Mensen die... toch?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:14 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Waar gaat het deze keer over (ja ik kán googlen)
nog 5 minuten toch?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:14 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Daarover gesproken, ik ga eens naar VI Oranje.
Normaal ben ik niet zo van de zoete drankjes, maar sangria is gewoon geilquote:Op zondag 4 juli 2010 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat vind ik nou weer niet lekker, veel te zoet en dat fruit, nee. Geef dan maar een Marguerita (wel zelfgemaakt dan).
quote:
ik ga naar Gijp TVquote:Rick Rodriguez is opgegroeid in de sekte "The Children of God". In deze sekte gold seks als een teken van Gods liefde en dus werd zelfs pedofilie en incest vaak beschouwd als iets positiefs. Net als veel anderen die in deze sekte zijn opgegroeid, is Rick zijn traumatische en incestueuze jeugd nooit te boven gekomen. Voor het oog van de camera kondigt hij aan zijn moeder te willen vermoorden.
Over sektes die sodomitische handelingen uitvoerenquote:Op zondag 4 juli 2010 22:14 schreef Heidi- het volgende:
[..]
Waar gaat het deze keer over (ja ik kán googlen)
Het zijn geen studentenhuizen maar gewone huizen toch?quote:Op zondag 4 juli 2010 22:17 schreef Karina het volgende:
Ik ga zo ook verhuizen, die studentenhuizen zijn toch altijd hetzelfde.
Oh ik dacht na de reclame studentenhuizen, ik zap wel een beetjequote:Op zondag 4 juli 2010 22:17 schreef TheKC het volgende:
[..]
Het zijn geen studentenhuizen maar gewone huizen toch?
gewone huizenquote:Op zondag 4 juli 2010 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik dacht na de reclame studentenhuizen, ik zap wel een beetje
Zolang je maar niet met Bierenbroodspot.quote:
Het klinkt net zo slecht als wanneer Marco Prostato het uit z'n strot wringt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |