abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83909257
ik herken het niet, maar het klinkt alsof je kleine opportunistje prima door heeft wanneer hij er wel mee weg komt en wanneer niet. wellicht dat hij buiten gewoon lekjker bezig is en binnen niet en daarom binnen vaker uithaalt.

ik denk dat het dan (als ik het dus correct interpreteer) een kwestie is van steeds straffen als je een heterdaadje hebt en dan stug volhouden
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_83910836
Straffen lijkt me nou ook niet echt de juiste manier?
pi_83911062
quote:
Op zondag 11 juli 2010 11:59 schreef Kleurdoos het volgende:
Straffen lijkt me nou ook niet echt de juiste manier?
alleen straffen niet nee. maar consequent straffen bij een heterdaadje wel. maar dan gaat het dus niet zozeer om het straffen alswel dat je een patroon legt van "als je dit doet dan volgt dat". en met straffen bedoel ik ook gewoon wegzetten met een ferme "nee, mag niet!" he!

straf in de klassieke zin (pets!) geloof ik niet in
pi_83911840
Het is denk ik maar wat je voorkeur geniet

ik zet elin niet voor straf in de box (die er trouwens al een jaar niet meer staat ofzo ) maar ik ga gewoon op gelijke hoogte zitten en zeg dan idd op een duidelijke manier dat het niet gewenst is.
Daarbij maak je dan trouwens ook van de box een strafkamertje, daar heb ik het sowieso niet zo op.
En of 'straffen' op deze leeftijd helpt vind ik ook nog twijfelachtig..
pi_83912691
oh, hier staat de box er nog steeds hoor maar die wordt zelden gebruikt om te straffen. wel om selene ff in te stallen als ik ravi van boven haal of naar boven breng. vooral als de katten binnen zijn. niet omdat ik de katten niet vertrouw met selene maar omdat ik selene niet vertrouw met de katten. het begint een beetje zielig te worden. selene kan met 1 welgemikte "IAUWWWWWWWW!!!!!!" twee katten de stuipen op het lijf jagen

als selene stout doet zet ik haar gewoon weg van wat niet mag met de mededeling "MAG NIET!". herhaal het 10.000 keer en het werkt wel
pi_83912767
als je dan nu dus denkt: 'waar laat ze ravi dan, heeft ze dan 2 boxen binnen staan?'. dan is het antwoord: jazekers. er staan hier 2 boxen binnen eentje laag eentje hoog en ieder eigen speelgoed erin (wat selene allemaal overhoop gooit)

maar geen zorg, zie ook het filmpje morgen, ze passen ook prima samen in 1 box
pi_83913497
Wij zetten hem ook niet in de box voor straf. Dat doen de leidsters op het kdv. Ik vraag me ook zeer af of dat wel het beste is. Ik begrijp wel dat zij er wat van moeten zeggen, alleen al voor de andere kinderen. Er moet voor hem wel duidelijk zijn, dat wat hij doet niet mag en niet getolereerd wordt. Thuis doet die het minder vaak, meestal alleen als er andere kindjes bij zijn. Wij zeggen dan ook dat het niet mag. We zetten hem daarvoor niet in de box.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_83945538
Hallo iedereen!!!

And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_83945856
Finn, gefeliciteerd!
Wat een mooie fiets heb jij gehad!

Thijs, gefeliciteerd!
Dat ziet eruit als een lekkere taart!

2 mooie mannen erbij!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_83946448
Welkom Thijs
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_83947190
Welkom Thijs
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_83948015
Thijs Jij ook al hier jongen?

Wat een gave taart
  maandag 12 juli 2010 @ 11:50:19 #163
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_83950272
Gefeliciteerd Thijs en wat een lekkere taart

Hier wordt ook niet gestraft, als Joep iets doet wat niet mag, dan neem ik hem bij de hand en vertel dat het niet mag en waarom niet. En als ie het hondenbakje overhoopt haalt dan haal ik hem daar weg en zet hem bij zijn speelgoed neer.

Waren van de week bij opa en oma (van mijn man) en Joep zat te eten, maar daar is geen kinderstoel, dus hij stond voor aan de salon tafel en ja... dan kruimelt er weleens wat op de vloer, zegt opa: bah, wat ben jij een ondeugend kind zeg, nu moet ik alles weer opruimen (en nee, hij was niet grappig aan het doen). Ik had serieus de neiging om alweer te vertrekken . Hij mag daar ook nergens aankomen, alles is: nee Joep, nee Joep en dan vinden het ze het gek dat hij na een kwartier daar het wel gehad heeft
Niet mieten! Door gieten!
pi_83953518
Suf is dat Marlies

Ik straf soms wel. Ondeugend lachen naar mama en dan bewust je beker in de wasmand met schone was gooien is dus echt wel een enkeltje gang. Dat is IMO grenzen (dus veiligheid) opzoeken, nou dan heeft hij de grens wel gevonden hoor

Hij heeft nog geen trauma's van de gang , hij speelt er ook wel vaak zelf. Maar als ik hem erin zet gaat hij vlak bij de deur zitten brullen en als ik dan de deur open doe steekt hij zijn armpjes uit en dan knuffelen we even en is het ook weer klaar.

Heel af en te als hij blijft dreinen en huilen om niks zet ik hem ook wel eens op de gang. 'ga daar dan maar eventjes huilen' dan is hij even uit de situatie, gaat daar even héél hard zitten brullen en laat zich daarna wel troosten en/of afleiden

Overigens zit hij nooit meer dan 2 minuten MAX op de gang
pi_83953708
een minuut per levensjaar voor zulke time-out acties was het toch?

ik zit er aan te denken iets dergelijks hier ook in te stellen. de dame hier kan ronduit drakerig zijn. je zit er naar te kijken, en je ziet de horentjes tevoorschijn komen dan en dan vreet ze gegarandeerd iets uit!
pi_83953840
quote:
Op maandag 12 juli 2010 13:18 schreef simmu het volgende:

ik zit er aan te denken iets dergelijks hier ook in te stellen. de dame hier kan ronduit drakerig zijn. je zit er naar te kijken, en je ziet de horentjes tevoorschijn komen dan en dan vreet ze gegarandeerd iets uit!
volgens Nanny Jo idd.

Wij doen het met Amber ook hor....

Tess is een verschrikkelijke ondeugende dreumes. Vanmorgen had ze Ambers chocopastaboterham te pakken foto in fototopic ALLES onder de pasta
Tess zit echt OVERAL aan. Ik word er soms helemaal gek van. Alle kastjes gaan open...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_83953938
quote:
Op maandag 12 juli 2010 13:18 schreef simmu het volgende:

Jup, en ik ben bij anderhalf naar anderhalve minuut gegaan.
2 hebben we volgens mij ook nog nooit echt gehaald. Vaak rond de 1 minuut
pi_83955969
Statistieken!

10 kilo en 82,5cm!

Verder helemaal goed gekeurd, ze weigerde alleen een toren te bouwen want ze was te verlegen Maar goed, thuis kan ze het dus oké. Ze showde ook nog even dat ze echt de woorden kent die ik opsomde
  maandag 12 juli 2010 @ 21:34:53 #169
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_83975712
Hoi Thijs en McLaura! Welkom

Straffen gebeurt hier ook nog niet hoor, heeft volgens mij ook nog weinig effect nu. Ik zeg wel 'nee, dat mag niet' als iets niet mag, maar probeer ook vaak om te buigen en iets anders interessant te maken, en aandacht geven als ze bijv lekker spelen (positief gedrag belonen), dat werkt naar mijn idee als een trein.

Goede scores Raissa!

Hoe laat gaan jullie muppets naar bed 's avonds? Vroeg me zo eens af wat eigenlijk soort van bedtijd is...
pi_83975951
Amber tusseb 19.00 en 19.30
Tess tussen 19.30 en 20.00
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_83975995
Rond een uur of 19.00/19.30 gaat mila wel naar bed..
pi_83976308
elin om 20:30 maar die slaapt overdag nog zoveel
pi_83976565
Welkom Finn en Thijs!!

Graeme gaat eigenlijk gewoon naar bed als hij moe is. Het hangt er vanaf hoe veel en hoe laat hij overdag nog heeft geslapen. Dus het is ergens tussen 18.30 en 20.30. (soms doet hij pas laat een middagslaapje en is hij pas om 18 uur weer wakker)
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_83976965
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_83977036
Zo daar zijn wij ook, nu echt
We moeten even bijkomen van het drukke weekend! Vrijdag op zijn verjaardag de schoonfamilie op visite gehad, zaterdag vrienden en andere familie en zondag visite voor het voetbal.
Finn heeft belachelijk veel speelgoed gekregen voor zijn verjaardag, mijn huis lijkt wel een kinderdagverblijf, haha!
Na een paar dagen laat naar bed, heb ik hem er vandaag maar eens om half 8 in gelegd en vooralsnog slaapt hij!

Finn eet op sommige dagen 3 boterhammen per dag, is dat veel? (Zaterdag kreeg ik namelijk te horen dat dat best wel wat veel is, maar ik had zoiets van als hij honger heeft en niet genoeg heeft 's middags aan fruit en een boterham dan doen we er toch gewoon nog eentje)

Thijs gefeliciteerd met je verjaardag! Mooie taart!

[ Bericht 3% gewijzigd door Flower-Ti-Amo op 12-07-2010 22:10:56 ]
pi_83977907
Wat betreft bedtijd is hier meestal rond 20.00 uur, kan ook nog wel 20.30 uur worden. Jair slaapt ook nog 2 keer per dag en krijgt zo meestal nog best veel slaap. Als hij moe of balddadig wordt is het een teken dat die naar bed moet. Gisteren mocht die per wijze van uitzondering langer opblijven vanwege de wedstrijd.

Ik vraag me wel soms af of straffen nu nog geen effect heeft. Ik denk dan als ze dingen doen waarvan ze weten dat het niet mag. En dat gebeurt hier best veel. Als wij zeggen Nee, daar mag je niet aankomen of soms zelfs daarvoor nog kijkt hij ons al aan met een blik van ik weet het wel. Als ze weten dat ze iets niet mogen, zouden ze het straffen toch ook moeten begrijpen of niet?

3 boterhammen op een dag vind ik niet zo gek. Ik neem aan dat jij dan bedoelt voor ontbijt en lunch? Als Jair normaal eet is het meestal 1 boterhamn, soms komt er nog wat tomaat of cracker bij. Als hij goed eet, eet hij 2 boterhammen. Ik weet dan alleen zelf niet hoeveel boterhammen voor een ontbijt of lunch normaal zijn voor een kind van die leeftijd.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  maandag 12 juli 2010 @ 22:34:15 #177
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_83978431
Welkom Thijs!

Straffen doe ik hier nog niet (echt). Ik zeg meestal: "dat mag niet, dat vind ik niet lief van je" (als hij bijv. al boos was, en ik nee, je mag de poes niet slaan zeg, dan heeft hij op het moment de neiging om in zijn boosheid mij een tik te geven). Daarna gaat hij lief over mijn arm aaien, of hij geeft me een knuffel oid...
Ik ben bang dat als ik hem als time-out even op de gang zet, dat hij dan gewoon naar boven klimt

O ja, bedtijd is hier zo rond 19.00 uur, de ene keer is het iets vroeger, iets vaker is het iets later... Maarten slaapt overdag ook nog veel (2 uur gemiddeld) maar evengoed gaat hij blij naar bed om 19.00 uur. 's Morgens is hij ook niet extreem vroeg wakker, meestal rond 7 uur... Afgelopen weekend was het een x héél vroeg... tien over half 6, maar dat is gelkkig een uitzondering!
18-11-2008 Maarten Alexander
  maandag 12 juli 2010 @ 22:35:41 #178
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_83978493
O ja, wat Maarten eet op een dag verschilt heel erg...
Zo ongeveer is het dit:

's Morgens 1 broodje zonder korst
Tussendoor fruit
's Middags 1 á 2 boterhammen
Tussendoor wat lekkers, een plakje ontbijtkoek of een biscuitje ofzo
's Avonds avondeten en toetje
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_83979001
Tinuviel, ontbijt en lunch samen inderdaad!
Het is ook niet zo dat hij iedere dag 3 boterhammen eet, maar soms heeft hij blijkbaar honger!
Ik vind het toch moeilijk om te bepalen wat hij nou precies moet eten hoor. Hij krijgt ook nog 's avonds een fles, gewoon flesvoeding. Die wil ik er voorlopig nog maar even bij houden, gewoon even rustig worden en knuffelen.
pi_83987774
quote:
Op maandag 12 juli 2010 22:46 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Tinuviel, ontbijt en lunch samen inderdaad!
Het is ook niet zo dat hij iedere dag 3 boterhammen eet, maar soms heeft hij blijkbaar honger!
Ik vind het toch moeilijk om te bepalen wat hij nou precies moet eten hoor. Hij krijgt ook nog 's avonds een fles, gewoon flesvoeding. Die wil ik er voorlopig nog maar even bij houden, gewoon even rustig worden en knuffelen.
Ik weet niet of je met het eten echt precies kan aangeven wat een kind wel of niet mag hebben. 1-2 boterhammen voor een maaltijd vind ik niet zo gek. Het hangt er misschien ook vanaf hoe de maaltijd ervoor was. Jair eet bijvoorbeeld s'avonds de laatste tijd meestal niet echt veel. Dan is het misschien niet zo gek, dat hij s'ochtends stevig honger heeft. Vanochtend had die ook 1,5 boterhamn op.

Net bij het kdv nog even gevraagd over het in de box zetten en gezegd dat wij niet willen, dat die voor straf in de box gaat. Nou noemt de leidster het niet als straf maar om even weg te zijn van de kindjes, die hij heeft gebeten of aan de haren getrokken en even tot zichzelf en tot rust te komen. Bovendien begon zij ook weer over het lopen. Als die eenmaal zou lopen zou alles beter worden. Grote zucht! Wij hebben het gevoel dat zij voor elke grof motorische ontwikkelingsstap heel erg aan het zeuren is. Eerst was het met het kruipen was die langzaame en zou het zoooo veel beter voor hem zijn als die dat deed en nu krijgen wij hetzelfde verhaal met het lopen. Dat is echt vermoeiend
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_83987797
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 08:58 schreef Tinuviel het volgende:
Net bij het kdv nog even gevraagd over het in de box zetten en gezegd dat wij niet willen, dat die voor straf in de box gaat. Nou noemt de leidster het niet als straf maar om even weg te zijn van de kindjes, die hij heeft gebeten of aan de haren getrokken en even tot zichzelf en tot rust te komen. Bovendien begon zij ook weer over het lopen. Als die eenmaal zou lopen zou alles beter worden. Grote zucht! Wij hebben het gevoel dat zij voor elke grof motorische ontwikkelingsstap heel erg aan het zeuren is. Eerst was het met het kruipen was die langzaame en zou het zoooo veel beter voor hem zijn als die dat deed en nu krijgen wij hetzelfde verhaal met het lopen. Dat is echt vermoeiend
Zucht. We gaan een dezer dagen een keertje een goed gesprek met haar voeren hierover

Veel plezier straks in de stad
  Moderator dinsdag 13 juli 2010 @ 09:08:17 #182
5428 crew  miss_sly
pi_83987893
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 08:58 schreef Tinuviel het volgende:

Het uit de situatie halen is idd geen straf, maar meer een manier om kalm te worden. Ik denk dat de manier waarop dat gebeurt ook veel uitmaakt. Als hij met boze woorden weggezet wordt, is het meer een straf. Als er op rustige, vriendelijke toon gezegd wordt dat wat hij doet niet mag en ze zetten hem met een leuk speeltje in de box om even rustig zelf te spelen, kan het ook positief werken, denk ik
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_83987898
hier is het 19.00 bedtijd. ik wil kinderloze avonden dus het gebroed verdwijnt dan gewoon allebei naar boven en daarmee uit
pi_83987915
Ik kan me wel voorstellen dat als hij gaat slaan of bijten of haren trekken dat ze hem even apart zetten om tot rust te komen. Zit hij in een horizontale of verticale groep trouwens? Misschien moeten jullie een gesprek aanvragen op het kdv om erover te praten wat jullie wel en niet goed vinden dat ze doen. Dan kan er 1 lijn getrokken worden. Daar hameren ze bij ons kdv steeds op.

Dat van dat lopen heb ik ook bij Seb gezien. Die was ook enorm gefrustreerd en huilde heel veel, toen hij eenmaal ging lopen ging het ineens zoveel beter met hem. Misschien wil hij gewoon meer dan hij kan.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_83988834
zucht. selene heeft een lievelingsgetal: 6.

een (zes!) teletubbie, twee (zes!) teletubbies, drie (zes!) teletubbies, vier (zes!) teletubbies
met in de maneschijn: en van je een (zes!) en van je twee (zes!)
en wat er met pap opscheppen gebeurt (7 lepels pap) kan je wel raden......
  dinsdag 13 juli 2010 @ 10:38:01 #186
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_83989779
Finn en Thijs van harte welkom!!

Mooie cijfers van de kindjes die naar cb zijn geweest!!

Ik vind 3 boterhammen over ene hele dag ook niet echt veel hoor.

Lennon gaat meestal tussen 19:00 en 20:00 uur naar bed. Nu met de hitte is het vaker rond 20:00 uur dan rond 19:00 uur, maar dat komt omdat hij overdag met deze warmte ook wel ruim 4 uur slaapt.
Make love, not war ☮
  dinsdag 13 juli 2010 @ 10:45:57 #187
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_83990004
Hier gaan er soms wel 4 boterhammen per dag in (pp)!! Dus nee, ik vind 3 per dag niet veel. Je kindje geeft zelf wel aan wanneer het genoeg is, is mijn overtuiging.

Hier gaan de heren tussen 19.30 en 20.30 naar bed. Ligt ook een beetje aan het weer, als het erg warm is gaan ze meestal ietsje later. Ik kijk gewoon wanneer ze zelf aangeven dat ze moe zijn, en dat valt meestal wel ergens tussen deze tijden. Ze krijgen 's avonds ook nog steeds een flesje en een koekje/fruit. Dat gaat eigenlijk best goed. De nachten zijn nu alweer 2 op rij heel prettig: laat het alsjeblieft doorzetten nu
pi_83990228
Meestal beginnen wij tussen kwart over zeven en half acht met tandenpoetsen. Rond kwart voor acht ligt hij er meestal wel in. 's middags slaapt hij tussen half 1 en half vier. Soms korter, soms langer.

Drie boterhammen lijkt me redelijk normaal toch? Seb eet er meestal twee 's morgens en twee of drie 's middags. Hij eet meer als ik het brood in zijn broodtrommel doe. Dan gaat hij bij ieder stukje zijn trommeltje open doen en oeeeeeh roepen Alsof er steeds iets nieuws in zit.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 10:54:48 #189
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_83990266
Haha Estrys, da's ook een manier natuurlijk

Het middagslaapje duurt hier meestal 1,5 tot 2 uur (12.30 tot .....) .
  dinsdag 13 juli 2010 @ 10:56:39 #190
114177 Diaan73
pi_83990336
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 10:53 schreef Estrys het volgende:
Meestal beginnen wij tussen kwart over zeven en half acht met tandenpoetsen. Rond kwart voor acht ligt hij er meestal wel in. 's middags slaapt hij tussen half 1 en half vier. Soms korter, soms langer.

Drie boterhammen lijkt me redelijk normaal toch? Seb eet er meestal twee 's morgens en twee of drie 's middags. Hij eet meer als ik het brood in zijn broodtrommel doe. Dan gaat hij bij ieder stukje zijn trommeltje open doen en oeeeeeh roepen Alsof er steeds iets nieuws in zit.
Aw Seb

Lennon eet nog elke morgen een bord pap en 's avonds voordat hij naar bed gaat ook. Tussen de middag meestal 2 boterhammen. Na de vakantie gaat Lennon naar een andere groep op kdv en dan krijgt hij daar geen pap mee, dan moeten we 's morgens brood meegeven. Dus ik mag ook een broodtrommeltje gaan kopen!!
Make love, not war ☮
pi_83990704
Dat gaat zo:

pi_83990752

oehoeeee
  dinsdag 13 juli 2010 @ 11:13:12 #193
114177 Diaan73
pi_83990831
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:08 schreef Estrys het volgende:
Dat gaat zo:

Rompertje van Kruidvat??Lennon heeft ze ook, erg fijn
Make love, not war ☮
pi_83991166
Ja die zijn super die rompers! Maar waren meteen uitverkocht in de maat 86-92 Bij de Hema zijn die maten ook meteen uitverkocht valt me op.

En oeeehoeeee hoor ik dus de hele dag als hij fruit krijgt of rozijntjes. Of wanneer ik de deksel van de smeerkaas haal en de inhoud laat zien aan hem: oeeeehoeeee
of Oow. Kom ik hem uit bed halen, gata hij rechtop zitten: OW

En een hele droge Hoi als je binnenkomt en OUDOE als je weggaat
  dinsdag 13 juli 2010 @ 11:25:48 #195
114177 Diaan73
pi_83991250
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:23 schreef Estrys het volgende:
Ja die zijn super die rompers! Maar waren meteen uitverkocht in de maat 86-92 Bij de Hema zijn die maten ook meteen uitverkocht valt me op.
Ja vind ik ook. En die maten zijn inderdaad snel uitverkocht. Ik wil hier nog wel een keertje voor je kijken. Ik kan in Almelo en Enschede kijken....
Make love, not war ☮
pi_83991352
Mijn moeder was op maandagmiddag geweest bij Kruidvat en dan liggen ze bij ons dus al in de winkel
Ik heb hier in het centrum nog niet gekeken, dat zal ik eerst eens doen. Maar lief van je Diaan
  dinsdag 13 juli 2010 @ 11:35:02 #197
114177 Diaan73
pi_83991566
Ow dat is niet eerlijk, maar volgens mij gebeurt dat hier ook.

Ik hoor het dan nog wel als je belangstelling hebt....

Vandaag de nieuwe luiers van Pampers gekocht, erg dun en mooi vorm gegeven, maar wel 3 luiers minder in een pak.
Make love, not war ☮
pi_83991849
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:35 schreef Diaan73 het volgende:
Ow dat is niet eerlijk, maar volgens mij gebeurt dat hier ook.

Ik hoor het dan nog wel als je belangstelling hebt....

Vandaag de nieuwe luiers van Pampers gekocht, erg dun en mooi vorm gegeven, maar wel 3 luiers minder in een pak.
Zindelijk maken die handel

Seb gaat soms nog op het potje maar hij piest meer naast de pot op het moment Ach ja, hij weet wel wat hij op de pot moet doen. Want als hij er op gaat zitten dan zegt hij pssssssht.
  dinsdag 13 juli 2010 @ 11:49:59 #199
114177 Diaan73
pi_83992081
quote:
Op dinsdag 13 juli 2010 11:43 schreef Estrys het volgende:

[..]

Zindelijk maken die handel
Haha ik maak me geen illusies. Twan was al ruim 3 jaar voordat hij zindelijk werd...
quote:
Seb gaat soms nog op het potje maar hij piest meer naast de pot op het moment Ach ja, hij weet wel wat hij op de pot moet doen. Want als hij er op gaat zitten dan zegt hij pssssssht.
Haha dat is wel goed van hem. Lennon gaat bijna altijd meteen plassen als de luier af is... misschien binnenkort ook maar eens een potje kopen.
Make love, not war ☮
pi_83992867
Tja, ik weet niet zo goed hoe verder met het geplas en gepoep van M. Als hij in zijn blote billen loopt, komt hij een van ons halen als hij naar de wc moet. Hij gaat op de grote wc. HIj loopt rustig drie uur zonder luier zonder ongelukjes, dus het gaat echt prima. Maar wat nu?
Ik wil natuurlijk wat met het momentum doen, maar hem ook niet pushen. Op het kdv raadden ze aan om hem een paar dagen een onderbroekje aan te trekken en te kijken wat er gebeurt. Hoe deed jij dat met Twan Diaan? En zou je er nu gebruik van maken of het gewoon laten voor wat het is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')