komt goed schatjequote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:02 schreef Desunoto het volgende:
Myraela sluit ze allemaal behalve die van mij.![]()
Myraela
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:03 schreef Lysdexie het volgende:
Vanaf nu heb ik een seksistische kijk op Myraela door haar borstjes
quote:
* 3keernix probeert niet te kijkenquote:
quote:
Ik heb expres niet gekeken maar alleen maar aan jou gedachtquote:Op maandag 5 juli 2010 00:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moeilijk he. Zo'n grote afbeelding negeren
Nu voel ik me vereerdquote:Op maandag 5 juli 2010 00:07 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik heb expres niet gekeken maar alleen maar aan jou gedacht
Is best... Maar je had hem ook gewoon gelijk kunnen verwijderen in het andere topic.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Leuk geweest, ik zou het fijn vinden als je die afbeelding niet overal post.
quote:shortylickens69
5 dagen geleden 18
Next person who mentions lady gaga gets fucking castrated.
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:09 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Is best... Maar je had hem ook gewoon gelijk kunnen verwijderen in het andere topic.
Wie ben jij?quote:
Hoi, Ik ook alleen aan de late kantquote:
Was er een paar dagen niet opquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:14 schreef Desunoto het volgende:
[..]
TRAP ER NIET IN WANT DEZE IS GEFOTOSOEPT JONGENS.
Myraela doet het goedquote:Op maandag 5 juli 2010 00:13 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Was er een paar dagen niet op![]()
maar ik bekijk het positief nog één mod meer om te pesten
waarom praat jij nou ook al met van die enters voor je berichtquote:
Hihi, wat een leuk plaatjen.quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:15 schreef aight1 het volgende:
[..]
waarom praat jij nou ook al met van die enters voor je bericht![]()
dat is vervelend tetten
nee, vervelenderquote:Op maandag 5 juli 2010 00:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het ziet er netter uit als ik mijn berichtje typ.
Ohnee, het komt door de nieuwe lay-out. Die pakt de enters wel en de oude niet. Blijkbaar.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het ziet er netter uit als ik mijn berichtje typ.
Dat is zooooooooooo 2010quote:
Ik vind die semi-grappige shirtjes voor baby's echt niet om aan te zien.quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:23 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vind die semi-grappige shirtjes voor baby's echt niet om aan te zien.
Bijna net zo erg als een of andere gothic een shirt met een doodshoofd om dan arme mannetje heen doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aw gosh you got no Nuts.
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:27 schreef Squirrel.D het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Amerikanen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dit kan in Nederland Amerika
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Amerikanen
Als dit nodig is dan wil ik niet weten wat voor moeders en vaders er rondlopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vader die boodschappen gaat doen zet een kratje bier op de baby
You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
Ja, dat zie je nou op het strand.quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Amerikanen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
boem bats luchtdicht me vrète is nog nooit zo fris gewist
Op zaterdag 10 juli 2010 15:33 schreef Rectum het volgende:
Jij bent vele malen irritanter dan AP
Pics van je zus.quote:Op maandag 5 juli 2010 00:36 schreef Squirrel.D het volgende:
[ [url=http://www.urdown.com/wp-content/uploads/2009/03/baby-instructions-for-new-[img]
[img]http://www.babble.com/CS/blogs/strollerderby/feed-baby-picture.jpg]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoe komen ze er ook bij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Buiten is het gevaarlijk , dit was een beachcamquote:Op maandag 5 juli 2010 00:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja, dat zie je nou op het strand.
Hoe beviel het, buiten?
quote:
dat lijkt er al meer opquote:Op maandag 5 juli 2010 00:40 schreef Joosterd het volgende:
![]()
[..]
Buiten is het gevaarlijk , dit was een beachcam![]()
[ afbeelding ]
Het goede plaatje
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Kijk eens wat jij postte lief![]()
Maar jij bent leuker hoor
quote:
Meneer is een billenmansquote:
Sommige van een forum waar ik op zit andere hiervandaan: http://www.intertet.org/babes/quote:
HVJWJNMKquote:
nog een beetje bagger vandaag ?quote:
quote:
laat maarquote:Op maandag 5 juli 2010 00:46 schreef 3keernix het volgende:
[ afbeelding ]
volgens mij gebruikt zij kukident kleefpasta
Zou hij steroiden gebruiken?quote:
wat is dat een droeftoeterquote:
Geef mij zijn soepquote:Op maandag 5 juli 2010 00:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Denk het niet, hoogstens beetje soep
[..]
het is gewoon een arrogante aapquote:
Tis dat je het zelf zegtquote:Op maandag 5 juli 2010 00:51 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Geef mij zijn soep..wacht..nee...dat klinkt verkeerd
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:51 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Geef mij zijn soep..wacht..nee...dat klinkt verkeerd
ze heeft het vast koudquote:
nou, je kan daar moeilijk omheen gaan draaienquote:
die jongen heeft weer einz vieze gedachtenquote:
haar soep zou ik wel willen etenquote:
ze ziet er wel opgewonden uitquote:Op maandag 5 juli 2010 00:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
en ze heeft het koud of is opgewonden
Aap: hm okeequote:Op maandag 5 juli 2010 00:52 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
nou, je kan daar moeilijk omheen gaan draaien
Ik dacht aan Flippie hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 00:52 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
die jongen heeft weer einz vieze gedachten
that's the spiritquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aap: hm okee
Arrogant: ken je hem persoonlijkdaar hoef je hem persoonlijk toch niet voor te kennen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je kan het merken hoe hij reageert tegenover de pers
ect..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...
fuck dood door het eerste monsterquote:Op maandag 5 juli 2010 00:54 schreef -Datdus- het volgende:
http://www.effectgames.com/effect/games/mariodemo/ hier kan je html5 mario spelen.
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:55 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
daar hoef je hem persoonlijk toch niet voor te kennen?
je kan het merken hoe hij reageert tegenover de pers
ect..Ja en na die wedstrijd tegen Spanje heeft ie helemaal het nadeel van de twijfelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is dat wel Nederlands![]()
oh mijn god,quote:Op maandag 5 juli 2010 00:54 schreef -Datdus- het volgende:
http://www.effectgames.com/effect/games/mariodemo/ hier kan je html5 mario spelen.
Ik geloof het nietquote:Op maandag 5 juli 2010 00:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja en na die wedstrijd tegen Spanje heeft ie helemaal het nadeel van de twijfel
is dat wel Nederlands
Goedenachtquote:
haaaaloquote:
Moggequote:
denk dat het door de verveling komtquote:Op maandag 5 juli 2010 01:01 schreef Tassiepassie het volgende:wat een warm welkom,ben er helemaal vrolijk van
mooi, das de bedoelingquote:Op maandag 5 juli 2010 01:01 schreef Tassiepassie het volgende:wat een warm welkom,ben er helemaal vrolijk van
Lief doen!quote:Op maandag 5 juli 2010 01:02 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
denk dat het door de verveling komt
Ik stak wel alle liefde die ik had in die begroetingquote:
ditquote:
Ach er zijn er wel meerquote:
Ik zei toch hoi.quote:Op maandag 5 juli 2010 01:04 schreef Tassiepassie het volgende:
al is t door de verveling...als ik maar vrolijk word ervan toch
Het is leuk meegenomenquote:Op maandag 5 juli 2010 01:04 schreef Tassiepassie het volgende:
al is t door de verveling...als ik maar vrolijk word ervan toch
1 voor de felle lampquote:Op maandag 5 juli 2010 01:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar die draden uit het stopcontact naar toe leiden
Strijkijzer misschien?quote:Op maandag 5 juli 2010 01:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goh, ik niet.quote:Op maandag 5 juli 2010 01:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaquote:Op maandag 5 juli 2010 01:07 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
1 voor de felle lamp
de ander ....
Zou kunnenquote:
nou ik welquote:
misschien bespeelt ze wel een instrument..quote:
leuk shirt!quote:
bestaat dat danquote:Op maandag 5 juli 2010 01:12 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
misschien bespeelt ze wel een instrument..
Elektrische triangel?
Scrubsquote:
slaap zequote:
Ik heb geen ideequote:
Doeiquote:
[ Bericht 26% gewijzigd door Myraela op 05-07-2010 01:14:22 ]It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...
KEN JE PRIORITEITENquote:
waaromquote:
teveel tekstquote:Op maandag 5 juli 2010 01:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
bij mij laadde ie niet maar: electrische triangels
haha blijkbaar welquote:
ik heb het helemaal gelezen, reuze interessant!quote:Op maandag 5 juli 2010 01:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
bij mij laadde ie niet maar: electrische triangels
quote:
Wat een geswetsquote:Wellicht denkt zelfs de meest geroutineerde Oncyclopedia-lezer dat een triangel een metalen instrument is. Fout! De triangel is een hoogst intelligent levend wezen, dat op deze misleidende manier infiltreert om vóór het einde van dit millennium zijn heilloos plan ten uitvoer te brengen.
Oh grapje, hij opende bij mij meteen bij het juiste subkopje :quote:
quote:Elektrische triangels
Intussen heeft de popmuziek óók interesse gekregen voor de triangel, en werden daarom neptriangels gemaakt die dankzij een elektrische geluidsversterking hun mannetje konden staan aan de zijde van elektrische gitaren en dieselbassen. Wilde triangels lenen zich daarentegen niet tot elektrificatie, aangezien de stroomtoevoer hen in een luid gepiep doet uitbarsten. Het feit dat geen enkele wilde triangel blijvend letsel heeft overgehouden aan dergelijke elektrische experimenten, zegt iets over hun weerbaarheid.
slaap zachtquote:
jij ook welterustenquote:
gelukkig had stefan een slipper bij zich om zich te verdedigenquote:Op maandag 5 juli 2010 01:30 schreef dhrsander het volgende:
toen stefan die schoenendoos opende schrok hij zich dood!
je weet wel zo'n slipper met een braziliaanvlaggetje(ultra sterk dus!)quote:Op maandag 5 juli 2010 01:32 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
gelukkig had stefan een slipper bij zich om zich te verdedigen
maar niet onverslaanbaar, kijk maar naar afgelopen vrijdagquote:Op maandag 5 juli 2010 01:33 schreef dhrsander het volgende:
[..]
je weet wel zo'n slipper met een braziliaanvlaggetje(ultra sterk dus!)
maargoed hij pakte zijn slipper enquote:Op maandag 5 juli 2010 01:34 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
maar niet onverslaanbaar, kijk maar naar afgelopen vrijdag
hij gooide hem wel 5 meter ver!quote:
dat vlaggetje verbrande hij uiteraardquote:Op maandag 5 juli 2010 01:36 schreef dhrsander het volgende:
het sprong uit de doos en verscheurde de hele slipper op het vlaggetje na
stefan probeerde zich uit de voeten te maken maar er lag allemaal rotzooi op de grond dus deed het zeer aan zijn voeten zonder slipperquote:Op maandag 5 juli 2010 01:37 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
dat vlaggetje verbrande hij uiteraard
dus hij deed zijn jetpack maar aan en vloog naar duitslandquote:Op maandag 5 juli 2010 01:38 schreef dhrsander het volgende:
[..]
stefan probeerde zich uit de voeten te maken maar er lag allemaal rotzooi op de grond dus deed het zeer aan zijn voeten zonder slipper
dat in de finale kwam na de winst op Spanjequote:Op maandag 5 juli 2010 01:38 schreef Koenitjuh het volgende:
dus hij deed zijn jetpack maar aan en vloog naar duitsland
eenmaal boven duitsland aan gekomen gooide hijquote:Op maandag 5 juli 2010 01:38 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
dus hij deed zijn jetpack maar aan en vloog naar duitsland
waarschijnlijk wel jaquote:Op maandag 5 juli 2010 01:39 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
dat in de finale kwam na de winst op Spanje
zijn reserve slipperquote:Op maandag 5 juli 2010 01:39 schreef dhrsander het volgende:
[..]
eenmaal boven duitsland aan gekomen gooide hij
quote:
want stefan gaat nooit van huis weg zonder zijn reserve slipper, tandenborstel, tandpasta en reserve onderbroekquote:
maar toen hij in duitsland lande stond er ineens een leeuw voor zichquote:Op maandag 5 juli 2010 01:41 schreef dhrsander het volgende:
[..]
want stefan gaat nooit van huis weg zonder zijn reserve slipper, tandenborstel, tandpasta en reserve onderbroek
hij had al 5.6 dagen niet gegeten dus hij had een beter hongerquote:Op maandag 5 juli 2010 01:43 schreef dhrsander het volgende:
je kent het wel zo'n oranje leeuw die de NEDERLANDSE SOLDATEN naar de derde-wereldoorlog hebben achtergelaten
dus hij liep voorbij de bananenplantage en door het aardappelenveld...quote:Op maandag 5 juli 2010 01:43 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
hij had al 5.6 dagen niet gegeten dus hij had een beter honger
toen hij aankwam bij een wietplantagequote:Op maandag 5 juli 2010 01:44 schreef dhrsander het volgende:
[..]
dus hij liep voorbij de bananenplantage en door het aardappelenveld...
en vroeg daar aan een zwarte visser die deze wietplantage voor de bij had of hij wat te eten kon krijgenquote:Op maandag 5 juli 2010 01:45 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
toen hij aankwam bij een wietplantage
maar toen werd de leeuw opgegeten door een vis!quote:Op maandag 5 juli 2010 01:47 schreef dhrsander het volgende:
[..]
en vroeg daar aan een zwarte visser die deze wietplantage voor de bij had of hij wat te eten kon krijgen
Toen kwam een gekke clown, hij had een nucleaire bom bij zich.quote:Op maandag 5 juli 2010 01:49 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
maar toen werd de leeuw opgegeten door een vis!
voor de mensen die niet weten wat voor vis het wasquote:Op maandag 5 juli 2010 01:49 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
maar toen werd de leeuw opgegeten door een vis!
maar helaas stond er toch een - voor het cijfer,quote:Op maandag 5 juli 2010 01:51 schreef dhrsander het volgende:
[..]
voor de mensen die niet weten wat voor vis het was
[ afbeelding ]
maarja hij rende dus weer snel door en kwam onderweg een ene Floxcie tegen die hij compleet negeerdequote:Op maandag 5 juli 2010 01:52 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
maar helaas stond er toch een - voor het cijfer,
dit betekende dat als je hem vangt je 27.5 miljoen moet betalen!
en dus ging de leeuw naar het noorden tot dat hij de noordzee tegenkwam, hier ging hij verder zwemmenquote:Op maandag 5 juli 2010 01:54 schreef dhrsander het volgende:
[..]
maarja hij rende dus weer snel door en kwam onderweg een ene Floxcie tegen die hij compleet negeerde
Hij zwom naar IJsland en besloot zijn geld te leggen op een spaarrekening bij Icesave.quote:Op maandag 5 juli 2010 01:56 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
en dus ging de leeuw naar het noorden tot dat hij de noordzee tegenkwam, hier ging hij verder zwemmen
daarna werden ze beste vriendjes want de leeuw moest de vis nog gebruiken om door de noordzee te komenquote:Op maandag 5 juli 2010 01:57 schreef dhrsander het volgende:
want nadat de leeuw door de vis was opgegeten, trapte de leeuw zijn voeten door de vis zijn mag zodat hij verder kon lopen terwijl hij de vis optilde
en ze leefde nog lang en natquote:Op maandag 5 juli 2010 01:58 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
daarna werden ze beste vriendjes want de leeuw moest de vis nog gebruiken om door de noordzee te komen
Hahaha geniaal slecht nummer was datquote:
Nu is hij weg en hebben we Justin Bieber.quote:Op maandag 5 juli 2010 02:00 schreef Koenitjuh het volgende:
al die liedjes van basshunter lijken zo op elkaar
Ja, echt ongelooflijkquote:Op maandag 5 juli 2010 02:00 schreef Koenitjuh het volgende:
al die liedjes van basshunter lijken zo op elkaar
hele verbeteringquote:Op maandag 5 juli 2010 02:01 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Nu is hij weg en hebben we Justin Bieber.
Daarom ookquote:Op maandag 5 juli 2010 02:00 schreef ViaRegnum het volgende:
[..]
Hahaha geniaal slecht nummer was dat
Ja ik ga dat nummer nu luisterenquote:
Welterusten!quote:
Trusten!quote:Op maandag 5 juli 2010 03:14 schreef Tassiepassie het volgende:
slaap lekker mensjes die nog wakker zijn![]()
![]()
![]()
Ik kan uitslapen tot 8.30u
quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 03:18 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
8.30 is opzich meer dan prima, maar niet als je om half 4 nog wakker bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus tip: ga slapen
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
whajo ik heb geen tv swaquote:
oh sorry meneer vergeef mequote:Op maandag 5 juli 2010 03:21 schreef Groningert het volgende:
[..]
is dood lul, volg topic knop de gekste
Zo praat je niet tegen een nachtbaggerbaas eerste klas jaquote:Op maandag 5 juli 2010 03:21 schreef Groningert het volgende:
[..]
is dood lul, volg topic knop de gekste
quote:Op maandag 5 juli 2010 03:23 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen een nachtbaggerbaas eerste klas ja
Vergeet hem, jong en onbezonnenquote:Op maandag 5 juli 2010 03:23 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen een nachtbaggerbaas eerste klas ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |