Rechts is Sylvesterrr toch?quote:Op zondag 4 juli 2010 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Wat kijk ik toch enorm helder uit m'n ogen
Sta ik toch zomaar tussen ons Happy-Fok!-koppeltje in
In dat geval heb ik regelmatig meets.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Met twee of meer andere Fokkers afspreken om ergens samen heen te gaan.
Ja met Waxxerquote:Op zondag 4 juli 2010 21:04 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
In dat geval heb ik regelmatig meets.![]()
Maar dat telt niet, want dat is niet "van Fok".quote:Op zondag 4 juli 2010 21:04 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
In dat geval heb ik regelmatig meets.
Da's lief van Erikquote:
Dat heeft ie anders niet met ons overlegdquote:
Ja, ik ga alleen niet over de anderen (letterlijk), dus het kan zijn dat je hier of weggejaagd wordt, of opgegeten, of beide.quote:
Verbaast je dat?quote:
Dat kan ik wel hebben.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ik ga alleen niet over de anderen (letterlijk), dus het kan zijn dat je hier of weggejaagd wordt, of opgegeten, of beide.
Vind ik ook.quote:
quote:
Neequote:
Laten we achter de bank kruipen en ons verstoppen...quote:
Hoezo is dat niet "van Fok".quote:Op zondag 4 juli 2010 21:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Maar dat telt niet, want dat is niet "van Fok".
ik ben heul niet bangquote:Op zondag 4 juli 2010 21:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Laten we achter de bank kruipen en ons verstoppen...
Ja, dat wordt ons ook zomaar even op een zondagavond verteld.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:25 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Ja, wij tellen niet als "echte Fok!ers".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |