 19:31 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Als Almere dichtbij genoeg is wel. En anders waarschijnlijk zelfs wel in Amsterdam (met de tram op 10 min van Centraal station), ik geloof dat ik vanaf komende week een bed heb.
Ik ga morgen naar de sauna (denk ikquote:Op maandag 5 juli 2010 19:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ben je morgen nog bij je ouders? Kom ik gewoon morgen langs. Ik heb soort van vakantie, en reis iedere dag heen en weer tussen Almere en Amsterdam.
Laatste tijd 1x per 2-3 weken. Zegmaar heel erg weinig, vanwege drukte/schooldingen.
hmmmm, nee da's alleen vandaag en gisteren. En vandaag valt ook wel mee, zag net dat alleen die kip al 500 kcals bevat. Ik was de hele tjjd bezig, dus ik dacht er niet aan. Maar maak je geen zorgen, ik heb een gezellig speklaagje, waar weer best een paar kilootjes vanaf mogen.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Co... jij eet de laatste tijd niet zoveel he?
OV is echt niet te doen volgens mij... Naar Almere is 3 uur en naar Amsterdam 2 uur vanaf Groenlo, dan zou je om 21.00 alweer weg moeten?quote:Op maandag 5 juli 2010 19:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oi ga jij naar de bruiloft dan? En zo ja, met OV? Lief aanbod!![]()
En veel plezier bij je vriendje![]()
Ja ik weet, daarom ben ik bang dat ik niet kan komenquote:Op maandag 5 juli 2010 19:40 schreef P.F het volgende:
[..]
OV is echt niet te doen volgens mij... Naar Almere is 3 uur en naar Amsterdam 2 uur vanaf Groenlo, dan zou je om 21.00 alweer weg moeten?
Even kijken..
Naar Almere zou je op z'n laatst de trein moeten hebben die om 22.00 vertrekt vanaf Lichtenvoorde-Gro
En naar Amsterdam eigenlijk ook om 22.00 (Anders doe je er echt heeel erg lang over)
Ja jij woont zelfs nog dichterbij, ik vind het heel erg leuk om te komen maar niet om 6 uur met het OV te reizen om er 1 uur te zijnquote:Op maandag 5 juli 2010 19:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja ik weet, daarom ben ik bang dat ik niet kan komenMet OV kom ik namelijk niet meer thuis
! Of nouja, dan zou ik misschien een uur daar kunnen zijn en dan weer op de trein terug moeten. En omdat ik dus de dag erna weer vroeg moet werken is daar slapen ook niet zo handig.
Ik bedoelde ook eigenlijk of Chico dan alternatief vervoer heen en terug hadIk dacht eerst dat het dichterbij Utrecht was, in de buurt van Arnhem ofzo! Maar dat ehh. Was niet zo
![]()
Op de 2 glazen na niet.. verder alleen water/ijswater.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Sacre, dat is wel weinig maar je hebt niet de hele dag zoet gedronken toch?
Groente?
Ik denk niet dat Alkmaar dichter bij Groenlo is dan Amsterdamquote:Op maandag 5 juli 2010 19:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja jij woont zelfs nog dichterbij, ik vind het heel erg leuk om te komen maar niet om 6 uur met het OV te reizen om er 1 uur te zijn
heb je nou al contact gezocht met die andere persoon waar je misshcien mee kon rijden? t heeft bhelemaal geen zin om je druk te maken over treinen als je nog een lift-optie hebt... of je kan natuurlijk zelf doen wat ik zou doen, die goedkope auto huren, en dan ewelina phaidra en maria meenemen vanaf amsterdam (was via multirent.nl die zitten echt overal)quote:Op maandag 5 juli 2010 19:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja jij woont zelfs nog dichterbij, ik vind het heel erg leuk om te komen maar niet om 6 uur met het OV te reizen om er 1 uur te zijn
Jawel, maar die woont in Z-H dus dan moet ik vanaf daar nog thuis zien te komen, dus dan komt meerijden of met het ov (tenzij in Utrecht op de nachttrein) redelijk op het zelfde neer qua vertrek.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:59 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
heb je nou al contact gezocht met die andere persoon waar je misshcien mee kon rijden? t heeft bhelemaal geen zin om je druk te maken over treinen als je nog een lift-optie hebt... of je kan natuurlijk zelf doen wat ik zou doen, die goedkope auto huren, en dan ewelina phaidra en maria meenemen vanaf amsterdam (was via multirent.nl die zitten echt overal)
psssst in ZH rijdt ook nachtnet, vanaf Den Haag naar Amsterdam bijvoorbeeld.... dus dan hoef je echt niet heel vroeg weg. zij wil jullie toch vast wel op den haag hs afzetten?quote:Op maandag 5 juli 2010 20:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Jawel, maar die woont in Z-H dus dan moet ik vanaf daar nog thuis zien te komen, dus dan komt meerijden of met het ov (tenzij in Utrecht op de nachttrein) redelijk op het zelfde neer qua vertrek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |