Bij ons heb je een gedeelte van 0-4 jr maar daar vond M nooit wat aan. Met kleintjes nog niet geweest. Maar de rest is hier echt voor kinderen vanaf 4 al kan Milan daar op wat rustigere tijden zich nu prima vermaken.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:02 schreef mikoxx het volgende:
Vraagje, vanaf welke leeftijd is ballorig (oid) leuk?
Ga een keer in Hof van Saksen stiekem, loop je zo naar binnen.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:06 schreef mikoxx het volgende:
Hier zijn ook aparte tijden voor 0-4 jr. Maar voor de heren dus nog geen aanrader? Jammer,maar t komt vanzelf!
Amber was 1,5 denk ik toen we voor hrt eerst gingen. Ze vond het geweldig! Tess was een maand of 8/9.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:02 schreef mikoxx het volgende:
Vraagje, vanaf welke leeftijd is ballorig (oid) leuk?
Wat zeg ik nou net daarboven, het is een spel. Ik wil er geen druk achter zetten, maar het is een warme zomer, we hebben net een grote besloten tuin gekocht, waarom niet Ko daar lekker zonder luier laten lopen zodat hij het plassen kan ontdekken?quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:49 schreef mikoxx het volgende:
Oef.. jemig, nú al zindelijk 'maken'?? Is dat echt nu al>>???*verbaast is*
Ik denk niet dat je een kind zindelijk kunt maken als hij of zij daar nog niet aan toe is.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:49 schreef mikoxx het volgende:
In warmere landen zijn de kindjes ook vaak voor hun tweede al zindelijk. Gewoon omdat je ze met weinig kleding aan toch sneller zonder luier rond laat lopen. Veel ouders zien ook te veel op tegen de ongelukjes die erbij horen en die wachten daardoor eigenlijk te lang, waardoor het meer een issue wordt en de kindjes ook bewuster niet willen of durven bijvoorbeeld. Dat is wat ik erover gehoord heb.quote:Op donderdag 15 juli 2010 19:49 schreef mikoxx het volgende:
Hoezee, mijn kind is niet de enigequote:Op donderdag 15 juli 2010 22:14 schreef Grasjes het volgende:
Simmu, dat Selene af en toe jaloers is op Ravi lijkt me heel normaal (net als bij kindjes die ' gewoon' een broertje of zusje krijgen) Lijkt me ook prettig voor haar, het overgaan tot de orde van de dag, ook al hoeft dat voor jullie natuurlijk helemaal niet zo aan te voelen.![]()
Isis heeft er niets van om te plassen zonder luier. Ze kijkt eens naar beneden en lacht omdat het dan nat is op de grond.
Oeke wat leuk dat je nog het potje hebt waar je moeder nog op gezeten heeft
selene maakt het nog bonter hoor: die gaat dan blij in het plasje staan stampenquote:Op vrijdag 16 juli 2010 08:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Hoezee, mijn kind is niet de enige
Al merk ik wel dat hij nu na een aantal warme weken en veel blootlopen wel doorheeft dat het plasje uit hem komt. nuja, das iig iets
Groof: met luieruitslag is het inderdaad helemaal relaxed dat ze nu zindelijk is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |