Visueel erg goede film maar ik wil er wel een paar kanttekeningen bij plaatsen:quote:
Wtf? Wist niet eens dat hier een speelfilm van was. Kijken!quote:Op maandag 5 juli 2010 23:53 schreef Ps2K het volgende:
Casshern
http://www.imdb.com/title/tt0405821/
[ afbeelding ]
Ben benieuwd, Mr. Nobody schijnt ook zulke prachtige beelden te hebben. The Fall is ook prachtig om te zien, sterke film ook.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:32 schreef Gray het volgende:
[..]
Wtf? Wist niet eens dat hier een speelfilm van was. Kijken!
Pan's labyrinth vind ik visueel ook een zeer aantrekkelijke film. Net als een andere film waarin geen engels gesproken word: The Fall.
Pan's Labyrinth
[ afbeelding ]
The Fall
[ afbeelding ]
Stalker inderdaadquote:
Het waren een soort helicopters he. Die kunnen gewoon stil hangen in de lucht.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:08 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Visueel erg goede film maar ik wil er wel een paar kanttekeningen bij plaatsen:
- De aanvalsscene zag er saai uit. Stilstaande schepen anno 2009? Als de aanvals scene op de boom ook maar iets geinspireerd was door de helikopter aanval in Apocalypse now dan was het veel beter tot zijn recht gekomen.
- De aliens waren overduidelijk een mix en match van bestaande beesten, niks mis mee maar een beetje meer creativiteit was welkom geweest.
Visueel vond ik de film goed, maar het verhaal was bagger. Maar daar gaat het nu niet om
Wow!quote:Op zondag 4 juli 2010 18:35 schreef znarch het volgende:
The Fountain![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ben 'm ook net dankzij dit topic aan het binnenhalen, hoop deze morgen te kunnen bekijken.quote:Op zondag 11 juli 2010 17:56 schreef Crutch het volgende:
Ik heb gisteren dankzij dit topic "The Fountain" gekeken.
Mooie film
[Ritmomode on] Vieze kutautistquote:
Hahaquote:Op zondag 11 juli 2010 18:26 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
[Ritmomode on] Vieze kutautist[/Ritmomode off]
Maar idd, films als Children of Men, Saving Private Ryan en The Dark Knight zijn visueel helemaal niet zo bijzonder.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |