Aap: hm okeequote:Op maandag 5 juli 2010 00:52 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
nou, je kan daar moeilijk omheen gaan draaien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht aan Flippie hoorquote:Op maandag 5 juli 2010 00:52 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
die jongen heeft weer einz vieze gedachten
that's the spiritquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aap: hm okee
Arrogant: ken je hem persoonlijkdaar hoef je hem persoonlijk toch niet voor te kennen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je kan het merken hoe hij reageert tegenover de pers
ect..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not about changing the world. It's about doing our best to leave the world the way it is. It's about respecting the will of others and believing in your own...
fuck dood door het eerste monsterquote:Op maandag 5 juli 2010 00:54 schreef -Datdus- het volgende:
http://www.effectgames.com/effect/games/mariodemo/ hier kan je html5 mario spelen.
quote:Op maandag 5 juli 2010 00:55 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
daar hoef je hem persoonlijk toch niet voor te kennen?
je kan het merken hoe hij reageert tegenover de pers
ect..Ja en na die wedstrijd tegen Spanje heeft ie helemaal het nadeel van de twijfelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is dat wel Nederlands![]()
oh mijn god,quote:Op maandag 5 juli 2010 00:54 schreef -Datdus- het volgende:
http://www.effectgames.com/effect/games/mariodemo/ hier kan je html5 mario spelen.
Ik geloof het nietquote:Op maandag 5 juli 2010 00:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja en na die wedstrijd tegen Spanje heeft ie helemaal het nadeel van de twijfel
is dat wel Nederlands
Goedenachtquote:
haaaaloquote:
Moggequote:
denk dat het door de verveling komtquote:Op maandag 5 juli 2010 01:01 schreef Tassiepassie het volgende:wat een warm welkom,ben er helemaal vrolijk van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |