nou, hier geen blauwe plekken hoor! wel geschaafde knieen en ellebogenquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
elke avond een badje in vallen en stotenzalf
nah maar serieus, zo snel plaatsen ze kinderen niet uit huis hoor. En ik geloof dat je goed referentiemateriaal hebt wbt gewicht.. en die blauwe plekken..ik ken maar weinig kindjes die er niet blauw uitzien.
oh, selene kent die drempel ook van heeeeeeel dichtbij hoorquote:Op donderdag 8 juli 2010 08:57 schreef freecell het volgende:
Die blauwe plekken komen omdat hij op zijn moeder lijkt en dus héél actief allerlei lompe dingen doet
En ik kan hem wel wat intomen, maar eigenlijk wil ik dat nietOver het algemeen weet hij bij moeilijke dingen precies wat zijn grenzen zijn... (en vervolgens struikelt hij over de drempel en gaat plat voorover
)
quote:Op donderdag 8 juli 2010 08:55 schreef simmu het volgende:
[..]
nou, hier geen blauwe plekken hoor! wel geschaafde knieen en ellebogen![]()
geen idee eigenlijk wanneer de dame weer naar het cb moet..... ik zou bericht krijgen. ah well; ze is gisteren nog met ravi meegeweest. na de prikjes zei de arts: "kom maar, geef je broertje maar een kus" en pakte haar op, hield haar bij ravi en SMAK!!!
Ahhh wat schattig!! Weet niet precies hoe oud ze is maar M moet weer met 3jr en 3mnd dan ook voor de ogentest.
Dat zal wel meevallenquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:38 schreef Kleurdoos het volgende:
oke, of een bult op hun hoofd of een schaafplekje .. maak freecell nog ongeruster zeg
tuthola zelf!quote:
Ja, dat heeft hij welquote:Op donderdag 8 juli 2010 09:38 schreef Kleurdoos het volgende:
oke, of een bult op hun hoofd of een schaafplekje .. maak freecell nog ongeruster zeg
Nou, dat is hier tot nu toe dus ook zoquote:Op donderdag 8 juli 2010 11:26 schreef bodpa09 het volgende:
Freecell: hier ook een jongetje met blauwe plekken all over. Zijn scheenbenen zitten vol, soms op zijn armen en gisteren zag ik er een op zijn rug. Dan heeft ie ook nog geschaafde knieën, wondjes op voeten/benen/armen: je denkt echt dat ie aan alle kanten geslagen wordt. Gek genoeg dacht het CB dat niet.
geen baby maar wel een moppiequote:Op donderdag 8 juli 2010 18:13 schreef bodpa09 het volgende:
Wat leuk Free, Leander naar de peuterspeelzaal. Zal hij vast geweldig vinden.
Seb ook weer goedgekeurd op t CB!![]()
Kijk nou, een onscherpe foto , maar sjonge zeg, we hebben duidelijk geen baby meer.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |