Dat is niet leuk!quote:Op maandag 5 juli 2010 09:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo. M'n college die ook taarten maakt heeft ook een site gemaakt. Waarvan vooral de teksten heel erg op de mijne lijken..
Ik bedenk me nu pas dat Feeling hot hot hot! een betere TT was geweestquote:
Al iets van gezegd?quote:Op maandag 5 juli 2010 09:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo. M'n college die ook taarten maakt heeft ook een site gemaakt. Waarvan vooral de teksten heel erg op de mijne lijken..
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dank!quote:
De enige deur die ik open kan zetten is mijn voordeur- no thanks. En bij het raam ben ik altijd bang dat de kat naar beneden dondert, het is een raam wat alleen wijd open kan staan en ik heb Sasha al eens betrapt toen ze half aan het raam hing. Zou eigenlijk een hor moeten kopen.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:32 schreef Viking84 het volgende:
Ik slaap ook onder een plat dak, maar ik kan nog een deur en een raam open zetten 's nachts. Jij niet?
O ja, dat is het nadeel als je alles in 1 ruimte hebt. Mijn katten kunnen dus gewoon op de gang 's nachts. Die laat ik ook niet zonder toezicht in mijn kamer als ramen / deuren open staan.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De enige deur die ik open kan zetten is mijn voordeur- no thanks. En bij het raam ben ik altijd bang dat de kat naar beneden dondert, het is een raam wat alleen wijd open kan staan en ik heb Sasha al eens betrapt toen ze half aan het raam hing. Zou eigenlijk een hor moeten kopen.
En ik dacht nog: ja maar dat stáát er toch? (dacht serieus even dat het ging om kleine letters vs. hoofdlettersquote:Op maandag 5 juli 2010 09:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu pas dat Feeling hot hot hot! een betere TT was geweest
Nee, maar dat ga ik denk ik wel doen. Ze heeft het truukje wel heel goed afgekeken.quote:
In een laagje suiker fondant. Zeggen dat het je ego streelt dat ze jouw site als voorbeeld heeft genomen, maar dat je denkt dat het leuker is als ze zelf iets origineels bedenkt.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, maar dat ga ik denk ik wel doen. Ze heeft het truukje wel heel goed afgekeken.
Maar hoe doe je dat, als mietje?.
Ja, maar ik heb Mini nog nooit hangend aan het raam betrapt. Die is wat voorzichtigerquote:Op maandag 5 juli 2010 09:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ja, dat is het nadeel als je alles in 1 ruimte hebt. Mijn katten kunnen dus gewoon op de gang 's nachts. Die laat ik ook niet zonder toezicht in mijn kamer als ramen / deuren open staan.
En je hebt toch twee katten?.
Wat had je gedaan?!quote:Op maandag 5 juli 2010 09:48 schreef DeLuna het volgende:
Hier ben ik dan weer, na een ban van een aantal dagen
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat had je gedaan?!.
Ik ben al een eeuwigheid niet meer geband.
Wordt weer eens tijd, nietwaar?.
Ik zat in ONZ SC, en die werd gesloten, dus toen gingen we naar een andere SC. Alleen toen postte er geen oude posters meer in die SC, en dachten ze dat wij die hadden verjaagd. Dus toen kregen we allemaal een ban van een week. Maar ik heb maar 4 dagen een ban gehadquote:Op maandag 5 juli 2010 10:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat had je gedaan?!.
Ik ben al een eeuwigheid niet meer geband.
Wordt weer eens tijd, nietwaar?.
Ik zou gewoon zo: "Hij lijkt er best wel of niet"quote:Op maandag 5 juli 2010 09:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, maar dat ga ik denk ik wel doen. Ze heeft het truukje wel heel goed afgekeken.
Maar hoe doe je dat, als mietje?.
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:03 schreef loveli het volgende:
[..]
In een laagje suiker fondant. Zeggen dat het je ego streelt dat ze jouw site als voorbeeld heeft genomen, maar dat je denkt dat het leuker is als ze zelf iets origineels bedenkt.
Ging het ook niet meer om een discussie over hoe ver je kunt gaan op Fok! en alles wat daaraan vooraf ging en na kwam?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zat in ONZ SC, en die werd gesloten, dus toen gingen we naar een andere SC. Alleen toen postte er geen oude posters meer in die SC, en dachten ze dat wij die hadden verjaagd. Dus toen kregen we allemaal een ban van een week. Maar ik heb maar 4 dagen een ban gehad
Is zij jouw baas?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aww, zonde Ewelina!
Bedankt voor de mogelijke manieren om er iets van te zeggen. Ik denk er nog even over na.. Zou het feit dat ik binnen nu en een paar weken een functioneringsgesprek met haar heb mee moeten tellen?
.
Tuurlijk niet. Privé en werk hoort gescheiden te zijn.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aww, zonde Ewelina!
Bedankt voor de mogelijke manieren om er iets van te zeggen. Ik denk er nog even over na.. Zou het feit dat ik binnen nu en een paar weken een functioneringsgesprek met haar heb mee moeten tellen?
.
Oh, ik vind het echt zó opvallend hoe jij vaak een tegendraadse mening hebt hierquote:Op maandag 5 juli 2010 10:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Privé en werk hoort gescheiden te zijn.![]()
Waarom is het eigenlijk zo erg dat haar website op die van jou lijkt?
Je werkt toch niet voor onbekenden dacht ik?
En ik ook!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:58 schreef sigme het volgende:
Ik wil de concurrent ook wel per PM.
Nee, niet om dan daar taartjes te bestellen.
Klein Ddosje doen?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:56 schreef Perruche het volgende:
DaD, wat vervelend zeg! Zeker als je dan ook nog zo'n werkrelatie hebt. Zou je jouw site en die van haar eens wille PM'en? Ben wel heel benieuwd
Och, op zich woon ik leuk hoor. Alleen was dat andere én groter, en veel goedkoper en nog een betere locatie. Veel woningen zijn misschien maar 1-2 m2 groter dan waar ik nu zit, dan ga ik dus niet verhuizen.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:58 schreef Perruche het volgende:
Oh en Ewelina, wat jammer van je huisje. Een leuke plek in Amterdam vinden is echt ongeloofljk moeilijk,
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:59 schreef Viking84 het volgende:
Oh, ik vind het echt zó opvallend hoe jij vaak een tegendraadse mening hebt hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |