Nee, gewoon een goede internetverbindingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, gewoon een goede internetverbindingArme sloeber met je previews.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Nee redtube is gratisquote:
quote:
Je moet watquote:
Shitquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je moet watOf wil jij mij irl redtube bezorgen?
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:26 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Je moet watOf wil jij mij irl redtube bezorgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fail!quote:Op maandag 5 juli 2010 16:27 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ShitWilde ik je verrassen met een leuke TT
~Si vis amari, ama~
quote:
quote:
Iemand hier is jarig en dat kwamen ze brengen. Het is al opquote:
en jij deelt hier niet even uitquote:Op maandag 5 juli 2010 16:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Iemand hier is jarig en dat kwamen ze brengen. Het is al op
Da's stom ja.quote:
Taart is net als een vrouw: die deel je niet.quote:
hmm, heb je een punt (helaas geen taartpuntquote:Op maandag 5 juli 2010 16:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Taart is net als een vrouw: die deel je niet.
Ja. Ik ga zo naar huisquote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 16:49 schreef FedExpress het volgende:
[..]
hmm, heb je een punt (helaas geen taartpunt)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |