Gister een zak geribbelde paprika chips laten vallen in de keukenquote:Op dinsdag 28 september 2010 11:23 schreef morgane het volgende:
Zuigt zo'n ding ook vrij 'grote' dingen op? ...
Klarstein 129 euriquote:Op dinsdag 28 september 2010 13:29 schreef lezzer het volgende:
Ik vind die 429 euro voor de pet-versie wel zorgwekkend....![]()
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Gister een zak geribbelde paprika chips laten vallen in de keuken![]()
Klusje voor Truus dus![]()
Even laten rijden vanuit de huiskamer en toen clean ingedrukt in de keuken
Deurtje dicht en gaan, maar wel even gekeken of hij daar ook mee overweg kan![]()
Gaat duszeker als hij een paar keer over de chips heeft heengereden dan is alles echt weg
![]()
Bakje legen was wel beetje lastig ivm stukken chips flink schudden dus![]()
@cat22 Eerst 100% opladen
quote:Op dinsdag 28 september 2010 13:37 schreef lezzer het volgende:
Is dat de cleanmate dan?
http://www.cleanmate.info/geckoshop/cleanmate-p-28.html
Echt een verschil he? Misschien dat mensen die het ding al langer hebben je kunnen zeggen of de gewone versie ook kan als je het elke dag bjihoudt.quote:Op dinsdag 28 september 2010 15:00 schreef Qwea het volgende:
Jezus, 429 euro voor dat pet dingik blijf wel handzuigen
volgens mij gaat dat makkelijk. Mijn vriendin heeft lang haar en ik half lang. Die pakt hij goed mee, ik denk alleen dat je in het begin even wat vaker de borstels moet controleren om de interval goed in te kunnen schattenquote:Op dinsdag 28 september 2010 15:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Echt een verschil he? Misschien dat mensen die het ding al langer hebben je kunnen zeggen of de gewone versie ook kan als je het elke dag bjihoudt.
Daar ben ik erg benieuwd naar!quote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:29 schreef wiebelaar het volgende:
Ik heb schoonmaakpads besteld.![]()
Ben echt zeer benieuwd. Was zelf al aan het hobbien geweest met vloerwisdoekjes maar dat wilde niet zo lukken. Zodra ze er zijn kom ik hier verslag uitbrengen!
Interessant! Ben benieuwdquote:Op vrijdag 1 oktober 2010 14:29 schreef wiebelaar het volgende:
Ik heb schoonmaakpads besteld.![]()
Ben echt zeer benieuwd. Was zelf al aan het hobbien geweest met vloerwisdoekjes maar dat wilde niet zo lukken. Zodra ze er zijn kom ik hier verslag uitbrengen!
Roonba is best krachtig, ik zou de eerste keer erbij blijven. kan zijn dat het goed gaat maar zeker als ze de standaarden niet signaleert botst ze best hard.quote:Op zondag 3 oktober 2010 13:47 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Hoe gaat zo'n ding om met kabels etc?
En zeer belangrijk stoot het geen muziekinstrumenten om (Ik heb gitaren op standaarden staan hier).
Ik kan natuurlijk wel voor het stofzuigen de gitaren even in een nadere kamer zetten maar dat is ook werk en het ging erom om minder te hoeven doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |