Dat ziet er wel mooi uit! De film ken ik niet.quote:Op zondag 4 juli 2010 18:35 schreef znarch het volgende:
The Fountain![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Silent Hillquote:
I heb het spel nooit gespeeld, maar wat ik heb begrepen is dat het behoorlijk afwijkt qua verhaal.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:58 schreef Tarak het volgende:
[..]
Silent Hill![]()
De film niet gezien, is 'ie aan te raden?
Zo, net weer gezien.quote:
Tuurlijk wel. Alleen ben ik eigenlijk niet echt onder de indruk van de hedendaagse computer Disney/Pixar shit. Het ziet er allemaal best cute uit, maar is m.i. echt niet vergelijkbaar met bijvoorbeeld onderstaande film:quote:Op zondag 4 juli 2010 22:56 schreef Omkron het volgende:
Moet zeggen dat ik ook wel onder de indruk was van UP! Maar animatie telt volgens mij niet echt mee of wel in dit topic?
Visueel erg goede film maar ik wil er wel een paar kanttekeningen bij plaatsen:quote:
Wtf? Wist niet eens dat hier een speelfilm van was. Kijken!quote:Op maandag 5 juli 2010 23:53 schreef Ps2K het volgende:
Casshern
http://www.imdb.com/title/tt0405821/
[ afbeelding ]
Ben benieuwd, Mr. Nobody schijnt ook zulke prachtige beelden te hebben. The Fall is ook prachtig om te zien, sterke film ook.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 12:32 schreef Gray het volgende:
[..]
Wtf? Wist niet eens dat hier een speelfilm van was. Kijken!
Pan's labyrinth vind ik visueel ook een zeer aantrekkelijke film. Net als een andere film waarin geen engels gesproken word: The Fall.
Pan's Labyrinth
[ afbeelding ]
The Fall
[ afbeelding ]
Stalker inderdaadquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |