quote:Op zondag 4 juli 2010 19:23 schreef ddx het volgende:
Al wat bekend voor aankomende dinsdag ?
quote:Op zondag 4 juli 2010 19:40 schreef N-E-R-D het volgende:
Nederland - Uruguay
Ik denk dat knight and day een goede kans maakt maar ik heb geen flauw idee.
Juist wel, lekker rustigquote:Op zondag 4 juli 2010 23:57 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Je gaat toch niet onder een halve finale naar de sneak
Dan zitten zelfs de bios medewerkers voor de tvquote:Op zondag 4 juli 2010 23:57 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Je gaat toch niet onder een halve finale naar de sneak
Vast een vrouwenfilm ja, want heel mannelijk Nederland zit voor de buisquote:Op maandag 5 juli 2010 23:37 schreef botterfly het volgende:
Zal ik eens wat zeggen? Ik heb geen flauw idee wat er gaat draaien morgen. Ik vermoed een vrouwenfilm dus knight and day is volgens mij een goede optie!
sssstttttttt..........verkapte TVP
Die hoef ik de komende jaren niet meer te zienquote:
volgens www.pathesneakers.nl wel..quote:Op dinsdag 13 juli 2010 12:48 schreef bierjoost het volgende:
Iemand al een idee? Was het vorige week The Karate Kid?
Die schijnt vorige week al geweest te zijn. Mij lijkt karate kid wel aardig.quote:Op dinsdag 13 juli 2010 15:21 schreef Liquidist het volgende:
als het maar niet karate kid is vanavond.
lijkt me toch niet, zo vroeg van te voren? (gepland voor oktober 2010)quote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:05 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Ik hoop op Despicable Me
Knight and Dayquote:Op dinsdag 13 juli 2010 19:28 schreef mschol het volgende:
[..]
lijkt me toch niet, zo vroeg van te voren? (gepland voor oktober 2010)
niet in de sneak gezien maar gister..quote:Op woensdag 14 juli 2010 20:37 schreef Un-X-PecteD het volgende:
[..]
Knight and Day![]()
Hij komt inderdaad vrij laat uit, terwijl hij in Amerika al loopt
Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op zondag 18 juli 2010 02:52 schreef N-E-R-D het volgende:
Predators in de Munt volgens pathesneakers.
Hopen dat die ook in de Kuip/Schouwburgplein komt, lijkt me wel watquote:Op zondag 18 juli 2010 02:52 schreef N-E-R-D het volgende:
Predators in de Munt volgens pathesneakers.
Die heeftie altijd al gehad maar de camera zat er ook dicht opquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:20 schreef HuubTuub het volgende:
Lawrence had een dikke kop gekregen... of we zaten te dicht op het scherm.
Lijkt me stug aangezien die vanaf morgen al normaal draait ?quote:Op zondag 25 juli 2010 01:34 schreef N-E-R-D het volgende:
The Sorcerer's Apprentice maakt deze week een goede kans.
Denk toch dat ik gelijk ga hebben. Maar dit zeg ik niet met zekerheid.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:55 schreef ddx het volgende:
[..]
Lijkt me stug aangezien die vanaf morgen al normaal draait ?
Ik vond het zwaar oppervlakkig. Vooral de "humor" deed af aan de film.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:53 schreef HiZ het volgende:
Sorcerer's apprentice dus in Amsterdam/Pathé. Hij was beter dan ik had verwacht.
Denk het ja.quote:
Misschien had dat ook met die brillen te maken.quote:Maar wel stom van de extra 2.50 bij de PUC dan
....en stepup 3D en shocking bleuquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:50 schreef zoekmedan het volgende:
Komende week waarschijnlijk
The Joneses
en het zou zomaar kunnen dat mr. sssslr ssslssne komt binnenwandelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yesterday is history,
Tomorrow is mystery,
Today is a gift,
Thats why they call it the present.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:34 schreef botterfly het volgende:
[..]
en het zou zomaar kunnen dat mr. sssslr ssslssne komt binnenwandelenthe expandables?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die lijkt me wel aardig
iemand die weet wat er gaat draaien in den haag? (er wijken volgens pathe sneakers wel een aantal bioscopen af van sterke verhalen)
Ik dacht echt: Welke film gaat daar over dan?quote:
gigantische baggerfilm, echt..quote:
ik zal ook niet ontkennen dat er goede films tussen zitten, maar dit.. neuh, de kwaliteit was al slecht (3.4e van de shots waren out of focusquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:05 schreef Ang3l het volgende:
No offense, maar als je het al aanduid met "een of andere franse arthouse" dna lijkt me dat dat sowieso al niet je genre is. En het mijne welVandaar.
Het leek mij wel wat. Maar nu sla ik hem toch maar over. Bedankt voor de korte review!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:27 schreef PhalanX het volgende:
En dan nog zal het een betere film zijn geweest dan Sterke Verhalen.
Het erge van Sterke Verhalen is dat het niet eens zo'n gruwelijk slecht idee was. Er zaten hier en daar best leuke stukjes tussen... maar de dialogen waren geforceerd, en het acteerwerk was echt om te janken zo slecht, en je zat eigenlijk de hele film te wachten op een verhaal dat maar niet kwam.
De makers van deze film dachten dat ze met het vinden van Meulenbroek een knappe jongeman hadden gevonden die de film wel zou dragen... maar knappe mensen zonder talent zijn alleen knap, en daar word de film echt niet beter op.
Volgens www.pathesneakers.nl idd.quote:
is al op DVD rip te krijgen harryquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 00:50 schreef Esje-lief het volgende:
The Joneses
The Joneses
Synopsis
Komedie waarin de hippe familie Jones door iedereen in haar buurt wordt bewonderd; alleen blijkt het gezin minder perfect te zijn dan men denkt...
Kate Jones (Demi Moore) en Steve Jones (David Duchovny) lijken het perfecte paar te zijn, dat samen met hun al even perfecte tieners - Jenn (Amber Heard) en Mick (Ben Hollingsworth) - verhuist naar het perfecte huis in een luxe woonwijk met de mooiste spullen van de buurt. Het enige probleem is dat ze geen echt gezin zijn, maar werknemers van een grote marketingorganisatie. Ze weten precies hoe ze ervoor moeten zorgen dat iedereen wil hebben wat zij hebben, totdat het ineens niet meer vlekkeloos verloopt met het 'gezin'.
oooh dan ga ikquote:
http://www.pathe.nl/arena/acties_events.asp?t=A&item_id=2346quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 12:58 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Volgens www.pathesneakers.nl idd.
Ik kan vnvd eigenlijk niet ivm studie, maar het lijkt me wel een aardige film voor in de sneak.
Hij was zeker leukquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:40 schreef NouMooiNiet het volgende:
Dinner for Schmucks.
Ik vond em leuk.
De rol van Barry vond ik heel goed gecast!!
En Julie
ga niet met hoge verwachtingen naar die filmquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:29 schreef lelouch het volgende:
Laat me achteraf weer even weten of het wat is. Ik ga zelf namelijk naar the last airbender morgen dus kan niet sneaken. Shanghai lijkt me wel interessant.
Nee mijn verwachting zijn al flink gedaald. Toch maar een kans geven. Ik laat het je wel wetenquote:Op maandag 23 augustus 2010 19:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ga niet met hoge verwachtingen naar die film
hij is aardig, maar dan ben ik best coulant..
Hij speelt toch meer in B-filmsquote:Op maandag 23 augustus 2010 18:04 schreef Fayah het volgende:
[..]
Hmm lijkt me niet veel aan, ach hoewel John Cusack![]()
6.9 op IMDB.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |