Ik blijf wel gewoon twee keer kolven op het werk, dus dat zijn dan drie voedingen per dag. Ik heb 'r een paar keer angelegd voordat ze het pyjamapapje kreeg, maar die dronk ze dan vervolgens niet meer op en kwam dan weer voor een nachtvoeding.quote:Op woensdag 7 juli 2010 20:45 schreef p_iglet het volgende:
vanaf een jaar is nog 300cc melk nodig... Dus nu 450cc lijkt me prima.
misschien dat 2 bv per dag wat weinig is om je productie op gang te houden. Is het een optie om haar aan te leggen voordat ze het pyjama papje krijgt? Dan heb je kans dat je je productie wat beter in stand houd.
Lotte krijgt ook maar 3 voedingenquote:Op woensdag 7 juli 2010 20:42 schreef Ssserpente het volgende:
Huup!Ik word er helemaal emo van!
Prachtige foto's!
Mij lukt het niet meer om op m'n werk meer dan 140 cc per dag te kolven. Dat is dus voor op het kdv twee flesjes van 70 cc, maar da's een beetje knullig, twee van die kleine flesjes. Ik wil dus morgen aan het kdv maar een fles van 140 cc meegeven. Dat betekent dat ze dus een voeding minder krijgt. Dwz: een 's ochtends om 7.00 uur, een 's middags op het het kdv en 's avonds een pyjamapapje. Dat zijn in totaal dus drie melkvoedingen van bij elkaar zo'n 450 cc, schat ik.
Zou dit genoeg zijn? Hoeveel (fles of) borstvoedingen krijgen kindjes van 10 maanden gemiddeld?
Mijn kraamverzorgster die na mijn kraamtijd nog extra op cursus is geweest ivm borstvoedingcertificaat zei dit ook. Je moest (ook als volwassene) heel wat uren in de zon staan in je nakie wilde je voldoende vit D binnenkrijgen.quote:Op woensdag 7 juli 2010 10:20 schreef oeke het volgende:
Mijn pessimistische CB arts zei dat je alleen geen vit D hoeft te geven als je je kind elke dag helemaal bloot de hele dag in de zon legt.![]()
die is leuk, ja! beetje vergezocht, maar wel grappigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |