abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83795172
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 08:53 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

elke avond een badje in vallen en stotenzalf

nah maar serieus, zo snel plaatsen ze kinderen niet uit huis hoor. En ik geloof dat je goed referentiemateriaal hebt wbt gewicht.. en die blauwe plekken..ik ken maar weinig kindjes die er niet blauw uitzien.
nou, hier geen blauwe plekken hoor! wel geschaafde knieen en ellebogen
geen idee eigenlijk wanneer de dame weer naar het cb moet..... ik zou bericht krijgen. ah well; ze is gisteren nog met ravi meegeweest. na de prikjes zei de arts: "kom maar, geef je broertje maar een kus" en pakte haar op, hield haar bij ravi en SMAK!!!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_83795204
Die blauwe plekken komen omdat hij op zijn moeder lijkt en dus héél actief allerlei lompe dingen doet

En ik kan hem wel wat intomen, maar eigenlijk wil ik dat niet Over het algemeen weet hij bij moeilijke dingen precies wat zijn grenzen zijn... (en vervolgens struikelt hij over de drempel en gaat plat voorover )
pi_83795252
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 08:57 schreef freecell het volgende:
Die blauwe plekken komen omdat hij op zijn moeder lijkt en dus héél actief allerlei lompe dingen doet

En ik kan hem wel wat intomen, maar eigenlijk wil ik dat niet Over het algemeen weet hij bij moeilijke dingen precies wat zijn grenzen zijn... (en vervolgens struikelt hij over de drempel en gaat plat voorover )
oh, selene kent die drempel ook van heeeeeeel dichtbij hoor volgens mij is ze al zeker een keer of 300 over dezelfde drempel gestruikeld. dit terwijl ze dan de tuinslang in de tuin precies kan ontwijken en daar dan langs/overheen huppelt
pi_83795256
geschaafde knieën en ellebogen: check
Maar ik ben volgens hun wel een risicomama, dat helpt niet mee in mijn onveilige gevoel daar
  donderdag 8 juli 2010 @ 09:01:12 #105
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_83795276
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 08:55 schreef simmu het volgende:

[..]

nou, hier geen blauwe plekken hoor! wel geschaafde knieen en ellebogen
geen idee eigenlijk wanneer de dame weer naar het cb moet..... ik zou bericht krijgen. ah well; ze is gisteren nog met ravi meegeweest. na de prikjes zei de arts: "kom maar, geef je broertje maar een kus" en pakte haar op, hield haar bij ravi en SMAK!!!

Ahhh wat schattig!! Weet niet precies hoe oud ze is maar M moet weer met 3jr en 3mnd dan ook voor de ogentest.
  donderdag 8 juli 2010 @ 09:36:08 #106
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_83796067
Lennon moet over 2 weken ook weer naar cb, ben ook wel benieuwd eigenlijk. Hij heeft trouwens bijna geen blauwe plekken terwijl hij vaak genoeg valt...
Make love, not war ☮
pi_83796143
oke, of een bult op hun hoofd of een schaafplekje .. maak freecell nog ongeruster zeg
pi_83796316
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 09:38 schreef Kleurdoos het volgende:
oke, of een bult op hun hoofd of een schaafplekje .. maak freecell nog ongeruster zeg
Dat zal wel meevallen
pi_83796380
er stond ook een achter tuthola
pi_83796592
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 09:46 schreef Kleurdoos het volgende:
er stond ook een achter tuthola
tuthola zelf!

Leander zegt soms iets, bijvoorbeeld: Hewicopter!
Dan zeg ik::? ik zie geen helicopter!
En dan hij: oja, hewicopter

Met andere woorden: mama, zeg even: oja, een helicopter.

Of hij steekt zijn handje uit naar mijn eten en zegt 'kijk eens!'

Of hij zegt dingen als: Nieuwe dinken? (drinken) Mag-ook!

Welja, vertel even wat mama moet zeggen zeg maar
  donderdag 8 juli 2010 @ 10:00:22 #111
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_83796740
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 09:38 schreef Kleurdoos het volgende:
Ja, dat heeft hij wel
Make love, not war ☮
  donderdag 8 juli 2010 @ 10:20:11 #112
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_83797268
Free, jij laat je kind iig niet met fiets en al om kieperen! Veel erger dan een paar blauwe plekker, die heeft Joep ook hoor.

KD, wat knap dat ze dat al kan zeg! Ik vraag ook weleens aan Joep waar zijn neus zit en dan kijkt me aan zo van: "mijn neus??" hahahaha.

Verder hier wel de hele dag gebrabbel, maar ik versta er niks van. Soms zegt ie ineens: "eddie" maar wat ie daar nou mee bedoeld??
Niet mieten! Door gieten!
pi_83799411
Freecell: hier ook een jongetje met blauwe plekken all over. Zijn scheenbenen zitten vol, soms op zijn armen en gisteren zag ik er een op zijn rug. Dan heeft ie ook nog geschaafde knieën, wondjes op voeten/benen/armen: je denkt echt dat ie aan alle kanten geslagen wordt. Gek genoeg dacht het CB dat niet.
pi_83800324
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 11:26 schreef bodpa09 het volgende:
Freecell: hier ook een jongetje met blauwe plekken all over. Zijn scheenbenen zitten vol, soms op zijn armen en gisteren zag ik er een op zijn rug. Dan heeft ie ook nog geschaafde knieën, wondjes op voeten/benen/armen: je denkt echt dat ie aan alle kanten geslagen wordt. Gek genoeg dacht het CB dat niet.
Nou, dat is hier tot nu toe dus ook zo
pi_83800590
De peuterspeelzaal belde net Er is plaats na de vakantie
pi_83802102
Seb is weer naar het CB geweest: 11,1 kg, hij bleef alleen niet heel goed staan op de weegschaal dus hoe precies het is En 82 cm maar hij bleef ook maar twee seconde onder die meetlat staan dus hoe precies dat is.. En het was HEET op het CB graad of 30 zeker was het binnen zeker.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_83802352
Fijn voor de blote baby's, iets minder voor de mama's
pi_83815502
Wat leuk Free, Leander naar de peuterspeelzaal. Zal hij vast geweldig vinden.

Seb ook weer goedgekeurd op t CB!

en weer weg...

[ Bericht 16% gewijzigd door bodpa09 op 09-07-2010 22:31:09 ]
  donderdag 8 juli 2010 @ 18:45:03 #119
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_83816423
Wat een grote jongen, bodpa!

En een bos haar!

En heb ideeen voor kinderopvang! Joehoe!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_83818626
Nee, dat is zeker geen baby meer! Wat een stoere jongen zeg!
pi_83819349
Nou he, hij lijkt wel 3!
Wat voor oplossing heb je verzonnen Basboussa?
pi_83819405
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 18:13 schreef bodpa09 het volgende:
Wat leuk Free, Leander naar de peuterspeelzaal. Zal hij vast geweldig vinden.

Seb ook weer goedgekeurd op t CB!

Kijk nou, een onscherpe foto , maar sjonge zeg, we hebben duidelijk geen baby meer.
[ afbeelding ]
geen baby maar wel een moppie
  donderdag 8 juli 2010 @ 20:41:02 #123
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_83820507
Wat een droppie Bodpa, zal mijn droppie ook eens posten.

Maarten heeft het de hele dag goed gedaan op het kdv, al was hij het laatste anderhalf uur wel wat pieperig. Thuis zakte hij ook gelijk in, beetje tv gekeken, wat gegeten en toen douchen en naar bed. Met tempen toch nog 38 graden. We zullen het wel zien...
18-11-2008 Maarten Alexander
  donderdag 8 juli 2010 @ 21:08:08 #124
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_83821460
Mamanik, kan je niet vragen of ze het om en om willen doen? Dat doen ze hier wel hoor! de broekjes zijn binnen trouwens

Een vallen en stoten-badje kende ik nog niet Heb wel de zalf in huis. Maar ik moet ook eerlijk toegeven dat ik niet altijd in de gaten heb dat het een blauwe plek gaat worden en dus hebben de heren blauwe plekken op de knietjes en de scheenbenen. Ach, dat hoort toch ook een beetje bij stoere jongens?

Bodpa waah! Gaat dat zo hard? Mooi manneke
pi_83822799
Mikoxx, een vallen en stoten badje is een badje vól met dat spul
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')