quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:50 schreef Hooidraad het volgende:
Weer een schandalig slecht optreden van Ken Shamrock tegen Rizzo. Maar ja, alles voor het geld he.Las pas een bericht dat de vechters die meededen aan Impact FC kunnen fluiten naar hun geld, vanwege slechte afspraken tussen de organisatie en sponsoren. Dus voorlopig geen geld voor mister Shamrock.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom kijk ik die dingen toch
Ik heb meteen al gezegd dat Dana een grote fout maakt om Couture tegen Toney te laten vechten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:49 schreef Paxlie het volgende:
Toney hoeft maar 1x goed te raken en je krijgt echt een shitstorm over MMA heen
Oh my F'N god!!!!!!! They are comingquote:Ultimate Fighting Championship fans will get two free events in one month's time.
Company officials previously announced that October's UFC 120 event in London will air via same-day delay on Spike TV, and sources close to the organization told MMAjunkie.com that November's UFC 122 event also is expected to air on the cable station.
Although not officially announced, UFC 122 takes place Nov. 13 at Konig Pilsener Arena in Oberhausen, Germany.
Hot damn, Enschede <-> Oberhausen, best te doen!quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:13 schreef Tazmaniac het volgende:
UFC to air UFC 122 Germany live on Spike
[..]
Oh my F'N god!!!!!!! They are coming
Nee, ik zit niet in het verkeerde topic
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:14 schreef Paxlie het volgende:
Kost een ticket denken jullie? WWE prijzen @ 60 euro?
hmm, meh.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:15 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]!
UFC is enorm duur helaas. In europa valt het wel mee dacht ik, maar vooral in Amerika zijn er niet eens kaarten van 60 dacht ik.
Vorige keer @ UFC 99 had ik kaarten van ¤110 dat was toen een gemiddelde prijs.quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 22:17 schreef Paxlie het volgende:
[..]
hmm, meh.
Als het boven de 100 is ga ik echt niemand meekrijgen vrees ik.
Zoals?quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 08:06 schreef n00cL30n het volgende:
De pest is alleen, dat dat soort gasten vaak voor hele nare verrassingen zorgen.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 21:13 schreef Tazmaniac het volgende:
UFC to air UFC 122 Germany live on Spike
[..]
Oh my F'N god!!!!!!! They are coming
Nee, ik zit niet in het verkeerde topic
Het is nieteens officieelquote:Op woensdag 4 augustus 2010 17:27 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik heb er zeker wel 185 euries voor... Het is inderdaad aan de rest of hun daar ook in meegaan
Nog steeds geen kaarten te koop gezien op UFC.com overigens...
Zo, Roger heeft hem goed te pakken gehad. Stomp to the head of a downed opponent, foei. Maar die gast zal het wel verdiend hebben.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:20 schreef Tazmaniac het volgende:
LOL en ook weer niet LOL
Huerta slaat een dude knokkie tijdens uitgaan omdat dude vrouw knokkie sloeg.
Video @ TMZ
quote:UFC President Dana White thinks the guy who got his face rearranged by MMA fighter Roger Huerta in a bloody street brawl deserved "to be knocked the f*ck out" -- because it ain't right to hit a lady. Dana tells TMZ, "In no way do I condone street fighting, but when a guy puts his hands on a woman he deserves to be knocked the f*ck out. Good for Roger." As TMZ first reported, Huerta beat the crap out of some dude in Austin, Texas last weekend during a street brawl -- after the guy appeared to sucker punch some girl in the back of the head. So far no arrests have been made.
Dat vind ik echt te smering voor woorden. Helemaal in een streetfight en iemand zich gewoon niet meer kan verdedigen, nog even flink doortrappen (tegen het hoofd) als iemand al down isquote:Op woensdag 4 augustus 2010 21:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zo, Roger heeft hem goed te pakken gehad. Stomp to the head of a downed opponent, foei. Maar die gast zal het wel verdiend hebben.
But then again... he hit a woman.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:53 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Dat vind ik echt te smering voor woorden. Helemaal in een streetfight en iemand zich gewoon niet meer kan verdedigen, nog even flink doortrappen (tegen het hoofd) als iemand al down is
Inderdaad zegquote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:13 schreef Dacide het volgende:
Het hele verhaal is een groot gemanipuleerd verhaal van die roddel site.
Ja Huerta was aanwezig. Maar nee, hij was niet diegene die de ander geKOed heeft.
http://www.cagepotato.com(...)ta-streetfight-video
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |