quote:Op zondag 4 juli 2010 20:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Grolsch inderaad
Maar die komt straks pas, eerst moet de Brand opGelukkig is dat maar 1 flesje
Brand is ook geen straf toch? Maar Grolschquote:Op zondag 4 juli 2010 20:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Grolsch inderaad
Maar die komt straks pas, eerst moet de Brand opGelukkig is dat maar 1 flesje
Het is idd stukken beter dan een Heineken. Sowieso ben ik niet echt een biermerkfapper, ik vind in principe alles lekker, alleen het ene iets meer dan het ander.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Brand is ook geen straf toch? Maar Grolsch_!
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Zuid-Holland Zuid, dat klinkt altijd zo gaar
Dan heb je nog altijd Noord-Holland Noordquote:Op zondag 4 juli 2010 21:05 schreef o.us het volgende:
[..]
Inlijven bij Rotterdam of Rijnmond en dan gewoon veranderen in Rotterdam-Rijnmond, zijn we van dat ellendige regionaam af.
Dordrecht is ook Zuid-Holland Zuid terwijl ik altijd had gedacht dat het Rijnmond was.
dat geven we gewoon terug aan de zeequote:Op zondag 4 juli 2010 21:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dan heb je nog altijd Noord-Holland Noord
da's geen fairplay, da's gewoon ongelofelijk veel geluk hebben... oom agent had geen keuzequote:Op zondag 4 juli 2010 21:11 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mja, op zich wel, als ze de top hadden gepakt was het meer dan 200 geweest.
Goed punt, goed punt.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
da's geen fairplay, da's gewoon ongelofelijk veel geluk hebben... oom agent had geen keuze
graagquote:Op zondag 4 juli 2010 21:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Martha, Therese, Martha, Therese. Kan dit niet dood?
maar wel gewoon gas blijven geven ondertussen... sufkutquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |