Je hebt ook nog dit oeke. Alhoewel daar ook wel heel veel aan toegevoegd is, ook glucose. Huup's CB adviseert volle yoghurt met brinta, daar zitten nog de minste toevoegingen in.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:16 schreef oeke het volgende:
[..]
Zodra je dan weer terug gaat zakt je productie weer terug. Tenminste als je verder niets verandert. Dat denk ik hoor.
Ik stond laatst ook te dubben bij het pyjamapapje in de AH. Gewoon omdat dat doorslapen me wel aantrekkelijk in de oren klinkt. Maar ik vond dat er toch wel erg veel toevoegingen aan dat papje waren toegevoegd. Suiker, kokos? En daardoor legde ik het weer terug.![]()
Welk papje geven jullie? Zit er nog verschil in?
Gister was ik een avondje uit en heeft Ko een grote fles kv gekregen, maar vannacht was hij toch wel weer fanatiek aan het drinken. Dus hier haalt het ook niet echt uit. De enige keer dat ik dacht dat het werkte was na het diner nog een bakje yoghurt en een stuk brood.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:23 schreef Twinkly het volgende:
Je hebt ook nog dit oeke. Alhoewel daar ook wel heel veel aan toegevoegd is, ook glucose. Huup's CB adviseert volle yoghurt met brinta, daar zitten nog de minste toevoegingen in.
Hier maakt het geen verschil of Niels borstvoeding, yoghurt met brinta of pyamapapje krijgt. Dus geef ik hem na het eten, als hij nog wakker genoeg is en naar mijn idee weinig gegeten heeft, een beetje yoghurt met brinta en daarna borstvoeding en anders alleen borstvoeding.
Daar heb je wel gelijk in. Maar Ko krijgt vaak geen toetje na het eten, wij eten zelf nooit een toetje. Dit zou dan een iets verlaat toetje worden.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:36 schreef miss_sly het volgende:
Het nadeel van yoghurt met brinta vind ik dat het weer een eetmoment aan tafel met bord en lepel wordt. Het pyjamapapje geef ik in de fles en dat is dan ook een heerlijk rustmoment bij mama.
Ja, dat snap ik. En dan is het inderdaad fijn dat het werkt. In die fase van vermoeidheid ben ik (nog) niet gelukkig.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 10:51 schreef miss_sly het volgende:
Het stond mij ook tegen, maar ik moest gewoon echt weer slapen. Het brak me ontzettend op, zeker op de dagen dat ik moest werken. Ik voelde me een halve zombie en deed alle vrije momenten op mijn thuisdagen ook niets dan slapen. Ik zat soms echt Senna naar bed te kijken overdag, zodat ik zelf ook even kon gaan liggen. En dat stond me nog meer tegen dan die papfles, eigenlijk.
Overdag geven we Ko ook om de 2 uur wat, dat gaat automatisch. Het is dat zwevende tussenstukje tussen 6 en 9 waarin ik niet echt iets gaf behalve de bv voor het slapen gaan. Dat tussenstukje varieert trouwens tussen 8 en 10 uur.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:30 schreef miss_sly het volgende:
Wij geven Senna sowieso om de 2-3 uur wat te eten (afhankelijk ook van slaapjes, natuurlijk). Wij eten rond 18 uur en daarna is het nog even spelen, in bad en naar bed, dus rond half 8, 8 uur heeft ze haar laatste fles, met als toetje nog wat bv als ze wil.
He grappig, bio pap! Binnenkort weer eens neuzen bij de bio supermarkt, die heeft dat vast welquote:
edit: toch maar via de pc ipv via de telefoonquote:Op vrijdag 9 juli 2010 11:45 schreef Poppejans het volgende:
[..]
He grappig, bio pap! Binnenkort weer eens neuzen bij de bio supermarkt, die heeft dat vast wel
Ik had er laatst overheerlijke notenbolletjes vandaan(nog niet voor Wolf hoor)
Bedankt v deze tip!
Ja, wij gebruiken het om de bv wat in te dikken zodat Niels het uit de tuitbeker kan drinken wanneer ik weg ben.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 12:18 schreef Asyniur het volgende:
Die biobim was toch ook goed te mengen met bv toch?
linkje aan favorieten toevoegt voor de toekomst...
Dat ben ik voor de komende dagen idd van plan. Thanks!quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:48 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik zou het pyjamapapje laten vervallen en gewoon bv geven en dan evt nog een extra nachtvoeding. Dat krikt je productie sneller op dat kolven volgens mij...
Succes
ja, reisbureau heh, oh nee, wacht ff...uitzendbureau was het !quote:[b]Op vrijdag 9 juli 2010 18:35 schreef
Gebroken nachten kan ik nu even niet combineren met m'n werk. Daar is het zo overspannen druk op het moment..
Lekker in de kast laten staan dan.quote:Op vrijdag 9 juli 2010 18:45 schreef lily het volgende:
Ik heb ook al pyjamapapjes in de kast staan (kant en klare) maar ik heb het nog nooit gegeven.
Ik weet gewoon nooit wanneer want ze drinkt nog 4 voedingen bij mij. Ik denk dat ik ze pas ga geven als ik met de bv gestopt ben ofzo?
Mijn schema is nog heel simpel met 4 voedingen en ertussendoor fruit en 's avonds groente. Ze slaapt van 20.00 tot 5.30.
succes in ieder geval
zal wel goed komen
[..]
ja, reisbureau heh, oh nee, wacht ff...uitzendbureau was het !
oh myquote:Op vrijdag 9 juli 2010 20:51 schreef Ssserpente het volgende:
Misschien heeft dat ook wel invloed op m'n productie. Het is zo onmogelijk druk dat collega's al in huilen zijn uitgebarsten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |