Dat is niet leuk!quote:Op maandag 5 juli 2010 09:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo. M'n college die ook taarten maakt heeft ook een site gemaakt. Waarvan vooral de teksten heel erg op de mijne lijken..
Ik bedenk me nu pas dat Feeling hot hot hot! een betere TT was geweestquote:
Al iets van gezegd?quote:Op maandag 5 juli 2010 09:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zo. M'n college die ook taarten maakt heeft ook een site gemaakt. Waarvan vooral de teksten heel erg op de mijne lijken..
quote:Op maandag 5 juli 2010 09:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dank!quote:
De enige deur die ik open kan zetten is mijn voordeur- no thanks. En bij het raam ben ik altijd bang dat de kat naar beneden dondert, het is een raam wat alleen wijd open kan staan en ik heb Sasha al eens betrapt toen ze half aan het raam hing. Zou eigenlijk een hor moeten kopen.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:32 schreef Viking84 het volgende:
Ik slaap ook onder een plat dak, maar ik kan nog een deur en een raam open zetten 's nachts. Jij niet?
O ja, dat is het nadeel als je alles in 1 ruimte hebt. Mijn katten kunnen dus gewoon op de gang 's nachts. Die laat ik ook niet zonder toezicht in mijn kamer als ramen / deuren open staan.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
De enige deur die ik open kan zetten is mijn voordeur- no thanks. En bij het raam ben ik altijd bang dat de kat naar beneden dondert, het is een raam wat alleen wijd open kan staan en ik heb Sasha al eens betrapt toen ze half aan het raam hing. Zou eigenlijk een hor moeten kopen.
En ik dacht nog: ja maar dat stáát er toch? (dacht serieus even dat het ging om kleine letters vs. hoofdlettersquote:Op maandag 5 juli 2010 09:22 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu pas dat Feeling hot hot hot! een betere TT was geweest
Nee, maar dat ga ik denk ik wel doen. Ze heeft het truukje wel heel goed afgekeken.quote:
In een laagje suiker fondant. Zeggen dat het je ego streelt dat ze jouw site als voorbeeld heeft genomen, maar dat je denkt dat het leuker is als ze zelf iets origineels bedenkt.quote:Op maandag 5 juli 2010 09:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, maar dat ga ik denk ik wel doen. Ze heeft het truukje wel heel goed afgekeken.
Maar hoe doe je dat, als mietje?.
Ja, maar ik heb Mini nog nooit hangend aan het raam betrapt. Die is wat voorzichtigerquote:Op maandag 5 juli 2010 09:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O ja, dat is het nadeel als je alles in 1 ruimte hebt. Mijn katten kunnen dus gewoon op de gang 's nachts. Die laat ik ook niet zonder toezicht in mijn kamer als ramen / deuren open staan.
En je hebt toch twee katten?.
Wat had je gedaan?!quote:Op maandag 5 juli 2010 09:48 schreef DeLuna het volgende:
Hier ben ik dan weer, na een ban van een aantal dagen
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat had je gedaan?!.
Ik ben al een eeuwigheid niet meer geband.
Wordt weer eens tijd, nietwaar?.
Ik zat in ONZ SC, en die werd gesloten, dus toen gingen we naar een andere SC. Alleen toen postte er geen oude posters meer in die SC, en dachten ze dat wij die hadden verjaagd. Dus toen kregen we allemaal een ban van een week. Maar ik heb maar 4 dagen een ban gehadquote:Op maandag 5 juli 2010 10:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat had je gedaan?!.
Ik ben al een eeuwigheid niet meer geband.
Wordt weer eens tijd, nietwaar?.
Ik zou gewoon zo: "Hij lijkt er best wel of niet"quote:Op maandag 5 juli 2010 09:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, maar dat ga ik denk ik wel doen. Ze heeft het truukje wel heel goed afgekeken.
Maar hoe doe je dat, als mietje?.
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:03 schreef loveli het volgende:
[..]
In een laagje suiker fondant. Zeggen dat het je ego streelt dat ze jouw site als voorbeeld heeft genomen, maar dat je denkt dat het leuker is als ze zelf iets origineels bedenkt.
Ging het ook niet meer om een discussie over hoe ver je kunt gaan op Fok! en alles wat daaraan vooraf ging en na kwam?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zat in ONZ SC, en die werd gesloten, dus toen gingen we naar een andere SC. Alleen toen postte er geen oude posters meer in die SC, en dachten ze dat wij die hadden verjaagd. Dus toen kregen we allemaal een ban van een week. Maar ik heb maar 4 dagen een ban gehad
Is zij jouw baas?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aww, zonde Ewelina!
Bedankt voor de mogelijke manieren om er iets van te zeggen. Ik denk er nog even over na.. Zou het feit dat ik binnen nu en een paar weken een functioneringsgesprek met haar heb mee moeten tellen?
.
Tuurlijk niet. Privé en werk hoort gescheiden te zijn.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
Aww, zonde Ewelina!
Bedankt voor de mogelijke manieren om er iets van te zeggen. Ik denk er nog even over na.. Zou het feit dat ik binnen nu en een paar weken een functioneringsgesprek met haar heb mee moeten tellen?
.
Oh, ik vind het echt zó opvallend hoe jij vaak een tegendraadse mening hebt hierquote:Op maandag 5 juli 2010 10:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Privé en werk hoort gescheiden te zijn.![]()
Waarom is het eigenlijk zo erg dat haar website op die van jou lijkt?
Je werkt toch niet voor onbekenden dacht ik?
En ik ook!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:58 schreef sigme het volgende:
Ik wil de concurrent ook wel per PM.
Nee, niet om dan daar taartjes te bestellen.
Klein Ddosje doen?quote:Op maandag 5 juli 2010 10:56 schreef Perruche het volgende:
DaD, wat vervelend zeg! Zeker als je dan ook nog zo'n werkrelatie hebt. Zou je jouw site en die van haar eens wille PM'en? Ben wel heel benieuwd
Och, op zich woon ik leuk hoor. Alleen was dat andere én groter, en veel goedkoper en nog een betere locatie. Veel woningen zijn misschien maar 1-2 m2 groter dan waar ik nu zit, dan ga ik dus niet verhuizen.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:58 schreef Perruche het volgende:
Oh en Ewelina, wat jammer van je huisje. Een leuke plek in Amterdam vinden is echt ongeloofljk moeilijk,
quote:Op maandag 5 juli 2010 10:59 schreef Viking84 het volgende:
Oh, ik vind het echt zó opvallend hoe jij vaak een tegendraadse mening hebt hier.
Mwa, de reden van de ban was het verzieken van andermans SC. Terwijl dat niet mijn bedoeling was. Daarom heb ik mijn oprechte excuses gemaild en gisteren kreeg ik een unban.quote:Op maandag 5 juli 2010 10:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ging het ook niet meer om een discussie over hoe ver je kunt gaan op Fok! en alles wat daaraan vooraf ging en na kwam?
Ja, als je op je gat zit met een boek verbrand je natuurlijk nie zo veel he!quote:Op maandag 5 juli 2010 11:29 schreef conleche het volgende:
*Boekenwurm meldt.
Ik zie een correlatie tussen lezen en slank willen worden/blijven.
DAn zou ik er wel wat van zeggen. Andersom niet. Zet misschien kwaad bloed. En ja, werk en prive hoort gescheiden te zijn, maar hier wordt duidelijk "gerat".quote:
Ja, de nieuwe mevrouw uit een vorig topic die in een heel leven maar twee (2!!) boeken helemaal uit had geleden is dus duidelijk kansloosquote:Op maandag 5 juli 2010 11:29 schreef conleche het volgende:
*Boekenwurm meldt.
Ik was vandaag mijn boek vergeten en kon dus niet lezen in de trein.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:29 schreef conleche het volgende:
*Boekenwurm meldt.
Nou, al die beleidstroep zet ook behoorlijk aanquote:Op maandag 5 juli 2010 11:39 schreef kwakz0r het volgende:
nee XM, daarom ben jij zo slankomdat je niet teveel leest....
The horror!quote:Op maandag 5 juli 2010 11:41 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik was vandaag mijn boek vergeten en kon dus niet lezen in de trein.![]()
Misschien moet ik dan maar een balansdagje inlassen morgen.
Ik lees het dus andersom: veel lezen is slank worden/blijven.![]()
Ik las het inderdaad andersom.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:42 schreef Tinkepink het volgende:
Volgens mij lezen jullie verkeerd. Volgens mij bedoelt conleche dat
veel lezen = dik worden = af willen vallen
Balansen is dus niet nodig als je je boek vergeten bent
Aardappelen, eieren, mayo. Het gaat om balans. Als je voldoende broccoli eet en genoeg sport zijn weinig dingen echt evil. Zit je de hele dag met een boek op de bank, dan is het een ander verhaalquote:Op maandag 5 juli 2010 12:52 schreef anna82 het volgende:
Als ik zo naar mezelf kijk hebben lezers ook extra cellulite![]()
Vraagje: hoe zit het met huzarensalade? Ik eet nu vaak tussen de middag een salade en daar doe ik geregeld een dot huzarensalade bij. Is dat erg evil?
lijstje:
O: 1 pistoletje met kaas
T: aardbeitjes
L: salade met rauwkost, sla en huzarensalade
T: appel
D: spinazie, krieltjes en ei
Goede vraag, ik eet ook best wel vaak wat huzarensalade bij mijn lunch.quote:Op maandag 5 juli 2010 12:52 schreef anna82 het volgende:
Als ik zo naar mezelf kijk hebben lezers ook extra cellulite![]()
Vraagje: hoe zit het met huzarensalade? Ik eet nu vaak tussen de middag een salade en daar doe ik geregeld een dot huzarensalade bij. Is dat erg evil?
lijstje:
O: 1 pistoletje met kaas
T: aardbeitjes
L: salade met rauwkost, sla en huzarensalade
T: appel
D: spinazie, krieltjes en ei
Goed zo!quote:Op maandag 5 juli 2010 10:36 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben ook weer thuis dus zal zo eens wat groente gaan eten
En een 7,5 voor het tentamen van vrijdag gehaald
Umm, lastig. Als het geen zin meer zou hebben, had de docent het wel gemeld denk ik? Of was je onderzoeksvoorstel wel op tijd voor de 1e inleverdatum?quote:Op maandag 5 juli 2010 13:47 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Goed zo!
Hmm ik heb een opdracht niet ingeleverd, omdat er ook een tweede inleverdatum bij staat. Nu staat er bij mededelingen dat alleen mensen met een onvoldoende opnieuw in mogen leveren. Dus ik twijfel of ik eigenlijk nog wel mag, ik had geen onvoldoende, ik had het gewoon niet ingeleverd. En het is een enorm werk (review in het Engels, 8 pagina's over iets dat niet mijn vakgebied is). Gewoon maken en inleveren en doen alsof ik niet beter weet
of eerst de docent lief mailen? Ik heb al wel een onderzoeksvoorstel gemaild trouwens! En alle colleges was ik aanwezig.
Mijn onderzoeksvoorstel was wel op tijd ja. Dat was eind mei. En de eerste inleverdatum was half juli. Maar toen ging ik opeens verhuizen en project inleveren en veel op lab staan waardoor ik geen tijd meer had.quote:Op maandag 5 juli 2010 13:50 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Umm, lastig. Als het geen zin meer zou hebben, had de docent het wel gemeld denk ik? Of was je onderzoeksvoorstel wel op tijd voor de 1e inleverdatum?
Ik weet heel erg zeker dat ze mijn site heel goed kent.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:13 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
![]()
Advocaat van de duivel.![]()
Ik probeer altijd alles van "de andere kant" te bekijken.
Iedereen roept gelijk dat het een stomme trut is, maar misschien heeft ze de site van DaD helemaal nooit gezien en heeft ze gewoon toevallig hetzelfde idee gehad.
Of is ze gewoon nogal dom of naïef en heeft ze helemaal niet door dat het niet zo'n handige set van haar is.
Als DaD er echt mee zit, moet ze haar gewoon zeggen dat ze vindt dat haar site wel erg op die van haar lijkt.
Klinkt wel redelijk ja!quote:Op maandag 5 juli 2010 13:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Mijn onderzoeksvoorstel was wel op tijd ja. Dat was eind mei. En de eerste inleverdatum was half juli. Maar toen ging ik opeens verhuizen en project inleveren en veel op lab staan waardoor ik geen tijd meer had.
Ik denk dat ik het gewoon ga maken, en dan in de mail zet dat ik in juli niet genoeg tijd had om iets te maken van een redelijke kwaliteit en of hij asjeblieft mijn review toch wil nakijken. Wat ook echt waar is. Ik lever liever geen bagger in.
Behalve dan dat ik me een maand vergis, juli=juni natuurlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op aanraden van Viking mijn vieze bijna-afgehakte duim verhaal tussen spoilers.Zodat tere zieltjes niet vergaan bij het lezen van zo'n bloedig verhaal
[ Bericht 16% gewijzigd door Perruche op 05-07-2010 14:56:48 ]
Volgens mij kun je dit beter tussen spoilertags zetten, want er zijn hier mensen die niet goed tegen dit soort verhalen kunnenquote:Op maandag 5 juli 2010 14:46 schreef Perruche het volgende:
- eng verhaal -
Ik heb het al gelezen en ik heb het overleefd.quote:Op maandag 5 juli 2010 14:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dit beter tussen spoilertags zetten, want er zijn hier mensen die niet goed tegen dit soort verhalen kunnen(ik wel hoor!)
quote:Op maandag 5 juli 2010 14:56 schreef kwakz0r het volgende:
ik kom alleen even heel trots melden dat ik superhard aan het werk ben
En, brokken in je keel, of dat niet?quote:Op maandag 5 juli 2010 15:16 schreef shinydiscoball het volgende:
DaD mag ik hem ook eens zien? Wat stom zeg
Nou nu weet ik ook eindelijk eens hoe het met H. Potter is afgelopen, gelukkig redelijk goed
Nou nee, al hoefden bepaalde mensen van mij niet dood.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
En, brokken in je keel, of dat niet?
Ik ook wel!quote:Op maandag 5 juli 2010 15:17 schreef Blurred86 het volgende:
ohja, DaD ik zou de websites ook wel willen zien!
Sluit mij ook maar aan...quote:Op maandag 5 juli 2010 15:17 schreef Blurred86 het volgende:
ohja, DaD ik zou de websites ook wel willen zien!
Volgens mij was ik ongesteld toen ik die laatste hoofdstukken las, ik zat voortdurend met een tranengordijntje voor mn ogenquote:Op maandag 5 juli 2010 15:21 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Nou nee, al hoefden bepaalde mensen van mij niet dood.Maar ik ben blij dat ik ze nu uit heb, ik heb me in anderhalve week door al die boeken heen geworsteld en ben van plan nu wat nuttigere dingen te gaan doen
Nee! Ik heb geloof ik maar twee van de films gezien omdat ik eerst alles wilde lezen, maar ben nu wel benieuwdquote:Op maandag 5 juli 2010 15:19 schreef Blurred86 het volgende:
hebben jullie de trailer voor de nieuwe films al gezien?
EDIT: Yay!quote:Op maandag 5 juli 2010 15:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nynke nog, en dan vind ik het wel mooi geweest hoor..
Inderdaadquote:Op maandag 5 juli 2010 15:29 schreef Blurred86 het volgende:
Wat Laureline zegt ^^ !
Je kunt wel heel duidelijk zien dat ze de opzet helemaal van jouw website over heeft genomen maar inderdaad alles een stuk minder goed (en dan bedoel ik niet alleen de taarten, maar ook de teksten)
Autsj!!!quote:Op maandag 5 juli 2010 15:24 schreef Laureline het volgende:
Die VW-taart bijvorbeeld doet me denken aan kleiwerkjes van de mini, en dat is geen goede zaak![]()
Dat ja. Het getuigt ook van weinig creativiteit om alles precies over te nemen. Al zijn haar taarten én lelijker én duurder!quote:Op maandag 5 juli 2010 15:31 schreef kwakz0r het volgende:
ik denk eerlijk gezegd dat ze het niet expres zo gedaan heeft. ze dacht waarschijnlijk dat jouw site een mooie standaard was om te gebruiken, terwijl jij er erg over nagedacht hebt. het gevolg is een amateuristische kopie (met spelfouten)
als je het echt vervelend vindt kun je gewoon tegen haar zeggen dat je het leuk vindt dat ze haar taarten ook verkoopt, maar dat je het jammer vindt dat de inhoud van haar site gebaseerd lijkt te zijn op die van jou, inclusief opbouw, en dat je het fijn zou vinden als ze meer haar eigen teksten en bijvoorbeeld prijzen zou gebruiken.
Voor ik mijn eigen site maakte, heb ik heel veel sites van anderen bekeken om ten slotte iets te bedenken dat ik op geen van die sites tegen was gekomen.quote:Op maandag 5 juli 2010 15:48 schreef shinydiscoball het volgende:
Maargoed als zij ook taarten bakt en daar een site voor wil maken, lijkt ie natuurlijk al heel snel op die van jou, het blijft een taartensite.
Ik betwijfel ten zeerste of dat succesvol gaat wordenquote:Op maandag 5 juli 2010 15:52 schreef neen het volgende:
Misschien moet ik ook een taartensite maken, "maar ze smaken wel goed" is dan mijn slogan.
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat mayodieet valt toch nog wel mee?Die eerste is wel weinig ja!
Dat dusquote:Op maandag 5 juli 2010 16:15 schreef motorbloempje het volgende:
eigenlijk is 't helemaal niet, want er zijn mensen die dit doen
Ik denk om de hoeveelheid eieren!quote:Op maandag 5 juli 2010 16:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Waarom heet het mayodieet het mayodieet als er helemaal geen mayo in de menu's staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |